I like trees - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I like trees

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Kumeza
Member
I like trees - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: I like trees   I like trees - Pagina 2 Icon_minitimema 28 aug 2017 - 16:18


Ze moest eerlijk toegeven; ze begon haar geduld te verliezen. Nu was het zo dat dit niet echt de beste bomen waren om te leren boomklimmen, gezien de takken meters hoog waren, en in het oude territory waren er nog wat laag hangende takken. Hier waren er alleen maar van die hoge mousedung bomen waar een volwassen kat kennelijk niet een, twee, drie in een boom kon klimmen. "Help?" piepte de zwarte poes, en een geërgerde zucht ontsnapte uit de bek van Swallowflight. "Ik denk dat het me niet gaat lukken om jou vandaag de dag nog te leren boom klimmen, sorry." miauwde de warrior, waarna ze zich weer liet zakken, en uit de boom sprong. "Meestal wordt boomklimmen ook geleerd in meerdere lessen, dus eigenlijk was de kans ook klein dat je het in één keer zou kunnen," miauwde ze, met een verontschuldigende glimlach.

kort en flut, maar ik wilde hier nog gauw even op posten voordat ik naar pianoles moet x3



I like trees - Pagina 2 Swallo12
I like trees - Pagina 2 G3K5gZvO_oI like trees - Pagina 2 XehOIgmF_oI like trees - Pagina 2 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I like trees - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I like trees   I like trees - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 sep 2017 - 17:35

Crowcalls oortjes zakten teleurgesteld omlaag. Was ze hier echt zo waardeloos in? En ze had nog wel het idee dat ze zo goed bezig was! Ze voelde zich er wel een beetje rot om, maar Swallowflight voegde eraan toe dat katten meestal niet in één les leerden klimmen en dat gaf Crowcall enige hoop dat het haar met meer oefening en meerdere lessen wél zou gaan lukken. Misschien was het ook wel goed om voor nu te stoppen, want ze had het gevoel dat als ze hier nog veel langer zou blijven, haar nagels voor altijd uitgerekt zouden blijven van al dat gehang. Voorzichtig plaatste ze al haar poten weer terug op de stam en klauterde langzaam, moeizaam omlaag. Naar beneden springen zoals Swallowflight durfde ze niet echt aan. Misschien ooit, als ze zich wat beter op haar gemak zou voelen met hoogtes. De grond voelde zachter en steviger dan ooit onder haar poten en dankbaar voor de rust voor haar poten klapte ze haar nagels in, waarna ze haar lerares even aankeek, en ondanks het feit dat ze de tak deze les niet op had weten te komen, verscheen er een dankbare glimlach op Crowcalls gezicht. "Heel erg bedankt, Swallowflight. Ik ga oefenen. En... misschien kunnen we een keer een vervolgles doen?" Ze keek haar even afwachtend aan en ging daarna verder. "WindClanners hebben niet echt zulke fancy vaardigheden als dit, op heel hard rennen na dan, maar als je wilt kan ik jou misschien de beginselen van de konijnenjacht leren? Als je interesse hebt?" Ze zou graag iets terug willen doen. En ondanks dat Swallowflight een beetje ongeduldig had geleken, leek ze Crow ook wel aardig.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I like trees - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
I like trees - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: I like trees   I like trees - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 sep 2017 - 18:17


Het duurde een tijdje voordat ook Crowcall haar poten op de vaste grond had staan. Wat op zich ook wel logisch was, gezien het waarschijnlijk de eerste keer was dat de Windclanner in een boom was geklommen. Swallow volgde de bewegingen van Crow nauwlettend, bezorgd of de poes misschien enige wondes of pijntjes had opgelopen. Gelukkig bleek dit niet het geval, dus glimlachte de zwarte poes even. Vervolgens bedankte Crow haar en vroeg of ze misschien een vervolgles zouden kunnen gaan doen. Swallowflight's ogen twinkelden vrolijk, en ze knikte als antwoord. Natuurlijk zou dat kunnen! Ze had er tot nu toe erg veel plezier in gehad. "WindClanners hebben niet echt zulke fancy vaardigheden als dit, op heel hard rennen na dan, maar als je wilt kan ik jou misschien de beginselen van de konijnenjacht leren? Als je interesse hebt?" Dat klonk wel goed. Swallow had weleens konijn geproefd, wat best lekker was. Alleen was ze niet zo'n snelle jaagster, en al helemaal geen windclanner die heel cool konijnen konden inhalen. "Ja, zeker wel! Ik heb me altijd al afgevraagd hoe jullie die verdraaid snelle beesten te pakken krijgen." miauwde de warrior enigszins geamuseerd.

-- beetje flut, sorry c":



I like trees - Pagina 2 Swallo12
I like trees - Pagina 2 G3K5gZvO_oI like trees - Pagina 2 XehOIgmF_oI like trees - Pagina 2 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I like trees - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I like trees   I like trees - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 sep 2017 - 20:21

Crowcall grijnsde toen Swallowflight toestemde en ze lachte even. "De geheimen zullen nu onthuld worden", sprak ze plechtig, waarna haar grijns weer terugkeerde. "Nee, het is voornamelijk toch een kwestie van gewoon heel hard rennen, maar we hebben ook wat trucjes achter de hand die ik wel kan delen. Lopen we naar de Highlands? Daar hebben we de meeste kans een konijn te vinden." Ze zwaaide even met haar staart en zette een paar stappen, Swallowflight afwachtend aankijkend. "Ik weet niet hoe veel je weet van konijnen. Je zult in ieder geval al wel opgemerkt hebben dat ze nogal grote oren hebben, waar ze ook inderdaad best wel goed mee kunnen horen. Je moet dus vooral stil zijn als je er eentje wilt besluipen." Even denken, wat viel er nog meer te zeggen? Ze konden goed horen, ze konden hard rennen...

- Nynke, jouw posts zijn nooit flut ~


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I like trees - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
I like trees - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: I like trees   I like trees - Pagina 2 Icon_minitimezo 22 okt 2017 - 18:48


Swallowflight grijnsde vrolijk naar Crowcall toen die uitlegde wat de 'geheimen' van het jagen op konijnen waren. Oftewel, hard rennen en een beetje geluk hebben, zover Swallow het begrepen had. Toen Crow voorstelde om naar de Highlands te wandelen, knikte de Thunderclan warrior instemmend. Ja, daar zouden ze vast beter kans hebben op het vinden van konijnen. "En ik weet ook dat konijnen verrekt lekker smaken, dus het zou voor mij ook handiger zijn om zelf een konijn te kunnen vangen." miauwde ze geamuseerd. "Maar oké, sluipen kan ik goed, maar ik ben zeg maar niet de snelste.. Heb je voor dat ook nog tips?" ging Swallowflight verder, waarna ze de Windclanpoes vragend aankeek.



I like trees - Pagina 2 Swallo12
I like trees - Pagina 2 G3K5gZvO_oI like trees - Pagina 2 XehOIgmF_oI like trees - Pagina 2 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
I like trees - Pagina 2 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: I like trees   I like trees - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 okt 2017 - 15:57

Swallowflight knikte instemmend, dus liep Crowcall verder. "Ware woorden", miauwde ze lachend toen Swallowflight zei hoe lekker konijnen smaakten. "Al moet ik zeggen dat ik ook best nog eens vaker eekhoorn zou willen proeven!" Ze had heel wat nieuwe smaken ontdekt op deze reis. Vis was best te eten, al zou het nooit haar favoriet worden, maar de smaak van eekhoorn was haar bijgebleven. En wie weet, als ze ooit net zo goed zou kunnen klimmen als Swallowflight, zou ze er ook zelf eens een te pakken kunnen krijgen. "Tips voor rennen?" vroeg ze geamuseerd. "Ehm... veel oefenen? Er valt verder weinig over te zeggen. Maar er zijn wel trucjes om niet zo heel erg hard te hoeven rennen. Ik heb al gezien dat er in dit gebied best veel doodlopende paadjes te vinden zijn. Spleten in een rotswand die opeens ophouden, of plekken waar allemaal grote rotsen op elkaar gevallen zijn. Dus als je een paar van die plekken kent, kun je een konijn in de val lokken en hem zo'n doodlopend pad in jagen. Maar je kunt ook met zijn tweeën jagen, zoals wij nu gaan doen. Dan jaagt een van de twee het konijn naar de ander toe, die zich ergens heeft verstopt. Als die eerste kat het goed doet, hoeft de tweede alleen maar op het juiste moment tevoorschijn te springen. Ah, we zijn er. Nu nog een konijn zien te vinden..." Ze hadden de bomen achter zich gelaten en stonden nu tussen enkel gras en rotsen. Terwijl ze de lucht opsnoof op zoek naar een spoortje konijnenlucht, wierp ze een korte blik omhoog. De warriors werden er keer op keer aan herinnerd dat je af en toe omhoog moest kijken om de lucht op gevaar te scannen.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

I like trees - Pagina 2 WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
I like trees
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: