borders



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 borders

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfpaw''
Member
borders T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: borders   borders Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 17:15

Hij had een geur geroken die niet op clan territorium thuishoorde. Eentje die hij moest uitzoeken. Wolfpaw had geen zin gehad om te wachten op een patrol, dat zou te lang duren en misschien zou de kat dan allang de benen hebben genomen. Dat wou hij dus niet, hij wou deze kat spreken en vragen wat hij deed. Als hij prooi had gejat zou hij dat bij zich hebben en dan kon hij hem laten zien wat er gebeurde als je van Shadowclan stal. Want het waren zware tijden nu de regen niet te stoppen was. Binnenkort zou de Gathering zijn en zouden alle katten van het woud weer samenkomen om te vertellen wat er gebeurde in hun clan. Wolfpaw was benieuwd. Er was zoveel gebeurd in Shadowclan sinds Innerstar was gestorven. Zoveel dingen waar hij een mening over had. Zijn gedachten hielden in een klap op toen hij merkte dat hij geurspoor sterker werd. De kat kon nu niet ver zijn. In de verte zag hij een gestalte. "Stop! Waarom was je op Shadowclan territorium?" grauwde de kater boos naar hem toe.

[Tank only!]


borders I97JvUN
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
borders LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: borders   borders Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 18:28


tank
comfort breeds weakness
Natuurlijk wist de rogue donders goed dat hij hier niet mocht komen. Maar hé, er was niemand geweest om hem tegen te houden en hij was in een roekeloze bui. Gewoon eventjes een kijkje nemen en dan weer weg. Hij zou heus geen prooi proberen te vangen. Simpelweg omdat hij daar veel te veel moeite voor moest doen. Plus, de regen had zoveel geuren gemaskeerd. Hij zou later wel eten, als hij terug thuis was. Zonder enige problemen was hij een eindje door het territorium gewandeld, waarna hij terug richting de grens gelopen was. Net wilde hij terug het rogue gebied in gaan, toen een stem uit de verte hem tegen hield.

"Stop! Waarom was je op Shadowclan territorium?" Klonk het. Verbaasd draaide hij zich om, zocht naar de bron van het geluid en vond toen een relatief kleine zwarte tom. Nou nou, indrukwekkend, die ShadowClan. ”Een wandelingetje mijn vriend. De pootjes strekken”, Greens hij uitdagend. ”We moeten namelijk wel de conditie onderhouden nietwaar?” Vervolgde hij. Het had niet veel zin om vijandig te gaan doen, hij was inderdaad niet op zijn plek hier, en ergens was hij ook wel nieuwsgierig naar deze clankatjes.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw''
Member
borders T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: borders   borders Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 19:02


”Een wandelingetje mijn vriend. De pootjes strekken”, was het antwoord van de kater, die naar hem greens. Hij kende hem niet. Hij was grijs en huge. Groter dan dat Wolfpaw was, zeker niet iemand die hij graag zou bevechten. Maar Wolfpaw was ook goed op weg om een grote jongen te worden, al was hij zeker nog wel een kopje kleiner dan deze kater. ”We moeten namelijk wel de conditie onderhouden nietwaar?" hij klonk ontzettend sarcastisch. "Ha-ha. Grappig." zei Wolfpaw. "Ik wil niet heel veel zeggen hoor, maar we pissen niet tegen bomen aan voor ons plezier. Dat heeft een reden." hij besloot niet té vijandig te doen naar de kater, als hij aanviel was hij waarschijnlijk al tweede. Wolfpaw zag zijn kop fictief al rollen. Lekker dit. "Daarbij, wie ben je eigenlijk? Je bent geen clankat."


borders I97JvUN
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
borders LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: borders   borders Icon_minitimevr 24 feb 2017 - 17:03


tank
comfort breeds weakness
De zwarte tom had blijkbaar geen zin in een gezellige koffieklets. Of hij had gewoon geen gevoel voor humor. "Ha-ha. Grappig." Reageerde hij droog op zijn woorden. "Ik wil niet heel veel zeggen hoor, maar we pissen niet tegen bomen aan voor ons plezier. Dat heeft een reden." Maakte hij hem duidelijk. Tank lachte geamuseerd (x). Die had hij niet zien aankomen, eerlijk. ”Fair enough”, Antwoordde hij. Hij had wel een punt, hij was over een grens gegaan, bewust dan nog. Dat het niet met de intentie was om iets uit te halen, maakte in principe niet veel uit. Hij zou het ook niet zo appreciëren als er een Clankat op excursie kwam naar zijn territorium.

Maar hij liet zich ook niet zomaar wegjagen. Hij was dan wel van plan geweest om weg te gaan, maar dit was toch anders. Nu wilde hij niet weg om een punt te maken. De tom deed ook niet echt moeite om hem weg te krijgen, integendeel. "Daarbij, wie ben je eigenlijk? Je bent geen clankat." Vroeg hij. Merkte hij daar milde interesse? ”Mijn naam is Tank, en nee, ik ben inderdaad geen Clankat. Gelukkig maar”, Lachte hij. Dit mannetje was echt hilarisch, met zijn vragen.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw''
Member
borders T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: borders   borders Icon_minitimeza 25 feb 2017 - 19:44

De grijze kater tegenover hem had een rare lach, dat had Wolfpaw net besloten. Maar gelukkig, hij stelde zich voor. Zo had hij een naam om mee terug te nemen naar het kamp als hij een waarschuwing moest uit laten gaan voor de kater. ”Mijn naam is Tank, en nee, ik ben inderdaad geen Clankat. Gelukkig maar”, hij was nieuwsgierig naar deze Tank, hij was geen clankat, dus hij was een rogue of kittypet. En dat laatste leek Wolfpaw onwaarschijnlijk, dit was geen lieve knuffelpoes die twolegs zouden houden. "Ik ben Wolfpaw, van Shadowclan." hij bestuurde de kater nog even. Tank. Zijn naam paste bij zijn grootte. "Hoezo 'gelukkig' geen clankat? Wat is daar mis mee?" vroeg hij toen aan hem. "Ik leef tenminste niet van andersmans gebied en ben niet alleen. Ik heb heb gelukkig allemaal clangenoten die mij helpen, en ik help hun." Precies, een nobel doel. Iets waar deze grijze kater geen verstand van had.


borders I97JvUN
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
borders LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: borders   borders Icon_minitimezo 26 feb 2017 - 0:18


tank
comfort breeds weakness
Natuurlijk had hij van uit de verte wel al eens Clankatten gezien. En hij had genoeg over hen gehoord ook. Maar hij had er nog nooit een echt gesproken. Vaak ook omdat hij zich gewoon niet op hun territorium begaf. Zijn nieuwsgierigheid had hem brutaal gemaakt. Ach ja, er was geen situatie waar hij zich niet uit kon redden. Hoewel deze jonge tom een stukje kleiner was dan hij, was hij toch groter dan de gemiddelde katten van zijn leeftijd. De spieren die hij onder zijn vacht leek te hebben, hadden Tank ook al gewaarschuwd dat deze kater wel eens meer in huis kon hebben dan hij in eerste instantie had gedacht.

Ook op intellectueel vlak, bleek maar weer. Hij knoopte zowaar een conversatie aan, eentje die zijn interesse vast kon houden. Een hele prestatie. "Ik ben Wolfpaw, van Shadowclan." Stelde de Clankat zichzelf op zijn beurt voor. "Hoezo 'gelukkig' geen clankat? Wat is daar mis mee?" Klonk het vervolgens. "Ik leef tenminste niet van andersmans gebied en ben niet alleen. Ik heb heb gelukkig allemaal clangenoten die mij helpen, en ik help hun." Aha. Nu kwam duidelijk het moment dat ze elk hun eigen levensstijl zouden verdedigen.

”Is dat wat je Clanvriendjes je wijsmaken?” Greens Tank geamuseerd. Lang leve de stereotypen maar weer. ”Ik ben heel goed in staat om van mijn eigen gebied te leven, een gebied dat ik zelf voor heb gevochten”, Vertelde hij, duidelijk met een lichte trots in zijn stem. ”En ik ben niet zo alleen als jij denkt. Integendeel. Ik leef een beetje zoals jij, maar dan zonder alle gekke regeltjes en zonder iemand die me rond commandeert en voor mij beslist wat ik moet doen en moet voelen en moet geloven”, Snoof hij. Een leven zoals dat van Wolfpaw zou nooit iets voor hem zijn geweest, dat stond wel vast.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
 
borders
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: