Algemene Onzin Topic - Pagina 48



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Deerleg
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 21:58

Grasseye schreef:
Ok hm, dus vraagje, waarom is Firedance haar naam roodgekleurt? Of is dat alleen maar voor 1 april?
een 1 april grap c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 NKRUihm
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 21:59

Nee Firedance houdt van Claw


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 21:59

Jongens even een tip voor de Journey topic, niet teveel posten c:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:01

Alle posts waar je nie in getagd bent behalve leiders hoef je ook nie echt te lezen? Tenzij je op een bepaalde kat wil afstappen?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grasseye
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 D5235PZ
Luna
60
Actief
"Only at great height is enough room for wide wings"

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grasseye
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:04

Well ik heb 1 grote post gemaakt dus daarmee zit ik wel goed denk ik...

Trouwens @Nynke

Tigerpaw en Grasseye moeten echt eens gaan trainen tough xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 UZ9Aoho
                                                   
Drawing by myself >.<:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:05

Ja klopt! Maar ik denk dat we eerst even moeten wachten waar het Journey-topic heengaat? c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 NKRUihm
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:06

Waspsting schreef:
Jongens even een tip voor de Journey topic, niet teveel posten c:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:

Ik wil niet bitcherig overkomen, maar dit lijkt me een beetje onnodig. De meeste posten bestaan toch uit hetzelfde of reacties van anderen die op elkaar reageren, dus je kunt ze makkelijk skippen, je eigen beginpost maken en vervolgens alleen reageren op diegenen die je taggen, lijkt me...?
Ik vind niet dat er rekening gehouden moet worden met de posthoeveelheid als het op een zeer makkelijke manier allemaal bij te houden is. Bovendien is dit een heel groot event en is het logisch dat er lekker door gepost wordt (:
Nogmaals sorry als deze mening verkeerd overkomt, zo is het absoluut niet bedoeld in elk geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acidkit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acidkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:06

Acid gaat ook gedragen moeten worden *hides* x3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 FEO78K7
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:07

Denk dat iedereen gewoon wil posten dat zijn karakter erbij is c: opzich maakt het topic niet echt veel vordering qua verhaal, enkel gewoon katten die de reis meemaken. Zoals Waz iid zegt hoef je dat niet te lezen om de rode draad van het verhaal bij te houden.


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:09

Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:
Jongens even een tip voor de Journey topic, niet teveel posten c:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:

Ik wil niet bitcherig overkomen, maar dit lijkt me een beetje onnodig. De meeste posten bestaan toch uit hetzelfde of reacties van anderen die op elkaar reageren, dus je kunt ze makkelijk skippen, je eigen beginpost maken en vervolgens alleen reageren op diegenen die je taggen, lijkt me...?
Ik vind niet dat er rekening gehouden moet worden met de posthoeveelheid als het op een zeer makkelijke manier allemaal bij te houden is. Bovendien is dit een heel groot event en is het logisch dat er lekker door gepost wordt (:
Nogmaals sorry als deze mening verkeerd overkomt, zo is het absoluut niet bedoeld in elk geval.
Bovendien hebben de meeste mensen nog maar één keer gepost -op wat uitzonderingen na- en meestal zijn die 'uitzonderingen' ook bezig met een gesprek met maar één kat. c': Je moet gewoon letten op de posts van de leaders, en op degenen die je idd getagt hebben en dan komt het goed c:



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 NKRUihm
Terug naar boven Ga naar beneden
Grasseye
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 D5235PZ
Luna
60
Actief
"Only at great height is enough room for wide wings"

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grasseye
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:09

@Nynke
is goed!

Maar k'ga nu weg, Bye!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 UZ9Aoho
                                                   
Drawing by myself >.<:
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:09

Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:
Jongens even een tip voor de Journey topic, niet teveel posten c:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:

Ik wil niet bitcherig overkomen, maar dit lijkt me een beetje onnodig. De meeste posten bestaan toch uit hetzelfde of reacties van anderen die op elkaar reageren, dus je kunt ze makkelijk skippen, je eigen beginpost maken en vervolgens alleen reageren op diegenen die je taggen, lijkt me...?
Ik vind niet dat er rekening gehouden moet worden met de posthoeveelheid als het op een zeer makkelijke manier allemaal bij te houden is. Bovendien is dit een heel groot event en is het logisch dat er lekker door gepost wordt (:
Nogmaals sorry als deze mening verkeerd overkomt, zo is het absoluut niet bedoeld in elk geval.

Hmm ja is ook wel zo. Ik overdrijf in mijn aantal. Maar ik bedoel meer, als er echt 2 katten constant met elkaar gaan praten, is het misschien handig om een prive topic aan te maken in het board van de journey? Dat is ook meer waar ik heen wilde eigenlijk met mijn opmerking. Beetje hetzelfde idee als dat het niet de bedoeling is dat 2 mensen in het AOT met elkaar praten, maar dan via de pm hun gesprek doorgaan c:.


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 BXcdW76
Kip
3529
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:11

Waspsting schreef:
Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:
Jongens even een tip voor de Journey topic, niet teveel posten c:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:

Ik wil niet bitcherig overkomen, maar dit lijkt me een beetje onnodig. De meeste posten bestaan toch uit hetzelfde of reacties van anderen die op elkaar reageren, dus je kunt ze makkelijk skippen, je eigen beginpost maken en vervolgens alleen reageren op diegenen die je taggen, lijkt me...?
Ik vind niet dat er rekening gehouden moet worden met de posthoeveelheid als het op een zeer makkelijke manier allemaal bij te houden is. Bovendien is dit een heel groot event en is het logisch dat er lekker door gepost wordt (:
Nogmaals sorry als deze mening verkeerd overkomt, zo is het absoluut niet bedoeld in elk geval.

Hmm ja is ook wel zo. Ik overdrijf in mijn aantal. Maar ik bedoel meer, als er echt 2 katten constant met elkaar gaan praten, is het misschien handig om een prive topic aan te maken in het board van de journey? Dat is ook meer waar ik heen wilde eigenlijk met mijn opmerking. Beetje hetzelfde idee als dat het niet de bedoeling is dat 2 mensen in het AOT met elkaar praten, maar dan via de pm hun gesprek doorgaan c:.


Ah zo c: Nee dat zou mij ook erg onhandig lijken. Ik weet alleen niet of je aparte topics mag maken in het subforum van 'Journey'?


It is both a blessing and a curse
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:14

Routpaw schreef:
Waspsting schreef:
Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:
Jongens even een tip voor de Journey topic, niet teveel posten c:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:

Ik wil niet bitcherig overkomen, maar dit lijkt me een beetje onnodig. De meeste posten bestaan toch uit hetzelfde of reacties van anderen die op elkaar reageren, dus je kunt ze makkelijk skippen, je eigen beginpost maken en vervolgens alleen reageren op diegenen die je taggen, lijkt me...?
Ik vind niet dat er rekening gehouden moet worden met de posthoeveelheid als het op een zeer makkelijke manier allemaal bij te houden is. Bovendien is dit een heel groot event en is het logisch dat er lekker door gepost wordt (:
Nogmaals sorry als deze mening verkeerd overkomt, zo is het absoluut niet bedoeld in elk geval.

Hmm ja is ook wel zo. Ik overdrijf in mijn aantal. Maar ik bedoel meer, als er echt 2 katten constant met elkaar gaan praten, is het misschien handig om een prive topic aan te maken in het board van de journey? Dat is ook meer waar ik heen wilde eigenlijk met mijn opmerking. Beetje hetzelfde idee als dat het niet de bedoeling is dat 2 mensen in het AOT met elkaar praten, maar dan via de pm hun gesprek doorgaan c:.


Ah zo c: Nee dat zou mij ook erg onhandig lijken. Ik weet alleen niet of je aparte topics mag maken in het subforum van 'Journey'?
Denk het tbh wel c:

Tallshadow en Crowcall moeten gewoon kittens krijgen, look at Tall <3



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 NKRUihm


Laatst aangepast door Deerkit. op za 1 apr 2017 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:15

Dat mag normaal gezien, dat heb ik nagevraagd (:

Had niet direct door dat je daarop doelde, Lois. Maar zelfs dat valt makkelijk te omzeilen door nog steeds de tags te volgen. Ik denk dat als het echt te erg wordt dat mensen dat zelf ook wel in gaan zien en zelf besluiten om een apart topic te maken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:19

Ik zit al een tijdje met ene verhaallijn voor Gravelsmoke te bedenken..
Tbh zou het wel iets zijn voor Gravelsmoke dat ze niet meer mee wilt, en besluit om verder te gaan als Rogue, en later stiekem proberen de clans terug te zoeken. Maar ik twijfel want dan heb ik geen TCer meer en idk of ik wel die kant op wil met Gravel.
Twijfels Twijfels.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:20

En dan is Jayflame blij omdat hij van haar af is trololol
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:21

Sharl schreef:
En dan is Jayflame blij omdat hij van haar af is trololol
Da's gemeen van Jayflame Jeepvroem lol



Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 NKRUihm


Laatst aangepast door Deerkit. op za 1 apr 2017 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverbullet
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Tumblr_oiv9msD3Jn1v0pfxto1_500
B
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 77 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverbullet
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:22

Iemand die toevallig of ideetjes heeft voor Siver's uiterlijk of plaatjes heeft? ^^


Who we are, and who we need to be to survive,
S I L V E R B U L L E T
Are very different things.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 48 Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 22:23

Deerkit. schreef:
Sharl schreef:
En dan is Jayflame blij omdat hij van haar af is trololol
Da's gemeen van Jeepvroem lol



HALLO EXCUSE ME
WEET JE HOE VEEL HART IK IN MIJN POSTEN HEB GESTOKEN OM JAY Z'N PRACHTIGE WARRIORNAAM TE LATEN VERDIENEN? ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: