Goodfellas



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Goodfellas

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Demonslayer
Member
Goodfellas 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 21 jan 2017 - 17:34

Hii Gast,

Welkom bij mijn nutteloze hoekje van mijn digital art c: Hier zul je de komende tijd mijn kunst aanschouwen die ik maak op mijn tekentablet die ik pas onder mijn bezit heb. Er zullen hier dus vaak personages van WCNL te vinden zijn en scenes uit topics. Wees dus vrij om een aanvraagje te doen en/of tips te strooien <3

Hier zijn mijn first try's c: kijken op eigen risico
Vitani's accident:


Aanvraagjes:

- Corra en Vi
- Conderkit/Chivypaw
- Blurrypaw
- Brat


Goodfellas Img_5410
::::



Laatst aangepast door Demonslayer op ma 23 jan 2017 - 15:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Condorbeak
Member
Goodfellas KJBNSFy
not beertje
16
Actief
this is to good to be true

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Condorbeak
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 21 jan 2017 - 20:18

Ik vind de tekening van Vitani erg mooi c:

je mag altijd Condorkit tekenen en anders Chivypaw hehehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Blurryface
Member
Goodfellas Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 21 jan 2017 - 20:42

Blurry Goodfellas 3439736193


I'm a fly that's trapped in a web
Goodfellas L2cY0X5
But I'm thinking that my spider's dead
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Goodfellas 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 21 jan 2017 - 20:50

Corra en Vi Very Happy


Goodfellas 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Goodfellas QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 21 jan 2017 - 21:42

<33 echt mooi M ik kan niet eens een fatsoenlijke cirkel tekenen maar goed xD

je mag altijd Brat teken als je wilt ;3



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Goodfellas Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 21 jan 2017 - 21:45

Ooh ik vind je tekeningen echt mooi!
Tip van wat ik deed toen ik begon (ik ben ongeveer even goed als jou tho, en ik weet niet of je dit al doet of niet maar het heeft mij in ieder geval erg geholpen): kijk eens naar de anatomie van katten! Sla een plaatje op, open hem met Photoshop/Gimp/whatever je gebruikt, en trek het is over. Dit helpt je heel goed met hoe de anatomie in elkaar zit, althans, heeft mij heel erg geholpen! Ik zou sowieso altijd een referentie foto gebruiken als je echt een pose wilt tekenen, ik vind 't erg handig in ieder geval c:


Goodfellas EHnbxOu        0        Goodfellas 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Goodfellas Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 21 jan 2017 - 22:04

Panthergrowl schreef:
Ooh ik vind je tekeningen echt mooi!
Tip van wat ik deed toen ik begon (ik ben ongeveer even goed als jou tho, en ik weet niet of je dit al doet of niet maar het heeft mij in ieder geval erg geholpen): kijk eens naar de anatomie van katten! Sla een plaatje op, open hem met Photoshop/Gimp/whatever je gebruikt, en trek het is over. Dit helpt je heel goed met hoe de anatomie in elkaar zit, althans, heeft mij heel erg geholpen! Ik zou sowieso altijd een referentie foto gebruiken als je echt een pose wilt tekenen, ik vind 't erg handig in ieder geval c:

I second this! Ook nice voor oefenen van vachtpatronen en lichtval/schaduw etc. Of voor achtergronden. Refs zijn je beste vriend. Ziet er iig al goed uit Smile Zeker als je net bent begonnen met tablet, want dat kan even wennen zijn.


Goodfellas RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Goodfellas 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 13:27

Bedankt voor de tips! :3 Ik gebruik de programme paint tool sai waar je volgens mij geen afbeeldigen in kan openen. Zag dat dit wel kon met GIMP als het goed is? Nog andere programma's die aan te raden zijn? c:

De aanvraagjes worden vanavond gemaakt bedankt iedereen <3


Goodfellas Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Goodfellas Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 13:48

Paint tool sai is een prima programma voor tekenen. Stabilizer tool. Je kan daar gwn afbeeldingen in openen en plakken hoor? Ik gebruik t zelf in combinatie met photoshop.


Goodfellas RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Goodfellas 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 13:51

Ik ga het ff uitvogelen bedankt Waz c:


Goodfellas Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Goodfellas Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 13:52

Np! Watercolor tool en marker zijn ook echt nice. Vooral omdat die kleuren mixen op dezelfde laag. Is nice voor shading etc.


Goodfellas RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Goodfellas 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimema 23 jan 2017 - 18:39

Nog bedankt voor de tips! Hier is het aanvraagje voor Bo3 c: Hope you like it

Crazy in love:


Goodfellas Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenfall
StarClan
Goodfellas Mr3jh3
M
828
Actief
"I swear I heard demons yelling"

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenfall
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 28 jan 2017 - 15:53

Een kleine comic tussen Ravenkit/paw en Rosefrost c;
Me eerste poging dus verwacht niet veel (a)

Queen:



The world around us is burning
Goodfellas Glxhq910
But we're so cold

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Goodfellas Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimeza 28 jan 2017 - 17:15

Wat tips:
De volgorde is niet logisch. Als je een strip maakt, ga dan altijd van linksboven naar rechtsonder. De pijltjes staan er, maar t leest alsnog niet fijn.
Also, bij een blinde kun je het beste de pupillen heel wazig tekenen, dat ze bijna de kleur zijn van de ogen zelf (lichtblauw dus). Dan ziet het er ook echt uit alsof ze blind zijn.

Gebruik je toevallig http://mizu-no-akira.deviantart.com/ als voorbeeld voor je tekeningen? :3


Goodfellas RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktear
Member
Goodfellas DPKsfdL
M ♔
158

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacktear
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimezo 29 jan 2017 - 1:35

Ik gebruik inderdaad mizu-no-akira als voorbeeld omdat ik deze stijl graag wil leren en zelf dus eigenlijk helemaal geen 'eigen stijlsoort' heb c': het natekenen gaat dus pretty good en binnenkort ga ik duze stijl memgen met een ander zodat het tja mijn stijl word :3

Volgorde ga ik volgende keer beter op letten! & over de kleuren (de pupillen ect) is ook nog een zoektocht hoe ik dat het mooist kan doen maar alvast heel erg bedankt al voor de tips Waz (a)


Goodfellas Sfv1jk
♔ Crying out a black river
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Goodfellas Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimezo 29 jan 2017 - 1:50

Np! En haar tekeningen zijn ook heel mooi idd. T is helemaal niet erg dat je in t begin nog geen eigen stijl hebt. Zelfs als je die niet met opzet gaat vermengen met n ander ga je uiteindelijk toch zelf dingen anders doen als je t uit je hoofd gaat doen/minder precies gaat natekenen. En dan soms zie je wat moois en dan gaat t weer iets meer daarop lijken, maar houdt t uiteindelijk toch jouw persoonlijke dingetje.

Gebruikte je nu btw SAI? Je hebt bovenin je scherm n tool staan daar die heet stabilizer. Als je die hoog zet dan zorgt het ervoor dat je lijnen niet zo wiebelig worden wanneer je snel genoeg een lijn trekt.


Goodfellas RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Goodfellas 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Goodfellas   Goodfellas Icon_minitimevr 3 feb 2017 - 17:40

Ik gebruik nu SAI ja c: ik heb het tooltje ook gevonden en hier is de uitkomst; de lijnen zijn idd minder kribbelig alleen de shading + background moet ik nog een beetje uitvinden hehe

Love at first sight:


Goodfellas 23rs22uGoodfellas 2ihw1ebGoodfellas Nh02adGoodfellas 2jd04lw Goodfellas S0zyg0Goodfellas 34t4yuoGoodfellas 2a9nyp3Goodfellas 5cggsg
Goodfellas Vitani13

:::::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goodfellas
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: