Fake it - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Fake it

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Seaweedpaw
Member
Fake it - Pagina 2 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Fake it   Fake it - Pagina 2 Icon_minitimewo 29 maa 2017 - 21:22

Seaweedkit merkte amper op dat Ghostkit naast hem was komen lopen. Hij draaide zijn kopje naar zijn vriend toe terwijl ze door bleven lopen. "Dit is... half mijn schuld." Besloot hij te zeggen, om dan toch maar een gesprek met Ghost aan te knopen. Het was wel half zijn schuld geweest, want als hij Ghostkit niet achterna was gegaan, had hij hem niet aangevallen, en zou zijn vriend nu niet in de problemen zitten. Zij beiden niet. Amberhunt had het aan hem willen laten ontglippen, maar de andere warrior...Nee zij zou er wel voor zorgen dat dit gemeld werd en zij beiden een flinke straf kregen. Dat wist hij wel zeker. "Maar ik kan je nog steeds te makkelijk besluipen." Probeerde Seaweed de sfeer wat luchtiger te maken.



Sorry, nu ben ik laat, had twee weken School Examens.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Fake it - Pagina 2 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Fake it - Pagina 2 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Fake it   Fake it - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 maa 2017 - 15:44

Ze keek streng naar de twee kittens, waarna haar blik op Amberhunt bleef hangen. Ze schudde teleurgesteld haar kop naar hem. Hoe moesten ze een goede Clan hebben als hun warriors dingen bleven verzwijgen? Echter besloot ze de preek voor later te houden. Direhowl en Cherrynose waren bezorgd zat, ze kon de kittens maar beter zo snel mogelijk terug het kamp in leveren. Ze zwiepte met haar staart als teken dat de drie haar moesten volgen, en met een blik die op onweer stond, maakte ze weg naar het kamp.


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Fake it - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Fake it   Fake it - Pagina 2 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 0:23

Lekker was dat, nog meer kritiek omdat hij minder drama wilde creëren. Maar goed, Waspsting had wel gelijk, Ambehrunt was weer eens tegen de regels in gegaan. En hij wilde geen nog slechtere met zijn mede warriors. "Het spijt me Waspsting, je hebt gelijk. Ik had ze gewoon terug moeten brengen" knikte hij terwijl ze met z'n vieren richting het kamp liepen "Maar maak er alstjeblieft geen probleem van. Want die heb ik al genoeg" voegde hij er aan toe


Fake it - Pagina 2 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fake it
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Marshlands-
Ga naar: