Flying fearless



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flying fearless

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Orchid •
Endless Hunting
Flying fearless 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimeza 13 mei 2017 - 23:01


Haar poten versnelde zich, een kleine lach rond haar lippen terwijl ze over de welbekende rotsen sprong. Precies wetende welk pad ze kon nemen en wat niet. Al jaren leefde ze hier. Hier was ze geboren, had ze getrained en had ze haar kittens voor het eerst de wereld buiten de cave laten zien. Nooit zou ze van deze landen willen verdwijnen en zelfs in de tribe of endless hunting hoopte ze dat ze hier nog terug zou kunnen komen.

Haar gedachten stonden op nul maar ze kwam slippend tot stilstand toen er ineens een schaduw in haar gezichtsveld opdoemde. Normaal waren deze gebieden niet zo druk bezocht maar nu met de clans was ze vergeten dat er een stuk meer katten op hun gebieden waren. Vlak voor de fluffy kat kwam Orchid Blooming in the Dawn tot stilstand en knipperde nog een paar keer haar hoofd schuinhoudend de kat aankijkend. "Hallo." Eeuwig vriendelijk glimlachte ze naar de jonge kat. "Kan ik je helpen? Je bent niet verdwaalt toch?" Het was niet heel ver naar de grot waarde clankatten sliepen, maar het was een lastige weg om te vinden als je niet bekend was met het gebied.

-Chivypaw



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Flying fearless Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimezo 14 mei 2017 - 21:25


Een donkere zilveren kattin trippelde door het territorium. Ze hield nauwkeurig de geuren in haar neus. Ze was angstig om ten prooi te vallen aan de vreemde katten. Haar blauwe ogen hielden de omgeving in de gaten. Constante stress voor de vreemden deed haar trillen. Ze werd er moe van. Kalmerende kruiden hielpen niet, behalve dat ze bijna de hele middag sliep. Haar vacht was net een schaduw die door de lucht bewoog. Ze miste haar rivier in haar eigen territorium. Deze was zo wild. "Hallo." Schrikachtig keek ze recht in de ogen van een siamees. De sterke geur die ze nog niet aan iets kon linken, maar wel een belletje deed rinkelen maakte haar bang. Ze zette haar haren op en deed een paar stappen achteruit. De kattin leek vriendelijk, maar misschien had ze een masker op. Letterlijk en figuurlijk. "Ik-ik nee, nee!" Gawd als de kat ging aanvallen kon ze niets doen. Ze kon instinctief vechten, maar was er nooit voor opgeleid.


Flying fearless 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchid •
Endless Hunting
Flying fearless 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:30

Haar verontschuldiging werd een beetje slecht opgevangne leek het wel en geschrokken keek ze de kattin aan toen die een paar stappen achteruit deed en enkele woorden stamelde die ze nauwelijks kon verstaan. Geschrokken draaide Orchid haar kopje bij de jongere kattin aankijkend. "Hey hey rustig maar." Sprak ze snel hopend haar te kalmeren.
"Ik wil je alleen maar helpen. Geen zorgen, ik zal niets doen." Hoopvol glimlachend keek ze haar aan en ging zitten om aan te tonen dat ze niets wou doen.



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Flying fearless Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 21:43

Chivypaw trilde als een rietje. Ze deed nog een paar stappen achteruit. Toen ze water voelde tegen haar poten keek ze bijna nog angstiger naar achteren. Deze rivier was zo wild. Toen de poes wat verder iets zei richtte ze weer de aandacht op haar. Ze ging zitten. Hmmm als ze wilden vechten gingen ze toch niet zitten. Toch? Een beetje achterdochtig deed ze weer een stapje naar voren. Haar adamsappel ging op en neer. Ze slikte heftig. "O-oké," kwam er trillerig uit. Waarom was ze nu zo angstig? Anders had ze de koningin uitgehangen en nu leek ze nauwelijks op een hofnar. Ze keek opzij naar de rivier. "Uuh als ik langs hier loop en dan... en dan..." Sigh ze was wel degelijk verdwaald.


Flying fearless 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchid •
Endless Hunting
Flying fearless 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 19:23

Het gedrag van de jonge kattin amuseerde haar behoorlijk maar ze hielt een bredere grijns in haar mond terwijl ze rustig knikte naar de kattin. "Hmm ongeveer wel ja, maar je moet nog een aantal bochten maken. Je bent een flink stuk gelopen." Glimlachend kwam ze opnieuw langzaam overeind, er voor zorgende dat elke beweging van haar lichaam soepel maar rustig overkwam. Ze wou haar geen angst aanjagen. Het arme beest zag er al uit alsof ze ieder moment flauw zou vallen. En als ze dat zou doen in the rapids tja, dan hadden ze een wat groter probleem. "Orchid Blooming in the Dawn, trouwens." Ze knikte even. "Noem me maar Orchid." Glimlachend draaide ze haar kopje bij en gaf een lik over haar donkere poot. "En jouw naam? Eindigt op.. paw toch?"



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Flying fearless Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 14:02

Ze knikte en keek naar de kant waar de siamees haar naartoe stuurde. Ze werd wat kalmer, dat voelde ze in haar borstkas. Toen de siamees zich voorstelde viel ze bijna van haar stokje. Orchid en dan nog een hele naam? Haar mondje viel bijna open. Bijna. Ze knikte, de kalmte die ze had gevoeld was al direct weer weggevaagd. Wat een apart figuur. "Eh eh ja ik ben Chivypaw." Ze wist niet zeker of ze nog meer moest zeggen.


Flying fearless 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchid •
Endless Hunting
Flying fearless 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 22:26

Een liefdevolle glimlach lag op haar lippen toen de kat zichzelf voorstelde. "Het is een eer om kennis met je te mogen maken Chivypaw." Warm knikte ze naar haar en draaide haar kopje even bij. Ze was veel te nieuwsgierig naar de clangebruiken maar wist dat ze zichzelf in zou moeten houden om niet onbeschoft over te komen. Toch kon ze het niet laten om de apprentice onderzoekend aan te kijken. "En uit welke van de vier clans kom je? En je.. traint dus. Om.. Warrior te worden toch?" Ze had haar uiterste best gedaan om compleet op te letten, maar al die nieuwe termen waren zo uitgebreid. Het moest nog allemaal door dringen.



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Flying fearless Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimeza 19 aug 2017 - 15:27

Ze voelde nu vooral stress. Deze kattin was zo beleefd, waar waren haar manieren gebleven? Chivypaw schraapte met een beetje schaamte haar keel. "Dankuwel," formuleerde ze, proberend niet te hakkelen. "Het is ook leuk kennis te maken met u." Twee seconden erna kon ze zich wel op de kop slaan. Leuk kennis te maken? De blos onder haar wangen werd groter, het voelde alsof haar hersenen kookten. Bij de volgende vraag wiebelde ze respectvol haar oortjes. Dju, nu moest ze het gaan uitleggen. Ze wist helemaal niets van de rangen van die bergkatten. Wel dat ze ze hadden, maar dat was het dan ook. Misschien moest ze het eens vragen. "Ik zit in Riverclan, maar eh... ik ben een beetje apart. Ik train niet voor warrior maar voor Medicine Cat." Ze liet even een stilte vallen, zodat Orchid dinges kon antwoorden. Ja daar ging de tweede klop. Straks stond ze vol met builen, imaginair dan toch. "Eh...e-h Medicine Cat is dus iemand die zorgt voor de katten van zijn clan. Bij gevechten of ziektes, maar ook voor teken en kleine wondjes enzo." Ze struikelde bijna over haar eigen tong, met zo een snelheid plakte ze die zin er nog achter. Chivypaw, die kat kende toch nog niet de rangen dommerik!


Flying fearless 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchid •
Endless Hunting
Flying fearless 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 14:09

Een 'o' vormde zich zo ongeveer rond haar lippen voor die weer opnieuw omkrulde in een bijna eeuwige glimlach terwijl ze knikte. "Een medicine cat. Dat is hetzelfde als een Healer toch, of nou ja. ongeveer hetzelfde. Jullie hebben ook nog jullie leaders.." Ze knikte heel even bedenkelijk om het helder voor haarzelf te krijgen voor ze Chivypaw aankeek met een halve grijns. "Dat betekend dat je een belangrijke rol hebt toevertrouwd gekregen, nietwaar?" Er was enkel pure enthausiasme en intresse te lezen in haar ogen terwijl ze zichzelf een likje over haar poot gaf en met een grijnsje weer opkeek. "Als je nog aan het leren bent. Misschien kan Skyteller je dan wel ook meer leren! Hij is de slimste kat die ik ken, en dat zeg ik echt niet omdat hij m'n broer is." Knipoogde ze naar de kattin en schudde spinnend haar vacht uit voor ze met haar staart de jongere kattin aantikt en begon te lopen. ZE moest toch wel ooit eens thuis gaan komen. Beter kon Orchid haar dan maar helpen.



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Flying fearless Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimema 4 sep 2017 - 18:04

Chivypaw begon te blozen door de bewonderende woorden. Tja als je het zo bekeek. Door haar houding, zakte haar oren iets weg in haar vacht, maar niet vijandig en kwam er een schaapachtige glimlach op haar gezicht. Toen ze de volgende woorden hoorde schoten haar oren weer recht. Er kwam een heldere blik in haar blauwe ogen. "Echt waar? Dat zou mega vet zijn! Eh... ik bedoel, dat ... u bent erg bedankt. Enneh Skyteller ook," stotterde ze. Orchiddawn, zoals ze de poes nu noemde, begon te wandelen. Waarschijnlijk om haar de weg te wijzen. Ergens was het best wel eng dat deze kattin de weg naar huis wél wist.


Flying fearless 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchid •
Endless Hunting
Flying fearless 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimedo 7 sep 2017 - 18:17

Een warme glimlach bleef op haar lippen aanwezig en groeide alleen maar zodra ze de blije reactie van de apprentice zag. "Oh geen probleem hoor. Skyteller praat maar wat graag over al zijn taken en kennis." Eventjes grinnikte ze zachtjes en schudde haar hoofd. "Het is net alsof hij in de Tribe niemand heeft om dit mee te delen. En hij is ook uiterst gedesinteresseerd in het clanleven. Als je wil kunnen we nu ook bij hem langs gaan?" Terwijl ze haar kopje schuin hielt keek ze de kattin vragend aan. Het was haar keuze natuurlijk, ze had nog tijd genoeg, tenminste het leek er op dat de clans nog niet van plan waren om weg te gaan. Niet dat zij dat zo'n groot probleem vond. Maar ja. Anderen dachten er anders over.



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Flying fearless Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Flying fearless   Flying fearless Icon_minitimedo 7 sep 2017 - 18:59

Het voorstel van de poes deed haar in de lucht springen. Letterlijk. Vrolijk, kwam ze weer op de grond, waar ze even ter plaatste stond te trappelen. Toen kwam haar tweede gevoel naar binnen. Onzekerheid. Ze stopte met zo lomp te doen en ging zitten. Hier moest ze even over nadenken, maar eigenlijk wist ze het antwoord al. "Ja, dat... dat wil ik wel," mauwde ze. Haar nieuwsgierigheid rees naar boven. Yes.


Flying fearless 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flying fearless
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Rapids-
Ga naar: