I am in misery, there ain't nobody who can comfort me.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I am in misery, there ain't nobody who can comfort me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dragonkit.
Member
I am in misery, there ain't nobody who can comfort me. DPKsfdL
Freedje (laatste acc ik zweer het)
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonkit.
BerichtOnderwerp: I am in misery, there ain't nobody who can comfort me.   I am in misery, there ain't nobody who can comfort me. Icon_minitimeza 22 apr 2017 - 21:24

Zijn moeder keek hem aan met vernauwde ogen en Dragonkit deed zijn best om zo onschuldig mogelijk terug te kijken. “Wat heb je gedaan?” vroeg ze aan hem. Hij haalde zijn schouders op. Een gil klonk achter hun en Dragonkit zag dat de ogen van zijn moeder nog erger vernauwden. Andere katten zouden denken dat ze… haar behoefte deed of zo. ‘Mam, niet doen,’ zei hij dan ook vriendelijk. ‘Dadelijk denken ze iets raars van je.’ En dat had hij niet mogen zeggen, want plotseling stond zijn moeder half tegen hem te schreeuwen dat ze dat sowieso toch wel van hem dachten en dat het dan niks meer uitmaakte hoe zij zou kijken omdat ze met hem als zoon opgescheept zat. ‘Maar je houdt dus nog wel van me?’ vroeg hij op een lieve toon nadat ze klaar was met haar – half schreeuwende – preek. De doodse blik die ze hem toewierp liet de glimlach van zijn gezicht glijden en hem zijn oren in zijn nek leggen. Hij zette zijn grote onschuldige oogjes op. Zijn moeder zuchtte, rolde met haar ogen en gaf hem een lik tussen zijn oren. Ja, ja, score! En nu zo onschuldig mogelijk blijven kijken zodat zijn moeder zeker niet door zou hebben dat… “Ik weet wat je aan het doen bent en het werk niet, Dragonkit. Je blijft voor de rest van de avond in mijn blikveld.” Dragonkit trok met zijn gezicht. “Dat zag ik.” Dragonkit keerde zijn moeder de rug toe en trok weer een gezicht. “Denk je echt dat ik dom ben of zo?” Moet ik daar eerlijk antwoord op geven? Om echter te zorgen dat ze geen tweede keer hoefden te verhuizen uit dit gebied en dit eerder dan ze gepland hadden, zei hij niks omdat hij wist hoe kwaad zijn moeder kon worden. En dus haalde hij zijn schouders op en liep mokkend wat van haar weg. Hij had echt geen zin om in haar buurt te blijven, hoor! Zijn oogjes bewogen echter geïnteresseerd toen hij de aanwezigheid van een andere kat opmerkte. Het was een tom en hij leek rond zijn leeftijd te zijn. ‘Hallo!’ piepte hij, blij zijnde dat hij eindelijk met iemand anders dan zijn chagrijnige moeder kon spreken.


+ Eerste post voor Narrowkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw.
Member
I am in misery, there ain't nobody who can comfort me. 6NATGXb
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Nine Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: I am in misery, there ain't nobody who can comfort me.   I am in misery, there ain't nobody who can comfort me. Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 21:55


Het jonge katertje liep rustig tussen enkele andere katten. Veel katten kenden hij echter niet gezien de meesten van de andere drie Clan waren. Zijn moeder en sibs was hij even uit het oog verloren. "Hallo!" Piepte een andere kitten. Hij hief even zijn kopje op. Zo te zien was het een ThunderClan kitten. "Hey daar," mauwde hij aardig terug. Zijn gelige ogen keken zowel vriendelijk als nieuwsgierig het donkere katertje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dragonkit.
Member
I am in misery, there ain't nobody who can comfort me. DPKsfdL
Freedje (laatste acc ik zweer het)
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Dragonkit.
BerichtOnderwerp: Re: I am in misery, there ain't nobody who can comfort me.   I am in misery, there ain't nobody who can comfort me. Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 17:10

Ahh! Eindelijk een interessant figuur in zijn leven! Was hij echt even blij dat zijn moeder zijn gedachten niet kon horen. Dan zou hij waarschijnlijk een klap om zijn oren hebben gekregen en mocht hij de rest van de reis niet meer van haar zijde wijken. Ze had het al eens één keer gedaan en dat was toen hij één moon oud was. Hij had net wat kruiden in de medicine cat’s den opgegeten waar hij echt high van was geworden en zijn moeder was een week lang boos op hem geweest. En hoewel het soms zeer deed dat ze hem de zwakste schakel van de kroost noemde – die overigens alleen maar bestond uit hemzelf, maar waarschijnlijk bedoelde ze dan heel de nursery – was er toch niet echt iets wat hij deed om haar blijer te maken. Daar voelde hij simpelweg geen behoefte voor en al zeker niet op zo’n interessante reis met zo veel interessante katten. De tom draaide zijn kopje toen de WindClanner tegen hem begon te praten en hij snorde zachtjes, blij zijnde dat hij eindelijk iemand had gevonden om mee te praten zodat zijn moeder hem hopelijk voor de rest van de dag met rust zou laten. “Hoe vind jij de reis?” vroeg hij aan de tom terwijl hij dicht naar hem toeging. Dit was eigenlijk de eerste keer dat hij niet naar iemand toeging om zijn straf te ontlopen of… oh wacht. Jawel. Dat deed hij wel, never mind. Maar hé. Hij werd deze keer in elk geval niet afgewezen en de tom leek ook oprecht in hem geïnteresseerd te zijn! “Mijn moeder kan echt zo ontzettend zeuren. Ik zal blij zijn als ik mijn dag eens met iemand anders kan spenderen.” Bam! Niet alleen had hij een aanzet gegeven voor de tom om samen de dag door te brengen, maar ook had hij uit zichzelf aangegeven dat hij enkel en alleen naar de tom was gegaan om van zijn moeder af te zijn. Dus als de tom later zielig wilde gaan doen dat Dragonkit alleen daarvoor naar hem toe was gekomen, had hij zichzelf allang in veiligheid gebracht. Slim was hij hè? Ja hè? Ja hè? Ja!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I am in misery, there ain't nobody who can comfort me.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: