A bit like home {Training 2}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A bit like home {Training 2}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glazeheart
Member
A bit like home {Training 2} 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: A bit like home {Training 2}   A bit like home {Training 2} Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 15:44

Glazepaw had zich verslapen. De slanke bengaal sliep zo diep dat zijn medeleerlingen geen eens de moeite namen om hem wakker te maken en dan zijn ochtendhumeur aan te horen. Het enigste voordeel aan verslapen is dat hij genoeg uitgerust was om geen ochtendhumeur te hebben. De rest waren alleen maar nadelen. Met een lege maag en een gepanikeerde uitdrukking op zijn gelaat sprintte hij naar de uitgang van de grote grot waar de clans nu hun nesten hadden. Daar hadden hij en Swallowflight, zijn mentor, afgesproken. Hij hoopte maar dat ze niet al te boos zou worden, maar verwachtte van wel. "Sorry dat ik te laat ben, ik heb me verslapen, ik ben te lang opgebleven, nogmaals sorry, ik zal het nooit meer doen." Dit alles kwam eruit in een adem en hij hijgde nog even na.

Swallowflight


all i know all i know
A bit like home {Training 2} P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
A bit like home {Training 2} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A bit like home {Training 2}   A bit like home {Training 2} Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 15:59

Swallowflight was vanochtend extra vroeg opgestaan voor Glazepaws training; ze zou hem vandaag leren hoe je handig in bomen kon klimmen. De zon was al boven de bomen te zien, en geïrriteerd slaakte ze een zucht. Waar bleef die dondersteen nou? Ze wilde al bijna de cave inlopen om haar nest weer in te duiken. Het was immers niet haar probleem als Glazepaw geen training wilde. Toen ze opstond, pissig nog eens om zich heen keek, hoorde ze iemand op haar af denderen. Ze rolde met haar ogen, en hoorde nijdig de verontschuldiging van haar apprentice aan. Haar staart zwiepte nijdig heen en weer, en met een pissige blik in haar ogen keek ze de kater aan."Dit was de eerste, en de laatste keer dat je te laat kwam op de training. Heb je dat begrepen?" snauwde ze, waarna ze zonder op antwoord te wachten richting de hightrees liep. Ze zuchtte, en slott haar ogen. Ze kon ook niet eeuwig boos blijven. "Ik ga je vandaag leren hoe je handig in bomen kan klimmen, en er niet uit hoeft te vallen." miauwde ze een stuk rustiger.



A bit like home {Training 2} Swallo12
A bit like home {Training 2} G3K5gZvO_oA bit like home {Training 2} XehOIgmF_oA bit like home {Training 2} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
A bit like home {Training 2} 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: A bit like home {Training 2}   A bit like home {Training 2} Icon_minitimezo 14 mei 2017 - 10:36

Swallowflight zwaaide nijdig met haar staart en als blikken konden doden, was hij nu morsdood. "Dit was de eerste, en de laatste keer dat je te laat kwam op de training. Heb je dat begrepen?" Snauwde ze streng. Glazepaw wist niet hoe snel hij moest knikken en stond haastig op toen zijn mentor de grot uitliep. Ze zag er angstaanjagend uit met haar pikzwarte vacht en ijsblauwe ogen. Gelukkig bleef ze niet al te lang boos. "Ik ga je vandaag leren hoe je handig in bomen kan klimmen, en er niet uit hoeft te vallen." Haar stem was kalmer, en de slanke kater knikte instemmend, niet dat hij zoveel te stemmen had, het was meer een bevel dan een vraag. Het voelde wel heerlijk zo, onder de bomen, een beetje als thuis.


all i know all i know
A bit like home {Training 2} P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
A bit like home {Training 2} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A bit like home {Training 2}   A bit like home {Training 2} Icon_minitimedi 30 mei 2017 - 20:57

Toen Glazepaw geen antwoord gaf, zuchtte Swallowflight eens flink. Misschien was ze wat te hard geweest voor de kater. Ze moesten zich immers nu met elkaar overleven en dat werd lastig als je steeds pissig werd op de ander. Dus ging ze zitten, en keek ze de ander aan. "Ik zal met de training beginnen als je er klaar voor bent. Wil je anders eerst nog wat eten?" Glazepaw was al bijna klaar om warrior te worden, maar ze zou nog prima feedback kunnen geven tijdens een jachtpartijtje. En dan zouden ze vervolgens met een volle maag in bomen kunnen klimmen."Of wil je liever alvast een boom in?" sprak ze uitdagend, waarna ze zonder antwoord naar de dichtstbijzijnde boom racete. Ze nam een klein aanloopje, en haakte zich met haar nagels vast in de stam, waarna ze in een razend tempo zich naar de eerste tak die er een beetje stevig uit zag begaf.

"Als je wat wil eten, moet je mij maar eerst uit de boom zien te krijgen!"

flut & sorry voor dat ik zo laat reageer ^^'



A bit like home {Training 2} Swallo12
A bit like home {Training 2} G3K5gZvO_oA bit like home {Training 2} XehOIgmF_oA bit like home {Training 2} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Glazeheart
Member
A bit like home {Training 2} 2f0cec05a615aaec17a7d5431d4a07f4
Inge
497
Actief
Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Glazeheart
BerichtOnderwerp: Re: A bit like home {Training 2}   A bit like home {Training 2} Icon_minitimedo 1 jun 2017 - 7:17

"Ik zal met de training beginnen als je er klaar voor bent. Wil je anders eerst nog wat eten?" De kater wou net opgewekt ja roepen, maar Swallowflight praatte al weer verder. "Of wil je liever alvast een boom in?" Haar stem klonk uitdagend en voor hij kon antwoordden klom ze in een boom met de snelheid van een Windclanner. "Als je wat wil eten, moet je mij maar eerst uit de boom zien te krijgen!" Dat was een goede deal. Alles voor wat prooi, eh? Zijn groene ogen keken naar zijn mentor terwijl hij ook een aanloopje nam en zijn nagels in de schors zette. Het kostte hem moeite, hij was meer een renner dan een klimmer, maar hij concentreerde zich goed en kwam uiteindelijk boven. Minder snel dan Swallow natuurlijk, maar ook niet extreem langzaam. Misschien net snel genoeg om aan vijanden zoals honden te ontkomen. De tak waar de zwarte kattin op zat was Starclanzijdank sterk genoeg voor hen beide. "Dus.. eten? Of moet ik je van de tak af duwen." Het klonk als sarcasme maar je wist het nooit met Glaze. Hij was veelste naïef.

Geeft niks hoor, ik was ook even inactief ^^


all i know all i know
A bit like home {Training 2} P5pvg010
loving you is a losing game
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
A bit like home {Training 2} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: A bit like home {Training 2}   A bit like home {Training 2} Icon_minitimewo 7 jun 2017 - 14:17

Swallowflight had haar apprentice zwaar onderschat; kennelijk was deze toch wel bijna klaar voor het echte, zware leven. Even had ze naar de omgeving om hen heen gekeken -er van uitgaand dat het nog lang kon duren voordat Glazepaw bij haar zou komen zitten- en toen zat hij opeens naast haar. Verrast en onder de indruk wiebelde ze met haar oortjes. "Dus.. eten? Of moet ik je van de tak af duwen." antwoordde de kater naast haar, en Swallow wist even niet wat ze zeggen moest. Eh...? Wat kon deze kater allemaal al? Vervolgens keek ze even naar beneden, om daar met een scheve grijns naar de ander te kijken. "Hmmm.. ik stel voor dat we samen deze boom uit klimmen om vervolgens even te gaan jagen." begon ze om daarna met haar staart te zwaaien, als teken dat Glaze eerst mocht. "Jij eerst. Tijdens het jagen zal ik jouw skills in besluipen en bespringen van de verschillende prooien bestuderen, en daarna brengen we al ons prooi naar de cavern. Daarna ben je vrij." Plan changed; Glazepaw hoefde niet meer te leren hoe je de boom in moest.



A bit like home {Training 2} Swallo12
A bit like home {Training 2} G3K5gZvO_oA bit like home {Training 2} XehOIgmF_oA bit like home {Training 2} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A bit like home {Training 2}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: