House of Cards



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 House of Cards

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stag •
Member
House of Cards  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: House of Cards    House of Cards  Icon_minitimema 15 mei 2017 - 21:21

Stag had even in de To-be's den gerust en opende nu zijn ogen weer. Hij liet zijn kijkers de den rondgaan. Er waren niet veel andere To-be's aanwezig, maar een pootvol. Een van hen was Coyote, een goede vriend van zijn zuster River. Stag stond langzaam op en liep op de andere kater af, het was toch niet alsof hij op dit moment wat te doen had, en misschien kon hij de terughoudende Coyote dat hij zo slecht nog niet was ondanks hun zowat tegenovergestelde karakters.
"Hey." Groette hij zijn mede To-be voor hij ging zitten. Hij nodigde zichzelf nu een beetje uit, wat negatief opgevat kon worden. Stag hoopte maar van niet, hij wilde wel dat de vrienden van zijn zus ook met hem overweg konden en een slechte start hielp daar niet bij.





+Coyote


An army of stags led by a lion would be better
House of Cards  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
House of Cards  Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: House of Cards    House of Cards  Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 17:26

Hij was vroeg die ochtend uitgestuurd op een patrouille, waarna hij zijn rust even had gepakt in de To-be's den. Immers was hij van plan vanmiddag er eens op uit te trekken om de vreemdelingen in hun territorium te gaan bekijken. Of iniedergeval proberen te achterhalen wat hun verhaal was. De kater had dan ook wat bij geslapen en tegen de tijd dat de zon hoog aan de hemel stond waste hij zijn vacht, waarna hij eropuit wilde gaan. Dat plan werd echter gedwarsboomd door een kater die naast hem kwam zitten. "Hey." Coyote stopte met het wassen van zijn gekleurde vacht en keek de bruine kater aan. Het was Stag, de broer van River. Coyote stelde het niet bepaald op prijs dat hij zomaar zijn personal space binnen was gedrongen, maar gezien het de broer was van zijn beste vriendin gaf hij hem een kans. Bovendien leek hij hem niet onaangenaam, Coyote was gewoon nogal een introvert. "Goedenmiddag, Stag roaming the forest. " Sprak hij kalmpjes en gunde hem een glimlach. "Hoe is je dag?" Hij hield niet van small-talk en was er even min goed in.


This isn't about right or wrong now
House of Cards  Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
House of Cards  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: House of Cards    House of Cards  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 18:30

Coyote groette hem terug, op een kalme toon, en glimlachte eventjes. "Hoe is je dag?" Werd hem gevraagd. "Wel goed," Reageerde Stag. Hij merkte al wel een beetje dat dit gesprek zou vastlopen als er niet een interessant gespreksonderwerp te sprake kwam, dus besloot Stag maar over de clankatten te beginnen. "Dus heb jij al een van die clankatten gezien?" Vroeg hij aan de andere To-Be. Hij had er zelf wel een paar gezien, maar niet van dichtbij. Hij had er dan ook nog geen ontmoet. Maar hij was wel nieuwsgierig om er een te ontmoeten, te weten komen wat hun anders doen als de Tribe en of er iets hetzelfde was tussen hen. Echter had hij nog geen clankatten ontmoet, met de nadruk op nog niet, hij plande er namelijk wel op. "Het lijkt me wel een beetje raar dat Skyteller ze zomaar op ons territorium laat verblijven, maar hij zal zo zijn redenen wel hebben." Merkte de bruine tabby op


An army of stags led by a lion would be better
House of Cards  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
House of Cards  Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: House of Cards    House of Cards  Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 17:11

"Wel goed," Dat was fijn voor hem. Coyote gaf nog een laatste lik over zijn borst, om een hardnekkig plukje de nek om te draaien. "Dus heb jij al een van die clankatten gezien?" De clankatten was het hotte onderwerp, het ging nergens anders meer over. Nu was dat niet gek, het gebeurde niet iedere dag dat een enorme stoet katten opeens hun territorium binnen kwam walsen. "Ja, ik heb er een ontmoet," De zwart-witte poes waarmee hij eigenlijk acuut in gevecht was geraakt. Ze had meteen zijn beeld van de clankatten negatief verdraaid, al zou hij dat hem niet vertellen. "Het lijkt me wel een beetje raar dat Skyteller ze zomaar op ons territorium laat verblijven, maar hij zal zo zijn redenen wel hebben." Hij knikte rustig. "Dat waren precies mijn gedachtes," stemde hij in. "Ik hoop dat ze hier tijdelijk blijven, anders zullen we snel genoeg merken dat onze prooi voorraad achteruit gaat."


This isn't about right or wrong now
House of Cards  Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
House of Cards  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: House of Cards    House of Cards  Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 20:05


"Ja, ik heb er een ontmoet," Antwoordde Coyote op zijn vraag. Dit maakte Stag nieuwsgierig naar hoe die ontmoeting was gegaan. Echter besloot hij niks te vragen, het waren zijn zaken niet, en hij had wel wat manieren. In plaats daarvan gaf Stag de ander een kort knikje, om te laten zien dat hij luisterde. "Dat waren precies mijn gedachtes," stemde Coyote in op zijn gedachtes over hoe Skyteller de clankatten zomaar in hun territorium liet verblijven. "Ik hoop dat ze hier tijdelijk blijven, anders zullen we snel genoeg merken dat onze prooi voorraad achteruit gaat." Stag gaf een instemmend knikje. Ze wisten immers niet veel over de clankatten, maar een ding wat zeker was was dat ze voedsel nodig hadden. En als ze op het territorium van de Tribe zouden verblijven, dan zou hun prooi erop achteruit gaan. "Laten we maar hopen dat ze gewend zijn anders te jagen, en ze dus snel weg zijn." Reageerde hij.



(so sorry voor de late reactie)


An army of stags led by a lion would be better
House of Cards  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
House of Cards  Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: House of Cards    House of Cards  Icon_minitimezo 11 jun 2017 - 17:30

De kater knikte instemmend op zijn woorden. Ah fijn dat iemand het met hem eens was. De meeste katten leken hem vele te vriendelijk tegenover deze gasten te staan. Zouden ze niet iets meer moeite moeten doen om aan te tonen dat dit hun gebied was, en zij te gast waren? Hm."Laten we maar hopen dat ze gewend zijn anders te jagen, en ze dus snel weg zijn." Nu was het zijn beurt om instemmend te knikken. "Waarschijnlijk. Al kan ik niets anders dan nieuwsgierig zijn naar waar ze vandaan komen, waarom ze deze hele reis hebben ondergaan om weg te komen van hun oude gebied," Hij keek even bedenkelijk voor zich uit. "Wie weet brengen ze wel onheil met zich mee," hoewel het grappend klonk, wist hij niet zeker of hij daar nu in geloofde of niet.

-geen probleem <3


This isn't about right or wrong now
House of Cards  Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
House of Cards  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: House of Cards    House of Cards  Icon_minitimema 12 jun 2017 - 18:15


"Waarschijnlijk. Al kan ik niets anders dan nieuwsgierig zijn naar waar ze vandaan komen, waarom ze deze hele reis hebben ondergaan om weg te komen van hun oude gebied," Stag kon niet ontkennen dat hij zelf niet nieuwsgierig was, maar hij vertrouwde de grote groep katten niet helemaal. Wie weet wat er met hen was gebeurd dat hen hierheen liet komen. Misschien werden ze wel achtervolgd door iets. Oké, nu was hij teveel aan het nadenken. Maar het bleek wel dan Coyote dezelfde gedachten had, ook al was het bedoeld als een grap. Stag knikte. "Misschien." Reageerde hij wat afwezig. "Maar als dat zo is zullen ze zeker weggestuurd worden. Het nadeel is dan dat wij met hun problemen worden opgescheept." Zuchtte hij


An army of stags led by a lion would be better
House of Cards  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
House of Cards
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: To-be's Den-
Ga naar: