We are one (open)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 We are one (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Orchid •
Endless Hunting
We are one (open) 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: We are one (open)   We are one (open) Icon_minitimeza 13 mei 2017 - 23:12

As you go through life you'll see There is so much that we Don't understand
And the only thing we know Is things don't always go The way we planned
But you'll see every day That we'll never turn away When it seems all your dreams come undone
We will stand by your side Filled with hope and filled with pride We are more than we are
We are one


Orchid kon niet anders dan glimlachen. Ze deed dan ook bijna niet anders. 's Ochtends werd ze vrolijk blij en 's avonds ging ze voldaan naar bed. De tribe kat leefde haar leven met elke dag en pakte geluk aan op iedere plek die er was. Hoe veel pijn ze dan ook in haar leven had meegemaakt. Momenten die nog altijd nachtmerries bij haar opbrachten en diep verdriet dat haar toch wel tere hartje niet snel los zou laten, probeerde ze het dan toch om dit soort dingen niet door te laten schijnen. Niemand en zeker niet haar geliefden en familie hoefde te zien hoe zwaar ze het nog elke dag had met het verlies van haar ouders, partner en haar dochter die spoorloos verdwenen was.

Nee, dat soort dingen hielt ze voor zichzelf om anderen geen problemen te bezorgen. Dus daarom zat ze nu ook hier, een glimlach op haar lippen De ochtend stond nog vroeg aan de hemel en eigenlijk wachtte ze even om te horen of ze in een patrol verdeeld zou worden door de Chief of Hunters. Als dit niet het geval was had ze al besloten om Skyteller een bezoekje te brengen. Misschien kon ze hem helpen met kruiden zoeken of anders met wat to-be's de regels en diensten van the tribe of endless hunting door te nemen. Hoe dan ook ze zou een druk dagje hebben.



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
We are one (open) Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: We are one (open)   We are one (open) Icon_minitimezo 14 mei 2017 - 13:48


Het was vroeg in de ochtend en het licht was binnen gesijpeld tussen verschillende gaten in de muur. Ze keek even op en keek rond in de den waar ze lag. Ze lag hier nu al enkele moons en binnenkort zou ze met haar grote postuur overstappen in de den van de guards en de hunters. Hoe dan ook keek ze er niet naar uit. Ze wist dat ze Cave guard zou worden met haar brede schouders en goed gespierde flanken. Ze was  altijd al groter geweest dan de gemiddelde kat, maar haar karakter had het vechten nooit echt op de eerste plaats gehad. Hierdoor had ze eigenlijk altijd stiekem gewenst op een verandering in plannen, dat ze opeens getraind mocht worden met de hunters... maar ze wist dat haar brede lichaam teveel lawaai zou maken en haar poten nooit snel genoeg zouden zijn om snelle dieren in haar klauwen te pakken te krijgen. Zuchtend was de calico uit haar nest gestapt en was ze daarna naar buiten gewandeld. Even schudde ze haar pels kort uit, om vervolgens rond te kijken. Het was nog vroeg in de ochtend en het leek erop dat er nog rust heerste in de grot waar ze al haar hele leven doorbracht. Een klein glimlachje ontstond echter op haar gezicht toen ze Orchid blooming in the Dawn zag. Rustig liep ze naar de ander toe en begroette ze haar met een knikje, waarna ze besloot te gaan zitten en even een likje over haar borstkas te brengen. "Goedemorgen," zei ze kalm tegen de hunter in kwestie.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchid •
Endless Hunting
We are one (open) 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Re: We are one (open)   We are one (open) Icon_minitimezo 14 mei 2017 - 18:02

Een kalme maar duidelijke stem liet Orchid opkijken waarna er een glimlach over haar lippen gleed. Het was River that runs downhill. Een van de Cave Guard to-be's waar ze net nog over na had zitten denken om die een lesje tribe of endless hunting te geven. Nou als ze zich zo makkelijk aanbood kon Orchid dat ook niet tegengaan nietwaar? "Een hele goede Morgen River." Klonk haar stem warm als die van een moederkat altijd klonk terwijl ze haar kopje even bijdraaide. "Hebben jij en je mentor toevallig plannen voor vandaag?" Nieuwsgierigheid was een van haar beste en misschien ook slechtste kwaliteiten maar ze liet zich er niet door tegenhouden terwijl ze de to-be met een brede glimlach aankeek.



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
We are one (open) Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: We are one (open)   We are one (open) Icon_minitimezo 14 mei 2017 - 21:26


De calico wist niet goed of het wel een haarfijn en goed doordacht idee was om de ander aan te spreken. Ze wist dat training voorop ging, maar dat betekende uiteraard niet dat ze even iets sociaals kon doen. Het maakte deel uit van haar leven en dus ook van de tribe. "Een hele goede Morgen River." Ze glimlachte kalm naar Orchid. Ze vond de ander een hele fijne poes en daarbij ook een aangenaam gezelschap voor meerdere dingen. "Hebben jij en je mentor toevallig plannen voor vandaag?" Ze knipperde even en schudde langzaam haar kopje. "Sinds de dood van Feather train ik mee met andere to-be's... Ik heb nog niks gehoord van de mentors dus ik denk niet dat ze iets hebben ingepland," waarschijnlijk wel een of andere krachttraining die haar zo de keel zou uithangen.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchid •
Endless Hunting
We are one (open) 2Knv5uV
Mimi
57
Actief
I know that I have no strengths to offer. It irritates me how weak I am. But let me protect them

CAT'S PROFILE
Age: 65 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Orchid •
BerichtOnderwerp: Re: We are one (open)   We are one (open) Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 18:32


Op de woorden van River knikte ze langzaam en glimlachte even naar haar. "Nou dan lijkt het me een heel goed idee dat wij samen vandaag iets gaan doen nietwaar?' Ze keek haar warm aan. "Ik wou even kijken of de andere to-be's ook tijd hadden om de lessen van de tribe of endless hunting door te nemen. Ik weet dat het tijdens trainingen voor mentoren altijd wat moeilijker is om bij te brengen. Dus leek het me wel een goed idee nietwaar?" Met een blik vol hoop keek ze de to-be aan. Bijna smekende met haar helder blauwe ogen dat River haar niet zou afwijzen.



I, too will journey beyond the stars.
What I will find, is just the beginning


Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
We are one (open) Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: We are one (open)   We are one (open) Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 21:20


"Nou dan lijkt het me een heel goed idee dat wij samen vandaag iets gaan doen nietwaar?' Huh? Ietwat verbaasd keek de guard to-be naar de prey hunter. Wilde ze haar leren jagen? Please... Nja, ze wist niet of dat echt zou gebeuren maar mocht dat wel het geval zijn zou ze stralen. Alles was eigenlijk goed, aangezien die harde guards gewoon altijd moesten gaan trainen en vechten... Sigh. Die mannen toch. "Ik wou even kijken of de andere to-be's ook tijd hadden om de lessen van de tribe of endless hunting door te nemen. Ik weet dat het tijdens trainingen voor mentoren altijd wat moeilijker is om bij te brengen. Dus leek het me wel een goed idee nietwaar?" Ietwat verbaasd door het voorstel keek ze met grote ogen naar Orchid... maar deze verzachtte al snel toen ze de smekende uitdrukking zag en ze knikte even. "Daar heb je zeker gelijk in, Orchid. Feather heeft me nooit lessen gegevn over de tribe of endless hunting. Ik zou vereerd zijn als je me er wat zou willen over bijbrengen," zei ze rustig. "Ik denk dat de meeste to-be's nog liggen te slapen, anders kan ik eens gaan kijken of er anderen zijn die ons willen vergezellen?" zei ze even op een rustige toon en een stralende blik. Dit was beter dan die trainingen, dat wist ze nu al.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
 
We are one (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water-
Ga naar: