[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bitterpaw
Member
[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me   [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 15:29

Eindelijk konden ze even stoppen, eindelijk had ze tijd om even adem te halen. Het was niet de meest ideale plek: omringd door twolegs en Thunderpaths, maar ze was al lang blij dat de menigte gestopt was met bewegen. Het werd moeilijker en moeilijker om de rest bij te kunnen houden. Het was alsof haar borstkas zich langzaam maar zeker strakker en strakker om haar longen wikkelde, totdat ze amper kon ademen. Ze had gehoopt dat het gewoon een verkoudheid was geweest, niet meer. Het was haar echter duidelijk geworden dat ze kampte met whitecough. En alle kruiden die haar zouden kunnen helpen, waren opgegaan in de modderstromen. Nu was ze afhankelijk van Blackbear, die op zoek was naar kattenkruid om haar te helpen. Natuurlijk waardeerde ze het, maar aan de andere kant voelde ze zich net een liefdadigheidsgeval. Het was vreselijk om niet gewoon voor jezelf te kunnen zorgen, om niet met de groep mee te kunnen komen, om te moeten teren op anderen. Haar lichaam vertrok pijnlijk terwijl ze ineen kroop, hopend zich zo af te kunnen schermen van de pijn.    


[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakesong
StarClan
[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me RB4Qe0W
Bunny
128
Actief
"If the whole world was watching, I'd still dance with you"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (51 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snakesong
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me   [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 15:42

Snakesong was waarschijnlijk één van de vrolijkste katten hier. De meesten deden nogal depressief, ze leken enorm verdrietig; en ze kon dat wel begrijpen. Tuurlijk, het was vreselijk om alles achter te laten, beangstigend, maar het gebeurde toch. Kon je er dan niet beter het beste van maken? Ze wierp even haar blik opzij toen de kattin die naast haar liep een rare beweging leek te maken, alsof ze ineendook van pijn. Bezorgd fronste ze naar Bitterpaw, de apprentice van haar broer. Snakesong vertraagde haar pas en liet de andere katten maar om hen heen lopen. "Hee, gaat het wel?", vroeg ze zachtjes aan de Medicine Cat Apprentice. Ze wou de aandacht er niet te veel op vestigen, want ze wist ook wel dat de meeste katten dat niet bijzonder aangenaam vonden als ze zich zwak voelden.


[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me D8ESz5d
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me   [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me Icon_minitimedo 13 apr 2017 - 0:54

Het ging niet meer. Zowel fysiek als mentaal niet. Het overlijden van Winddancer was een gigantische schok geweest, die tien malen harder aan was gekomen dan ze verwacht en gehoopt had. Ergens had ze gehoopt dat ze na het zoveelste verlies niets meer zou voelen, maar niets was minder waar. De dood van haar zus was pijnlijk geweest, en de manier waarop Winddancer gestorven was, maakte het absoluut niet beter. De verdrinkingsdood wenste je niemand toe, hij was langzaam en pijnlijk. Alleen om er al aan te denken, zorgde ervoor dat ze in ademnood kwam. Het enige voordeel was dat ze op dit moment niet opviel met haar deprimerende, gepijnigde staat van wezen. Zoveel katten zaten hier met hun kop omlaag gebogen, verslagen en uitgeput. Ze was slechts één van velen. Er klonk een stem van dichtbij, en blijkbaar was hij naar haar gericht. Of het wel ging. Met een doffe blik in haar ogen keek Bitterpaw omhoog, naar Snakesong. De pluizige zus van Acefray. Bitterpaw zuchtte en haalde haar schouders op. "Gewoon een verkoudheid," miauwde ze. Het was niet alsof ze iedereen's medelijden nodig had. Er waren altijd katten die het erger hadden.  


[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakesong
StarClan
[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me RB4Qe0W
Bunny
128
Actief
"If the whole world was watching, I'd still dance with you"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (51 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snakesong
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me   [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 14:11

Snakesong knikte en zette zich weer wat rechter. Tsja, zij was geen Medicine cat maar Bitter zou het zelf wel weten zeker? Daarbij, als de apprentice haar niet in vertrouwen wou nemen, was het niet aan haar om daarvoor te pushen. Voor nu kon ze de grijze poes misschien gewoon wat gezelschap houden, dan had ze zelf ook iemand om mee te babbelen. "Oké.", antwoordde de grote pluizige warrior dan maar. "Ik ben benieuwd wat voor nieuw gebied we ons in gaan settelen.", vervolgde ze, enthousiasme in haar stem. Haar groene ogen gleden even over het landschap heen. "Zouden we weer een moeras vinden? Misschien krijgen we ook wel een bos, zoals Thunderclan had. Ik hoop gewoon dat we niet gaan moeten zwemmen, brrr." Nee, net zoals haar broer had ze een angst voor water opgelopen toen ze kitten was - te danken aan een trauma in haar kindertijd waar vooral haar moeder voor gezorgd had..


[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me D8ESz5d
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me   [OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 14:37

Whitecough gepaard met de herinneringen aan wat er gebeurd was in het kamp was geen ideale combinatie. Als de hoestbuien haar s`nachts niet wakker hielden, dan waren het de nachtmerries wel. Het geschreeuw, de paniek en het idee dat haar zus weg was gezonken in de modderstromen. Soms vroeg ze zich af of ze iets had kunnen doen om Winddancer te redden, maar daarmee zou ze Heavespark waarschijnlijk niet hebben kunnen redden. Er was geen ideale oplossing voor dit soort situatie, alleen het beste van twee kwaden. Snakesong leek voor nu genoegen te nemen met haar antwoord. Gelukkig maar. De poes uitte haar nieuwsgierigheid naar het nieuwe gebied. Al met al leek de poes behoorlijk enthousiast over het hele gebeuren. Bitterpaw knikte even en er kon zelfs een lachje vanaf toen Snakesong grapte over het potentiële water in hun gebied. "Stiekem hoop ik dat we iets mooiers vinden dan een moeras," miauwde Bitterpaw toen. Natuurlijk werd het geassocieerd met Shadowclan, maar als je eerlijk was, welke kat wilde nou echt in een moeras wonen?


[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me ClYGIOd
a leash can be pulled from either end.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] i'm gonna make it through this year if it kills me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: