Who will save us now



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Who will save us now

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 22:16

Het was donker. Enkel de maan en de sterren konden haar pad verlichten. Northdrift was wel degene die er 's nachts vaak tussenuit piepte. Ze hield er niet van om opgesloten te zitten en was het liefst onder de buitenlucht. Daar waar ze haar voorouders kon zien wanneer ze omhoog keek. Vanavond was weer een avond dat ze besloten had dat ze het eventjes niet meer uit kon houden in de cave. Ze was wat rond gaan dwalen en had een paadje naar boven gevonden. Steeds verder en verder klonk de kattin naar boven. Ze genoot van de wind die door haar haren heen woei. Het waaide niet erg hard, maar net genoeg om haar vacht af en toe een beetje omhoog te laten komen. Haar opvallende ogen richtte ze zo nu en dan omhoog, het was een prachtige nacht. En toen was ze boven, toen was ze op het hoogste punt van de berg. En het uitzicht was machtig, iets wat haar ogen nog nooit hadden mogen aanschouwen tot nu toe. Elke kat zou het hier moeten zien, dit was een zeldzaam fenomeen voor de katten uit het woud. Ook voor haar, een kattin die de uitgestrekte vlaktes van WindClan gewend was. Northdrift was langzaam gaan zitten en keek voor zich uit, genietend van het prachtige uitzicht en de heldere sterrenhemel.

[ R a p t o r e c h o ]


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 22:59

Raptorecho was dan een gestoorde kat. Hij wist wel wat hij fijn vond en wat hij niet fijn vond, zoals het slapen in een grot. Windclanners waren gewend om in de buitenlucht te slapen, onder de sterrenhemel, want in het Windclan kamp was nauwelijks beschutting geweest. Alleen de nursery en de medicine cat den. Ook nu kon de kater geen slaap vatten. De kater opende daarom zijn amber gekleurde ogen, strekte zijn lichaam uit en wierp even een blik op het slapende lichaam van zijn broer. Zijn lieve broeder. De kater grijnsde even en verliet vervolgens de Clan Cavern. Daar buiten zag hij nog net hoe een rode staart zijn zich verliet. Raptorecho vernauwde zijn ogen en besloot er achteraan te gaan. Hij volgde haar naar boven toe en had al snel door dat het Northdrift was. Een knappe poes van Windclan. Hij klom omhoog, wat nogal moeizaam ging komdat hij het vlakke land gewend was en geen ruige bergen. Toen de zilveren kater boven was zag hij hoe Nothdrift de lucht bestudeerde. Ze was een knappe poes en misschien kon de kater daar iets mee. Daarom nam Raptorecho zijn meest charmante houding aan en ging naast haar zitten. "Ook geen fan van binnen slapen?" Vroeg de kater rustig en kalm terwijl hij naar haar keek.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 21:19

Eigenlijk was dit niets voor haar, voor een kattin die de uitgestrekte velden gewend was en dat ook eerder zou kiezen boven een ruige plaats zoals deze. En toch was ze hier, aangetrokken door het overweldigende uitzicht. Haar ogen had ze gericht op de lucht, waar ze de sterrenhemel zorgvuldig bestudeerde. Wie weet hoe het ooit op een dag nog van pas kon komen. Misschien zou ze ooit de weg kwijt raken, immers was ze hier nog altijd niet volledig thuis. Ze sliepen in een grot, Northdrift was de velden gewend. Het geluid van pootstappen trok haar aandacht, en op het moment dat ze haar kop draaide kwam er een grote kater naast haar zitten. Northdrift was zelf niet al te groot, een typische WindClan kattin, alleen leek ze iets groter door haar grote hoeveelheid vacht. "Niet echt," mauwde ze met een kleine glimlach terwijl ze weer naar boven keek. "Ik mis de velden, jij niet?" mauwde ze kalm terwijl ze haar pluizige staart over haar voorpoten sloeg.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 21:36

Elke keuze die Raptorecho maakte was uit eigen belang, vermaak, of omdat hij er ook echt iets mee kon bereiken, zoals controle. Nee, Raptorecho zou niet kiezen voor een gesprek met een random iemand gewoon omdat het kon. Northdrift liet hem weten ook niet echt een fan te zijn van de grot, om binnen te slapen. Vervolgens vroeg ze of hij de velden ook miste. Hij zette een schuin glimlachje op. "Best wel, en vooral het buiten slapen waar je alle overzicht hebt wanneer er iets gebeurd," vervolgde hij en slaakte een zucht. Elk woord was doordacht en hij wist niet wat het was, maar hij had het idee dat hij Northdrift wel eens kon gebruiken voor bepaalde doeleinden, zoals nakomelingen.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 21:51

Northdrift had haar ogen nog altijd op de sterrenhemel gericht. Een beetje gezelschap was ook wel weer eens prettig, al kon ze ook prima op zichzelf leven. Misschien was dat wel iets puur van WindClan, immers kreeg je op die gestrekte velden vaak een beetje een eenzaam gevoel. Maar ze hield ervan, het was wie ze was en ze zou niemand anders willen zijn. "Precies, je neemt me de woorden uit de mond." Het waren namelijk precies de goede woorden ervoor. Wanneer je het overzicht niet had als WindClan kat zijnde, kon alles nogal benauwend worden. "Maar, wat brengt jou hier zo hoog, Raptorecho?" mauwde ze rustig.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimevr 9 jun 2017 - 20:44

Raptorecho plakte een charmante glimlach op zijn gelaat toen Northdrift hem vertelde dat hij haar de woorden uit de mond nam. Vervolgens vroeg de prachtige poes aan hem wat hij hier zo hoog deed. "Ik volgde jou," sprak Raptorecho oprecht met nog steeds die charmante glimlach op zijn gelaat. Het was nieuwsgierigheid geweest en hij wilde zien of hij deze poes voor hem kon winnen. De arme dame was zijn slachtoffer in wording. "Het is hier namelijk best gevaarlijk met al die adelaarsnesten," vervolgde hij. Och, Raptorecho deed zich voor als de grote beschermende engel. Duivel. Toch hield hij zijn houding charmant, wat hem goed afging aangezien de kater knap was.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimema 12 jun 2017 - 10:45

De rossige kattin fronste een keer toen de kater zei dat hij haar had gevolgd. Het was misschien een beetje vreemd, maar misschien was hij gewoon de bezorgde clangenoot geweest. Zijn volgende woorden bevestigde dat. "Gelukkig kan ik prima voor mezelf zorgen," mauwde ze met een kleine glimlach. Het was niet gemeen bedoeld, maar gewoon de waarheid. Northdrift was altijd al een beetje op zichzelf geweest en daar zou moeilijk verandering in komen. "Ergens vindt ik het wel interessant dat die vogels zo hoog hun nesten maken," mauwde ze toen. Zelf had ze alleen maar vogels gekend die op de grond hun nesten maakte, terug in het WindClan territorium.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimema 12 jun 2017 - 17:08

Raptorecho lachte zijn tanden even bloot toen Northdrift de opmerking maken over voor zichzelf zorgen. "Tot dat er een gigantische roofvogel op je afkomt, zonder dat je ziet, dan zal je toch wel blij zijn dat ik hier was," miauwde hij licht plagerig. Raptorecho weerhield zic er van met zijn ogen te rollen bij haar volgende opmerking. Dat waren niet het soort onderwerpen waar hij graag over sprak. Het waren saaie, nutteloze opmerkingen. "Zeker interessant," reageerde hij instemmend. Want ja, hij wilde haar voor zich winnen. Northdrift was een poes met pit, en hij wilde een moeder met pit voor zijn kittens. "Ze doen het vast zodat hun jongen veilig zijn van roofdieren, zoals vossen, of andere beesten die hier rondlopen," merkte hij op. "Voor wanneer de ouders op jacht zijn."


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimema 12 jun 2017 - 17:45

Ze had een kleine glimlach rond haar lippen na de woorden van de zilveren kater. Echt wel dat ze voor zichzelf kon zorgen, roofvogel of niet. "Tegen de tijd dat die roofvogel in mijn buurt is ben ik al terug in de cave," mauwde ze lichtelijk eigenwijs. Ze was snel genoeg, ze was een WindClan kat en zo snel als de wind wanneer dat nodig moest wezen. In elk geval begon ze over de nesten van de roofvogels. "Durf je te kijken of er iets in één van die nesten ligt?" mauwde ze uitdagend naar de kater. Gevaarlijke dingen doen, free minded zijn, dat was hoe je haar karakter in een paar woorden samen kon kijken. Deze kater was ook gevaarlijk, ze had de verhalen wel gehoord, en toch was ze nog niet van hem weggerend. Gewoon omdat ze kickte op het gevaar.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimema 12 jun 2017 - 18:30

Raptorecho grijnsde. "En toch heeft een roofvogel je nu te pakken," knipoogde de kater, duidend naar zijn naam. Vermakelijke poes was dit en hij had zo het gevoel dat hij er niet een hele klus aan over zou houden om haar om zijn poten te wikkelen. Toen Northdrift het uitdaagde om in één van de roofvogels nesten te kijken, trok hij een wenkbrauw op. "Wil je nu al van me af?" Vroeg hij, waarna de stevige kater op stond, met zijn staart zwaaide en met geheven kop een stuk omhoog klom. Waarna hij soepel van rots naar rots sprong en vervolgens bij een groot roofvogels nest terecht kwam. Er zaten veren in, maar geen eieren. Het leek er op dat dit nest vers en nieuw was en er nog eieren in gelegd moesten worden. Waar de mama dan was? Dat wist hij niet. Misschien was de mama de roofvogel geweest die Russetpaw had willen pakken, die Raptorecho dus van het leven had beroofd. "Leeg," constateerde de grote Windclan kater.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimema 12 jun 2017 - 21:56

Ze keek hem aan met een meen-je-die-nu-serieus face en rolde een keer met haar ogen. Ze moest toegeven, ergens had het wel zijn charmes. Maar Northdrift was te koppig om dat soort dingen meteen toe te geven. Daarom daagde ze hem uit, om het gesprek ergens anders op te richten. "Misschien test ik je alleen maar," mauwde ze plagerig terwijl ze ging zitten en toekeek hoe de kater naar het adelaarsnest liep, om er vervolgens in te kijken. Het was leeg, jammer zeg. "Helemaal niets?" mauwde ze teleurgesteld. Dat was ook jammer zeg, ze had gehoopt hier nog iets interessants te kunnen vinden. "Weet je nog iets anders interessants om te doen?" mauwde ze terwijl ze haar heldere ogen kort op het uitzicht richtte.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimema 12 jun 2017 - 22:19

Halverwege zijn loopje naar een nest toe draaide hij zich om bij de woorden van Northdrift. "En waarom zal je me testen dan?" Vroeg hij uitdagend en een tikkeltje charmant. Vervolgens liep hij door naar het nest van de adelaarsnest, klom een stuk omhoog, sprong van rots naar rots, tot hij er was. Hij keek in het nest, maar deze was leeg. Northdrift vroeg of die echt leeg was. Nee, er zat wel een dikke adelaarsveer in. Terwijl hij naar het nest toe boog, hoorde hij de vraag van Northdrift, maar reageerde niet. In plaats daarvan nam hij de dikke adelaarsveer tussen zijn kaken, draaide zich om en sprong terug naar beneden. Hij moest er goed voor zorgen dat hij zijn balans hield, want de bergen waren toch wel wat anders dan de heuvels in het Windclan gebied. Met de veer liep hij naar Northdrift toe en stopte deze in haar vacht. "Prachtig," miauwe hij en liet zijn blik opvallend, een tikkeltje flirterig over haar heen glijden. "Ik weet genoeg te doen," vervolgde hij een tikkeltje uitdagend. De sterren schenen fel boven hun kop en de maansikkel maakte de nacht helemaal af. Het was oprecht een prachtige nacht. Jammer dat Raptorecho geen oog had voor wat mooi en lelijk was. Tenminste, hij zag wel wat mooi en niet mooi was, maar hij voelde het niet, want hij had bijna geen gevoel.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 20:32

Hij vroeg haar waarom ze hem zou testen. Voor een moment bleef de rossige kattin stil. "Waarom niet?" mauwde ze lichtelijk uitdagend. Daarna stuurde ze hem naar her nest toe, om te kijken of er wat in zat. Het zag er wel comfortabel uit, wat mos op de bodem en het was de droom voor elke warrior. Alleen zou de rechtmatige eigenaar niet erg blij zijn met dat idee. Ze vroeg of er echt niets in zat, maar de kater kwam terug met een veer en stopte die in haar lange vacht. Met haar heldere ogen volgde ze de flirterige blik van de zilveren kater. "Wat waren je plannen als ik vragen mag?" vroeg ze terwijl ze een keer met haar pluizige staart vlak over de grond zwierde.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 18:24

Waarom niet? Dat was het antwoord van Northdrift geweest en had een grijns op het gelaat van Raptorecho getoverd. Prima, hij ging de uitdaging aan. Hij kon zo'n roofvogel toch wel aan. Hij had nota bene Russetpaw van zulke beesten 'gered'. De nest waar hij zich bevond was echter leeg, wat een teleurstelling was, maar hij pakte wel een veer. Een beetje flirten was niks mis mee, hij wilde Northdrift namelijk voor zich winnen. Zij ging zijn kittens dragen, of ze het er nou mee eens was of niet. Hij ging met die veer naar Northdrift en stopte deze in haar vacht. "Wat zou een kater als ik nou voor plannen hebben als het om zo'n mooie poes als jij gaat?" Vroeg de kater naar waarheid. Wat zij daarvoor invulde was aan haar. "Ik heb je al een poosje een oogje op je, Northdrift," voegde hij er vervolgens charmant aan toe en glimlachte warm, zo warm dat een kater Raptorecho kon. Warm genoeg om een poes te verleiden. "Besef je wel hoe prachtig je bent?"


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 19:16

Met haar heldere ogen keek ze naar de grote kater, en dat was het moment dat ze als een blok voor hem viel. Er was iets aan hem, iets wat hem anders maakte dan alle anderen. En ze kon bijna niet anders dan daarvoor vallen. Van alle katers die aan haar poten lagen omdat ze zeker wel een prachtige poes was, koos ze op dit moment hem. Niet dat de twee elkaar door en door kende zoals het normaal ging bij koppeltjes, maar op hun eigen aparte manier. Hij had haar ook gekozen, zo leek het tenminste toch, maar dat wist de rood witte kattin nog niet. Hij maakte zijn intenties wel duidelijk, en het enige wat ze deed was hem verder uitdagen. Misschien wel omdat ze genoot van de aandacht die hij haar gaf. "Je weet sure as hell om een kattin te verleiden," mauwde ze met een kleine grijns terwijl ze langs hem heen liep en kort met haar staart over zijn flank streek. Daarna sprong ze een rots naar beneden, een beetje afstand houden van het nest was misschien wel het verstandigste om te doen.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 20:11

Het lukte Raptorecho, het lukte de psychotisch gestoorde kater om een prachtige poes voor hem te laten vallen. Hoe hij het deed? Simpel, bekijk de poes, schat in wat ze leuk vind en gedraag je daar naar. Northdrift was een poes met pit, één die hield van uitdagen en die moest je temmen. Raptorecho was recht door zee gegaan met zijn woorden en actief en Northdrift bevestigde al even recht door zee dat hij goed bezig was. Want hij wist sure as hell hoe hij een kattin moest verlijden. "Is dat zo?" Zijn blik was verwoestend, zijn lach om bij neer te vallen en hij kwam dichterbij, zo dichtbij dat hun adem zich met elkaar mengde. De poes liep langs hem heen, verleidde hem met haar staart en hij volgde haar. Ze sprong via een rots naar beneden en Raptorecho wist maar al te goed wat er ging gebeuren. Hij volgde. Toen hij ook omlaag sprong, liep hij op Northdirft af alsof hij op een prooi afliep. Met pure lust. Want dat was wat er nu door zijn lichaam heen gierde; lust.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:53

Ze hield er wel van als een kater straight to the point was. Nergens omheen draaide en gewoon zei wat hij dacht en wilde. De rossig met witte kattin zei dat hij zeker wel wist hoe hij een kattin moest verleiden. Wie had ooit gedacht dat Raptorecho zo'n flirt kon zijn? "Hmn," zei ze alleen als reactie toen hij vroeg of dat zo was. Dat was iets wat hij zelf uit mocht zoeken. De kattin kwam wat dichterbij en streek met haar staart langs zijn flank, waarna ze een paar rotsen naar beneden sprong en daar op hem wachtte. Ze zwierde een keer met haar pluizige staart en keek de kater recht aan met haar heldere ogen.

Zacht snorrend drukte ze haar kop tegen de kater aan. Ze lag dicht tegen zijn warme lijf aan, haar vacht vermengd in de zijne. Er was geen liefde tussen de twee, nog niet tenminste. Dit was pure lust geweest van zijn kant, en van haar kant de smacht om iemand te hebben die haar voor eventjes iets anders kon laten voelen dan de koude mist in haar hart. Want misschien zou je het niet denken. Ze zag er prachtig uit, een plaatje om te zien. Maar van binnen was ze lang niet zo mooi en perfect. Maar dat was deze kater ook niet, dat wist ze ook wel. Dus.. wie weet. Northdrift legde haar kop neer op haar poten en sloot voor een moment haar ogen.


Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:11

Raptorecho voelde zich voldaan na de daad en hij wenste direct dat het effect gehad zou hebben. Hij keek even zijdelings naar de poes. Het liefst was hij meteen weer op gestaan en terug naar de Clan Cavern, haar laten barsten, als het ware. Maar dat kon nu niet, omdat hij haar wilde hebben als moeder van zijn jongen. Om dan nu meteen weer op te staan en weg te gaan zou daar niet bij helpen. Maar wat hij nu moest zeggen, wist hij eigenlijk ook niet. Hun vachten lagen met elkaar vermengt en haar kop lag op haar poten. "Beeldschoon," murmelde hij maar, om aan te geven dat hij zijn uitzicht wel prachtig vond. De lucht was helder en volledig bedekt met sterren. Het prachtige aan alles was, dat ondanks hoe hij was, wel geloofde in Starclan en de Darkforest. Hij wilde niet naar die Starclan, dat was wel een zekerheid die hij had. En hij wist dat hij ook nooit meer toegelaten zou worden in Starclan.


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Who will save us now FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 17:37

The devil within,
I'm the poison in your bones
Ze opende haar ogen toen ze de woorden van de kater hoorde. Noemde hij haar echt zo? Een kleine grijns kwam op haar gelaat en ze keek weer naar de sterrenhemel. Ze waren geen partners, dat wilde ze ook niet. Northdrift was een kattin die enorm gesteld was op haar vrijheid. Daarbij, er waren geen katers in WindClan die haar begrepen, die haar überhaupt zouden kunnen handelen als partner.
"Wil je hier blijven vannacht?" mauwde de kattin terwijl ze haar kop een beetje ophief en de zilveren kater aankeek. Teruggaan naar de clan cavern deed ze liever niet, ze sliep liever onder de sterren. In de open lucht, niet in een overbevolkte grot waar katten uit andere clans in je nek lagen te kwijlen.



Who will save us now XoTkluS
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Who will save us now Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Who will save us now   Who will save us now Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 18:01

Ook Raptorecho was niet per se uit op partnerschap, maar hij wilde wel kittens en een goede moeder voor zijn jongen, zodat deze zo stabiel mogelijk zouden opgroeien. Je had er namelijk niks aan als het begin van het kittenleven niet stabiel was, dan kon je namelijk ook vrijwel niks van de jongen in de toekomst verwachten. Hij wilde dat zijn jongen ware monsters werden, katten die gerespecteerd en gefreesd werden, zoals hij. Al moest Raptorecho nog wel aan dat stukje 'gerespecteerd' werken. In principe waren het namelijk alleen Tigergaze en de handlangers van Tigergaze die met een scheef ook naar Raptorecho keken. Volledig terecht natuurlijk. Maar dat maakte de zilverenkater niks uit, aangezien hij Tigergaze de grond in wilde werken, zijn positie wilde overnemen en dan wel verder zien. Hoe zou het namelijk zijn als Raptorecho vereerd werd en Tigergaze moest toe kijken hoe dat gebeurde. Gewoonweg geweldig.
Northdrift vroeg aan hem of hij deze avond bij haar wilde blijven. Raptorecho zette een glimlachje op en knikte. Er waren even geen woorden meer nodig en eigenlijk was de kater ook wel moe. Ook hij legde zijn kop nu op zijn poten en sloot zijn amber gekleurde ogen om vervolgens weg te dommelen in een rustige, diepe slaap. Want zelfs de meest gestoorde kater kon rustig slapen.

Topic uit~


I'ᗰ Iᑎ ᑕOᑎTᖇOᒪ, ᗰ*Tᕼᕮᖇᖴ*ᑕKᕮᖇ, ᗪO YOᑌ ᑌᑎᗪᕮᖇᔕTᗩᑎᗪ?
Who will save us now LAJe9bC
:▲R A P T O R ▲:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Who will save us now
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Eagle's Peaks-
Ga naar: