Here, let me help you understand



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Here, let me help you understand

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
Here, let me help you understand XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Here, let me help you understand   Here, let me help you understand Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 20:36

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Here, let me help you understand Ztut955

Met een kalme tred wandelde de rosse kitten op de kater af die voor hun zorgde. Ze was de laatste tijd een beetje veranderd, niet dat zij dat door had. Dat aardig doen begon namelijk nogal te vervelen en ze wilde de grenzen even gaan aftasten want ze voelde zich lucky vandaag. Ze benaderde dan ook naar de ander en neusde even tegen zijn flank aan, een onschuldige glimlach opzettende met haar grote, helderde ogen. 'Tigergaze, wie is de mama van jouw kittens?"


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Here, let me help you understand HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Here, let me help you understand   Here, let me help you understand Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 20:56

Tigergaze gooide een laagje aarde over de botjes die nog over waren van zijn muis. Hij kantelde zijn kop een beetje, drukte de aarde nog kort aan met zijn poot en liet toen zijn gedachten wat afdwalen. Terug naar het moment dat hij, Tigerkit en zijn toen beste vriend Raptorkit voor het eerst een muisje hadden gevangen, in de struiken van het WindClan kamp. Een vage glimlach kwam op zijn snuit toen hij terug moest denken hoe Mousekit hen had gestopt toen. De kater keek vragend op toen hij iets tegen zijn flank aan voelde, het was Burnetkit. Voordat hij iets kon zeggen, had ze hem een vraag gesteld. Voor een moment was hij stil, iet wat uit het veld geslagen, niet goed wetende of hij deze vraag wel wilde beantwoorden. "Dat is Mousewish," zei hij vervolgens met een knikje, "maar ze jaagt in StarClan nu."


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Here, let me help you understand VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Here, let me help you understand XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Here, let me help you understand   Here, let me help you understand Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 14:28

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Here, let me help you understand Ztut955

"Dat is Mousewish," vertelde de bengal kater tegen de jonge kattin met een knikje. Ze fronste even, wat een vreemde naam was dat toch. "maar ze jaagt in StarClan nu." Hm? "Waarom? Was ze zwak?" klonk er even terwijl ze haar ogen van de ander afsloeg. Haar besef van dood gaan en van die dingen was er nog niet, enkel de traumatiserende beelden van lichamen die aan stukken waren gescheurd. maar haar jonge brein nam dat nog niet in als iets dat het einde was; het begon een teken te worden van zwakte.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Here, let me help you understand
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: