Throw me some topic's



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Throw me some topic's

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Finestheart
Elder
Throw me some topic's X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimeza 22 apr 2017 - 17:54

BO WANTS TOPICS

FOR FINESTHEART
Finestheart -- 56 Moons -- ShadowClan -- Elder
Finestheart is een elder uit ShadowClan, verblind door Shiva, een BloodClan member. Dit is gebeurt rond zijn 13/14e moon, waardoor hij al manen verblind leeft. Hij is best grumpy en heeft niet echt vrienden. Zijn oudere vriend Brokensong, wie ook een elder was, is overleden en sindsdien is hij niet echt meer close geworden met katten.

FOR HAILSTRIKE
Hailstrike -- 25 Moons -- ShadowClan -- Warrior
Hailstrike kan soms best een flirt zijn tegen poezen, vooral binnen zijn eigen clan. Tegen andere clans kan hij soms ietwat bot reageren, aangezien hij loyaal is aan zijn eigen clan. Hij flirt dan ook niet zomaar met poezen uit een andere clan. Hij houdt niet van kittens, hij wordt gek van ze en kan dan ook best gemeen tegen ze zijn. Hij ergert zich dood aan kittens, vooral de drukke kittens die de hele tijd aan het schreeuwen zijn.

FOR JAYTAIL
Jaytail -- 65 Moons -- ThunderClan -- Senior Warrior
Jaytail, oh Jaytail. Deze kater heeft zoveel trauma's. Iedereen waar hij close mee werd is iets overkomen, wat ervoor zorgde dat hij afstand nam van iedereen. Hij kan een hele lieve, zorgzame kater zijn, maar hij is bang dat iedereen waarmee hij close wordt iets gaat overkomen. Hij is mentaal zeer onstabiel en heeft al tijden op het punt gestaan om de Clan te verlaten. Niet omdat hij zich niet loyaal voelde tegenover de Clan, maar uit een voorzorg. Hij wilde niemand in de Clan nog pijn doen. Hij denkt nog steeds, ondanks alles, dat Bluestars dood zijn schuld is. Hij heeft dan ook moeite met het handelen van zijn emoties. Voor clangenoten zet hij een fake smile op en doet hij alsof alles goed is, maar voor katten buiten de clan is hij een beetje afstandelijk en wilt hij zo weinig mogelijk te maken hebben met ze, vooral omdat hij zich al schuldig voelt tegenover de Clan en daarom zo weinig contact mogelijk met de andere clans wilt hebben.  

FOR LONGKIT
Longkit -- 5.5 Moons -- ThunderClan -- Kitten
Longkit, kitten van Snowdrop x Jaytail. Hij is best relaxed over alles en vind bijna alles goed. Hij heeft soms gekke buien, waar hij helemaal wild gaat spelen. Hij lijkt een goede kitten, maar is eigenlijk wel een beetje onzeker over zichzelf. Hij vindt een beetje aandacht goed, maar bij teveel aandacht merk je wel dat hij wat narriger wordt (Aandacht als in sharing tongues en als iemand zijn vacht begint schoon te maken in het algemeen.) en dan wel eens kan uithalen als hij het echt zat is. Hij kan niet echt mauwen of grommen. Zijn mauwen zijn eerder piepjes en zijn grommen klinkt meer als een soort aap die "oeoeoe" zegt.  

FOR BLUEKIT
Bluekit -- 4 Moons -- RiverClan -- Kitten
Kitten Beautysoul x Darkclaw. Ze is bijna het evenbeeld van haar moeder Beautysoul, behalve dat haar ogen iets donkerder zijn dan die van haar moeder. Ze heeft haar moeder net verloren en weet niet dat haar vader Darkclaw is. Ondanks de dood van haar moeder gaat ze er nog redelijk goed mee om. Ze is makkelijk om mee om te gaan en is een erg vriendelijke poes.

FOR TY
Ty -- 38 Moons -- Rogue
Ty is een zeer carefree kater. Het was eerst de bedoeling dat deze kater zou sterven (oeps), maar ik heb toch besloten om hem terug op te pakken. Hij is een flirt en is redelijk makkelijk om mee om te gaan. (Behalve als je hem boos maakt, dat is niet het slimste plan.)  

INFORMATION
Voor al deze karakters zoek ik dus topic's, wees niet bang om ze aan te vragen c: Ik haal ze vanzelf weg als ik geen topic's meer voor ze zoek. (Of het komt in het tekstvakje zelf te staan in deze kleur) So yeah, vraag maar aan :"D  




Throw me some topic's Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Throw me some topic's X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 11:35

Bluekit en Ty toegevoegd voor topic's ~


Throw me some topic's Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Throw me some topic's Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 12:03

Zuko x Ty?
Shark x Ty?
Jayflame x Jaytail?
Dragonkit x Longkit?
Butterpact x Bluekit/Hailstrike?
Crowfur x Finestheart?

Dit genoeg voor je? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Finestheart
Elder
Throw me some topic's X8k5j8J
Bo~
554
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Finestheart
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 12:09

Ayee xD
Ik vind ze allemaal goed~
Heb je bepaalde die je persé zelf wilt aanmaken of maakt t niks uit? :"D


Throw me some topic's Os_zps59d1bf76
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Throw me some topic's Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 13:51

Eens zien het zijn er zeven... Dus we delen het gewoon op c:
Zal ik die van Zuko, Shark en Dragonkit wel voor mijn rekening nemen. Wat doen we met de zevende (nadat jij die andere drie hebt gepakt). Wil jij die maken of ik? Want ik neem aan dat je zowel Butter met Blue en met Hailstrike wilt of wil je er maar één? Want dan zijn het er zes (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bluepaw'
Member
Throw me some topic's DPKsfdL
29
Actief
Bluepaw'
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 15:05

Ik wil ze allebei wel ^-^ Ik maak dan wel het zevende topic. Dan neem ik de topic's van JayxJay, Butter x Blue/Hail & Crow x Finest onder m'n hoede om te maken ^-^


Throw me some topic's RhYrCr6
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Throw me some topic's DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 15:08

Is goed! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Throw me some topic's 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 16:41



Sucks don't it?
Throw me some topic's Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Throw me some topic's Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimema 24 apr 2017 - 5:22

heronkit en jaytail? c: weet heron eig al dat jay haar pa dan is?


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackbear
Member
Throw me some topic's LZ9ajdK
Wolf
479
Actief
Don’t be sorry. Be better.

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackbear
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimema 24 apr 2017 - 13:57

Blackbear x Hailstrike? we kunnen een topic doen waar Bear een vervelende kitten bij Hail dropt met het vriendelijke verzoek te babysitten ghehe



Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty
Member
Throw me some topic's DPKsfdL
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimema 24 apr 2017 - 16:50

@Jacq; Ze weten het nog niet, dat gaat hij ze nog wel vertellen, maar een topic is altijd goed c: Wie maakt?
@Wölf; Dat klinkt als een goed plan xD Wie maakt?


Throw me some topic's CFKdxRZ
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Throw me some topic's Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 12:32

Maakt mij niet echt uit wie maakt hehe ik denk dat ik wel kan maken!


pretty things don't last
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Throw me some topic's 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 19:54

Okay c: Dan zie ik het topic wel vanzelf verschijnen~


Sucks don't it?
Throw me some topic's Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackbear
Member
Throw me some topic's LZ9ajdK
Wolf
479
Actief
Don’t be sorry. Be better.

CAT'S PROFILE
Age: 55 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blackbear
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 21:10

@Bo; ik kan vanavond/morgen nog! ik pb je de link dan door op Hailstrike c:



Keep your expectations low
and you will never be disappointed。
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Throw me some topic's 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Throw me some topic's   Throw me some topic's Icon_minitimedi 25 apr 2017 - 21:52

Allright! c:


Sucks don't it?
Throw me some topic's Vh5NnQC
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts
2/05/2020 17:46

<3:

Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Throw me some topic's
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: