Take me to Church



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Take me to Church

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
River •
Member
Take me to Church Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimezo 14 mei 2017 - 21:02


Rustig kwam de jonge poes overeind, om even haar poten los te strekken. Haar smalle kopje werd even gekanteld naar haar schouder toe en ze gaf een lik over haar witte schouder heen waarbij haar ogen even werden gesloten. De gedachten stroomde door haar kop heen terwijl ze alles op een rijtje probeerde te zetten. Ze had deze ochtend het nestmateriaal van haar nest vervangen en nu had ze besloten het wat beter op te maken. Ze keek dan ook tevreden op van haar schouder en knikte tevreden. Haar amberen ogen stonden kalm terwijl ze even zuchtend haar kopje wat liet zakken. Ze moest zich niet zo druk maken om alles, dat was niet gezond en dat wist ze.

-Coyote



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Take me to Church Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimema 15 mei 2017 - 20:40

Een van de oudere katten had hem opgedragen vandaag mee te doen met de gezamelijke Cave Guard training die werd gegeven, iets waar hij een onwijze hekel aan had. Het was dé plek waar jonge, robuuste katten hun uiterste best deden om aan hun vrouwelijke rang genoten te laten zien hoe sterk ze wel niet waren. Coyote hoefde niets te maken te hebben met dat macho gedrag en al helemaal niet met de drukte die die trainingen mee brachten, maar gezien zijn mentor ziek was geworden en een oudere kat hem dit had opgedragen, had hij geen nee kunnen zeggen. Haast was zijn lontje opgegaan toen een van de katten hem uit had gedaagd, maar net op tijd was er een mentor tussen gekomen. Nu was echter zijn energie voor vandaag volledig op, waardoor hij de To-be's den in stapte en eigenlijk meteen wilde gaan slapen. Dat was totdat hij z'n goede vriendin River zag. Zij was zo'n beetje de enige voor wij hij nu nog wel energie had. "Goedenavond, River That Runs Downhill," Nog altijd gebruikte hij haar volledige naam, zoals hij dat bij iedereen deed. Hij liet zich vermoeid zakken in het nest naast de hare. "Hoe was je dag?"


This isn't about right or wrong now
Take me to Church Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Take me to Church Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimema 15 mei 2017 - 21:36


Toen ze pootstappen hoorde keek ze op. Haar amber-gouden ogen werden al snel op het geluid gericht en ze zag al snel wie het was, Coyote. Ze glimlachte even blij naar haar goede vriend en knikte vriendelijk naar de oudere kerel. Hij was niet zoveel ouder dan haar, maar zeker wel gewoon... Tja, ouder. "Goedenavond, River That Runs Downhill," De ander plofte zich neer in zijn nest en even wiebelde de jonge poes met haar oortjes. "Hoe was je dag?" Ze kantelde haar kop even en dacht na. "Rustig, moest helpen met de grot bewaken, niks interessant dus," zei ze rustig. "Jij? Je ziet eruit alsof je net de hoogste bergtoppen heb beklommen," zei ze even met een zachte glimlach terwijl ze hem met een rustige blik aankeek.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Take me to Church Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimema 15 mei 2017 - 23:01

"Rustig, moest helpen met de grot bewaken, niks interessant dus," Hij hield niet van kalme dagen, het gaf hem een rusteloos gevoel. Enkel zou hij het er voor over hebben gehd om zijn dag te switched met die van River. Liever rusteloos dan in gedwongen worden tot sociale interactie. "Jij? Je ziet eruit alsof je net de hoogste bergtoppen heb beklommen," Hij legde zijn kop neer op de rand van zijn nest en keek vermoeid voor zich uit. "Nu mijn mentor ziek is moest ik mee doen aan een groepstraining. Zo'n grote groep is niets voor mij," Hij liet het stuk dat hij bijna een kater was aangevlogen maar even achterwegen. "Heb je het gehoord over de reizende katten?"


This isn't about right or wrong now
Take me to Church Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Take me to Church Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 12:41


De calico had haar blik kalm op de bruinkleurige kater gehouden. Ergens nieuwsgierig wat hij had gedaan en wat hem zo had uitgeput. Het was een vaag gebeuren als ze heel eerlijk was, maar aan de andere kant wa shet vast training. De training voor cave guard was zwaar, maar hun lichamen konden het aan. Ze had medelijden voor de kleinere en zwakkere types onder hun. Die moesten het nog zwaarder hebben dan hun... Tenzij ze gemakkelijkere training kregen. "Nu mijn mentor ziek is moest ik mee doen aan een groepstraining. Zo'n grote groep is niets voor mij," Ze knikte even instemmend. "Sinds Feather dood is moet ik dus hetzelfde doen, ik word er soms gek van..." murmelde de gevlekte poes even naar de ander. "Heb je het gehoord over de reizende katten?" Ze ging even zitten en knikte waarna een glimlach haar fijne lipjes sierden. "Ik heb er zelfs al twee ontmoet! Eentje was zelfs een warrior! dat klinkt toch echt wel een supercoole rang," zei ze even met een zacht gelach. Yeah, het klonk te gaaf.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Take me to Church Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 17:01

Ah, ja, dat was waar ook. Hij keek haar even meelevend aan, niet precies wetend welke woorden hij moest spreken om haar te troosten. Gelukkig leek ze er zelf niet al te veel over in te zitten, want al snel genoeg veranderde ze mee met het onderwerp. De nieuwe katten, de indringers. "Ik heb er zelfs al twee ontmoet! Eentje was zelfs een warrior! dat klinkt toch echt wel een supercoole rang," Hij trok kort met zijn oor. Het klonk alsof ze ze wel zag zitten, iets wat hem zorgen baarde. Mochten ze überhaupt wel vriendschappelijke banden met hen onderhouden? Skyteller leek zich vriendelijk op te stellen tegenover de vreemdelingen, maar Coyote wist niet zeker wat hij ervan moest denken. Dit was immers hun gebied, wie dachten ze dat ze waren om zomaar binnen te walsen en te besluiten hier te blijven? "Hm,"mompelde hij dan ook enkel en ging er verder niet op in. "Ik heb er nog geen ontmoet, ik vraag me af wat ze hier zoeken,"


This isn't about right or wrong now
Take me to Church Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Take me to Church Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 21:10


Katten die haar kenden wisten dat het lastig was voor haar vijandig te zijn tegenover vreemdelingen... Tegenover iedereen eigenlijk. Ze had het dan ook niet vreemd of erg gevonden dat Brindleleaf zich bij de tribe had gevoegd, in tegendeel. Een zachte zucht gleed van haar lippen af warana ze even haar borstkas likte. Het feit dat Skyteller ook aardig deed motiveerde haar des te meer aardig te zijn. "Hm," Ze keek even op van haar poetswerk. Wat was er? "Ik heb er nog geen ontmoet, ik vraag me af wat ze hier zoeken," Ze dacht even na en haalde haar schouders op. "Misschien gaan ze hier ook wonen..." zei ze even nadenkend. "Of ze zijn op doorreis? Ik hoorde iets over een journey van een van hun," zei ze met een fronsje.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Take me to Church Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 21:24

Ze leek even na te denken en haalde uiteindelijk haar schouders op. "Misschien gaan ze hier ook wonen..." Sprak ze bedenkelijk. Coyote hoopte van niet. Ze hadden zichzelf zomaar uitgenodigd en echt hartelijk leken ze ook niet te zijn. Hm. "Of ze zijn op doorreis? Ik hoorde iets over een journey van een van hun," Nu was het de katers beurt om luchtig zijn schouders op te halen. "Ik zou het niet weten, maar ik hoop eigenlijk niet dat ze blijven," Gaf hij eerlijk toe aan de mooi gevlekte poes. "De bergen zijn groot genoeg om de Tribe of Rushing Water te onderhouden, maar met zoveel katten erbij vraag ik me af hoe lang dat duurt," Zijn ogen gingen uit naar de uitgang van de grot waarin ze bevonden, waar de waterval naar beneden viel. "Eigenlijk wil ik ze met mijn eigen ogen gaan zien, maar ik denk niet dat Skyteller dat leuk zou vinden," En god forbid dat hij de regels zou breken, alsjeblieft zeg.


This isn't about right or wrong now
Take me to Church Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Take me to Church Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 7:43


De bruin-witte kater haalde zijn schouders op alsof het niks was en licht nieuwsgierig richtte ze wel haar blik op Coyote, zze had interesse in wat hij te zeggen had. Het liet haar ogen twinkelen van nieuwsgierigheid. "Ik zou het niet weten, maar ik hoop eigenlijk niet dat ze blijven," Ah... Langzaam knikte ze ook even naar hem, daar kon ze mee instemmen. Het feit dat alles dan moeilijker zou worden was zelfs voor een kit duidelijk. "De bergen zijn groot genoeg om de Tribe of Rushing Water te onderhouden, maar met zoveel katten erbij vraag ik me af hoe lang dat duurt," De gevlekte poes knikte nogmaals naar haar mede to-be en slikte even moeizaam. Hij had een punt en een sterk punt ook nog. Ze wist niet goed of ze zich nu slecht moest voelen om zelfs maar zo'n idee boven te halen, maar iets in haar zei haar dat ze zich er niks moest van aantrekken. DE kater tegenover haar was een heethoofd en het feit dat hij niet tegen haar was uitgeschoten was een indicatie dat het geen al te erge uitspraak was, gelukkig. "Eigenlijk wil ik ze met mijn eigen ogen gaan zien, maar ik denk niet dat Skyteller dat leuk zou vinden," Hm? "We kunnen toch altijd gaan? Het is niet dat iemand ons kan verbieden naar hun grot te gaan?" sprak ze twijfelachtig. "Ik hoorde van een paar hunters dat ze in een oude grot zitten op het terrein, maar ik denk als je hu geursporen volgt je snel bij de cave komt waar ze zitten," mompelde ze even. "Het moeten vast veel katten zijn, aangezien er blijkbaar meerdere clans zijn," ja, en dat was vreemd voor een tribe kat, die het gewoon was met een grote groep in hun gebied.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Take me to Church Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 17:16

Zijn vriendin leek het probleem niet echt in te zien. "We kunnen toch altijd gaan? Het is niet dat iemand ons kan verbieden naar hun grot te gaan?" Miauwde ze twijfelend. Coyote keek op in haar goud-gele ogen. "Ik hoorde van een paar hunters dat ze in een oude grot zitten op het terrein, maar ik denk als je hu geursporen volgt je snel bij de cave komt waar ze zitten," Miauwde ze binnensmonds. De kater trok twijfelend met zijn oor. "Het moeten vast veel katten zijn, aangezien er blijkbaar meerdere clans zijn," Hij was razend benieuwd naar hun, wat hun 'clans' überhaupt inhielden en wat hun vreemde gebruiken waren. "Weet je zeker dat we daar niet voor in de problemen komen? Mogen we er gewoon heen gaan?" Mauwde hij twijfelachtig. Hij keek om naar de uitgang van hun grot.

-kort maar ik moest haasten (a)


This isn't about right or wrong now
Take me to Church Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Take me to Church Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 15:07


Hoeveel een clan was wist River niet en haar metgezel hier vast ook niet. Beide waren ze nog jong en onervaren, wat dus betekende dat ze hier een beetje in het duister aan het grijpen waren. Maar daar was het leven voor gemaakt right? Om op de edge te leven. ya, vooral als je jong was, want dan had je die energie nog in je. "Weet je zeker dat we daar niet voor in de problemen komen? Mogen we er gewoon heen gaan?" Hm? "Niemand heeft het verboden right? Dus het is niet dat we iets doen dat niet mag," sprak ze even nadenkend. "Daarbij waarom zou het een probleem zijn? Het is enkel om de clans beter te zien!" zei ze glimlachend met glinsterende ogen. Hihi, spannend!



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Take me to Church Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimevr 7 jul 2017 - 22:50

"Niemand heeft het verboden right? Dus het is niet dat we iets doen dat niet mag," Verklaarde de poes bedenkelijk. Coyote twijfelde, ja, het was misschien niet nadrukkelijk gezegd, echter had ook niemand tegen hen gezegd dat het prima was dat twee onervaren Cave Guard To-be's even mochten gaan kijken bij een mogelijk vijandige groep katten. Hm. "Daarbij waarom zou het een probleem zijn? Het is enkel om de clans beter te zien!" Ze had een stralende glimlach op haar gelaat en glinsterende oogjes. Coyote glimlachte bij haar aanblik, iets wat hij niet vaak deed. River had een uitstraling als de zon, altijd optimistisch, altijd klaar om nieuwe dingen te zien. Het tegenovergestelde van hem, maar ach, opposites attract right? Iniedergeval zou River nooit moeite hoeven te doen om hem over te halen. "Ah, tegen jou kan ik ook geen nee zeggen,"verzuchtte hij plagerig, waarna de kater opstond en kort wat mos uit zijn vacht schudde. "Dames voor, hm?"


This isn't about right or wrong now
Take me to Church Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Take me to Church Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Take me to Church   Take me to Church Icon_minitimevr 7 jul 2017 - 23:41


En haar glimlach werkte aanstekend en dat liet haar nog meer stralen. Coyote was mooi als hij glimlachte en dat deed hij niet vaak. HIj was vaak nors, niet tegen haar, maar tegen anderen. Soms durfde hij uiteraard wel eens uit te vallen maar welke kat deed dat nou niet? River was gewoon een kattin met uitermate veel geduld en een kuip van begrip, dus ze zag het wel als het gebeurde, op vriendschappelijk niveau dan. "Ah, tegen jou kan ik ook geen nee zeggen," Oh! Ze sprong even blij recht en trippelde blij rond. "Dames voor, hm?" Ze grinnikte even en gaf hem snorrend een kopje. "Zo'n gentleman.." hm... "Let's go!" zei ze opgewonden terwijl ze het hol uitsprong waar ze samen met hem inzat. Ze schudde zich even uit en trippelde opgewonden weg. yes!



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me to Church
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: To-be's Den-
Ga naar: