Et oui oui, mon ami



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Et oui oui, mon ami

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lafayette
Member
Et oui oui, mon ami Tumblr_nvkx9uSkUs1sg6teeo2_r2_400
Fifi
65
Actief
The Lancelot of the Revolutionary set~

CAT'S PROFILE
Age: || 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lafayette
BerichtOnderwerp: Et oui oui, mon ami   Et oui oui, mon ami Icon_minitimezo 19 maa 2017 - 12:56

Zelfvoldaan likte Lafayette de laatste restjes vlees en bloed van zijn klauwen en schraapte een pootvol aarde over de botjes van de muis die daar zonet had gelegen. Dit moest zowat het beloofde land zijn op het gebied van voedsel - er waren muizen, konijnen, fazanten en bijna overal waar je heen ging was er een fris stroompje water te vinden waar je je dorst met gemak kon lessen. Ergens had hij wel spijt dat hij de rest van de rest van zijn Squad niet had meegenomen, want de chill met Laurens, Mulligan en Hamilton was toch wel anders dan de sfeer van het groepje waar hij zich zich kandidaat had gesteld om lid te worden. Maar ey, het verleden kon je niet veranderen. Dingen waren erg snel gegaan en Lafayette had een keuze genomen - niet dat hij d'r spijt van had, want met zijn adrenalineverslaving was spanning nodig, en spanning was alleen maar te vinden in 't onbekende! De zilver gestreepte kater hees zich op zijn poten en merkte toen hij zijn groene ogen over het gras liet glijden een bruinachtig gestalte op. Er kwam een verraste grijns op zijn snuit toen hij de geur die er van af kwam, vreemd genoeg herkende. No way... Toch niet Alexander? Of wel was dit een onwaarschijnlijk toeval, ofwel had hij hem helemaal naar hier gevolgd... Putain! "Alexander, mon copain!" lachte hij terwijl hij breed grijnzend naar hem toe spurtte en zijn oren spitste. Nog alleen maar Hercules en John en de Revolutionary Squad was compleet. Tijd om dit land eens op stelten te zetten!

| ~> Hamilton! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamilton
Member
Et oui oui, mon ami YROsAx5
Kaiden
12
Actief
Who lives?
Who dies?
Who tells your story?

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hamilton
BerichtOnderwerp: Re: Et oui oui, mon ami   Et oui oui, mon ami Icon_minitimezo 19 maa 2017 - 19:59

Alexander was er zo klaar voor om met iemand te vechten. De tabby sloeg zijn nagels in de modderige grond waar hij overheen liep. Hij was hier voor één kat, maar zijn reis was lang niet zo makkelijk geweest als het had geleken. De tom-cat voelde er niks voor om nog langer in dit onbekende gebied te blijven terwijl Hercules en John achterbleven. Yeah, Alexander Hamilton was niet in een uitstekende mood, het begon hopeloos te lijken met de voortdurende regen die alle geur van zijn vriend wegspoelde. Hij haalde zijn poten van de grond af met een onhandige sprong; omdat die shitty modder voortdurend zijn poten probeerde vast te zuigen. Het was een hele opluchting toen hij eenmaal op het stevigere gras stond. De jonge tabby bracht zijn bek dicht bij de grond in de hoop een geur op te pikken die hem meer vertelde over het totaal onbekende gebied. "Alexander, mon copain!" Zijn gestreepte kop schoot omhoog bij het horen van die well known franse kater. "Marquis de Lafayette," breed grijnzend stapte hij naar zijn vriend toe. Hij had geweten dat het geen hopeloze missie was geweest. Ze waren al met 2/4 van hun squad, f*ck yes. 


Et oui oui, mon ami QaSSl4O
How do you write like you're running out of time?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lafayette
Member
Et oui oui, mon ami Tumblr_nvkx9uSkUs1sg6teeo2_r2_400
Fifi
65
Actief
The Lancelot of the Revolutionary set~

CAT'S PROFILE
Age: || 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lafayette
BerichtOnderwerp: Re: Et oui oui, mon ami   Et oui oui, mon ami Icon_minitimema 20 maa 2017 - 12:31

Hell yeah, hij was het. De zilveren tabby stapte grijnzend dichterbij en nam Ham in een oogopslag op. Hij zag er niet overdreven mager uit, maar ook niet dik, vooral nat - het stopte maar niet met regenen in dit gebied, dat was wel een minpuntje. "Marquis de Lafayette." Toen hij zijn volledige naam hoorde uitgesproken worden, boog hij met dezelfde brede grijns zijn kop even plechtig. "Na Burr en King George ben jij de laatste die ik hier wel verwachtte, copain," greens de zilveren tabby en maakte het zichzelf gemakkelijk op de ietwat drassige ondergrond. "Wat brengt je hier? Zijn John en Hercules d'r ook?" Eerlijk gezegd verwachtte Lafayette zo half en half dat ze uit de nabijzijnde struiken zouden springen zodra hij dat gezegd had, dus hield hij die goed in de gaten - al kwam er, zelfs na een tijdje, geen enkele geur uit gezwoven. Jammer. Er was altijd wel wat chill in de Revolutianary Squad, maakte niet uit welk tijdstip het was. Alex was altijd de altijd iets kalmere man geweest, al had Lafayette niet altijd kunnen uitvissen wat er in dat koppie van 'm omging. Dat hij vrijwel geniaal was op het vlak van doorzettingsvermogen, had hij ondertussen wél al uitgevist - dat hij hier nu was, was daar een perfect voorbeeld van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamilton
Member
Et oui oui, mon ami YROsAx5
Kaiden
12
Actief
Who lives?
Who dies?
Who tells your story?

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hamilton
BerichtOnderwerp: Re: Et oui oui, mon ami   Et oui oui, mon ami Icon_minitimema 20 maa 2017 - 14:17

Het was het allemaal waard geweest after all, of course. De reis had flink wat doorzettingsvermogen van hem gevraagd en ook de conditie van zijn vacht was er flink op achteruit gegaan -gebrek aan eten en een hoop vijandige Rogue's- maar hij was er nu wel. Nu ging hij ook niet meer weg voordat Lafayette ervan overtuigd was om mee terug te komen. And we all know dat hij daar koppig genoeg voor was. Alexander gaf een knik terug naar zijn vriend toen de tabby zijn kop naar hem boog. "Na Burr en King George ben jij de laatste die ik hier wel verwachtte, copain," greens Laf. Dat kon hij niet ontkennen, hij was nooit het type geweest om achter iemand aan te gaan terwijl er nog zo veel werk te doen was. "Yet here I am." Lafayette volgend ging hij ook zitten op het natte gras. De hoop aan geuren was compleet onbekend voor Alexander waardoor hij wat waakzamer zat dan zijn company. "Helaas konden John en Hercules niet mee," sprak hij zijn grijns even verdwenen. Hij had zijn squad gemist tijdens de reis. "Ik ben hier voor jou, we hebben je thuis nodig," ging hij door, zijn blik al aangevend dat hij zich bij dat standpunt ging houden. Het liefst was hij hier snel weg.


Et oui oui, mon ami QaSSl4O
How do you write like you're running out of time?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lafayette
Member
Et oui oui, mon ami Tumblr_nvkx9uSkUs1sg6teeo2_r2_400
Fifi
65
Actief
The Lancelot of the Revolutionary set~

CAT'S PROFILE
Age: || 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lafayette
BerichtOnderwerp: Re: Et oui oui, mon ami   Et oui oui, mon ami Icon_minitimema 20 maa 2017 - 19:15

Het verbaasde hem dat Ham hem eigenlijk achterna was gekomen. Dat zou meer iets voor John zijn, heel misschien voor Hercules, maar het laatste dat hij verwachtte was dat Alex hem zou volgen - die zat meestal met zijn neus in het werk geduwd. "Yet here I am," sprak de tabby terwijl hij hem volgde naar een comfortabele, relatief droge pol gras waar ze het zichzelf wat gemakkelijker konden maken. "Helaas konden John en Hercules niet mee." Awh. Even kon Lafayette het gevoel van teleurstelling niet onderdrukken en kwam er even een spijtige trek over zijn gezicht gegleden. Eerlijk gezegd had hij er best wel naar uitgekeken om de rest van zijn amis terug te zien, want er was immers al een tijdje verstreken van de laatste keer dat hij ze gezien had. Maar dat zijn vrienden niet aanwezig waren, betekende vast iets heel anders dat Alexander hem een plezierbezoekje gunde, en dat maakte hem ergens vanbinnen, een tikje nerveus. "Ik ben hier voor jou, we hebben je thuis nodig," ging hij door met een aandringende, zelfzekere blik. Merde. Dit was de vraag die Laf absoluut wou vermijden in dit gesprek, koste wat koste, maar hij had hem al gesteld voordat de zilveren tabby hem kon onderbreken. Er kwam twijfel in zijn ogen, en hij schudde zijn kop langzaam heen in weer in tweestrijd. Langs de ene kant stond hij werkelijk te springen om mee te komen... Langs de andere kant wilde hij hier blijven om die roguegroep hier een handje te helpen. "Man, I can't," zei hij verwrongen terwijl hij zijn heen en weer wiegende kop afwendde en zich omdraaide. De grijns op zijn gezicht was verdwenen, in zijn kop ruisde het een beetje waardoor hij zijn ogen half dicht kneep. "Y'know... Er zijn hier katten die mij ook nodig hebben. Ik heb me bij ze aangesloten," het laatste kwam er wat sneller uit dan bedoeld, dus draaide hij zich snel om. Lafayette kon zich best inbeelden dat Alex hier niet echt geamuseerd over ging zijn, dus liet hij zijn volgende woorden zo geruststellend mogelijk klinken. "Ik wil dolgraag terug gaan naar jullie, ami, echt waar. Maar ik kan gewoon niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hamilton
Member
Et oui oui, mon ami YROsAx5
Kaiden
12
Actief
Who lives?
Who dies?
Who tells your story?

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hamilton
BerichtOnderwerp: Re: Et oui oui, mon ami   Et oui oui, mon ami Icon_minitimema 20 maa 2017 - 19:47

There, Alexander had zijn woorden gesproken en hij ging er niet meer van af zien. Als Lafayette dat wilde zou hij zo een lijst van twintig redenen kunnen geven waarom hij mee terug moest komen. Waarom was de ander überhaupt weggegaan - zijn eeuwige behoefte aan avontuur? Hij had al gezien dat de tabby hun vrienden miste dus why would he stay? "Y'know... Er zijn hier katten die mij ook nodig hebben. Ik heb me bij ze aangesloten." Even viel zijn bek open van verbazing maar Alex had zichzelf snel herpakt en was klaar voor the rant. Hoe durfde Laf na alles zich bij een random wilde groep aan te sluiten en hem, John en Hercules daarvoor achter te laten? "Ik wil dolgraag terug gaan naar jullie, ami, echt waar. Maar ik kan gewoon niet." Alexander snoof even. "You do realise how this sounds to me right? Like me suddenly deciding to be best friends with King George? Fijn, de ander had een groep gevonden en daarom liet hij hun squad achter? Wat had de groep dat zij niet hadden -en waarom klonk hij als een desperate ex-. "Lafayette... je weet dat ik niet ga voor je inziet dat die groep niks waard is." Het was dat of Laurens en Mulligan kwamen hierheen maar yeah, dat ging niet gebeuren. 


Et oui oui, mon ami QaSSl4O
How do you write like you're running out of time?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Et oui oui, mon ami
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: