Paasvakantie



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Paasvakantie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowfur
Member
Paasvakantie DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Paasvakantie   Paasvakantie Icon_minitimedo 23 maa 2017 - 21:54

Dag iedereen

Vanaf volgende vrijdag begint (voor België dan) de paasvakantie en hoewel dat voor velen een moment van ontspanning betekent, zal het voor mij een periode van een drukte van jewelste zijn. Ik ga deze periode namelijk op stage en er wordt van mij verwacht dat ik mijn stagemap (eindwerk of GIP zoals sommigen het kennen), portfolio en twee presentaties twee weken na mijn stageperiode ingediend heb. Ik ga dus heel de paasvakantie op stage en twee weken daarna moet alles ingebonden ingediend zijn.

Jullie voelen de bui waarschijnlijk al hangen, maar ik zal het toch nog even verduidelijken voor diegenen die het niet zien aankomen: ik ga inactief zijn in de paasvakantie. Of nou ja... Minder actief. Het kan zijn dat ik post, maar reken maar dat het de volledige twee weken inactief is. Dit is een heel belangrijk punt van mijn opleiding en als ik hier niet voor slaag, moet ik volgend jaar weer terug alles gaan regelen met de stage, haal ik mijn diploma niet en kan ik niet aan de slag gaan én ben ik ook nog eens wéér geld kwijt voor me in te schrijven voor de stage. En dat is duur, geloof me. Des te meer een reden om dus hard aan de slag te gaan.

Deze inactiviteit geldt voor: Shark, Crowfur, Runa, Jayflame, Ferndust, Lightkit, Zuko, Butterpact en Thornfang.

Bedankt alvast voor jullie begrip.

Groetjes
Freedje

P.S: Belangrijke PM's mogen naar Shark gestuurd worden. Daar zal ik spoedig op proberen te antwoorden. Activiteit op belangrijke topics heeft uiteraard de uiterste voorrang in deze periode. En met belangrijke topics doel ik vooral op BloodClan.


Paasvakantie Eago44
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Paasvakantie Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Paasvakantie   Paasvakantie Icon_minitimema 3 apr 2017 - 10:17

Ik wil jullie er even aan laten herinneren dat ik vanaf morgen tot zeker 16 april een stuk inactiever ga zijn. Ik zal me voornamelijk bezighouden met journey-gerelateerde topics als ik tijd heb om te posten en met trainingen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Paasvakantie Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Paasvakantie   Paasvakantie Icon_minitimevr 14 apr 2017 - 20:42

Mijn stage is bijna gedaan en mijn stageopdrachten zijn bijna in orde.

Ik gok dat ik vanaf komende week weer ga kunnen posten. Iedereen bedankt voor het geduld.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Paasvakantie
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: