Just run away from my mind



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just run away from my mind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nevermind
Member
Just run away from my mind KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Just run away from my mind   Just run away from my mind Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 18:28


Hij dartelde af en toe de mountain op, geen idee waarom maar goed. De plek waar hij momenteel overnachtte was niet eens ver van de mountains, een halve dag reizen. Wat dus betekende dat hij in het terug gaan een barn mocht gaan stelen. Zijn vader zou een nachtje of twee zonder hem moeten doormaken, maar al die jaren dat hij het alleen had gedaan zouden hem wel helpen. Daarbij was hij de ex-leader van bloodclan en dat was wel iets. Hij wandelde met forse stappen verder terwijl de zwarte kater het nieuwe terretorium van de clans bestudeerde. Hij rolde even met zijn ogen, opdat dit echt niet was hoe het eigenlijk hoorde. De clans waren een bende losers en zwakkelingen geworden. Hij moest er haast om lachen, het was zo komiek. De enige reden waarom hij hier nog was, was om een oogje voor Tall uit te houden. Hij had de jongen altijd al beschermd en getroost in het verleden; dat kon je niet opeens achter je laten.

- Lone-one Aldrei


and as he was the black canvas
Just run away from my mind MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Just run away from my mind DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Just run away from my mind   Just run away from my mind Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 18:45

De donker bruine kattin was de clans gevolgd zoals je zou kunnen verwachten van een moeder. Ze had haar kinderen al verlaten maar dit betekende niet dat ze niet wilde dat ze niet veilig waren. Dat ze geen goed leven zouden krijgen. Ze had die kits niet eens gewild maar goed. Je moest ook iets met je leven. Ze richtte haar kille blik op de omgeving en stapte stevig door. Haar passen waren snel en lichtvoetig. Ze was een kleine kattin, maar des te mooier. Haar vacht glansde bij ieder stukje wat aangeraakt werd door de zon. Rogue leven haar goed gedaan. Ze was sterker geworden. Niet dat het veel uitmaakte. Maar net toen ze weer rond aan het lopen was kruisde haar pad met iemand heel erg bekends.. Voor een moment keek ze hem droogjes aan… om hierna zonder genade een bitchslap in zijn gezicht te geven. “Idiot” Snauwde ze. “Je kan ook niks goeds doen of wel soms?” Haar koude blik bleef in die van de ander hangen. Iemand die vroeger haar beste vriend was geweest.



Just run away from my mind CKs91S5
when u evil ex stands @ ur door with a knife
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Just run away from my mind KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Just run away from my mind   Just run away from my mind Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 18:53

Het ene moment liep je rustig rond in een bos, het andere moment kreeg je een bitchslap van je evil ex. Even keek hij verward naar de bruine kattin die daar opeens was. Hij had haar wel kunnen aanhoren, want ze had altijd die grote aanwezigheid rol ding gehad, maar ja, het ruiken he. Plus, wat was hij lui zeg. Dat luisteren heel de tijd, niks voor hem hoor jongens. “Idiot” Klonk er snauwend van die bitch af. Hij legde even een poot tegen zijn prachtige face aan. Aan wat had hij dat verdient? “Je kan ook niks goeds doen of wel soms?” Klonk er van haar af. Cold of wat? Hij knipperde even en kantelde zijn kopje. "Je ziet er goed uit hoor Lone," zei hij met een charmante glimlach. "Iets leuks met ja haartjes gedaan? Ze zien er echt goed uit," Hij liet zijn poot weer zakken en ging zitten. "Ik heb je wel in like... eeuwen niet meer gezien, waar heb je gezeten joch?"


and as he was the black canvas
Just run away from my mind MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
Aldrei
Member
Just run away from my mind DPKsfdL
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ○ 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Just run away from my mind   Just run away from my mind Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 19:05

Nevermind leek zoals eeuwig niet onder de indruk te zijn. Je zou denken dat hij in de tussentijd wel iets had gevonden om zijn zaagsel mee te vervangen? Misschien hersenen? Of waren die niet in de uitverkoop? Who knows. De bruine kattin keek humeurig naar de ander alsof ze zijn pels al boven haar openhaard zag hangen. “Shut up en haal die grijns van je kop af. Een keer voor je vallen was al erg genoeg” Ze snoof geïrriteerd. “En de naam is nu Aldrei. Lone-one voor een Rogue vond ik net wat te ironisch” Haar warmgekleurde ogen volgde de bewegingen van de grotere kat terwijl deze ging zitten. Toen hij verder ging met lullen drukte ze haar haren meer overeind, al hielp dit niet echt met haar grote meer indrukwekkend te maken. Ze was een klein ding, er waren waarschijnlijk apprentices nog groter dan haar. Echter had ze genoeg persoonlijkheid daarvoor tegenop te maken. “Ach bedankt, ik wou dat ik hetzelfde over jou kon zeggen” Klonk er sarcastisch over het compliment. Al ging haar boze toon hierna gewoon verder. “Wat denk je van jou kinderen op voeden terwijl jij het lekker gezellig begon te hebben met iedere vrouwelijke kat in de clan? Ongeacht leeftijd mag ik ook eens toevoegen. Daarna ben ik Rogue geworden, zoals je kan zien.” Ze zwiepte sassy met haar staart “Vanwaar de rede dat jij Shadowclan uit bent gestapt? Te populair geworden?”



Just run away from my mind CKs91S5
when u evil ex stands @ ur door with a knife
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Just run away from my mind KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Just run away from my mind   Just run away from my mind Icon_minitimema 8 mei 2017 - 12:05


De kater was een achterlijk geval en carede dan ook niet om de reactie van zijn evil ex. Het was gewoon zo dat het kind niet kon omgaan met hun break up... Just uh... yeah, Nevermind was voor jonger vlees gegaan om zichzelf gerust te stellen en had Lone-one wat bij het vuil geduwd... Maar nja, weet je... Die lichamen van poezen werden zo snel oud en al die uh... oudeding kwaaltjes moest hij niet hebben hoor. “Shut up en haal die grijns van je kop af. Een keer voor je vallen was al erg genoeg” Hij kon het niet laten breder te gaan lachen bij haar o zo lieve woordjes. Ze wist wel dat ze van zijn charming lachje hield, ookal wilde ze dan niet toegeven. Hij deed de ander gewoon een plezier! Ze zou haar pootjes moeten zoenen dat hij haar zoiets gaf. “En de naam is nu Aldrei. Lone-one voor een Rogue vond ik net wat te ironisch” Het was inderdaad heel erg grappig mocht ze die naam houden. Niet dat het heel anders zou zijn, ze was altijd alleen geweest, zelf in de clan had ze geen vrienden gehad; enkel hem. Hij moest ook even grinniken op haar opgezet vacht, how cute. De massieve kater moest zichzelf niet eens overeind brengen om groter dan deze dwerg te zijn. Nja, nu hij er zo bij nadacht, waarschijnlijk elke kat zou zo kunnen zitten en groter zijn dan dit klein hoopje haat. “Ach bedankt, ik wou dat ik hetzelfde over jou kon zeggen” Klonk er en hij haalde zijn schouders even op en gaf een likje over zijn schouder heen. "Ik snap het al Lone, je bent gewoon verlegen omdat je me vast weer fantastisch vind," zei hij even terwijl hij haar aankeek met een charming smile. “Wat denk je van jou kinderen op voeden terwijl jij het lekker gezellig begon te hebben met iedere vrouwelijke kat in de clan? Ongeacht leeftijd mag ik ook eens toevoegen. Daarna ben ik Rogue geworden, zoals je kan zien.” Heh? hij knikte even naar haar. Kon hij eraan doen dat katten hem verschrikkelijk hot vonden; hij was het gewoon waard om en gezellige avond mee te spenderen en dat wist de ander maar al te goed. Ze was een getiuige geweest, nog een best close getuige. Hij moest er haast om lachen. “Vanwaar de rede dat jij Shadowclan uit bent gestapt? Te populair geworden?” Hm? "Dat gaat je eigenlijk niks aan," zei hij even kalm terwijl hij haar aankeek. "Maar ik snap je niet zo hoor, Lone," nog steeds maakte hij gebruik van haar oude naam, waarom? Het was gewoon beter het te gebruiken. Dat Aldrei gedoe was niks voor hem. "Waarom je kinderen achterlaten om ze vervolgens toch te gaan stalken?" yeah. "En ik dacht dat je ze o zo veel haatte omdat ze mijn bloed hadden," hij kon het niet laten kort te grijnzen, het was een keihard feit.


and as he was the black canvas
Just run away from my mind MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just run away from my mind
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: