Meet me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meet me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lynx
Member
Meet me DPKsfdL
1

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender:
Rank:
Lynx
BerichtOnderwerp: Meet me   Meet me Icon_minitimema 5 sep 2011 - 11:57

Met nieuwsgierige ogen draaide Lynx zich om. Ze had iets in de bosjes horen ritselen. Met open kaken inhaleerde ze de geur van vogel. Als haar ouders het goed hadden geleerd was het een duif. Lynx zag de duif over de grond huppen en af en toe in de grond pikken. Hij was zo’n 4 staartlengtes van haar abnormaal scherpe klauwen verwijderd en de wind stond gunstig voor Lynx. Ze had hem kunnen besluipen en vangen, maar ze had geen honger en ze verspilde liever geen prooi aan haar verveling. Ze trok verder door het bos en probeerde genoeg lawaai te maken om alle prooidieren af te schrikken. Wees maar bang, siste ze hardop naar iedereen die het wilde horen, zonder dat het een doel had. Toen ze een open plek in het dichtbegroeide woud had gevonden, verwarmde de felle middagzon onmiddellijk haar spotted tabby vacht. Het voelde heerlijk, een beetje moederlijk zelfs. Ze liep doelgericht naar het kleine beekje dat de open plek in tweeën sneed. Terwijl ze haar kop langzaam over het water boog, zag ze aan de overkant het voor haar altijd onbekende gebied van de Clanterritoria liggen. Het was haar altijd verboden terrein geweest. Haar moeder had haar altijd verteld dat Clankatten alles op hun gebied vermoordden uit bescherming van de Clan. Ze had haar ook verteld dat het Clanleven niks was vergeleken met het vrije leven van een Rogue. Zelf moest Lynx er ook niet aan denken om in een Clan te leven, te worden gecommandeerd door een leider. Ze was een vredelievende kat, maar ze moest wel haar gang kunnen gaan.
Het koele water gleed over haar tong en zorgde ervoor dat ze nieuwe energie binnen kreeg. Tegelijkertijd bleef ze ergens in haar een leegte voelen. Ze keek nogmaals naar de overkant, dit keer met iets van verlangen in haar ogen. Je was wel nooit alleen in een Clan. Altijd was er wel iemand om je te troosten als je je verdrietig voelde, om je op te vrolijken als je je down voelde, iemand die voor je zorgde als je gewond was. Het bestaan van een Rogue was erg eenzaam. De meeste Rogue’s waren erg gesteld op hun eenzaamheid en deelde het liever niet met andere katten. Ze wilden vrij zijn, maar leken op Clankatten als het ging om hun territoria betreden. Een groot, haarloos litteken dat over haar nek naar beneden liep was het bewijs van een ruige aanval van een Roguekat waar Lynx mee had geprobeerd te praten om haar eenzaamheid te stoppen.
Met een zucht draaide Lynx zich om en liep met haar staart naar beneden naar een kei die op de open plek lag en ging er op liggen, haar kop afgewend van het Clangebied. Met een pijnlijk gevoel in haar borst dacht ze aan wat haar moeder haar had vertelt toen ze nog maar een paar manen oud was. Praat nooit, maar dan ook nooit, met andere katten. Je bent op jezelf aangewezen als ik er niet meer ben. Je bent veilig, zolang je maar weg blijft van de rest. Ze luisterde niet naar haar moeder. Was er maar iemand met wie ze kon praten zonder vermoord te worden…

[Someone? (:]


Meet me Bannerlynx
plumeear // lynx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meet me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: