I am here for you [Crystalshell]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I am here for you [Crystalshell]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mooncycle
Member
I am here for you [Crystalshell] DPKsfdL
Elfje
53
Actief
Maybe I need you like the Moon needs the Sea

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 20:30

Hij spotte de grijze kattin ergens in een hoekje van het kamp. Hijzelf had het gelukkig niet mee mogen maken dat iemand die hij goed kende gestorven was, dus hij wist niet hoe Crystal zich nu moest voelen. Maar hij wist wel dat het een vreselijk rot gevoel zou moeten zijn. Mooncycle liep langzaam op haar af. "Hey, gaat het een beetje?" Vroeg hij voorzichtig. Hij wist dat een slechte woordkeuze haar alleen maar meer pijn kon doen, maar de tom wist ook niet wat hij in deze sitiuatie kon doen voor haar. En daarbij kende hij Crystalshell niet geweldig goed, maar hij had wel met haar gepraat. En daarom wilde hij er voor haal zijn, niemand moest immers alleen door de dood van iemand dichtbij hem of haar gaan.


I am here for you [Crystalshell] Moonsi10
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
I am here for you [Crystalshell] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 20:44

Ze keek nogal verbaasd op toen ze en stem hoorde. Crystalshell was aan het denken over Creamyfrost, wat niet echt een verrassing was aangezien hij pas was overleden en zij zijn kittens droeg. "Hey, gaat het een beetje?" vroeg Mooncycle nogal voorzichtig en de zilveren kattin knikte langzaam, het ging absoluut niet. Ze had het Creamy willen vertellen van de zwangerschap, maar toen ze binnen was gekomen was hij al dood. Ze voelde de tranen weer opkomen en stapte naar voren voordat ze haar kop op zijn schouder legde en snikte. "Hij had beloofd voor de kittens te zorgen als ze er waren... en nu dit" Fluisterde ze gedempt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncycle
Member
I am here for you [Crystalshell] DPKsfdL
Elfje
53
Actief
Maybe I need you like the Moon needs the Sea

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimeza 18 feb 2017 - 21:05

De kattin zette een stap naar voren en legde snikkend haar kopje op zijn schouder. Moon liet haar, ze had dit nodig. "Hij had beloofd voor de kittens te zorgen als ze er waren... en nu dit" Fluisterde Crystal. Haar worden werden gedempt door zijn vacht, waardoor het amper hoorbaar was. Hij schrok er een beetje van. Moon wist het echter goed te verbergen. Hij had niet geweten dat ze kittens verwachtte, maar dat had ze hem dan ook niet verteld, dus dat kon hij ook niet weten. Maar hierdoor wist hij wel dat het alles alleen maar erger maakte voor de kattin. "Ik weet dat we elkaar niet zo goed kennen, maar ik wil wel dat je weet dat ik er voor je zal zijn als je iemand nodig hebt. Je hoeft er niet alleen doorheen te gaan." Beloofde Moon haar en hij meende het ook.


I am here for you [Crystalshell] Moonsi10
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
I am here for you [Crystalshell] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimema 20 feb 2017 - 18:08

Hij liet haar maar en leek een beetje geschrokken door het nieuws over de kittens. "Ik weet dat we elkaar niet zo goed kennen, maar ik wil wel dat je weet dat ik er voor je zal zijn als je iemand nodig hebt. Je hoeft er niet alleen doorheen te gaan." Beloofde hij en ze wist meteen dat de jonge kater het meende. Met een laatste kleine snik deed ze een stap naar achteren en knikte "Bedankt.. Mooncycle" Miauwde ze, nogal zwaar ademend. "Ik hoop gewoon dat de clan de kittens accepteert, we waren niet eens mates" Zuchtte Crystalshell.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncycle
Member
I am here for you [Crystalshell] DPKsfdL
Elfje
53
Actief
Maybe I need you like the Moon needs the Sea

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 19:52

Crystalshell liet nog een laatste snik ontsnappen voor ze een stap naar achteren deed. "Ik hoop gewoon dat de clan de kittens accepteert, we waren niet eens mates" Zuchtte de zilveren kattin. "Dat zullen ze vast wel. Wel meer katten zijn geen mates en hebben kittens. Daarbij zal het niet hen schuld zijn dat Creamyfrost dood is." Mooncycle wist dat die woorden haar waarschijnlijk pijn zouden doen, maar het was de waarheid en het was het beste er niet omheen te draaien. "Zolang je gewoon doorgaat met je leven zal alles wel goed komen." Probeerde de kater haar te verzekeren.


I am here for you [Crystalshell] Moonsi10
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
I am here for you [Crystalshell] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimezo 26 maa 2017 - 5:56

Ze dacht dat ze iets voelde, een van de kittens die haar schopte misschien. Het gaf haar een warm gevoel en ze glimlachtte naar de grond. "Dat zullen ze vast wel. Wel meer katten zijn geen mates en hebben kittens. Daarbij zal het niet hen schuld zijn dat Creamyfrost dood is." dat was waar... maar het was nog steeds een moeilijke gedachte om mee te dealen. "Zolang je gewoon doorgaat met je leven zal alles wel goed komen." Ja, hij had gelijk. Toen besefte Crystalshell opeens dat er helemaal geen schopje was geweest, het kwam door Mooncycle! "Bedankt" miauwde ze met een waterige glimlach. "en sorry dat ik nou juist jou moest hebben om bij uit te huilen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncycle
Member
I am here for you [Crystalshell] DPKsfdL
Elfje
53
Actief
Maybe I need you like the Moon needs the Sea

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimewo 29 maa 2017 - 22:07

Moon zag de grijze kattin even naar de grond glimlachen, wat hem wel nieuwsgierig maakte, want hij zag zelden nog een glimlach op haar gezicht na Creamyfrost's dood. Dat was tenminste al iets positiefs, dacht hij vrolijk. "Bedankt" miauwde ze met een waterige glimlach. "en sorry dat ik nou juist jou moest hebben om bij uit te huilen' Moon glimlachte, daar waren vrienden toch voor. "Geen probleem. Weet dat ik er altijd voor je ben, we zijn immers vrienden." De woorden kwamen er makkelijk uit, want het was de waarheid. Moon wist dat ze nu nog niet zulke goede vrienden waren, maar hij wist ook zeker dat ze makkelijk beste vrienden konden worden. Vooral door de recente gebeurtenissen, hoe depressief ze ook mochten zijn.


I am here for you [Crystalshell] Moonsi10
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
I am here for you [Crystalshell] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 21:12

"Geen probleem. Weet dat ik er altijd voor je ben, we zijn immers vrienden." Antwoordde de kater en Crystalshell knikte. Dat waren ze inderdaad. Ze wist heus wel dat het vreemd was om na de dood van een geliefde, die nota bene de vader van haar kittens was, meteen iemand leuk te vinden... Maar ze kon niet loslaten dat ze hem tenminste een beetje leuker vond dan de andere katers in deze clan. "Dan ehh, zal ik nu maar stoppen met je lastig vallen" miauwde ze. Ze moest even voor zichzelf uitpuzzelen of ze de kater nou echt leuk vond... Hij zou nooit de plek van Creamyfrost innemen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncycle
Member
I am here for you [Crystalshell] DPKsfdL
Elfje
53
Actief
Maybe I need you like the Moon needs the Sea

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: I am here for you [Crystalshell]   I am here for you [Crystalshell] Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:01

Moon zag haar knikken. Good, anders had hij zichzelf erg voor schut gezet door zichzelf haar vriend te noemen als zij het niet zo zag. "Dan ehh, zal ik nu maar stoppen met je lastig vallen" Zei Crystal. "Je valt me nooit lastig, geloof het of niet. Grinnikte hij. Crystal was de enigste die soms meespeelde met zijn vaak wat kinderlijke gedrag. "Maar ik heb toch niet meer zoveel te zeggen, dus je mag wel gaan. Hij zei het op een toon alsof hij haar baas was, maar het was natuurlijk allemaal vriendelijk bedoeld. Misschien kon haar sfeer wat opvrolijkt worden door zijn gedrag. Waarschijnlijk niet, maar het was een proberen waard.


I am here for you [Crystalshell] Moonsi10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I am here for you [Crystalshell]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: