Likely beautiful. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Likely beautiful.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Zuko
Member
Likely beautiful. - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Likely beautiful.   Likely beautiful. - Pagina 2 Icon_minitimewo 19 jul 2017 - 20:29

“Gelukkig wel ja,” mauwde hij snel op haar woorden en glimlachte naar haar. Hij zou het ontzettend jammer hebben gevonden als ze met haar Clan mee was gegaan naar die nieuwe bestemming, ook al had hij geen idee waarom ze het gedaan hadden en waar die nieuwe bestemming dan uiteindelijk zou zijn. Zou hij haar zijn gaan zoeken? Hm. Hij dacht eerlijk gezegd van niet. Het was niet dat hij niets om haar gaf, maar het zou hem te ver gaan om alles wat hij hier had opgebouwd en de plek waar zijn mentor hem had opgevoed als een soort pleegzoon en waar hij was gestorven achter zich te laten. En dat alleen maar voor een she-cat die hij nog maar één keer had ontmoet en die hij wel aardig had gevonden. Nee, dat zou hem te ver zijn gegaan. Hij was avontuurlijk ingesteld, maar hij dacht niet dat hij deze plaats kon verlaten. Daar kwam dan ook nog eens bij dat ze bij haar Clan zou geweest zijn en dat de vier Clans zeker niet vriendelijk tegen hem zouden zijn geweest. Het was beter zo. En gelukkig was ze nu bij hem, dus eigenlijk hoefde hij zich geen scenario’s in te beelden die toch niet gingen gebeuren. “Ik hoop dat ik je binnen een paar dagen een fatsoenlijke vis kan schenken,” sprak hij. “Ik kan niet echt vissen, maar ik kan het altijd proberen.” Hij glimlachte naar haar. “Als je wat tips geeft, ben ik er zeker van dat ik iets voor je kan regelen.” De tom trok met zijn oortje toen Sagefeather vervolgens uitleg begon te geven over hoe StarClan de leaders van alle Clans blijkbaar had opgedragen om te vertrekken. Hij knikte begrijpend toen ze haar verhaal had gedaan. “Ik begrijp je aan de ene kant wel, maar ik denk dat ik aan de andere kant mee zou zijn gegaan. Ik ben zelf heel erg avontuurlijk ingesteld en het zouden mijn Clanmates zijn die ik achter me zou laten. Als je dat dan vergelijkt met een leven waar je voor jezelf moet zorgen terwijl je geen enkel voorbeeld heb waar je je aan vast kunt klampen…” Hij haalde zijn schouders op. “Gelukkig hoef jij daar niet over in te zitten, want je hebt mij en ik leer je alles over het rogueleven wat je maar wilt weten.” Hij glimlachte naar haar. “En zodra je beter bent, gaan we kijken of we iets kunnen vinden waar jij wilt verblijven.” Hij nam immers aan dat ze niet heel haar leven bij hem wilde blijven wonen. Er verscheen een bezorgde frons op zijn gelaat. “Hoewel ik wel niks weet van kruiden en geen idee heb aan wat je lijdt. Ken jij toevallig iets van kruiden? Of ken je iemand hier in de omgeving die daar iets van weet?” Hij was immers niet de enige rogue die ze had ontmoet; misschien kende ze nog een rogue die haar kon genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Likely beautiful. - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Likely beautiful.   Likely beautiful. - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 aug 2017 - 15:41

Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht toen Zuko aangaf dat hij blij was dat ze gebleven was. Ze tuurde even door de schuur heen. Het moest vast eenzaam zijn om zo'n ruimte voor jezelf te hebben. Ze vroeg zich af of hij veel vrienden had die hier zo af en toe langs kwamen. Ze vroeg zich tevens af of ze haar clan niet zou missen op lange termijn. Nooit had ze veel vrienden gehad, maar er was altijd het idee geweest dat ze op anderen had kunnen bouwen. Ze waren een vangnet geweest, voor wanneer het ergste zou gebeuren. Een zekerheid, en dat voelde goed. Nu moest ze het zonder doen. Ze snoof even. Zelfstandig, dat moest ze worden. Ze moest zelf kunnen jagen en vechten, haar eigen terrein claimen en leren om te leven als een eenling. Zuko merkte op dat hij hoopte haar een vis te kunnen schenken. Een idee dat haar deed grijnzen. Riverclan was zo ongeveer de enige die kon vissen, maar ze zou het hem al te graag leren. "Ik heb genoeg vis gegeten voor de rest van mijn leven, denk ik," miauwde ze met een glimlach. "Ik wil wel eens eten wat rogues eten." Hoewel ze vis wel gewoon lekker vond, wilde ze eraan wennen dat ze ook landdieren zou moeten eten. Een rogue kon waarschijnlijk niet altijd kiezen wat ze wilde eten. Toen ze had verteld wat de clans hadden gedaan, vertelde Zuko dat hij ervoor zou hebben gekozen om met ze mee te gaan. Iets dat haar niet volledig beviel. Vond hij nou dat ze de verkeerde beslissing had gemaakt? Ze fronsde even, al verdween deze weer toen hij begon over hoe ze een plekje voor haar zouden kunnen vinden. Dat leek haar wel een goed idee. Toen hij over kruiden begon, schudde ze haar kop. "Alleen Chivypaw en Nightstream, maar die zijn met de clans meegegaan," vertelde ze met een zucht. Ze was een keer mee geweest op een kruidenzoektocht, maar ook daar herinnerde ze zich bar weinig van. "Ik weet dat kattekruid helpt tegen whitecough... Of greencough. Of beide. Maar ik weet niet of dat is wat ik heb," miauwde ze, schouderophalend. Het vervelendste was misschien wel dat ze het nu permanent zonder Medicine Cat zou moeten doen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Likely beautiful. - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Likely beautiful.   Likely beautiful. - Pagina 2 Icon_minitimedi 12 sep 2017 - 14:41

Zuko had een kort knikje gegeven toen ze liever zijn eten prefereerde dan een vis. Gelukkig had hij hier genoeg muizen waar hij op kon jagen, dus dat zou geen probleem zijn. En als ze zich wat beter voelde, kon ze daar ook zelf op jagen. Hij spaarde de muizen meestal voor dit soort dingen en tot nu toe had dat prima geholpen. Zijn schuur had hem al meer dan zes seizoenen lang perfect onderdak geboden, dus hij verwachtte dat het deze keer ook zonder problemen zou gaan. Hij was benieuwd of de andere rogues ook zo’n goede schuur hadden gevonden als hij. Hij had dan ook echt wel geluk met alles in zijn territory: een schuur, een stroompje waar hij uit kon drinken, een veld waar hij op kon trainen en Twolegplace bevond zich binnen een paar vossenlengtes van zijn territory af, dus hij kon daar makkelijk jagen als hij de muizen in zijn schuur met rust wilde laten. Hij hoopte dat Sagefeather het hier net zo fijn zou vinden als dat hij het vond. En dat ze binnenkort sterk genoeg zou zijn om een eigen plaatsje te gaan zoeken, hoewel hij het prettig zou vinden als ze voorlopig nog even bij hem zou blijven. Hoe veel katten had hij tot nu toe wel niet uitgenodigd om bij hem te verblijven? En tot dusver was er niemand echt langer dan een nacht bij hem gebleven. Hij was blij dat hij nu iets te doen had en dat hij meer dan een schuur alleen had om te beschermen. En hij was ook blij dat hij wekelijkse trainingen onderging om zichzelf fit te houden zodat hij Sagefeather nog beter kon beschermen. “En weet je hoe dat eruitziet en waar het groeit?” vroeg hij aan haar. Toen dacht hij na over wat ze zei. Zou de partner van zijn voormalige mentor ook die ziektes hebben gehad? En zou dat dan overgebracht zijn op haar kittens? Zijn huid werd al warm bij het idee dat Sagefeather hetzelfde lot stond te wachten. “En wat is erger?” vroeg hij aan haar. “Greencough of whitecough?” Hij slikte. “Het moet sowieso behandeld worden als het één van de twee is. Ik... ik denk dat ik al eens iemand aan zo’n ziekte heb verloren en dat was niet prettig om te zien. Het begon toen ook heel rustig, maar het werd daarna veel erger en op een dag was ze opeens weg. Ze was nog een jonge mama en haar kittens waren ook overleden.” Hij keek wat stilletjes naar zijn poten, voor even verzonken zijnde in zijn herinneringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Likely beautiful. - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Likely beautiful.   Likely beautiful. - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 sep 2017 - 13:34

Het leek erop dat ze wat aan haar vaardigheden wat betrof het jagen op landdieren moest gaan sleutelen. Geen probleem, tenminste, als ze eenmaal weer beter was. Jagen was een van haar sterkere punten geweest, in tegenstelling tot het vechten. Ze had er de bouw ook niet echt voor. Ondertussen kon Zuko wel lekker voor haar jagen. Tja, je had werkpaarden en je had sierpaarden, niet? Toch vond ze het wel fijn om op een gegeven moment ook haar eigen boontjes te kunnen doppen. Compleet afhankelijk zijn van iemand anders was ook niet bepaald een pretje, hoe aardig ze diegene ook vond. Ze moest nog enkele keren hoesten, voelde de pijn in haar longen en slaakte een gefrustreerd geluid. Zuko vroeg haar hoe het eruit zag en waar het groeide. Even keek ze hem fronsend aan. Wat dacht hij wel niet? Dat ze een Medicine Cat was. Nou ja, hij probeerde gewoon te helpen natuurlijk. "Het heeft een blauwpaarse geur, al weet ik niet precies waar het groeit," merkte ze op. "Het lijkt katten aan te trekken. Je zal het vast wel merken als het in de buurt is." Kattenkruid had de mogelijkheid om katten die zich doorgaans normaal gedroegen volledig in de war te brengen. Het was best een grappig gezicht. Zuko vroeg welke versie erger was, waarop Sagefeather het antwoord zeker wel wist. "Greencough," zei ze al knikkend. Als ze echt whitecough had, zou het wellicht niet lang duren voor ze ook greencough zou krijgen. Zuko vertelde haar dat hij de ziekte eerder had meegemaakt, waarop ze medelevend naar hem keek. Toen besloot ze hem maar de waarheid te vertellen. "Zuko, greencough is ontzettend besmettelijk. Als ik het krijg, is het slechts een kwestie van tijd voordat het jou ook te pakken krijgt," vertelde ze hem toen, haar blauwe ogen gericht op haar voorpoten. "Het lijkt me beter om hier niet te blijven." Hij was een goede kater, de vriendelijkste kater die ze ooit ontmoet had. Ze wilde niet dat hij ziek werd, of nog erger, zou sterven door haar toedoen.   
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Likely beautiful. - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Likely beautiful.   Likely beautiful. - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 sep 2017 - 15:14

Zuko voelde zijn hart hoopvol sneller kloppen toen ze uitlegde hoe het rook en wat voor aantrekkingskracht het op katten had. Hij kon zich herinneren dat hij zo’n planten al vaak was gepasseerd in zijn leven en dat die toen in de buurt van Twolegs groeiden. Het was een gevaarlijke plaats, maar het was zeker wel de moeite waard om te checken als hij wilde dat Sagefeather beter zou worden. “Dan denk ik dat ik weet waar ik het kan vinden,” sprak hij tegen haar en hij klonk bijna enthousiast, zijn snorharen trillend. “Ik heb het al eens eerder geroken, alleen weet ik niet of het nog steeds op dezelfde plaats groeit. In elk geval kan het geen kwaad dat ik eens een kijkje ga nemen.” Hij richtte zijn blik naar buiten en zag dat de regen harder dan ooit neersloeg op het gras dat zich buiten zijn schuur bevond. Hm. Misschien kon hij dat wel eens doen, alleen niet nu. Eerst zou hij even moeten wachten tot de regenstorm wat weg zou trekken, anders zou hij binnenkort ook snel ziek worden en dan hadden ze beiden niks meer aan het feit dat hij ongeveer wist waar het groeide. Als zijn reukzin niet werkte, zou hij het niet eens kunnen vinden en hij weigerde om hulp in te schakelen van rogues die hij niet kende. Hoe meer rogues hij ging vertrouwen, hoe groter de kans dat er wel één tussen zat die slecht nieuws voor de RiverClanner kon betekenen en dat wilde hij niet. “Dan zoeken we wel een goed onderkomen voor jou. Ik weet dat hier ergens in de buurt een rogue pas weggegaan is en dat hij zijn pand heeft achtergelaten. Misschien kunnen we dat wel gebruiken. Dan woon je een beetje bij me in de buurt en dan kan ik ondertussen die kruiden voor je gaan zoeken.” Hij snorde tevreden zijnde met zijn idee. Hij vertelde er echter maar niet bij dat die kat die weg was gegaan niet uit vrije wil was weggegaan, maar een aanvaring met de BloodClan had gehad. Maar hoe minder ze wist, hoe beter. “Plus ik ben een rogue, ik leef om te overleven. Ik denk dat het wel goed zal komen,” zei hij met een knipoogje tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagefeather
Member
Likely beautiful. - Pagina 2 5Uoa583
Demi
419
Afwezig
"You never understood me,
you never really tried."

CAT'S PROFILE
Age: ♥ 26 Moons ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sagefeather
BerichtOnderwerp: Re: Likely beautiful.   Likely beautiful. - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 sep 2017 - 18:16

Het was triest, maar ze kon zich de laatste keer niet herinneren dat iemand zoveel om haar leek te geven als Zuko deed. En hoe lang kende ze hem? Dit was de tweede keer dat ze elkaar zagen. Ze stelde het op prijs, dat zeker, maar ze vroeg zich af wat ze al die tijd verkeerd had gedaan dat er nooit iemand anders was geweest. Dat ze nooit een connectie had weten te leggen aan iemand binnen haar clan. Was ze zo anders geweest? Was ze zo'n buitenbeen? Er verscheen even een brok in haar keel, maar toch wist ze dat ze de juiste keuze had gemaakt. Ze hoorde niet thuis in Riverclan en iedereen wist het. Zij wist het. Nu was het echter de vraag of ze wel thuishoorde in het rogueleven. Haar ogen glinsterden even toen Zuko opgewekt opsprong met het bericht dat hij waarschijnlijk wel zou weten waar hij het kattenkruid zou kunnen vinden. Een hele opluchting, wat haar betrof. Ze wilde nog lang niet dood. "Gelukkig, bedankt," miauwde ze met een knikje naar hem. Hij had dit allemaal niet voor haar hoeven doen, maar hij deed het toch. Haar dankbaarheid was moeilijk in woorden uit te drukken. Toen ze hem ook vertelde dat ze weg moest om hem niet te besmetten, liet hij haar weten nog wel een plekje te kennen waar ze op zichzelf zou kunnen wonen. "Straks heb ik mijn leven nog aan je te danken," grinnikte ze. Ze was nog nooit zo afhankelijk van iemand geweest. "Waar zit dat pand ongeveer?" Eigenlijk wilde ze haar nieuwe plekje wel even bekijken, al had ze nog niet het gevoel genoeg aangesterkt te zijn om de trek daadwerkelijk te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Likely beautiful. - Pagina 2 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Likely beautiful.   Likely beautiful. - Pagina 2 Icon_minitimema 2 okt 2017 - 20:53

Zuko snorde zachtjes toen ze hem bedankte en maakte een mentale note dat hij, zodra als ze sliep of iets anders deed waarbij zijn aandacht niet vereist was, direct eens ging kijken voor dat kattenkruid. Hij was geen vreemde in Twolegplace en had ook niet veel vijanden om voor te vrezen. Sure, hij was voor zichzelf opgekomen als dat nodig was geweest omdat anderen zijn territory anders in hadden gepikt, maar het was niet alsof hij echt veel katten rond had lopen waar hij een ruzie mee had gehad. Bovendien wisten de katten die zijn territory in probeerde te pikken ook waar ze aan begonnen en dus was de kans klein dat ze een hekel aan hem hadden nadat hij hun had weggejaagd. Rogue territory was immers zo groot dat de kans klein was dat geen enkele rogue hier iets vond. Er waren veel rogues die het rogueleven niet aankonden en alsnog een ander pad kozen of stierven waardoor er mogelijkheden vrijkwamen voor andere rogues om daar te gaan wonen. Voor Sagefeather zou er uiteindelijk ook wel een plekje zijn en als dat bij hem in de buurt was, was dat alleen maar beter. “Denk maar niet dat je iets terug voor me hoeft te doen, hoor,” zei hij plagend tegen haar. “Ik doe het graag voor je.” Hij snorde weer en keek terug op een serieuze wijze naar haar toen ze aan hem vroeg waar dat pand ongeveer was. “Nog geen drie territories hier vandaan, maar als wat het stroompje buiten mijn schuur volgen, zijn we er zonder al te veel problemen zo daar.” Hij keek haar peilend aan. Hij vond niet dat ze eruitzag alsof ze goed kon reizen. “Misschien is het beter als we kijken hoe je je morgen voelt?” Hij keek haar vragend aan. “Het heeft geen zin om in dit weer naar buiten te gaan en het nog erger te maken. Misschien kan kattenkruid je huidige situatie oplossen, maar wordt het nog erger als je nu naar buiten gaat en dan kan kattenkruid je misschien zelfs al niet meer helpen.” Hij haalde zijn schouders op. “Het enige voordeel wat je hier hebt, is dat er niet veel andere katten zijn die je kunnen aansteken.” Hij wachtte rustig op haar antwoord, maar stiekem hoopte hij dat ze slim zou zijn en zeker voor deze nacht al gewoon rustig op haar plek zou blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Likely beautiful.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: