{Game} Guild Wars 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Game} Guild Wars 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cherrypatch
Member
{Game} Guild Wars 2 N6XItTt
Marieke
161
Actief
You can light up the dark,
There's a fire in your heart,
Burning brighter than ever before.

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cherrypatch
BerichtOnderwerp: {Game} Guild Wars 2   {Game} Guild Wars 2 Icon_minitimedo 6 apr 2017 - 15:12


Volgens mij is er nog geen topic over deze game hier en sinds ik 't een leuke game vind maak ik er dus eentje aan. Ik ben niet zo goed in uitleggen, dus misschien is het net zo handig om even op de officiële site van Guild Wars 2 te kijken..

Guild Wars 2 is een fantasy MMO voor PC die gratis te downloaden en spelen is (er zijn betaalde uitbreidingen en dergelijke, maar van wat ik weet wordt je gameplay niet echt beperkt als je het spel gratis speelt). De game heeft een grote wereld, opgedeeld in verschillende delen die ieder hun eigen landschap, quests (of hoe je die dingen ook noemt) en bewoners hebben en volledig te verkennen zijn. Je wordt ook niet gelimiteerd om in één gebied te blijven tot je een bepaald level bent, al is dat soms wel verstandig als de vijandige wezens in de aangrenzende gebieden veel hogere levels hebben dan jouw karakter zelf. Ik heb zelf niet echt ervaring met hoe de community van de game is dus daar kan ik weinig over kwijt...

Je kunt in het begin je karakter maken als een wezen uit één van de vijf rassen en zijn of haar uiterlijk een beetje customisen hoe jij wil (uiterlijk kan later met bepaalde in-game items nog aangepast worden maar ik heb niet echt verstand van hoe je die items krijgt want ik ben nog niet zo wijs als het op dat soort dingen aankomt xD).
De speelbare rassen van Guild Wars 2 zijn:
Charr - Een soort grote, monsterlijke katachtigen die op hun achterpoten lopen. [link]
Humans - "Gewoon", mensen. [link]
Norn - Lijken qua uiterlijk op mensen maar zijn veel groter, kunnen shapeshiften naar een wolf, beer, sneeuwluipaard of raaf (als karakter kan shapeshiften pas vanaf een bepaald level). [link]
Asura - Asura zijn redelijk kleine,  een beetje gremlin- of goblin-achtige wezens. [link]
Sylvari - Humanoid plant-wezens. [link]

Het tweede ding dat je kiest nadat je een ras hebt gekozen is de profession van je karakter. De profession bepaalt wat voor wapens, armor en skills je hebt, met iedere profession een unieke set aan skills (die verschilt per wapentype en combinatie). Het is zegmaar hetzelfde als wat een "class" genoemd zou worden in sommige andere spellen maar heet gewoon anders.
Er is één profession die momenteel niet te spelen is zonder aankoop van de Heart Of Thorns uitbreiding, de Revenant ((aangezien ik die uitbreiding niet heb kan ik ook niet echt iets erover vertellen)). De andere professions zijn Engineer, Thief, Necromancer, Elementalist, Warrior, Ranger, Guardian en Mesmer. Voor meer informatie over de professions kun je het beste naar de site gaan want daar staat een hoop info die ik niet allemaal hier neer ga zetten want dan wordt deze post misschien wat lang of zo. (([link]))

Ehh... ja, wat ga ik nu verder nog proberen uit te leggen??
Om te spelen moet je natuurlijk eerst een account aanmaken en de game downloaden, voor zover ik weet kan dat allemaal op  site van Guild Wars 2. Je krijgt zegmaar vier getallen achter je gebruikersnaam als een soort eigen code (deze moet je er bij typen als je iemand toe wil voegen aan je vriendenlijst).

Mensen die deze game spelen:
OOC Naam (WC accountnaam) - in-game accountnaam.####
Marieke (Cherrypatch) - TickTackie.9204
Quinty (Roughsand) - Allonsyx.8021


Misschien dat, als er meerdere mensen het hier (gaan) spelen we wel eens een party of zo kunnen vormen (of misschien een Warrior Cats Guild of zo). Ik zal zelf waarschijnlijk het meest online zijn met Tickita, mijn Sylvari Mesmer.

ik weet nu niet echt meer wat ik nog moet uitleggen dus ik laat het zo, wie weet pas ik dit nog aan wanneer ik me dingen herinner of mensen me verbeteren op dingen in dit topic.


{Game} Guild Wars 2 VvdXJXa
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten


Laatst aangepast door Cherrypatch op zo 7 mei 2017 - 16:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
{Game} Guild Wars 2 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: {Game} Guild Wars 2   {Game} Guild Wars 2 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 15:45

[bump]


{Game} Guild Wars 2 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
{Game} Guild Wars 2 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: {Game} Guild Wars 2   {Game} Guild Wars 2 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 15:46

Yoo ik speel gw2 nog altijd x3
Zo'n 4 jaar nu lol


{Game} Guild Wars 2 2hxsv2s

Terug naar boven Ga naar beneden
Roughsand
Member
{Game} Guild Wars 2 RuqkT5n
»Quinty«
118
Actief
"It wasn't my fault. We had no choice"

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Roughsand
BerichtOnderwerp: Re: {Game} Guild Wars 2   {Game} Guild Wars 2 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 16:02

Quinty - Roughsand - Allonsyx.8021

M'n main atm is een Elementalist/Tempest, momenteel bezig met de nieuwe LS chapter en het craften van zowel Viper Light armor als the Nevermore Legendary staff ^^'


{Game} Guild Wars 2 KhvYzS5
It takes a strong man to deny what's right in front of him. And if the truth is undeniable, you create your own.
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
{Game} Guild Wars 2 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: {Game} Guild Wars 2   {Game} Guild Wars 2 Icon_minitimeza 31 aug 2019 - 11:19

Heart of Thorns, de eerste expansion van Guild Wars 2, is vanaf nu gratis te verkrijgen bij aankoop van de Path of Fire expansion (en als je Path of Fire al hebt maar Heart of Thorns nog niet, krijg je 'm ook gratis)
Link naar het announcement

------

verder wil ik even een paar screenshots laten zien want ik hou van screenshots nemen in deze prachtige game (al zien ze er waarschijnlijk niet zo heel geweldig uit want ik speel op de laagste graphics settings want ik weet niet hoeveel mijn laptop aankan haha)
Spoiler:


{Game} Guild Wars 2 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
{Game} Guild Wars 2 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: {Game} Guild Wars 2   {Game} Guild Wars 2 Icon_minitimevr 10 apr 2020 - 11:44

bump?


{Game} Guild Wars 2 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Game} Guild Wars 2
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Library-
Ga naar: