Algemene Onzin Topic - Pagina 46



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 19:30

Tallshadow schreef:
Shallow schreef:
Okay, don't get me wrong. Because I fricking love kids and babies etc.

Maar mijn buren hebben dus een baby erbij genomen en het jankt al voor 7 uur en nu klonkt ze als zo'n krijsende kat and I'm just-

Geadopteerd of gekregen? Ik zie nu voor me dat ze een random kind gekocht hebben xD

Also @Moo Moo, welkom bij de Latijn leerclub, having fun? Ik niet :c

Naja, ik kan al wat Scanderen dus dat is al een 0,5 ofzo. En die rijtjes ken ik ook voor de helft wel (Dominus, Rosa, Bellum. Rex, Nomen, Res, en Portum zal ik nog ff doornemen), is ook niet zoveel werk.
Maar ik moet de tekst dus leren. Tekst en vertaling. En de beste vertaling vind ik dus op de schoolsite. Maar da's via een powerpoint en al die letters staan door elkaar en telkens als die powerpoint geopend wordt flipt mijn hele chromebook :') (En ik heb dit niet met andere google powerpoints dus tsja) En dat is dus zéér frustrerend dus nee, ik heb geen fun helaas.

En wat mag jij allemaal in je hoofd stampen? (a)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 19:42

@Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD

@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 19:47

Ik krijg spontane flashbacks naar de tijd dat ik Latijn volgde. In de eerste twee jaren ging ik nog in Nederland naar school en was het goed te volgen, maar toen ik naar een school in België kwam... Laten we zeggen dat ze hier minstens dubbel zo snel door de lesstof heen gingen XD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 19:47

Tallshadow schreef:
@Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD

@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (:

Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu.

En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar yay


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 19:50

Silverkit- schreef:
Tallshadow schreef:
@Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD

@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (:

Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu.

En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar yay

Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A)
& Nice! Succes gewenst dan maar!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 19:55

Tallshadow schreef:
Silverkit- schreef:
Tallshadow schreef:
@Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD

@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (:

Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu.

En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar yay

Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A)
& Nice! Succes gewenst dan maar!

Jep, van die gast. Mijn examen zal ook over hem gaan dacht ik. (Blijkbaar zijn dat soort dingen al bekend)
Teksttoetsen krijg ik een 6 mee zonder te leren dus tsja daar ben ik altijd wel blij mee Razz (Ik haal ook een 6 als ik wel leer trouwens, maar goed)

En bedankt, hetzelfde voor jou!


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 19:55

Guys, even een snelle vraag hier ^^"
Kan iemand de link sturen van dat ding online dat al jouw plaatjes kan samenvoegen? Ik zou dat leuk vinden voor de ava <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Z0ZImY9Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 10pvxmw

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 NNJKMDR
♥ & ☾
47
Actief
"I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lily •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:43

Zo, Lils heeft een nieuwe ava <3


Bloom
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Fj6l6ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Pangolin •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Ktlyoz0
Ghostbear
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pangolin •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:43

<3 Lily is echt mooi dawh


pangolin   ,     sniffles    ,    for    ,    ants
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 NNJKMDR
♥ & ☾
47
Actief
"I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lily •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:47

Pangolin • schreef:
<3 Lily is echt mooi dawh

Hehe thank yuuu ^^


Bloom
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Fj6l6ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyote •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_p1ajss6CbQ1umgtvqo2_400
Kip
327
Actief
➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?

CAT'S PROFILE
Age: ➳ 32 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Coyote •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:49

Silverkit- schreef:
Tallshadow schreef:
Silverkit- schreef:
Tallshadow schreef:
@Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD

@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (:

Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu.

En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar yay

Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A)
& Nice! Succes gewenst dan maar!

Jep, van die gast. Mijn examen zal ook over hem gaan dacht ik. (Blijkbaar zijn dat soort dingen al bekend)
Teksttoetsen krijg ik een 6 mee zonder te leren dus tsja daar ben ik altijd wel blij mee Razz  (Ik haal ook een 6 als ik wel leer trouwens, maar goed)

En bedankt, hetzelfde voor jou!


Zit je ook in de vierde? Wij hebben Daedalus en Icarus al gedaan, kennelijk gaan onze examens ook over Ovidius c':
Zijn nu bezig met Plinius, over geesten ofzo? Heel vaag allemaal xD


This isn't about right or wrong now
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Coyos210
It's about wasted time.

(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:49

Pangolin is schattig <3
en Lily ziet er mooi ui v.v


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pangolin •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Ktlyoz0
Ghostbear
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 moons ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pangolin •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:50

She is a cuteness killer xd


pangolin   ,     sniffles    ,    for    ,    ants
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 NNJKMDR
♥ & ☾
47
Actief
"I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lily •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:50

Pangolin • schreef:
She is a cuteness killer xd

Alsjeblieft als je haar in een topic een miertje laat eten krijg je +500 punten van mij


Bloom
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Fj6l6ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:51

Ik wil topics met Bear, maar ik ga niet veel tijd hebben om te posten t/m donderdagavond :')


"Manners maketh man." Do you know what that means? Then let me teach you a lesson.
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 OmZbRYE
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 NNJKMDR
♥ & ☾
47
Actief
"I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lily •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:52

Ik wacht nog totdat ik aangemeld word uwu


Bloom
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Fj6l6ao
Terug naar boven Ga naar beneden
Boartusk
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 ZOk7pWU
❤ Daan
51
Actief
I know this sounds insane, but this is an insane world.

CAT'S PROFILE
Age: ♦ 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Boartusk
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 20:55

Omg zoveel cjoet katten zijn er opeens <3

--

B o a r <3


тнєѕє αяє тнє тнιηgѕ, тнє тнιηgѕ ωє ℓσѕт
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 WIshDIV
тнє тнιηgѕ ωє ℓσѕт ιη тнє ƒιяє, ƒιяє, ƒιяє
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 21:01

Coyote • schreef:
Silverkit- schreef:
Tallshadow schreef:
Silverkit- schreef:
Tallshadow schreef:
@Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD

@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (:

Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu.

En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar yay

Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A)
& Nice! Succes gewenst dan maar!

Jep, van die gast. Mijn examen zal ook over hem gaan dacht ik. (Blijkbaar zijn dat soort dingen al bekend)
Teksttoetsen krijg ik een 6 mee zonder te leren dus tsja daar ben ik altijd wel blij mee Razz  (Ik haal ook een 6 als ik wel leer trouwens, maar goed)

En bedankt, hetzelfde voor jou!


Zit je ook in de vierde? Wij hebben Daedalus en Icarus al gedaan, kennelijk gaan onze examens ook over Ovidius c':
Zijn nu bezig met Plinius, over geesten ofzo? Heel vaag allemaal xD

Jep. Ik ben een 4e klasser (A)
Plinius heb ik al 1 ding over gehad. 1 ding :') Ook over een geest dus. En het begon steeds met 'Caius Plinius groet ....'


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SmkxnBL

Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 21:11

What to do when you're sad and stressed? Read Bob Ross quotes. It makes life a better place.

*heeft nu een bob ross pauze voor haar werk*


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypool
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Giphy
Nynke
55
Actief
snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life

CAT'S PROFILE
Age: Fifteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowypool
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 22 mei 2017 - 21:13

hihihi <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Snowyp11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: