Moderators en Admins anders behandelen.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Moderators en Admins anders behandelen.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jumpfoot
Member
Moderators en Admins anders behandelen.  DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Jumpfoot
BerichtOnderwerp: Moderators en Admins anders behandelen.    Moderators en Admins anders behandelen.  Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 20:32

Dit zit mij erg dwars. Moet je een Admin en Moderator anders behandelen dan gewone leden? Bijvoorbeeld in het onzin topic, moet ik Blue daar anders behandelen dan de rest? Of mag ik wel een boos op haar zijn? Of krijg ik dan de kans om er procenten bij te krijgen?

Dit zit mij echt dwars en ik wil graag antwoord.


Moderators en Admins anders behandelen.  View

[img]Moderators en Admins anders behandelen.  Dragonpixel_668400[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Chikita
Member
Moderators en Admins anders behandelen.  DPKsfdL
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Age: x 25 moons
Gender:
Rank:
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Moderators en Admins anders behandelen.    Moderators en Admins anders behandelen.  Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 20:38

Ik weet dit niet zeker maar je mag een admin of mod gwn behandelen hoor. Ze mogen je niet zonder reden procenten geven. Maar Admins en mods zijn ook maar mensen net zoals wij. Omdat zij toevallig een hoge rang hebben hoeven ze niet anders te behandelen. Wink



Moderators en Admins anders behandelen.  2gxnp75Moderators en Admins anders behandelen.  10pvxmwModerators en Admins anders behandelen.  10pvxmw
Moderators en Admins anders behandelen.  2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Moderators en Admins anders behandelen.  9Q4zHFx Moderators en Admins anders behandelen.  NK3Ql0Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Moderators en Admins anders behandelen.  DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Moderators en Admins anders behandelen.    Moderators en Admins anders behandelen.  Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 20:39

Nou, als ik voor mezelf spreek. Je moet ELK lid met respect behandelen. Niet alleen een admin met respect behandelen omdat hij een admin is. Als je ruzie maakt met iemand, en je gaat te ver, zul je daar ook een waarschuwing voor krijgen.

Zelf vind ik het heel vervelend dat leden me niet meer als één van hen zien, dat was ook één van de redenen waarom ik die tijdelijke pauze heb genomen. Ik heb dus persoonlijk liever dat ik gewoon als lid behandeld wordt door de andere leden, niet als één of andere hoge entiteit die je uit je buurt moet houden. Maar zoals ik al zei, dit is mijn persoonlijke preferentie, en ik kan hierin niet voor de andere admins/moderators spreken.

Mvg,

Straw~


Moderators en Admins anders behandelen.  T4W3e3N
Stamps
Moderators en Admins anders behandelen.  PS18GM0Moderators en Admins anders behandelen.  W0qAlxRModerators en Admins anders behandelen.  EjrsROFModerators en Admins anders behandelen.  FWu1gsfModerators en Admins anders behandelen.  D85Fpr8
Terug naar boven Ga naar beneden
Jumpfoot
Member
Moderators en Admins anders behandelen.  DPKsfdL
121

CAT'S PROFILE
Age: 19 maanden
Gender:
Rank:
Jumpfoot
BerichtOnderwerp: Re: Moderators en Admins anders behandelen.    Moderators en Admins anders behandelen.  Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 20:41

Dat was een mooi antwoord, om eerlijk te zijn: Was ik bang. Vreemd, niet?


Moderators en Admins anders behandelen.  View

[img]Moderators en Admins anders behandelen.  Dragonpixel_668400[/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
Moderators en Admins anders behandelen.  DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Moderators en Admins anders behandelen.    Moderators en Admins anders behandelen.  Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 21:33

Dat is inderdaad vreemd. We zijn normale mensen hoor, we bijten niet. xD
Bovendien, ik was ook gewoon een normaal lid toen ik hier begon, en nu ik moderator ben verwacht ik niet dat mensen me opeens anders moeten gaan behandelen. Deze taak is mij gegeven zodat ik kan helpen met het onderhouden van de site, niet om mij meer macht te geven ofzo. Tuurlijk, het is belangrijk dat je respect hebt voor de admins en moderators, maar zoals Babs al zei: iedereen moet elkaar behandelen met respect. ^^



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstream
StarClan
Moderators en Admins anders behandelen.  INMxLdb
WazBeer
175
Actief
Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.

CAT'S PROFILE
Age: 110 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstream
BerichtOnderwerp: Re: Moderators en Admins anders behandelen.    Moderators en Admins anders behandelen.  Icon_minitimevr 2 sep 2011 - 23:16

Aah behandel me aub nie alsof ik een godess ben ofzow, want dat is echt verre van waar. Ik ben gwn een meisje dat veel van warrior cats houdt, er een site over heeft gemaakt en de boel daar een beetje moet beheren en leuk moet houden. Tuurlijk wil ik dat mensen luisteren als ik een waarschuwing geef en zijn sommige dingen iets om in te grijpen, maar dat betekend nie dat ik dat ten onrechte doe. Respecteer elkaar. Admins bannen niet zomaar leden omdat ze die nie mogen.


So we escape to our mistakes for they wait patiently for us.
Moderators en Admins anders behandelen.  A7od7uG
Oh, how they always wait for me.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moderators en Admins anders behandelen.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: