We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
also ik ben te lui om mijn art topic te zoeken of een nieuwe te openen dus ik gooi wat doodles hier neer:
(Moest Cherrypatch zijn maar idk of 't vachtpatroon klopt want ik had geen reference xD) Een menselijk design voor Fisheye (met een ooglapje want ooglapjes zijn cool )
Posts komen mogelijk langzaam want ik ben vaak ongemotiveerd en lui of vergeet gewoon om te posten
Laatst aangepast door Cherrypatch op za 8 apr 2017 - 12:28; in totaal 1 keer bewerkt
Jinglebells
Member
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
also ik ben te lui om mijn art topic te zoeken of een nieuwe te openen dus ik gooi wat doodles hier neer:
(Moest Cherrypatch zijn maar idk of 't vachtpatroon klopt want ik had geen reference xD) Een menselijk design voor Fisheye (met een ooglapje want ooglapjes zijn cool )
omfg Cherry is adorable
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Demonslayer
Member
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Ik verwacht nu wel een aanmelding als goedmakertje
Ja maar ik heb al zoveel accounts ;w; en nog meer inactieve omg hoewel het me wel super veel moeite gaat kosten om geen aanmelding te maken lol
We hebben het wel over Demons babys eh dat word alleen maar fluffyballen (a)
yeaaah i know maar omg ik ben ook niet zo erg actief en heb al moeite om de accounts die ik nu actief wil houden actief maken enzo :c maar wie weet, misschien komt er wel een aanmelding (a) #nynkepraatweerisingewikkeld+heelveelactiefinéénzinXD
@Emma; Huiswerk lol en overal bijposten hoezee xD
all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me? all that I hope, is it just smoke & mirrors?