A Bambi tale



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A Bambi tale

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 20:19


Stag liep na een lange dag de den in. Hij was de hele dag heen en weer geweest, en was nu redelijk moe. Echter was de tabby nog niet van plan te gaan slapen. Hij wilde nog wat met zijn denmates praten, want hij hield er van om nieuwe vrienden te maken. Hij liet zijn ogen de den door gaan en ze stopten op een zwart-witte kattin. Als zijn geheugen hem niet in de steek liet was de naam van deze mede To-Be Deer that Watches Cautiously. Met een glimlachje liep hij op haar af. "Hey. Deer toch?" Groette hij haar vrolijk, ondanks dat hij minder energie had als normaal. "Wel grappig dat jij Deer heet en ik Stag vind je niet?" Merkte de kater op om een beetje een gesprek te beginnen. Hij praatte wel graag, maar je zou het maar nooit weten hoe dat bij anderen zat. Misschien was Deer wel heel erg op haarzelf.



+Deer


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 20:35

De zwart - witte poes had zich in haar nest genesteld en was druk bezig haar gevlekt vachtje te poetsen. Ze was met een paar Cave Guards wat rond gegaan door the cave terwijl de guards vertelde over hun trainingen en haar verzekerde dat ze vast rap een mentor zou krijgen. Ze bewonderde de Cave Guards altijd maar ze had ook veel bewondering voor de Prey Hunters en ze wist zelf niet echt voor wat ze geschikt zou zijn. Ach haar toekomstige mentor zou het wel weten, toch? En natuurlijk had ze even wat gestoeid en getraind met een paar andere to - be's en de stof van de grot was in haar vachtje gaan kleven. Ze keek echter op toen er pootstappen klonken en al snel een stem. "Hey. Deer toch?" Groette de kater haar vrolijk, wiens naam, als ze het goed had, Stag was. “Ja, klopt. Stag right?” Miauwde ze als antwoord en glimlachte. "Wel grappig dat jij Deer heet en ik Stag vind je niet?" Merkte de kater op. Ze lachte kort. “Tja, misschien hielden onze moeders gewoon van herten en dachten ze van waarom vernoemen we ze niet naar een hert?” Zei ze voor de grap en lachte.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 20:47


Het bleek dat hij haar onderbroken had van haar vacht netjes maken. “Tja, misschien hielden onze moeders gewoon van herten en dachten ze van waarom vernoemen we ze niet naar een hert?” Lachte Deer. Stag grinnikte zelf ook even. Ze had humor, en dat vond hij wel leuk. "Stiekem vonden ze gewoon dat we vrienden moesten worden." Besloot hij, al duidde zijn toon aan dat het niet al te serieus bedoeld was. Zonder sier plofte Stag neer. Zijn pootjes deden pijn van het lopen wat hij had gedaan die dag, en om op pijnlijke poten te blijven staan was nou ook niet zijn voorkeur. "Dus wat heb jij vandaag gedaan?" Vroeg hij nieuwsgierig. Het leven van anderen van zijn leeftijd interesseerde hem wel. Het kon zijn dat zij iets leuks wisten om te doen, en dan kon hij dat ook eens doen. Of ze konden hun taken vergelijken natuurlijk. Vaak was het laatste wat het meest voorkwam. "Blijkbaar was ik een loopjongen vandaag, al snap ik niet hoe ze op dat idee komen, ik haat lopen." Grapte Stag, om de luchtige sfeer er toch maar een beetje in te houden.





An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 21:06

"Stiekem vonden ze gewoon dat we vrienden moesten worden." Ze lachte kort en keek toe hoe hij neer plofte. "Dus wat heb jij vandaag gedaan?" Vroeg de bruine kater nieuwsgierig. Duidelijk geïnteresseerd. “Gewoon met een paar Cave Guards gesproken en wat getraind met een paar andere to - be's.” Zei ze simpel. Het was haast iets dagelijks maar met de katten wie ze sprak genoten er wel van dat ze hen bestookte met vragen en vanalles wou leren. Natuurlijk, niet alle katten vonden het tof maar er waren een paar, zowel Cave Guards als Prey Hunters waar ze dagelijks wel mee sprak en van wie ze wist dat ze maar al te graag al haar vragen beantwoordde of wat technieken mee deelde. "Blijkbaar was ik een loopjongen vandaag, al snap ik niet hoe ze op dat idee komen, ik haat lopen." Grapte Stag. Ze lachte weer. “Ach, dan krijg je eens wat conditie en uithoudingsvermogen. Kun je wel gebruiken.” Grinnikte ze en gaf hem een plagende tik met haar staart tegen zijn neus.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 21:17


Deer lachte om zijn geweldige plof naar de grond voor ze een simpel antwoord gaf. “Gewoon met een paar Cave Guards gesproken en wat getraind met een paar andere to - be's.” Stag knikte. "Dus je wilt een Cave guard worden?" Vroeg hij serieus. Dat was immers dé vraag voor de meeste To-Be's. Zelf wist hij dat hij een Prey Hunter zou gaan zijn. Stag had namelijk een kleine bouw, was vrij snel en hij was beter in jagen dan vechten. Vooral dat laatste was iets wat hij zeker wist. “Ach, dan krijg je eens wat conditie en uithoudingsvermogen. Kun je wel gebruiken.” Reageerde Deer plagend op zijn statement dat hij loopjongen was geweest en ze tikte hem plagend op zijn neus met haar staart. "Ik zal je zeggen Deertje Peertje dat ik een geweldige conditie heb. Vele malen beter als die van jou." Plaagde hij terug en herhaalde ook de beweging die zij had gemaakt. Als ze het zo wilde, dan zou ze het zo krijgen. Stag kon voor eeuwig doorgaan.


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 21:26

"Dus je wilt een Cave guard worden?" Vroeg hij serieus. Dat was immers dé vraag voor de meeste To-Be's. Ze haalde haar schouders op. “Ik heb werkelijk nog geen idee, ik zou niet eens weten bij welk ik het beste pas. Maar ik bewonder zowel de Cave Guards als Prey Hunters enorm hard en de paar katten waarmee ik elke dag wel praat vinden het leuk en beantwoorden maar al te graag mijn vragen, ze geven me zelfs wat handige technieken mee!” Miauwde ze vrolijk. “Maar als ik een mento zal krijgen, die zal vast wel weten wat weggelegd is voor me.” Reageerde ze. "Ik zal je zeggen Deertje Peertje dat ik een geweldige conditie heb. Vele malen beter als die van jou." Ze trok haar wenkbrauwen op bij de bijnaam die de kater haar zojuist had gegeven. “Deertje Peertje? Serieus Staggers, niks beters?” Vroeg ze quasi - spottend en greens plagend om op haar beurt de kater weer een plagende tik tegen zijn neus te geven met haar staart.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 21:41


Deer haalde haar schouders op “Ik heb werkelijk nog geen idee, ik zou niet eens weten bij welk ik het beste pas. Maar ik bewonder zowel de Cave Guards als Prey Hunters enorm hard en de paar katten waarmee ik elke dag wel praat vinden het leuk en beantwoorden maar al te graag mijn vragen, ze geven me zelfs wat handige technieken mee!” Miauwde ze vrolijk. “Maar als ik een mentor zal krijgen, die zal vast wel weten wat weggelegd is voor me.” Hij knikte ter bevestiging. Dat was wel het idee van een mentor, die zou of een Prey Hunter of een Cave Guard zijn, en je dan trainen in wat hun geleerd hadden van hun mentor. "Ik denk dat ik wel een Prey Hunter zal worden, ik denk dat dat wel duidelijk is voor de meesten." Reageerde Stag. “Deertje Peertje? Serieus Staggers, niks beters?” Vroeg ze quasi - spottend om de bijnaam die ze net van hem had gekregen en greens plagend om op haar beurt de hem nu weer een plagende tik tegen zijn neus te geven met haar staart. "Ach ik kan hetzelfde aan jou vragen, Staggers is nu ook niet de meest sierlijke bijnaam" Greens Stag nu en tikte haar weer op haar neus met zijn staart. Als anderen hun nu zagen zouden ze vast denken dat ze gestoord waren. Maar ach, waar was de lol in het leven als je niet een beetje gestoord was.


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 21:55

"Ik denk dat ik wel een Prey Hunter zal worden, ik denk dat dat wel duidelijk is voor de meesten." Reageerde Stag. “Ja, dat had ik ook al gemerkt dat je een prima kandidaat voor Prey Hunter bent.” Miauwde ze lachend. Iets wat ze al erg veel had gedaan sinds ze met de kater sprak. Ze was eigenlijk meer een wat afstandelijker en ietwat te volwassene voor haar leeftijd. Met de katten waarmee ze bevriend raakte, liep uiteindelijk fout en ze had al vaak gehoord dat het puur aan haar lag dus was ze meer gezelschap van de oudere katten gaan opzoeken, omdat ze zich dan nog een beetje welkom en gewild voelde. Maar ze was blij dat ze nu gezelschap had van de kater en ze hoopte maar dat het nog een enige tijd zou duren, het liefst van al wou ze liever dat dit niet verpest werd. "Ach ik kan hetzelfde aan jou vragen, Staggers is nu ook niet de meest sierlijke bijnaam" Ze lachte weer. “Staggers is wel de nieuwe Swaggers, dus de nieuwe cool.” Grinnikte ze en tikte hem weer plagend tegen zijn neus aan met haar staart.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 22:11


“Ja, dat had ik ook al gemerkt dat je een prima kandidaat voor Prey Hunter bent.” Miauwde ze lachend. Hij lachte ook. Tja, het was waar. “Staggers is wel de nieuwe Swaggers, dus de nieuwe cool.” Grinnikte Deer en tikte hem weer plagend tegen zijn neus aan met haar staart. Hij greens. "Oh dus ik ben cool, wat maakt dat jou dan, Deertje het Knuffelbeertje?" Plaagde hij en herhaalde het gebaar wat ze steeds deden. Hij vond dit gesprek wel leuk, leuk genoeg om zijn moeheid te vergeten, en leuk genoeg om het te herhalen. Hij vond wel dat Deer en hijzelf goede vrienden konden worden. Ze hadden overduidelijk dezelfde humor. "Nou, Deertje Peertje Knuffelbeertje, waar blijft mijn knuffel?" Vroeg hij met een grijns op zijn gezicht. Eens kijken hoe ze zich hieruit zou redden, en of ze hem een knuffel zou geven of niet.


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 22:20

"Oh dus ik ben cool, wat maakt dat jou dan, Deertje het Knuffelbeertje?" Plaagde hij en herhaalde het gebaar wat ze steeds deden. “Wat een prachtige openingszin. Je verovert vast veel poezen zo.” Zei ze met een sarcastisch toontje en lachte. Ze had het gevoel dat dit wel goed zat en dat deze vriendschap misschien wel kon werken. "Nou, Deertje Peertje Knuffelbeertje, waar blijft mijn knuffel?" Vroeg de kater. Ze grinnikte. “Keep dreaming, Swaggers. I'm not that kind of girl.” Grinnikte ze. “Maar wie weet krijg je wel een knuffel. Niet vandaag, maar misschien ooit.” Greens ze geamuseerd. Wat plagen kon geen kwaad en ze gaf hem weer een tik. Met dat gebaar zouden ze voorlopig niet echt mee stoppen. En dat zou ze ook niet willen. Het waren zo'n kleine, belachelijke dingen die een kat kon doen lachen en gelukkig kon maken. Want wat had je nog meer nodig? Niks.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 22:33


“Wat een prachtige openingszin. Je verovert vast veel poezen zo.” Zei Deer met een sarcastisch toontje en lachte. Stag greens. "Zekers, alleen jou niet." Plaagde hij haar. Acht ze begon er zelf over. Toen hij vroeg om een knuffel wees ze hem jammer genoeg af. No fun. “Keep dreaming, Swaggers. I'm not that kind of girl.” Grinnikte ze. “Maar wie weet krijg je wel een knuffel. Niet vandaag, maar misschien ooit.” Deer leek zich te amuseren. Goed, dan had hij er een mogelijke vriend bij. De zwart-witte kattin gaf hem weer een tik. "Ooit kan over een paar seconden zijn." Plaagde hij haar weer. "Maar stiekem wil je mij die knuffel nu al wel geven" Lachte hij en tikte haar ook weer op haar neus. "Dus, friends?" Besloot Stag te vragen.


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 22:45

"Zekers, alleen jou niet." Plaagde hij haar. Ze grinnikte. “Stiekem toch wel.” Grapte ze. "Ooit kan over een paar seconden zijn." Plaagde hij haar weer. Ze rolde lachend met haar ogen. “We hebben een hoper!” Greens ze. "Maar stiekem wil je mij die knuffel nu al wel geven" Lachte hij en tikte haar ook weer op haar neus. “Jij gaat het echt niet opgeven, hé?” Lachte ze en gaf gem weer een tik terug. "Dus, friends?" Vroeg de kater. “Friends” Beaamde ze knikkend en glimlachte. Ze had een vriend erbij, en ze hoopte enorm hard dat deze vriendschap niet ten einde zou lopen. “Dus, Staggers..” Begon ze droogjes. “Wat zou je er van denken als we morgen wat samen gaan trainen? Dan leer ik je een paar technieken die ze mij hebben geleerd?” Stelde ze voor. Het was altijd veel toffer om met iemand te trainen dan alleen.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 22:56


Op zijn niet zo serieuze antwoord dat hij haar daar niet mee kon verleiden had Deer natuurlijk al een antwoord klaar. “Stiekem toch wel.” Grapte ze. "Wow wow wow, gaan we nu niet wat te ver." Speelde hij mee. “We hebben een hoper!” Greens Deer en tikte hem weer op zijn neus toen hij had opgemerkt dat ze hem ook over een paar seconden een knuffel kon geven. "Wel Deertje Knuffelbeertje, de hopers van de wereld komen verder dan de pessimisten." Greens Stag en gaf haar weer een tikje. Deer beaamde inderdaad dat ze vrienden waren. Mooi, een nieuwe vriend, waarmee hij goed overweg kon. Die waren altijd welkom. “Dus, Staggers..” Begon Deer droogjes. “Wat zou je er van denken als we morgen wat samen gaan trainen? Dan leer ik je een paar technieken die ze mij hebben geleerd?” Stelde ze voor. Hij knikte. "Dat zou me erg leuk lijken, hoef ik weer niet de hele dag te gaan lopen, en heb ik geen excuus nodig om tijd met je door te brengen." Plaagde hij en gaf haar een tweede tikje, al was hij wel serieus geweest om het aanbod samen te trainen te accepteren.


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 23:05

"Wow wow wow, gaan we nu niet wat te ver." Speelde hij mee waarna ze in de lach schoot. "Wel Deertje Knuffelbeertje, de hopers van de wereld komen verder dan de pessimisten." Greens Stag en gaf haar weer een tikje. “Noem jij me nu een pessimist? Lachte ze en gaf en een speelse por. Hij knikte op haar voorstel. "Dat zou me erg leuk lijken, hoef ik weer niet de hele dag te gaan lopen, en heb ik geen excuus nodig om tijd met je door te brengen." Ze knikte. “Mooi, dat is dan ook weer geregeld.” Reageerde ze waarna ze weer verder ging met haar vacht te poetsen want het zag er niet bepaald goed uit als je halverwege je wasbeurt stopt.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 23:43


Hij lachte even toen Deer hem een speelse por gaf en lachend vroeg of hij haar een pessimist noemde. "Misschien." Reageerde hij op een erg onschuldige toon. Mooi, dat is dan ook weer geregeld.” Reageerde de kattin op zijn acceptatie van haar verzoek om gezamenlijk te trainen, en ging daarna weer verder met haar halve wasbeurt afmaken. Hij grinnikte kort. De meeste katten die hij kende zouden eerst hun wasbeurt hebben afgemaakt voor ze een gesprek met hem zouden zijn aangegaan. Maar Deer was anders, en dat was waarschijnlijk wat hen zulke goede vrienden zou gaan maken. "Nou dan ga ik mijn nest maar eens opzoeken, tenzij je me hier gegijzeld wil houden." Grapte Stag, maar hij maakte nog geen aanstalten om op te staan. Hij wilde namelijk eerst haar antwoord horen.


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimevr 19 mei 2017 - 23:49

"Misschien." Reageerde hij op een erg onschuldige toon. "Nou dan ga ik mijn nest maar eens opzoeken, tenzij je me hier gegijzeld wil houden." Sprak de kater waardoor ze grinnikte. “Je mag gerust blijven, ik heb toch al gegeten dus ik zal je niet bijten.” Lachte ze. “Maar als je moe bent moet je gaan slapen, ik houd je niet tegen. Slaap is immers belangrijk voor als je genoeg energie wilt hebben om de dag door te komen.” Miauwde ze, haar ogen twinkelde intelligent terwijl ze ongestoord verder ging met haar wasbeurt, waar ze immers bijna mee klaar was.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
Stag •
Member
A Bambi tale  Tumblr_na7ro7P6YI1shubkvo1_1280
Elfje
172
Actief
Tú y yo nos llevamos el mundo por delante

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stag •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 0:00


Nu grinnikte Deer ook, wat een glimlachje op zijn gezicht bracht. "JE mag gerust blijven, ik heb toch al gegeten dus ik zal je niet bijten." Lachte ze voor ze verderging. "Maar als je moe bent moet je gaan slapen, ik hoed je niet tegen. Slaap is immers belangrijk voor als je genoeg energie wilt hebben om de dag door te komen." Wijze woorden en haar ogen hadden een intelligente twinkeling. "Sinds wanneer ben jij zo slim?" Plaagde hij Deer. Maar voor zij een reactie terug kon geven, had de tabby een idee gekregen om haar nog wat te plagen. Ze had hem uitgenodigd te blijven toch? "Maar het is fijn om te weten dat je me niet zult bijten, aangezien je me hebt uitgenodigd." Zei Stag met een gaap terwijl hij opstond en naast haar in het nest ging liggen. Maar toen hij comfortabel lach viel hij echter in slaap, en eens hij sliep was hij niet makkelijk wakker te krijgen.


An army of stags led by a lion would be better
A Bambi tale  Stag_s10
than an army of lions led by a stag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deer •
Member
A Bambi tale  DPKsfdL
Amy aka AA, Eem(pje), Amy'tje
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deer •
BerichtOnderwerp: Re: A Bambi tale    A Bambi tale  Icon_minitimeza 20 mei 2017 - 19:43

"Sinds wanneer ben jij zo slim?" Plaagde hij haar. Ze rolde met haar ogen. “Sinds mijn geboorte.” Grinnikte ze. "Maar het is fijn om te weten dat je me niet zult bijten, aangezien je me hebt uitgenodigd." Ze grinnikte en ging verder met haar gevlekte vachtje te wassen maar ze keek verbaasd op toen de kater naast haar neer kwam liggen. “Wat denk je t-” Ze stopte midden in haar zin toen ze de vertraagde ademhaling van de kater hoorde, die duidelijk maakte dat hij al in slaap was gevallen. “Stag?” Ze porde de kater in zijn zij. “Stag...Stag...Sta-haag” Ze bleef hem porren maar het leek geen effect te geven. Okay dan. Ze maakte haar wasbeurt af en maakte het zich gemakkelijk en viel al snel in slaap, lekker tegen de kater aangedrukt.
• Topic gedaan.


A Bambi tale  Deersi11
::::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Bambi tale
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: To-be's Den-
Ga naar: