Pumped up Kicks



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pumped up Kicks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
River •
Member
Pumped up Kicks Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimema 15 mei 2017 - 19:44


Met een rustige pas dartelde de jonge cave guard tussen de bomen door. Het zou niet lag duren voordat haar mentor van vandaag hier zou zijn, maar voor nu kon ze doen wat ze wilde. Ze had het spoor van een van die clankatjes opgepikt en nieuwsgierig was ze het gevolgd. ze wist niet wat ze moest aantreffen maar de massieve poes dacht wel dat als er iets was ze het wel kon handelen, of in ieder geval wel een beetje aankon. Rustig naderde ze de bron van de geur waarbij ze nieuwsgierig haar oortjes naar voren had gedraaid, haar pupillen groot van opwinding en opgetogenheid. Wie of wat zou het zijn? Voorzichtig duwde ze de blaadjes en takjes weg die in haar weg zaten waarna ze zich door het struikgewas heen wurmde en toen een grijze pels zag. Eentje die ze niet herkende. Ze rook vreemd, ze vroeg zich af waarom. "Uhm... hallo?"

-Chibyyyy



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Pumped up Kicks Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimema 15 mei 2017 - 22:23

Met haar donkerroze neusje wroette ze door de aarde. Hmmmpff had ze maar haar stok meegenomen. Ze had een goede stok gevonden hier met een scherpe punt en als ze ze in de grond stak kon ze wortels uitgraven. Nu moest ze het met haar tanden doen. Ach, zand schuurt de maag toch. Haar donker zilveren oortje draaide zich naar achteren. Behalve dat lette ze niet echt op. Ze was te druk bezig met het vinden van smeerwortel. Net toen ze het vieze ding vast had hoorde ze een stem. "Uhm... hallo?" Ze keek geschrokken op, maar haar ogen vergrootte zich nog meer toen ze iets zag achter de kattin. Het was in de verte, maar dichtbij genoeg. Iets sprong tegen de steile rotswand op. Het had rare stokken die uit zijn hoofd kwamen en helemaal voor zijn gezicht bogen. Haar mondje viel open. De vreemde kat vond ze al lang niet zo vreemd meer. "Wat is dát?"


Pumped up Kicks 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Pumped up Kicks Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 12:37


De ander had opgekeken toenz e haar had begroet, maar net zo snel als ze dat had gedaan was haar bek open gevallen. Ze had iets in haar bekje gehad... En even keek River vragend om, aangezien deze blik niet op haar gezicht was, duidelijk. De kleinere poes vroeg haar wat dat was? En ze fronste even terwijl ze rondkeek maar niet echt zag waar de clanpoes naartoe keek. "Wat bedoel je?" vroeg River even met een fronsje aan de poes, ze had echt geen idee waar ze naartoe keek, maar dat was vast opdat er zoveel dingen waren die haar zo bekende waren.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Pumped up Kicks Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimewo 17 mei 2017 - 21:30

Chivypaw was zo nieuwsgierig naar het beest. Wat was het raar. Ze hopte naast de poes, niet eens op lettende dat ze die eigenlijk niet kende. "Kijk!" Met haar neusje wees ze naar de berg waar het dier opklom. Het leek nu even te rusten. Ze kneep haar blauwe oogjes tot spleetjes om het beter te kunnen zien. Nu ze beter keek zag ze dat de stokjes niet krulden, maar wel naar achteren wezen. Het dier had lange dunne poten en een heel ruige dikke witte vacht. "Dat dier, weet jij wat het is?"

- deze leuke geit


Pumped up Kicks 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Pumped up Kicks Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimedo 18 mei 2017 - 7:49


De kleine grijze poes wipte dichterbij en even wiebelde de poes met haar oorrjes waarna ze haar kop wat naar achter trok. Waarom kwam ze plots zo dicht? Het was niet dat de grijze tabby iets slechts leek te doen, het was eerder dat ze wist dat verassingsaanvallen best zo konden komen. Getraind en doorgefokt op vechten was ze, het liet haar poten tintelen, alsof het gedrag van het vechten in haar lichaam was geprogrammeerd. "Kijk!" Toen de poes wel wees naar wat ze vroeg kon ze meteen zien wat het was. Een wit dier met een ruig gevormd lichaam en een dikke pels, maar daarbij sterke poten die gemaakt waren voor het beklimmen van de steile wanden van de bergen. Even bewogen de oortjes van River, het was maar een geit. "Dat dier, weet jij wat het is?" Hm? Het was een normaal zicht en dus had ze er niet zo op gelet. "Een geit," sprak de to-be kalm. "Je moet ze wel niet benaderen, ze zijn redelijk agressief," zeker als ze in gevecht kwamen met hun eigen soort kon je als kat maar beter weg blijven van hun. Ondanks dat ze geen vlees aten durfden ze zeker wel aan te vallen en een kat alleen kon daar helaas niks aan doen. Meerder? ook vrij weinig.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Pumped up Kicks Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 22:53

Chivys haren gingen in een rilling omhoog staan. Brrrr. Haar oren gleden in haar nek en ze deed een stapje achteruit. "Ik hou niet van de bergen, er zijn daar allemaal enge dingen en ook..." Ze wou die vreemde, enge katten zeggen. Tot ze besefte dat dat er een was. Buiten ene Skyteller en Orchiddawn nog wat waren ze wel vriendelijk, maar Chivypaw was lang niet overtuigd. Een beetje betrapt stak ze haar staart tussen haar poten. Ze snoof en schudde haar hoofd. "Hoe kunnen jullie hier overleven, geef mij maar een rustigere rivier of lagere bomen," mompelde ze terwijl ze naar boven keek. En dan die grote vliegbeesten. Jakkes, ze wilden graag verder, of terug.


Pumped up Kicks 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Pumped up Kicks Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 1:29


Geiten in de bergen waren nogal gevaarlijk naar anderen toe, ze had een temperament waar je van kon opkijken en dus was het maar beter als je ver weg van ze bleef. "Ik hou niet van de bergen, er zijn daar allemaal enge dingen en ook..." De calico kantelde haar kopje even en nam haar lichaamstaal in zich op. Het was duidelijk dat deze poes niet zo gesteld was op de omgeving. Hm... "Hoe kunnen jullie hier overleven, geef mij maar een rustigere rivier of lagere bomen," Oh? "Hoe was jullie gebied dan?" vroeg ze met een kleine nieuwsgierigheid in haar stem. "De bergen zijn daarbij niet zo erg, je moet je er gewoon weten aan aan te passen. Als je een guard bij je hebt zou je je nooit echt zorgen moeten maken, maar nja, dat is hoe de theorie zit," zei de grote poes even lachend.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Pumped up Kicks Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 15:55

Chivypaw wiebelde met haar oortjes. Ze glimlachte toen ze terug dacht aan haar vroegere territorium. "Die van Riverclan was vlak. Je had een rivier, vrij woest, maar niets in vergeleken met die van jullie. Daar kon je vissen. Niet zo ver daarvandaan had je een klein bos, met veel bloemen. Voor de rest was het heide achtig, maar met veel riet." Haar ogen straalden weer. Wat ze er voor zou doen om terug te gaan. Ze luisterde naar de poes en knikte. "Dat is waar, maar we gaan snel verder gaan denk ik, want Starclan is hier niet." Haar ogen zochten een weg tussen het gebladerde naar de hemel. "Hebben jullie daarboven ook iets waar jullie dode katten jagen?"


Pumped up Kicks 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Pumped up Kicks Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 21:24


Deze poes was waarschijnlijk wat ouder dan haar. Ze had een grijze pels en helderblauwe ogen, ze was een prachtige poes. Maar iets in haar zei dat ze niet kon tippen aan Hound... Hoe dan ook, Hound was ouder, vrouwelijker e- wacht was het niet verkeerd om zo te denken over... Poezen? Ah, daar moest ze nu niet aan denken uiteraard! "Die van Riverclan was vlak. Je had een rivier, vrij woest, maar niets in vergeleken met die van jullie. Daar kon je vissen. Niet zo ver daarvandaan had je een klein bos, met veel bloemen. Voor de rest was het heide achtig, maar met veel riet." Ze leek te stralen van wat ze vertelde en de calico kantelde haar kopje wat. Ze besefte dan ook langzaam dat ze ook zo zou stralen als ze terug zou denken aan de bergen mocht ze mijlen ervan verwijderd zijn. De bergen waren haar thuis, het front die ze moest beschermen. "Dat is waar, maar we gaan snel verder gaan denk ik, want Starclan is hier niet." Starclan? "Hebben jullie daarboven ook iets waar jullie dode katten jagen?" Hm... Ze glimlachte even en wandelde even dichter naar de poes toe. "Dat klinkt als een prachtige plaats..." zei de poes zachtjes. "Stiekem wil ik het wel eens zien maar ik zou de bergen niet achter me kunnen laten, het... is mijn thuis," zei ze even lachend. "En ja... We hebben de Tribe of Endless Hunting. Zij beslissen over ons lot, zij zijn onze voorouders die over iedere generatie waken en de toekomst voor ons vastleggen," sprak ze met een glimlach. "Jullie... Starclan is vast een gelijke, right?" vroeg de poes even terwijl ze haar ogen van de hemel afwende naar de ander. "Oh, mijn naam is River that Runs Downhill btw, maar je kan me gewoon River noemen," hehe.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Pumped up Kicks Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimeza 19 aug 2017 - 21:50

Chivypaw luisterde geïnteresseerd naar de uitleg van River. Over het thuis-zijn knikte ze begrijpend. Hopelijk kon ze zich een beetje vinden in het nieuwe gebied. En hopelijk... bleven ze hier niet. Het beslissen over de toekomst was bij Starclan niet, ze lieten alles op zijn gang gaan. Misschien was het lot wel Starclan. Hoewel ze niet het lot bepaalden, zorgde ze wel voor sommige draaien aan het spel en waarschuwingen. Of zette ze ons voor een moeilijke keuze. Zoals het blijven of vertrekken van het vorige gebied. Ze knikte langzaam. "Ja het is ongeveer wel hetzelfde." Ze besefte pas toen de gevlekte poes voor haar haar naam zei dat ze zich nog niet hadden voorgesteld. Oohja, Orchid had ook al zo een lange naam gehad. "Aangenaam kennis te maken River," lachte ze. "Ik ben Chivypaw, maar als het leuker is mag je me Chivy noemen."


Pumped up Kicks 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
River •
Member
Pumped up Kicks Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimevr 1 sep 2017 - 18:08


Op beide onderwerpen knikte de poes even, de ene keer met meer sterkte dan de ander. even wiebelde de poes met haar oortjes, haar attentie houdende op de zilveren poes voor haar. Ze wist niet goed wat er was, maar aan de ander kant was het ook logisch dat ze zo zat, ze had hier een klein beetje verteld over thuis en dergelijke en het moest misschien wel knellen. Medeleven, dat had ze meteen in haar lijf. Ze zou het zelf zo vreselijk vinden. Dit was wat ze bedoelde. Hoe kon ze ooit een kat aanvallen die zijn thuis was verloren of hongerig was? Dingen die ook bij haar en haar familie zouden knellen. Het was de oorzaak van al haar problemen; haar medeleven. Haar verdomde medeleven! Ze zouden dat beter uit haar verwijderen maar dat was ook zo'n onmogelijk zaak hmn. "Ja het is ongeveer wel hetzelfde." Zei ze op het starclan en endless tribe gebeuren. Ze knipperde even vroeg zich af hoe hun voorouders over hun waakten. Was het helemaal hetzelfde? Volgens deze poes wel. Ze werd er meteen nieuwsgierig van. "Aangenaam kennis te maken River," sprak ze vervolgens en even glimlachte de calico. "Ik ben Chivypaw, maar als het leuker is mag je me Chivy noemen." Ze knikte even naar de ander. "Leuke naam," sprak ze. "Je achtervoegsel is... Paw? Is je talent iets met poten?" sprak de poes met een licht nerveuze glimlach op haar gelaat waarna ze even zachtjes lachte. "Ah sorry, sorry. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Jullie namen zijn zo weird~" yes, yes, dat was het zeker.



➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY







THEME I

112
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Pumped up Kicks Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Pumped up Kicks   Pumped up Kicks Icon_minitimema 4 sep 2017 - 18:10

Chivypaw schudde lachend haar hoofd. Ze tikte Riverpaw aan. Want haar namen waren zo veel makkelijker. "Nene, je hebt voor een kitten Chivykit en voor een apprentice Chivypaw, pas als ik warrior wordt dan krijg ik iets. Als ik goed ben met de jacht en dus poten, zal ik eerder Chivyfeet of Chivyfoot heten snapje." Ze vond het wel grappig. Hun namen waren langer, maar wel makkelijk. Gewoon een random naam bij de geboorte. De hare zou dan zijn ehm Silver bird that is Chivy ofzo. Als afkorting dan Chivy... of nee Silver dan. Hmmmm.


Pumped up Kicks 9UZX2E2
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pumped up Kicks
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: