I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm weak and what's wrong with that?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Quietstep
Member
I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: I'm weak and what's wrong with that?   I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 15:48

Zijn blik verschoof constant van Amberpaw naar Bronzemask. Hij voelde zich bijna geforceerd een kant te kiezen, maar weigerde zoiets te doen. Ze waren allebei familie, ze waren allebei belangrijk voor hem. Er moest een manier zijn om ze te herenigen, om een compromis te sluiten. De Apprentice begon opnieuw te schreeuwen hoe het allemaal zijn schuld was en hoe Bronzemask niet haar moeder was. Hij zuchtte even. Als het iemand's schuld was, ja, dan was het de zijne. Bronzemask had er verder niets mee te maken, die had enkel de stukjes opgepakt nadat hij alles kapot had gemaakt. Bronzemask zei zachtjes dat Amberpaw niet wist waar ze het over had, iets dat alles waarschijnlijk alleen nog maar erger zou maken. "Amber, Bronzemask heeft het beste met je voor. Ik weet dat het mijn schuld is dat Brindleleaf weg is, maar er constant ruzie over maken gaat niemand helpen," pleitte hij. Hij krulde zijn staart bedenkelijk om zijn poten. "Ik wil je alleen maar helpen." Om eerlijk te zijn, wist hij niet echt meer wat te doen.


i can't explain what i mean
I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: I'm weak and what's wrong with that?   I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 16:02

"Jij weet niet wie ik BEN!", schreeuwde ze tegen haar mentor, woedend omdat die dacht dat ze dom was, een onnozelaar, een stomme jonge en hulpeloze kitten. Ze draaide haar kopje weg van haar en terug naar haar broer, die blijkbaar Bronzemask's kant wou kiezen. Tuurlijk wou hij haar alleen maar helpen. Alsof ze dat geloofde. "Ik ben geen kleine kitten meer, ik hoef niet geholpen te worden! Laat me gewoon alleen! Ik wil jullie nooit meer zien, niemand van jullie!" En met die woorden draaide ze zich om en stampte ze weg. Hmpf. Ze had geen familie nodig. Ze zou het zelf wel regelen. En dat ze Bronzemask hoe dan ook nog moest zien omdat ze haar mentor was, of ze dat nu wou of niet.

-Amber is topic uit c:


I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 WpFgCIB
I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: I'm weak and what's wrong with that?   I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 maa 2017 - 8:31

Quietstep leek niet te weten wat hij moest doen. Begrijpelijk, ze wist het zelf ook niet echt meer. "Amber, Bronzemask heeft het beste met je voor. Ik weet dat het mijn schuld is dat Brindleleaf weg is, maar er constant ruzie over maken gaat niemand helpen," De kater krulde zijn staart om zijn poten met een moeilijke blik in zijn ogen. "Ik wil je alleen maar helpen." Hierbij knikte ze dat ze het er mee eens was. Maar dat was Amberpaw duidelijk niet. "Jij weet niet wie ik BEN!" Schreeuwde ze woedend. Hier schrok Bronzemask echt heel erg van. De rest was meer een waas, met wit geluid. Ze wilde haar nooit meer zien? Meende ze dat echt? Wat had ze toch verkeerd gedaan. Met open mond en bezorgde ogen keek ze haar nichtje na, die weg stampte. Ze probeerde rustig te blijven denken. Het was maar een fase. Het was maar een fase. Het was maar een fase??


I'm weak and what's wrong with that? - Pagina 2 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm weak and what's wrong with that?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: