Luck [kittens] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Luck [kittens]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Corra
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 15:46

Ze dacht net dat ze misschien jongen zouden kunnen hebben, hoe naïef het ook was... Het had gekund. "Corra?" Miauwde Khione nogal onzeker, wat Corra alarmeerde. "Misschien dat ik je wat moet vertellen..." vervolgde de witte kattin terwijl ze haar staart om de kitten heen sloeg. Corra liep naar haar toe met de andere twee en zette ze weer bij elkaar. Toen keek ze haar mate aan. "Wat is er?" Vroeg ze, wist ze een alternatieve manier om voor drie pasgeboren kittens te zorgen?


Luck [kittens] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Líthium
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 29uvn9e
Queen M ♔
34
Actief
*Sigh*

"Women"

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Líthium
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 14:19

Nadat de kleine kit zich warm tegen de ander had aangedrukt wurmde ze zich meer naar de buik van de kat. Haar maag begon te knorren en hongerig begon de she-ca te piepen om eten. Het leek wel een bende ratten die in haar buikje knaagde en piepend was ze opzoek naar het spoortje melk die ze in het begin had geroken toen ze plots weer opgepakt werd. Posterend piepte ze harder en kronkelde bij de greep in haar nek. Ze wou niet weg! Niet weer! Gelukkig werd haar boze gepiep gehoord en werd de kitten weer terug gelegd. Dit keer weer bij haar broertjes.


Luck [kittens] - Pagina 2 Ddyp90
Terug naar boven Ga naar beneden
Khione
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 21:08

Haar hartslag versnelde toen ze recht in de ogen van Corra keek. Ze hadden al zo veel problemen gehad afgelopen dagen, konden er nog wel meer bij? "Wat is er?" Met haar voorpoot schraapte Khione over de bodem en haar hart begon in haar keel te kloppen. "Ze hoeven niet naar een andere-" Ze stopte in het midden van haar zin toen ze zich realiseerde dat de kattin aan het begin van de wandeling wou vertellen. "Wat wou je eigenlijk zeggen, aan het begin?" Misschien dat ze het deed om tijd te rekken, misschien was ze wel echt nieuwsgierig. Ze wist het niet. Het enige wat ze wist was dat ze het niet wou vertellen maar het toch moest.


We're no snow, rain or autumn leaves
we don't look beautyful when we fall
Luck [kittens] - Pagina 2 H73kUXt
When you're around
It's like an army's marching through my chest
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 21:51

"Ze hoeven niet naar een andere-" Begon Khi maar ze stopte weer, argh. Wat was er nu weer? "Wat wou je eigenlijk zeggen, aan het begin?" Miauwde de witte kattin en Corra keek haar ongelovig aan, echt waar? Ging ze Corra's vragen echt omzeilen? "Ehm... het was iets maar het maakt nu niet meer uit" Mompelde ze maar toen besefte de grijze kat zich dat ze precies deed wat ze haatte "Ik wilde je vragen... Of je misschien een pauze wilde nemen, ik heb het gevoel dat we beiden heel erg gestrest zijn" Gaf ze toe "Niet dat dat nu nog geldt!" Voegde ze er vlug aan toe.


Luck [kittens] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Khione
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 22:44

Ongelovig werd de witte She-cat aangestaard door Corra. Oké, ze had haar door. "Ehm... het was iets maar het maakt nu niet meer uit." Mompelde de She-cat en Khione trok nieuwsgierig haar wenkbrauw op, maar al snel begon ze met praten en als de kattinnen niet in zo'n serieus moment was had Khione kunnen lachen. "Ik wilde vragen of je misschien een pauze wilde nemen, ik heb het gevoel dat we beide heel erg gestrest zijn." Haar blauwe ogen werden groot. Natuurlijk, ze had er over na gedacht, maar ze had het nooit werkelijk bedacht. "Niet dat dat nu nog geldt!" Voegde ze er vlug aan toe. Alsof dat het beter zou maken. Ze gaf alleen maar toe hoe graag ze bij de witte She-cat vandaan wou. De pluizige kittypet rolde met haar ogen en trok meteen haar muur weer op, de enige manier waarop ze beschermd zou zijn was in haar eentje, of met zijn tweeën vanwege de kleine kitten tussen haar poten. "Weet je wat? Het is een geweldig idee. Ik hoef die kop van jou even niet meer te zien." Grauwde ze, maar ze had meteen spijt van haar woorden. Nee! Ze kon nu geen zwakte tonen. "Je zoekt zelf maar een She-cat die je helpt met het voedden van je kittens. Een kat die wél melk geeft, in tegenstelling tot jou." Haar vacht was meer overeind komen te staan en haar worden waren hard, maar kalm.


We're no snow, rain or autumn leaves
we don't look beautyful when we fall
Luck [kittens] - Pagina 2 H73kUXt
When you're around
It's like an army's marching through my chest
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 22:59

Khione trok meteen een muur tussen hen op en na haar woorden stonden er tranen in Corr's ogen. Echter besloot ze om haar terug te slaan "Voor als je het nog niet wist, ik heb al zo iemand, ze heet Vitani en ze heeft me genoeg over jou verteld!" Riep ze kwaad "Hoe je, achter mijn rug om met al die andere katinnen hebt geslapen. En ik liet het steeds maar gebeuren. Ik bleef haar vertellen dat ik je wel kon vergeven maar ik had het fout!" Snikte ze. Ze ging echt geen vinger meer uitsteken om Khione dichtbij te houden, ze zou de kittens meenemen en er direct naar Vitani gaan. Naar iemand die wel trouw kon zijn!


Luck [kittens] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Khione
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 23:09

Tranen welde op in de ogen van haar Princess, maar blijkbaar was Khione hier inderdaad de evil queen. Ze kreeg geen happily ever after. Hoe vaak ze het ook zou wensen op een vallende ster of Starclan zou smeken. "Voor als je het nog niet wist, ik heb al zo iemand, ze heet Vitani en ze heeft me genoeg over jou verteld!" Schreeuwde de tabby kwaad. "Hoe je, achter mijn rug om met al die andere katinnen hebt geslapen. En ik liet het steeds maar gebeuren. Ik bleef haar vertellen dat ik je wel kon vergeven maar ik had het fout!" Snikte de Corra en Khione lachte emotieloos. "En jij gelooft alles wat die smerige bloodclanner je verteld? Oh starclan dan heb je nog dommer dan ik dacht." Ze stapte over de kleine kitten heen om bijna neus tegen neus te staan met Corra, maar hield haar staart om het lichaam heen. Ze kneep haar ogen tot spleetjes en staarde met haar ijsblauwe ogen in de groene van Corra. Ze hief haar voorpoot op, haar nagels uitgeklapt en deze werden een beetje verlicht door de zon. "Ga dan. GA! Ga voordat ik die rotkop van je net zo misvorm als die lelijke rat van je!" Haar stem was luid en bulderde door de twoleg place. Hoe kon ze in hemels naam geloven dat ze naar andere She-cat's ging? Haar poot daalde weer en belande naast de andere onder haar lichaam.


We're no snow, rain or autumn leaves
we don't look beautyful when we fall
Luck [kittens] - Pagina 2 H73kUXt
When you're around
It's like an army's marching through my chest
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 23:24

Ze hoorde het geluid... Van Khione die emotieloos lachtte om haar tranen. En op dat moment was er absoluut niemand die ze meer haatte dan heer eigen 'mate' "En jij gelooft alles wat die smerige bloodclanner je verteld? Oh starclan dan heb je nog dommer dan ik dacht." Miauwde Khione fel en Corra keke haar ongelovig aan terwijl haar grote liefde dicht tegenover haar stond, haar poot ophief en haar nagels uitklapte. Corra kromp in elkaar en keek geschrokken naar de uitgestoken klauwen. Ga dan. GA! Ga voordat ik die rotkop van je net zo misvorm als die lelijke rat van je!" Bulderde ze en Corra schudde haar kop "Houd je kop! Vi is prachtig en zij zal tenminste wel in staat zijn een beetje kracht te tonen" Grauwde ze en toen dacht ze ergens aan: "En hoe bedoel je 'in tegenstelling tot jou'? Dus jij kan ze wel melk geven, he? Smerige...' Ging ze kwaad door voor ze zich, met de twee kittens in haar bek omdraaide en begon te lopen.


Luck [kittens] - Pagina 2 11rywk4
Terug naar boven Ga naar beneden
Khione
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 23:39

Corra dook in elkaar en keek geschrokken naar haar poot in de lucht. Was dit wat ze wilde? Ze genoot van de angst die katten afstraalde, maar Corra. Haar eigen mate? Het zetten haar aan het twijfelen terwijl ze kort terugdacht aan hun betere tijden. Natuurlijk was Vitani geen 'lelijke rat' maar wat moest ze anders zeggen? "Hou je kop! Vi is prachtig en zij zal tenminste wel in staat zijn een beetje kracht te tonen." Grauwde de tabby nogmaals. "En hoe bedoel je: 'in tegenstelling tot jou'? Dus jij kan ze wel melk geven, he? Vieze..." Een sluwe grijns speelde op de lippen van Khione toen Corra klaar was met praten. "Oh babe, het voelde zo goed." Spon ze in haar oor voordat ze haar grote lichaam tegen die van haar gooide en Corra tegen de vlakte wierp, uitkijkend voor de kittens. "Je hebt geen idee hoe graag ik die strot van je wil openrijten, je wil zien stikken in je eigen bloed en het aan mijn vacht wil voelen kleven." Snauwde ze. "Je houd het nog geen dag vol, babe. Je was gewoon een spel." Khione sprong van Corra af en pakte de kleine, zwarte kitten in haar bek. Haar poten liepen weer naar het bos en ze keek nog een keer achterom, de laatste keer. Niet met verdriet, spijt of afkeer. Nee, trots. Althans dar was in haar ogen te zien. Villains don't get happy endings.


We're no snow, rain or autumn leaves
we don't look beautyful when we fall
Luck [kittens] - Pagina 2 H73kUXt
When you're around
It's like an army's marching through my chest
Terug naar boven Ga naar beneden
Pitch
Member
Luck [kittens] - Pagina 2 RB4Qe0W
Bunny
44
Actief
His fur is pitch black, but his soul pure gold

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pitch
BerichtOnderwerp: Re: Luck [kittens]   Luck [kittens] - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 17:57

De ruzie ging, letterlijk en figuurlijk, volledig over zijn hoofd. Hij was zich niet bewust van de beledigingen, bedreigingen en beschuldigingen die de twee poezen elkaar naar het hoofd slingerden. Hij wist niet dat hij, toen hij weggedragen werd, steeds verder verwijderd werd van zijn siblings. Hij wist niet, en hij zou zich niet herinneren, dat hij alleen achterbleef bij de witte poes. Hij had nog altijd geen naam gekregen, maar hij was nu zonder bloedfamilie. Ooit zouden ze elkaar weer wederzien; maar dat zou dan de eerste keer zijn dat ze elkaar effectief zagen. De jonge, pasgeboren kittens waren immers alledrie nog blind, nog jong, nog dom. Ze zouden zich dit nooit herinneren zolang hun moeders, of die die ervoor doorgingen, het hen zouden zeggen. En wat ze daarvan zouden vinden? Dat zouden ze ooit zelf moeten uitvogelen.


Luck [kittens] - Pagina 2 AbW9DkJ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Luck [kittens]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: