[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] You're the straw to my berry <3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Moondreamer
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BtF72fr
Luna
104
Actief
Sometimes only words cant heal the inside pain...

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moondreamer
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 feb 2017 - 20:10

@Chivypaw
Ok heb hem een beetje (veel) aangepast hopelijk is hij goed :3


          [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Tfv5dER

  
                                                       
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 feb 2017 - 21:43

Nu is ie super c:


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 13:42

Jullie hebben nog twee dagen mensen <3


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Moondreamer
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BtF72fr
Luna
104
Actief
Sometimes only words cant heal the inside pain...

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moondreamer
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 13:42

Aaaagh spannend!


          [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Tfv5dER

  
                                                       
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmocker
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenmocker
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 14:54

Om te beginnen wil ik even wat zeggen over deze aanmelding. Ik heb namelijk best even nagedacht of ik dit wil doen. Ik wil namelijk een soort nieuw begin hier maken, met compleet nieuwe accounts. Ik maakte Raven dan ook aan met dat idee in mijn achterhoofd. Dit is echter niet de eerste keer dat ik zoiets probeer. Vaker heb ik anonieme accounts gehad, maar altijd raakte ik na een tijdje geblokkeerd. En ik vroeg me dus af hoe dat kwam, en ik kwam tot de conclusie dat dit lag aan een gebrek van variatie. Ik maak een nieuw account aan, bedenk een karakter en ga daar dan mee posten. Eerst is het leuk, maar na een tijdje krijg ik steeds minder zin om te posten en uiteindelijk stop ik gewoon met online komen. Om dit tegen te gaan leek het me dus een goed idee om een tweede, compleet verschillend account aan te maken. Hierdoor kan ik afwisselen, en als ik dan geen inspiratie voor de één heb, heb ik dat waarschijnlijk wel voor de ander. Nu, om mezelf wat extra stimulatie te geven, wilde ik dit nieuwe account in een nestje aanmelden, omdat het me altijd zo veel beter lukt om actief te blijven als de familie dat ook is. En toen vond ik dit leuke nestje, en ik voelde me aangesproken door o.a. het concept van de naam en ik weet ook dat jullie allebei hele actieve spelers zijn dus ja eigenlijk kon ik toen niet meer terug :"D Wie ik ben wil ik nog even geheim houden, omdat ik wil dat het karakter gekozen wordt en niet de persoon, en ik wil ook nog even zeggen dat ik waarschijnlijk niet heel actief zal zijn in het ooc gedeelte, omdat ik voor nu gewoon even wil focussen op het RPG gedeelte. Maar goed, genoeg over mij, laten we naar het karaktertje gaan;

Ik wil jullie voorstellen aan dit spinseltje van mijn gedachten. Haar naam is dus voor nu nog onbekend, en ze is nog ongeboren. Haar ouders zijn dus Branchtrove en Redpetal, en ze zal in de Thunderclan zitten. Haar broertjes en zusjes zijn voor nu nog onbekend, maar ze heeft een grote familie met veel ooms en tantes. Ze heeft zelfs bloed van een oud leider in haar aderen stromen - iets waar ze toch best trots op is. Doordat ze toch best verlegen is zal ze erg gehecht zijn aan haar ouders, omdat ze zich bij hen veilig voelt. Ze zal vooral vaak de bescherming van haar vader opzoeken. Ook is ze graag bij haar broertjes en/of zusjes.
Qua uiterlijk is het moeilijk te zeggen op welke van de twee ze nou echt lijkt. Ze heeft een langharig, fluffy vachtje dat vaak in de war zit. Ze is klein gebouwd, maar niet extreem. Haar vachtje is grotendeels wit, maar heeft rode vlekken op haar ruggetje en oortjes. Ze heeft een schattig, zalmroze snuitje en heldere, onschuldige blauwe ogen.
Nu, haar karakter. Van zichzelf is dit poesje erg verlegen. Ze durft zelden zomaar op iemand af te stappen, en ze is dan ook erg bescheiden. Echt onzeker is ze echter niet. Natuurlijk twijfelt ze wel eens aan haarzelf, maar over het algemeen presteert ze vrij gemiddeld. Ze steekt niet boven haar leeftijdgenootjes uit, maar doet zeker ook niet voor hen onder. Ze is dan ook niet eenzaam, want ondanks haar verlegenheid kan ze wel goed vriendjes maken. Overal ziet ze het goede van in, en ze is een ferme voorstander van hoop. Vooral is ze eigenlijk gewoon heel erg lief. Ze zal nooit iemand expres pijn doen, en heeft altijd goede bedoelingen. Ze komt vaak op voor kittens die bijvoorbeeld buitengesloten worden, en het is heel erg moeilijk om haar boos te krijgen. Ook is ze een vrij slim poesje. Ze denkt graag na, en is best een beetje een dromertje. Ze houdt ervan om hele verhalen te bedenken, en bevindt zich soms in een compleet andere wereld. Ze is erg goedgelovig, en ook erg trouw aan Starclan. Dit is een beetje het concept voor haar karakter als kitten, maar natuurlijk kan dit veranderen door dingen die in de RPG gebeuren. Ik wil dus ook nog niets zeggen over haar karakter als ze ouder wordt, aan gezien ik dat liever open houdt.

Dat was het denk ik wel! Hopelijk kunnen jullie wat met deze ietwat vage aanmelding, hihi :"D Succes met kiezen jullie twee!

Setje:
 


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Raven_sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 15:13

Dankjewel voor je aanmelding!

In overleg met Beer hebben we ook besloten dat de aanmeldingen iets vroeger gesloten zullen worden dan oorspronkelijk gepland: dit wil zeggen, nie thelemaal gesloten, maar meer 'op slot'.

Je kunt dus geen nieuwe aanmeldingen meer plaatsen na 20:00u 13/2/17! Op 14/2 maken we de gekozen kittens bekend. Je kan bestaande aanmeldingen wel nog steeds aanpassen tot 16:00 14/2!


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 15:15

Oehh, nu word ik echt nieuwsgierig xD succes both!! c:



[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 11:45

Veel succes iedereen alvast + Beer en Buns! Gaat zeker een leuk nestje worden!


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillykit*
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 DPKsfdL
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chillykit*
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 16:55

Veel succes met kiezen en ben benieuwd!!


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 9pJIHlz
Terug naar boven Ga naar beneden
Moondreamer
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BtF72fr
Luna
104
Actief
Sometimes only words cant heal the inside pain...

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moondreamer
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 18:28

Veel succes iedereen!! <3


          [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Tfv5dER

  
                                                       
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 19:15

Veel succes ja C:


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 EHnbxOu        0        [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 20:31

De aanmeldingen zijn op slot, veel succes iedereen
nog maar 1 dagje wachten heeuur


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenmocker
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 DPKsfdL
7
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenmocker
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 21:37

Spannend! Succes iedereen ;D


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Raven_sig
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 16:23

De aanmeldingen zijn vanaf nu definitief gesloten!

We zullen kiezen van zodra Beer ook online is en de uitslag word zo snel mogelijk bekend gemaakt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 16:23

Oeehh, spannend <3 ben benieuwd c:



[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chillykit*
Member
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 DPKsfdL
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Chillykit*
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 16:25

Succes met kiezen!


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 9pJIHlz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 17:27

De uitslag is bekend!
Het was echt een heel moeilijke keuze met al die leuke en originele aanmeldingen. We konden er natuurlijk niet al te veel kiezen, jammer genoeg.. Ik had ze zo graag allemaal gekozen, maar dan zou Redpetal opzwellen als een watermeloen en dat is ook de bedoeling niet :')

Onze keuze is gevallen op twee kittens, een poesje en een katertje. In totaal zijn er echter drie kittens.. Ikzelf zal ook één van de drie spelen <3

Dus, ik zal jullie niet langer in afwachting laten. De twee gekozenen zijn:
Demi & Lolo!

Gefeliciteerd allebei <3 Jullie zullen zo meteen een pm krijgen met 4 namen waaruit jullie er twee mogen kiezen. Jullie weten dan welke naam het definitief word wanneer het geboortetopic er is (en dan kunnen de kittens ook aangemaakt!).

En de anderen, niet getreurd, Red & Branch krijgen sowieso nog ooit eens een nestje!

-Bun & Beer


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 17:28

AAAAAAH <33
Bedankt beer en buns omg omg omg ik ben zo blij !!
En supergezellig Demi <3 Mouse & Quiet all over again aaaaah


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 EHnbxOu        0        [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 17:29

Waw, het is een supermooi nestje geworden!! En reken er maar op dat Snow ze gaat stalken hihi
Heel erg gefeliciteerd Lolo en Demi <33



[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 2OhZuTz
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: [KS] You're the straw to my berry <3   [KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 17:49

Ik hoop maar dat snow af een toe ook eens wil oppassen :')
(en omgekeerd geld dat dan ook he haha)


[KS] You're the straw to my berry <3 - Pagina 2 BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] You're the straw to my berry <3
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: