Algemene Onzin Topic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 16:02

Bronzemask schreef:
Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 16:07

Seaweedkit schreef:
Bronzemask schreef:
Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao
Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD
Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm.
Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD
Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 WpFgCIB
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 16:11

Amberpaw\" schreef:
Seaweedkit schreef:
Bronzemask schreef:
Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao
Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD
Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm.
Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD
Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a)
krullend bruin haar en groene ogen. En ja wij hebben dan dat we met alle klassen vier naar de ardennen gaan als je mee wilde en ervoor betaald ofc. Das dan meer ons afscheid dinges, echt zuur dat ik dan nog een maand moet gaan voor ik 16 ben.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 16:15

Seaweedkit schreef:
Amberpaw\" schreef:
Seaweedkit schreef:
Bronzemask schreef:
Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao
Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD
Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm.
Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD
Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a)
krullend bruin haar en groene ogen. En ja wij hebben dan dat we met alle klassen vier naar de ardennen gaan als je mee wilde en ervoor betaald ofc. Das dan meer ons afscheid dinges, echt zuur dat ik dan nog een maand moet gaan voor ik 16 ben.
Nou ik zal groene lenzen in moeten doen dan xD
Also ja, onze zesdes gaan ook op eindejaarsreis! Was ik al vergeten. Is ook niet verplicht ofzo :')

also ik ben jaloers dat jullie al klaar zijn met 4 jaar tbh. Hier moet je bijna sws tot 18 naar het middelbaar tenzij je je examens voor de middenjury doet en vroeger gaat studeren :') (of een jaar overslaat ofc)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 WpFgCIB
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 16:17

Amberpaw\" schreef:
Seaweedkit schreef:
Amberpaw\" schreef:
Seaweedkit schreef:
Bronzemask schreef:
Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao
Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD
Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm.
Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD
Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a)
krullend bruin haar en groene ogen. En ja wij hebben dan dat we met alle klassen vier naar de ardennen gaan als je mee wilde en ervoor betaald ofc. Das dan meer ons afscheid dinges, echt zuur dat ik dan nog een maand moet gaan voor ik 16 ben.
Nou ik zal groene lenzen in moeten doen dan xD
Also ja, onze zesdes gaan ook op eindejaarsreis! Was ik al vergeten. Is ook niet verplicht ofzo :')

also ik ben jaloers dat jullie al klaar zijn met 4 jaar tbh. Hier moet je bijna sws tot 18 naar het middelbaar tenzij je je examens voor de middenjury doet en vroeger gaat studeren :') (of een jaar overslaat ofc)

Tja ik zeur ook niet dat ik van mijn school af mag haha.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 16:42

Als een leraar jouw planning verstoord... terwijl je al lange schooldagen hebt en net alles zorgvuldig hebt in gepland...
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Source
Ik kan daar echt zo slecht tegen. Het is niet alsof ik elke dag vrije tijd heb ofzo tenzij ik in de trein zit of eerder vrij ben.. Mijn rooster is killing en ze hebben niet door dat ik drie dagen thuiskom, eet en na bed ga. En nauwelijks de tijd heb om mijn moeder te begroeten en na haar dag te vragen. Maar even een groepsproject last minute deadline geven is dan super slim! En dan ook nog zeggen dat ik wel tijd vindt, heb altijd structuuruur en deze periode af en toe eerder vrij. Slimmerd is vergeten dat deze week enkel lange dagen zijn. Mijn groepje alles behalve gemotiveerd is en dat ik voor structuuruur ergens ga zitten voor extra uitleg dat ik niet kan missen. En nee, ben morgen ook niet om half acht pas thuis of zo... Dus dat kan allemaal. Vrijdag heb ik tijd maar denk niet dat de anderen graag langer op school vast zitten, zeker niet na de rare dag die we dan hebben. Dus thanks leraar.. (oh en dan had ik ook nog niet verteld dat ik door mijn lichte vorm van autisme minstens een uur moet ontspannen/tijd voor mijzelf nemen om even alle prikkels te verwerken, zodat ik niet als een kip zonder kop rondloop.)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Oceano10
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 LcrIgCQAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 JwNO92gAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 EjrsROFAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 UK1ajoIAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 3qCkg2fp_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 16:44

Lol ik heb ook gwn 7 jaar middelbaar gehad hoor (normaal 6), dus ik was 19 toen k klaar was.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:06

Amberpaw\" schreef:
Seaweedkit schreef:
Amberpaw\" schreef:
Seaweedkit schreef:
Bronzemask schreef:
Vanavond is het eindgala van de 4de. Jaloers! Iedereen komt met speciaal vervoer. De een op een paard, de ander op de trekker. Wij hebben ook een trekker dus ik denk dat dat hem volgend jaar word.
ik had gister een eind bbq geen gala of feest ofs lmao
Bij ons organiseren de 6des een fuif maar dat is ook niet echt afscheidsdinges ofzo xD
Wij hebben niet echt iets in de aard behalve de 100 dagen miss maar dat is ook weer iets anders. Hm.
Misschien houden ze iets geheim, maar dan zal ik het volgend jaar wel weten te zeggen xD
Also ik weet niet of ik op je lijk, hoe zie je eruit? (a)
krullend bruin haar en groene ogen. En ja wij hebben dan dat we met alle klassen vier naar de ardennen gaan als je mee wilde en ervoor betaald ofc. Das dan meer ons afscheid dinges, echt zuur dat ik dan nog een maand moet gaan voor ik 16 ben.
Nou ik zal groene lenzen in moeten doen dan xD
Also ja, onze zesdes gaan ook op eindejaarsreis! Was ik al vergeten. Is ook niet verplicht ofzo :')

also ik ben jaloers dat jullie al klaar zijn met 4 jaar tbh. Hier moet je bijna sws tot 18 naar het middelbaar tenzij je je examens voor de middenjury doet en vroeger gaat studeren :') (of een jaar overslaat ofc)
Ja, vmbo heeft maar 4 jaar, havo 5 jaar en vwo/gymnasium 6 jaar ^^' tbh snap ik toch niet echt waarom ze het zo hebben geregeld, bcs ik het niet logisch vind dat vwo/gymnasium het meest aantal jaren heeft aangezien zij sneller door de stof gaan dan vmbo en havo. ik zou me echt niet kunnen voorstellen om volgend jaar al eind-examens te hebben .____. ben blij dat ik op een havo/vwo school zit xD



Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 2 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:10

Firedance schreef:
Lol ik heb ook gwn 7 jaar middelbaar gehad hoor (normaal 6), dus ik was 19 toen k klaar was.

Het is maar wat je gewoon noemt. Niet iedereen heeft hetzelfde niveau Wink

Ik ben heel blij met mijn niveau want ik kan nog steeds worden wat ik wil zonder nog door te stromen naar de HAVO. En ik heb maar vier jaar middelbare dus ik studeer wanneer ik 16 ben XD. Ik heb ook 4 uur per week D&P (dienstverlening en producten) waarvan we twee uur techniek/koken hebben en twee uur computerdingen zoals werken met Excel en Publisher enzo hebben.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:13

Klinkt leuk, Inge! c:
Ik zou dus écht niet klaar zijn om wanneer ik 16 ben al te gaan studeren tbh. Ik zie al verschrikkelijk op om als 17-jarige te gaan studeren, maar ik ga proberen na het havo door te stromen naar vwo :"""") en als dat niet lukt, neem ik wss een tussenjaartje (A)
I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze Razz) wereld xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:14

ik zou eigenlijk best weer naar school willen maar dat kan ik niet aan :/


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloomburrow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:16

Firekit, schreef:
Klinkt leuk, Inge! c:
Ik zou dus écht niet klaar zijn om wanneer ik 16 ben al te gaan studeren tbh. Ik zie al verschrikkelijk op om als 17-jarige te gaan studeren, maar ik ga proberen na het havo door te stromen naar vwo :"""") en als dat niet lukt, neem ik wss een tussenjaartje (A)
I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze Razz) wereld xD
Ik ben al bang dat ik op 18 nog te jong ga zijn hoe doen mensen het op 16 xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 IuECDpL
Terug naar boven Ga naar beneden
Longear
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Milo_a10
Bo~
199
Actief
I lost my way inside the truth

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Longear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:20

Firekit, schreef:
Klinkt leuk, Inge! c:
Ik zou dus écht niet klaar zijn om wanneer ik 16 ben al te gaan studeren tbh. Ik zie al verschrikkelijk op om als 17-jarige te gaan studeren, maar ik ga proberen na het havo door te stromen naar vwo :"""") en als dat niet lukt, neem ik wss een tussenjaartje (A)
I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze Razz) wereld xD

ik was 16 toen ik begon met mn studie toen ik van de havo af kwam hahaha :"D


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Longea14
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:25

Bloomkit schreef:
Firekit, schreef:
Klinkt leuk, Inge! c:
Ik zou dus écht niet klaar zijn om wanneer ik 16 ben al te gaan studeren tbh. Ik zie al verschrikkelijk op om als 17-jarige te gaan studeren, maar ik ga proberen na het havo door te stromen naar vwo :"""") en als dat niet lukt, neem ik wss een tussenjaartje (A)
I mean, ik gedraag me als 15-jarige nog als een kind van 10 dus dat zou absoluut niet goed komen als ik volgend jaar al losgelaten zou worden in de grote (boze Razz) wereld xD
Ik ben al bang dat ik op 18 nog te jong ga zijn hoe doen mensen het op 16 xD

Ik blijf nog gewoon thuis wonen hoor. Er verandert niet veel, alleen dat ik veel verder moet fietsen c: Maar de vervolgopleiding van de middelbare noem je studeren ookal ga je niet ergens in Utrecht of Nijmegen en al die grote studentensteden wonen. Ik ga lekker naar Doetinchem, lekker in de buurt van mij vergeleken met de grotere steden. Ik blijf in de achterhoek. Wat de boer(in) niet kent, dat vreet hij niet.

En ik mag dan een vmbo boerinnetje zijn die in de middle of nowhere woont. Ik ben trots op mijn cijfers en afkomst. Ik zie wel eens video's die vwo'ers vergelijken met vmbo'ers qua spelling. Gelukkig kan ik goed spellen en talen in het algemeen. Nee, mijn probleem zit meer bij het rekenen, daar ben ik niet heel goed in. *kuch kuch*


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:25

Als ik nog op de middelbare school zou zitten, zou ik op z'n best op mijn 20ste afstuderen - waarschijnlijk zelfs nog later. Nu zit ik in het volwassenenonderwijs en daar ervaar ik véél minder stress en prestatiedruk c:
Het helpt ook dat ik daar webdesign volg en de halve klas bestaat uit nerds (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:27

Ik studeer op m'n 17e hopelijk dan toch want anders betekend het dus dat ik deze examens ga falen en dat wil ik niet rip af op de middelbare school xD

OMG EVEN DELEN
Vanochtend een oefenexamen Nederlands gemaakt en een 7,2 daarvoor, vanmiddag voor eentje een 8,8 -prays voor morgen-


ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 VFRwuTO
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:34

@Inge: Het was ook meer dat niet iedereen in Nederland op zn 16e al klaar is met school.

En wrm vwo enzo er langer over doen? Die krijgen gewoon meer stof. Dus dan kunnen ze t wel sneller oppikken over t algemeen, t is alsnog zo veel dat t langer duurt xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:56

Nou ja ik vind het best wel eng om op mijn 16e te gaan studeren want ik moet ineens van 40 min fietsen naar meer dan een uur met bus en trein. Want ik woon in een boerendorpje en ga naar Rotterdam. Gelukkig gaat er wel een van mijn vrienden waarmee ik dit jaar in de klas zit mee.



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
Predator
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Age: Faded away in endless nothingness
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:56

Iemand die zin heeft in een topicje met predator btw? c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 NPTXTBo
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 17:58

Predator schreef:
Iemand die zin heeft in een topicje met predator btw? c:
Ik heb Lola wel, alleen die heeft compleet het tegenovergestelde karakter



Seems like the whole damn world went and lost its mind
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Seawee13
And all my childhood heroes have fallen off or died
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: