Always one for doubting



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Always one for doubting

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 15:16


ironsoul
it’s your form of believing
Het mentorleven was druk, vooral als er nog eens twee apprentices in het spel waren. Maar niemand zou hem ooit horen klagen. Hij had het gevoel echt nuttig te zijn voor de Clan, aangezien de toekomst hiermee wel deels gevormd werd. Hoe meer apprentices, hoe meer toekomstige warriors, hoe sterker ShadowClan zou zijn. Zelfs leafbare zou hen niet tegenhouden, hij wist het zeker. De droogte bleef dan wel aanhouden, maar ooit zou die ook moeten stoppen, toch? Daarom probeerde hij positief te blijven, zijn leerlingen te trainen naar behoren en af en toe tussendoor nog eens meelopen in een patrouille of iets dergelijks.

Dat had hij vandaag dus ook gedaan, een jachtpatrouille die best wel succesvol was geweest. De zwarte warrior liep stil door het kreupelhout, haalde de prooien op die hij daarnet had gevangen. Twee ratten en een slang. Niet mis, vond hij dan. Net toen hij verder wou lopen naar het kamp, zag hij de oranje pels van een andere kat. Hij herkende de tom als Amberhunt. Die mocht sinds de laatste ceremonie weer alleen het kamp uit. Iron liet zijn prooi weer vallen en knikte de kater toe. ”Hallo Amberhunt”, Begroette hij vriendelijk. Hoewel hij de acties van de tom ook niet had toegejuicht, had hij ook besloten dat het zijn zaken niet waren, dus zou hij vooral gewoon normaal blijven doen.

&Amberhunt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 17:39

Stress, de keuze tussen een clan en een zus... het was wat Amber nog steeds bezighield. Natuurlijk zou de keuze duidelijk moeten zijn maar Amare was nou eenmaal heel belangrijk voor hem. Met een rusteloze kop liep hij tussen de bomen door, het bracht hem rust. In het kamp was het allemaal alleen maar tien keer erger geworden, hij was gek geworden van de drukte en dichtheid van het kamp. Tussen de bomen was het gewoon makkelijker om de vragen in zijn hoofd te beantwoorden. Toen hoorde hij ineens het geritsel van bladeren en hij draaide zijn kop met een ruk om. Toen besefte de jonge warrior dat het leek alsof hij zichzelf betrapt voelde. ”Hallo Amberhunt”, Miauwde de zwarte kater vriendelijk. Meteen identificeerde Amber hem als Ironsoul: Respectvol en Loyaal. Eigenlijk de ideale Warrior, hij was eigenlijk precies hoe Amber zich zou moeten gedragen... "Hey Ironsoul" Miauwde hij terug met een zachte zucht, hij was best goed in praten maar hij had er niet altijd zijn in. "Hoe gaat het met Soaring-en Blurrypaw?" Vroeg hij dan maar, hij was best geïnteresseerd want hij kende beide apprentices.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 21:36


ironsoul
it’s your form of believing
Het zag er naar uit dat Amberhunt er niet met zijn volledige aandacht bij was. De zwarte warrior had maar te raden wat er zoal in zijn hoofd om ging. Maar hij snapte het wel, er waren genoeg dagen dat hij ook rusteloos rond liep zonder zich echt te kunnen focussen op de realiteit. Verloren in gedachten, die dikwijls elkaar opvolgden en er geen einde aan leek te komen. Misschien was het daarom beter om de rode tabby aan te spreken, zodat hij wat afleiding had. "Hey Ironsoul" Reageerde hij op zijn woorden.

"Hoe gaat het met Soaring-en Blurrypaw?" Vroeg hij vervolgens. De zwarte tom kneep kort tevreden zijn ogen samen. ”Heel goed, ze leren allebei snel bij”, Vertelde hij. Al had hij de indruk dat Blurrypaw er soms.. Niet helemaal was. Alsof hij met andere dingen bezig was. Of hij die zorgen met Amberhunt zou delen? Dat niet echt. Hij wou zijn leerling niet afschrijven bij de eerste de beste andere warrior.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 21:47

De ander leek er geen probleem van te maken dat Amber zo betrapt had gereageerd. Hij leek tevreden met de vraag over de leerlingen en vervolgde: "Heel goed, ze leren allebei snel bij” vertelde Ironsoul en dat geloofde de jongere kat graag. Vooral van Soaringpaw, die hem had uitgedaagd voor een ren- en stoeiwedstrijd. En Blur... Amber wist van zijn probleem, hij was ook een van de enige die het wist. Maar wist Ironsoul het? Nee, Blur leek him niet het type om zijn mentor meteen te vertrouwen, de leerling leek niemand snel te vertrouwen. "Mooi zo" Miauwde hij terwijl ze samen doorliepen en hij zuchte "Howlingpaw is kwaad door die actie van mij... ze weigert mee te werken. En met Volepaw moet ik nog beginnen." hij had nu ook twee leerlingen. Maar Volepaw pas sinds kort. De rode kater voelde zich nog steeds goed doordat Tallshadow him op deze leeftijd al vertrouwde met twee leerlingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 22:18


ironsoul
it’s your form of believing
Wat er precies met Blurrypaw scheelde, daar had hij geen idee van. Tijdens trainingen leek hij soms plots heel andere dingen te zien dan wat er echt voor hem stond. Hij probeerde het altijd zo nonchalant mogelijk van zich af te schudden door gewoon door te gaan. Maar Ironsoul had het af en toe wel gemerkt, en hij maakte zich er soms zorgen over. Maar zolang de apprentice niks tegen hem zei, zou hij zelf ook zijn mond houden. Hij wilde geen ruzie met de jonge tom. Als hij er klaar voor was, zou hij er zelf wel over beginnen. Dat was toch wat de zwarte warrior hoopte.

Natuurljk sprak hij ook de waarheid toen hij vertelde dat beide zijn apprentices goed bijleerden. ”Mooi zo" Miauwde de rode kater. "Howlingpaw is kwaad door die actie van mij... ze weigert mee te werken. En met Volepaw moet ik nog beginnen." Vervolgde hij. Ironsoul knikte bedenkelijk. ”Als het zo verder gaat, zou je het beter bij Tallstar melden. Niemand is er echt mee geholpen als ze het je blijft kwalijk nemen”, Raadde hij aan. Het zou het trainingsproces er niet makkelijker op maken als Howlingpaw boos bleef op haar mentor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 22:28

Tja, hij kon er niet zoveel meer aan doen dat zijn leerling hem haatte. Ze had Swiftclaw nota bene gesmeekt om hem te vervangen, nee, het was niet slim om iets clanverraad achtigs te doen als Howlingpaw je leerling was. "Als het zo verder gaat, zou je het beter bij Tallstar melden. Niemand is er echt mee geholpen als ze het je blijft kwalijk nemen”, Raadde Ironsoul hem aan en Amber knikte. Tja, dat was waarschijnlijk het slimste om te doen, het probleem was echter: "het probleem is alleen dat ik nogal het gevoel heb dat ik het verdien." Zuchtte hij. Hij had Amare het kamp in gesleept en nu moest hij de gevolgen dragen, zo werkte het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimezo 22 jan 2017 - 23:46


ironsoul
it’s your form of believing
Het was vast niet makkelijk voor Amberhunt. Hij was zelf nog redelijk jong, en nu al twee apprentices. De zwarte tomcat moest toegeven dat hij het er soms al lastig mee had. Niet omdat zijn leerlingen lastig deden, maar omdat er ontzettend veel tijd in kroop. Maar hij werkte zich er gewoon doorheen. Het enthousiasme van Soaringpaw hielp hem er meestal snel weer bovenop. Het was waarschijnlijk lastig voor de jongere warrior om dan nog eens een apprentice te hebben die hem echt tegenwerkte. Daarom raadde hij hem aan om het gewoon met Tallstar te bespreken.

Want hij had dan wel ergens clanverraad gepleegd, maar hij had wel zijn straf zonder tegenspreken uitgevoerd. Tallstar zou zeker wel weer naar hem luisteren. "Het probleem is alleen dat ik nogal het gevoel heb dat ik het verdien." Zuchtte de tom. Ironsoul liet die woorden even tot zich doordringen. ”Dat kan. Maar volgens mij is er geen enkele kat die echt een volledig zuiver geweten heeft. Als je jezelf niet kan vergeven, dan kom je er nooit meer uit”, Reageerde hij zachtjes. Hij was ook niet de perfecte kat. Misschien wel een goeie warrior, maar hij had op andere vlakken zeker wel fouten gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimema 23 jan 2017 - 7:56

Niemand wist dat degene die hem er echt zeker van maakte dat hij in de clan wikde blijven Heartattack en Tallstar waren. Heartattack omdat nou ja, het was zijn mate, was het z'n mate? Of nog niet? Zijn grootte liefde in ieder geval, wow dat klonk nog erger. En Tallstar omdat het de leider was waar hij, in tegenstelling tot zoveel anderen, tegenop keek. ”Dat kan. Maar volgens mij is er geen enkele kat die echt een volledig zuiver geweten heeft. Als je jezelf niet kan vergeven, dan kom je er nooit meer uit” Hij kon zichzelf best vergeven, dat had hij zo vaak gedaan. Het probleem was dat hij anderen niet kon dwingen hem ook te vergegeven. Toen werd de aandacht van de kleine kat getrokken door de manier waarop Ironsoul dat zei "Bedoel je dat... jij ook geen perfecte kat bent?" het klonk niet alsof hij dat al die tijd gedacht had. Meer alsof hij het onderbewust besefte. Of dat hoopte hij in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimema 23 jan 2017 - 13:42


ironsoul
it’s your form of believing
De reactie die hij gaf op de woorden van de jongere warrior, was er een uit ervaring. Hij had het ook nooit echt makkelijk gehad, had ook genoeg fouten gemaakt. Fouten die hij had moeten accepteren en mee had moeten leren leven. Niet alle fouten konden opgelost worden. Voor zover hij kon gokken, had iedereen wel zo’n situatie waarvan ze wilden dat het anders gelopen was. Een fout gemaakt die ze liever wilden terugdraaien. "Bedoel je dat... jij ook geen perfecte kat bent?" Vroeg de rode tomcat. Ironsoul glimlachte gelaten. ”Zeker niet”, Bevestigde hij. Al was dat ook relatief.

De zwarte tom trok even met zijn oren. ”Het ligt vooral aan wie op je oordeelt. Voor sommige katten kan je nooit iets goeds doen. Dan mag je nog zo hard je best doen, het is niet genoeg”, Zei hij. Daar was zijn moeder een mooi voorbeeld van. Thistleflower zag in hem zijn vader, omdat hij zo op hem leek. Iets waar Ironsoul niks aan kon doen, maar het was nu eenmaal zo. ”Het gaat er vooral om wie jij belangrijk vind. Wil je jezelf trots maken, de Clan, je beste vriend? Allemaal factoren die je beslissingen kunnen beïnvloeden.. Maar fouten zal je blijven maken. Je zoekt gewoon datgene dat het waard is de gevolgen voor te dragen”, Besloot hij. Wauw, hij moest echt motivational speaker worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimema 23 jan 2017 - 14:33

De zwarte kater glimlachte ”Zeker niet bevestigde hij ”Het ligt vooral aan wie op je oordeelt. Voor sommige katten kan je nooit iets goeds doen. Dan mag je nog zo hard je best doen, het is niet genoeg” Amberhunt knikte, hij was had meerdere oordelen van katten gehoord en ze waren vaak verschillend ”Het gaat er vooral om wie jij belangrijk vind. Wil je jezelf trots maken, de Clan, je beste vriend? Allemaal factoren die je beslissingen kunnen beïnvloeden.. Maar fouten zal je blijven maken. Je zoekt gewoon datgene dat het waard is de gevolgen voor te dragen” Wie wilde hij belangrijk maken? Misschien moest hij het niet zeggen aangezien degene die hij belangrijk vond Amare, zijn roguezus, was. Hij besloot het toch maar te vertellen "Wie ik belangrijk wil maken? Nou ja... M'n zus; Amare. degene die ik het kamp in sleepte" legde hij beschaamd uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimedi 24 jan 2017 - 9:32


ironsoul
it’s your form of believing
Hoewel hij nog niet eens zo heel oud was, had hij wel wat meer levenservaring dan Amberhunt. Hij hoopte dan maar dat hij hem wat goeie raad kon meegeven. Toegeven aan de rode tabby dat hij ook niet zo perfect was, schrok hem niet af. Als dat nodig was, dan was dat maar zo. Trouwens, je zou hem nooit horen beweren dat hij wel perfect was, want dat was niet zo. Hij was gewoon een loyale warrior, iets wat door de meeste andere warriors werd geapprecieerd. Maar daar bleef het ook bij. Of Amberhunt zo loyaal was, zou nog moeten blijken. Het antwoord dat hij gaf, liet Iron een beetje twijfelen.

"Wie ik belangrijk wil maken? Nou ja... M'n zus; Amare. degene die ik het kamp in sleepte" Zei hij. Zijn zus. Een rogue. De zwarte tom wierp even een bezorgde blik opzij. ”Ik weet niet wat het is om een zus te hebben, en al zeker niet hoe het is om relaties te hebben buiten de Clan”, Begon hij rustig. ”Maar ik wil je toch even meegeven dat je trouw hebt gezworen aan ShadowClan, uiteindelijk, en niet aan een rogue”, Vervolgde hij, niet bestraffend of belerend. Gewoon om even de feiten aan de jongere tom voor te leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimewo 25 jan 2017 - 18:17

”Ik weet niet wat het is om een zus te hebben, en al zeker niet hoe het is om relaties te hebben buiten de Clan begon Ironsoul en Amber knikte. ”Maar ik wil je toch even meegeven dat je trouw hebt gezworen aan ShadowClan, uiteindelijk, en niet aan een rogue” Nou ja... Hij had wel iets gezworen aan zijn zus. "Ik heb aan mijn zus gezworen dat ik haar nooit los zou laten en niet in de steek ga laten. Ik weet dat mijn clan mij ook nodig heeft maar Amare is alleen" Met haar Rogue, maar dat hoefde hij niet te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimedo 26 jan 2017 - 21:51


ironsoul
it’s your form of believing
Hoewel hij natuurlijk graag wat meer zekerheid had gehad over de loyaliteit van Amberhunt, vertrouwde hij er wel op dat de rosse kater de juiste beslissing zou maken. Het was ook niet zijn doel om heel ShadowClan kapot te maken met zijn fouten, of wel dan? Hij wist dat er altijd een kans was dat een kat uit de Clan wilde gaan. Of Amberhunt daar ook deel van uit maakte, was maar af te wachten. Hij zou zijn beslissing niet echt begrijpen, maar misschien wel respecteren. Als de jongere tom dacht dat hij beter af was bij zijn zus, dat hij dan gelukkiger zou zijn.. Wie was hij dan om hem tegen te houden?

"Ik heb aan mijn zus gezworen dat ik haar nooit los zou laten en niet in de steek ga laten. Ik weet dat mijn clan mij ook nodig heeft maar Amare is alleen" Liet de rode tabby hem weten. De warrior knikte begrijpend. ”Ik kan me wel voorstellen dat ze het niet makkelijk heeft, zeker nu niet”, Zei hij instemmend. ”Maar het is voor niemand makkelijk op dit moment. We moeten ons er allemaal op de een of andere manier door slaan”, Vervolgde hij. ”StarClan laat geen kat in de steek, ook geen rogues”, Zei hij toen met een glimlachje. Hoewel rogues dan misschien niet geloofden in StarClan, hij wist dat ze daar waren, ergens, en dat ze iedereen in nood een handje zouden toesteken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimeza 28 jan 2017 - 18:32

Amare.... ze was degene geweest die hem weer in zichzelf had laten geloven. ”Ik kan me wel voorstellen dat ze het niet makkelijk heeft, zeker nu niet” Miauwde Ironsoul, grrrr waarom begreep hij het zo goed? Het was makkelijker om een meningsverschil te hebben met iemand die je niet begreep. ”Maar het is voor niemand makkelijk op dit moment. We moeten ons er allemaal op de een of andere manier door slaan”, Ging hij door. De zwarte kater praatte zo kalmerend en Amberhunt knikte gewoon ”StarClan laat geen kat in de steek, ook geen rogues” Ahh, Starclan... Een argument dat volgens Amber te snel in een gesprek werd geworpen. Hij geloofde in de katten van de sterren maar hij wilde toch een nuchtere kop houden. Volgens hem hadden ze geen ultieme, grenzeloze macht. Want het waren allemaal katten uit dit woud, toch? Niemand was het ooit gelukt om zo machtig te worden. Waarom zou dat wel gebeuren als je stierf? Waarom werd je machtig van de strijd met het leven verliezen? "Tot nu toe heb ik niet bepaald het gevoel gehad dat Starclan een grote hulp is geweest voor mijn zus" Gromde de jonge kater kil. Natuurlijk wilde hij zijn voorvaderen niet beledigen maar toch... het klonk wel alsof de 'almachtige' Clan Xenofobie had. Ze hielpen geen Kittypets, geen Rogues en geen katten van de Elite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 15:41


ironsoul
it’s your form of believing
Amberhunt had duidelijk last van een kleine identiteits crisis. Wat Ironsoul wel kon snappen. Hij was immers nog op zoek naar zichzelf, zoals iedereen wel deed als hij ouder werd. Om dan iemand te kennen die een geheel andere levensstijl hanteerde, maakte het twijfelen soort van normaal. Hij hoopte wel dat de rode tabby uiteindelijk zou kiezen voor ShadowClan, en niet voor zijn zus. Misschien egoïstisch, maar ze konden elke warrior die er was gebruiken. En ondanks zijn fouten, zat er veel potentieel in deze jongere tom. "Tot nu toe heb ik niet bepaald het gevoel gehad dat Starclan een grote hulp is geweest voor mijn zus" Reageerde hij op zijn woorden. Iron trok even ongemakkelijk met zijn oortjes. Twijfelen aan StarClan.. Misschien terecht, misschien niet. Zijn geloof was nooit afgezwakt. ”StarClan bracht jou bij haar toen ze jou het meest nodig had”, Zei hij voorzichtig. Kon het toeval zijn geweest? Best wel. Maar het was nu eenmaal geruststellend te kunnen geloven dat er iemand was die het leven in goeie banen bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 23:31

”StarClan bracht jou bij haar toen ze jou het meest nodig had” Miauwde Ironsoul voorzichtig en Amber merkte dat zijn uitspraak effect had gehad. Het werd duidelijk dat hij de blik op Starclan in twijfel trok. "Ik kwam daar elke dag, een minuut of twee, om te controleren of ze er was. En ze was er... helaas." Zei hij nogal verbitterd. Het was een kant die hij niet vaak liet zien, of eigenlijk: Een kant die er zelden was. Amber haatte die kant van hemzelf, het maakte hem berekenend, verachtelijk en onuitstaanbaar. "Dat was wel een moment waarop ik best de 'kracht Starclan had willen hebben" Gromde hij terwijl hij zijn klauwen uit klapte en ze door de aarde trok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimema 13 feb 2017 - 22:40


ironsoul
it’s your form of believing
Rekenen op StarClan voor van alles en nog wat, was ook niet de ideale oplossing. Er moest nog steeds hard gewerkt worden om er voor te zorgen dat hun Clan en iedereen er in een relatief comfortabel leven had. Dat zijn zusje nu net buiten die Clan viel.. Het was jammer. Ironsoul wist dat het leven als rogue gevaarlijk was. En vast heel eenzaam. Maar hun hele geloof opgeven? Zijn argument zou Amberhunt hopelijk een beetje geruststellen. Hem overtuigen StarClan niet op te geven. ”Ik kwam daar elke dag, een minuut of twee, om te controleren of ze er was. En ze was er... helaas." Bracht hij er tegen in. De zwarte warrior zweeg, wist niet echt meer wat hij er op kon reageren.

"Dat was wel een moment waarop ik best de kracht Starclan had willen hebben" Mompelde de rosse kater. Hij groef zijn klauwen in de aarde. Ironsoul vestigde zijn blauwe ogen op de jongere tom. ”Je hebt gedaan wat je kon en ze leeft nog, Amberhunt. Je hebt het er niet slecht van af gebracht, en in tegenstelling tot wat veel warriors beweren.. Als ik in jouw plek had gestaan, had ik hetzelfde gedaan”, Reageerde hij rustig. Hij kon op dat vlak wel met de keuzes van de jonge warrior akkoord gaan. Maar daar bleef het bij. ”Maar StarClan zo afschrijven, is weer iets helemaal anders.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimema 13 feb 2017 - 22:54

Vooroordelen... die had hij genoeg gehoord in de tijs tussen zijn 'verraad' en nu. Vaak onderbouwd met iets dat de meesten niet eens konden beschrijven: Starclan. Amberhunt geloofde in Starclan, hij twijfelde niet aan hun bestaan... maar wel aan hun kracht. ”Je hebt gedaan wat je kon en ze leeft nog, Amberhunt. Je hebt het er niet slecht van af gebracht, en in tegenstelling tot wat veel warriors beweren.. Als ik in jouw plek had gestaan, had ik hetzelfde gedaan”, Reageerde Ironsoul terwijl ze door liepen, natuurlijk had hij hetzelfde gedaan... Het verschil was alleen dat Amber het ook echt gedaan had. ”Maar StarClan zo afschrijven, is weer iets helemaal anders.” Nou ja.. ze waren nooit echt een hulp geweest tijdens Ambers dieptepunten: het verlies van zijn vader en siblings, zijn moeder, het terugvinden van een familie die al uit elkaar gevallen was en de haat van zijn eigen clan. Hij was het eens met het idee van een clan, maar niet met het afsluiten van alle katten die niet in die ene clan hoorden. "Ik ben niet bepaald bang dat ze me horen... als het consequenties zou hebben zou ik er misschien anders over denken' Grauwde hij, de jonge kat was kwaad, hij haatte Starclan. Nee niet Starclan, hij haatte degene die naar blindelings bleven vertrouwen in iets waar ze bang voor waren: de dood. Want Starclan bestond alleen maar uit dode katten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ironsoul
Member
Always one for doubting LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 14:39


ironsoul
it’s your form of believing
Het was heel duidelijk te zien hoe Amberhunt zichzelf alleen maar meer op fokte over de situatie. Ironsoul probeerde er begrip voor te hebben, maar ook hij had zijn grenzen. De rode tabby viel zijn geloof aan, een geloof dat ze hoorden te delen, en daar kon hij moeilijk mee om. In tegenstelling tot hem, had StarClan hem wel door moeilijke tijden geholpen. Niemand werd gespaard van pijn. Het was hoe je er mee om ging, dat het verschil maakte. Hij had steun gevonden in StarClan, gelukkig. Anders was hij waarschijnlijk heel anders uitgedraaid. Dan was hij geworden zoals zijn vader, en had zijn moeder nog meer een hekel aan hem gehad dan dat ze nu had.

"Ik ben niet bepaald bang dat ze me horen... als het consequenties zou hebben zou ik er misschien anders over denken" Grauwde de jonge warrior. Ironsoul begon zijn geduld een beetje te verliezen, maar liet dat niet merken. Nog niet. Hij zuchtte onhoorbaar voor hij weer begon te spreken. ”Of je er nu in gelooft of niet, het heeft mij en vele anderen geholpen. Puur en alleen het geloven. Ik hoef geen teken te krijgen van StarClan om te geloven”, Verdedigde hij zichzelf. ”Als jij in iets anders wilt geloven, of helemaal niet wilt geloven, dan doe je dat maar.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Always one for doubting 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Always one for doubting   Always one for doubting Icon_minitimema 20 feb 2017 - 18:29

Zijn irritante andere kant was Ironsoul zichtbaar aan het irriteren. Niet dat hij zijn irritatie uitsprak maar Amberhunt zag het aan de kleinste dingetjes terwijl ze samen bleven lopen. ”Of je er nu in gelooft of niet, het heeft mij en vele anderen geholpen. Puur en alleen het geloven. Ik hoef geen teken te krijgen van StarClan om te geloven” Verdedigde Ironsoul zichzelf en zijn geloof. Het was niet dat Amberhunt niet in ze geloofde, hij geloofde gewoon niet in de enorme kracht die ze zouden hebben. ”Als jij in iets anders wilt geloven, of helemaal niet wilt geloven, dan doe je dat maar. Vervolgde hij en de kleine kater wende zijn blik zuchtend en een beetje beschaamd af, waarom moest hij nou overal vijanden maken? "het is niet... Ik geloof er wel in maar..." Begon hij zachtjes "Ik had zou gehoopt op wat hulp, het was naïef om dat de hopen, ik weet het." Fluisterde hij terwijl hij de grote, statige kater weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Always one for doubting
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: