just curious



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 just curious

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: just curious   just curious Icon_minitimema 22 mei 2017 - 13:59


Het was al Zonhoog. En dat kon Shallow al voelen aan hoe warm het al was, en hoe hoog de zon aan de lucht hing. Haar nog dikke pels tintelde toen ze een sterke, vieze geur naar binnen kreeg terwijl ze verderliep naar geen specifieke plaats. De grijze kattin keek snel rond. Hier was ze wel ooit geweest, maar ze kon niet precies haar poot zetten van wanneer. Ze had wel over deze plek gehoord, éen van de gevaarlijkste plekken volgens een verhaal dat een kat haar ooit had verteld. De grijze kattin liep verder. De geur werd sterker en sterker, waardoor ze voor kort een vies gezicht trok. Maar dat hield haar niet tegen. Ondanks het feit dat ze zeker terug moest lopen voordat iemand haar afwezigheid begon te merken.
Een hard geluid van iets dat snel voorbij raasde liet haar heel hoog achteruit springen. Haar vacht meteen overeind. Terwijl ze kleine stapjes nam kwam ze steeds dichterbij, totdat ze uiteindelijk de struiken uitliep en meteen voor een rare grond stond. Langzaam deed ze een poot erop. Het voelde heet aan onder haar kussens en door de hitte rook het ook niet erg aangenaam. "Wat een nutteloos ding." Murmelde ze tegen zichzelf. Zou ze erop staan? Of was dat ook al gevaarlijk?

+Chawl first


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimewo 24 mei 2017 - 14:25

De moons begon zichtbaar te worden in zijn bouw en door de trainingen van Jinx werd hij steeds gespierder. Hij was ook al bijna 11 moons en hij wist dat zijn onbezonnen tijd niet lang meer ging duren. Zijn vader wilde hem member hebben. Dat zag hij echt wel aan de manier waarop Claw naar hem keek. Hoe lang zou het nog duren voordat Jinx hem daar klaar voor vond. Zijn trainingen gingen steeds beter, dus wie weet. Maar voor nu mocht hij nog even die onbezonnen young one zijn en stiekem genoot hij daarvan. Hij liep door het territorium, langs de rand om de geursporen te controleren en waar nodig te verversen. Daar ging hij mee door totdat hij bij het Thunderpath in de buurt kwam. Hij rook dat Shallow ergens was. Ze was een goede vriendin van hem en hij vroeg zich af wat ze aan het doen was. Iets wat gealarmeerd liep hij verder. “Shallow wat doe je! Ga daar vandaan.” Riep hij geschrokken toen hij haar zag. Dus ook zag hoe ze haar poot op het Thunderpath zetten terwijl er niet veel verderop een monster aan kwam razen. Hij bracht zijn gewicht op zijn achterpoten en schoot naar haar toe om haar er bij vandaan te kunnen beuken.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimewo 24 mei 2017 - 15:16


Ze had zonet haar andere voorpoot op het stinkende pad gezet en tikte nieuwsgierig met haar neus tegen de grond aan nadat ze het onder haar voelde trillen. Niet oplettend dat er nog zo'n raar ding al snel zou voorbij razen. “Shallow wat doe je! Ga daar vandaan.” Klonk een bekende stem, toch kon ze even niet vandaan hebben van wie het was. Meteen draaide ze haar kop richting de bron van wie haar zojuist geroepen had. Ze kon hem al meteen herkennen bij de ogen. Misschien had ze zijn stem niet herkend omdat er een soort raar geluid het zowat bedekte of omdat ze de kater nog nooit zo geschrokken had gezien. Een glimlach kwam op haar gezicht terecht, en voordat ze hem gedag kon zeggen werd ze plotseling ruw weggeduwd door de zwarte Young One. Waardoor ze voor even op de grond belandde en op haar buik rolde. Nu was zij degene die nogal geschrokken was van de plotselinge actie. En toen ze haar bek opende om wat terug te zeggen werd ze weer onderbroken door nog zo'n groot en eng onbekend ding dat precies op die stinkende weg voorbij raasde. Met haar ogen groot van verbazing en schrik keek ze Chawl aan. "Dit is zonet niet gebeurd." Zei ze nadat ze langzaam besefte wat er zonet gebeurde. Ze stond weer op en liep de kater toe. "Dank je wel dat je me wegduwde. Maar ik had geen plannen om volledig dat pad op te gaan. Het stinkt en het voelt heet aan. Ik was gewoon nieuwsgierig." Legde ze uit. Misschien moest ze beter opletten. Maar dat werd haar al verteld sinds ze een kitten was.


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimema 29 mei 2017 - 10:18

Gelukkig was hij op tijd en kwam het monster langs hen, zonder dat die één van hen bezeerde. De blik in zijn tweegekleurde ogen stond nog steeds wat geschrokken toen hij Shallow aankeek. “Ik zeg niks.” Hij haalde kort zijn schouders op. Hij was geen klikspaan en daarnaast had niemand anders iets aan deze informatie. Shallow was een vriendin, dus als zij niet wilde dat hij het vertelde dan hield hij zijn bek. “Thunderpaden zijn gevaarlijk Shallow. Het is verstandig er alleen op te gaan staan als je hem echt over wilt steken en ook dan moet je heel goed kijken. Die monsters rennen echt super hard, maar goed je leeft nog.” Er ontstond een grijns om zijn bek en hij gaf haar een vriendschappelijk stootje. “Laten we hier weg gaan. Die stank is niet te harden.” Zei hij toen. Hij had ook een hekel aan monsters het bracht herinneringen over de Twolegs terug, die hij liever vergat.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimedi 30 mei 2017 - 15:31


"Ik zeg niks.” Beloofde Chawl nadat ze hem had gesmeekt dit niet te vergeten. Als Claw of Shark hierachter kwamen zouden ze ver van blij zijn. Meestal zou Shallow verwachten dat ze dan eerst opgelucht waren dat zo'n kleine Young One het nog gered had. Maar waarschijnlijk zou dat niet echt zo zijn, aangezien zij nogsteeds niet bestemd was om iemand te doden. Dus zo nuttig was ze ook weer niet. Tenzij ze anderen kon helpen met wonden, en prooi vangen kon ze ook wel goed. Alleen vechten was niet haar sterkste punt geweest. “Thunderpaden zijn gevaarlijk Shallow. Het is verstandig er alleen op te gaan staan als je hem echt over wilt steken en ook dan moet je heel goed kijken. Die monsters rennen echt super hard, maar goed je leeft nog.” Vervolgde hij. Waardoor een grijns onstond op zijn gezicht en haar een vriendelijk stootje gaf. “Laten we hier weg gaan. Die stank is niet te harden.” Voegde hij toe. Waardoor Shallow moest knikken en een dramatische zucht gaf. "Hier zou ik inderdaad niet dood gevonden willen worden." Antwoordde ze met een grinnik. Waarna ze vervolgens hem een plotselinge tik gaf en de struiken inrende. "Pak me dan, als je kan, slomerd!" Riep ze meteen met een uitdagende lach. Haar conditie was nog niet de beste, maar snel was ze zeker.


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimewo 31 mei 2017 - 8:51

Hij grinnikte na haar dramatische zucht. “Nee, behalve de katten die dood willen volgens mij.” De plotselinge tik verraste hem. Waarom deed ze dat? Maar dat werd al snel duidelijk toen ze er vandoor ging. Hij grinnikte nog een keer voordat hij achter haar aan ging. Hij was zeker niet de sloomste. De nu nog ranke bouw hielp hem in zijn snelheid, dat zou als hij nog wat ouder werd wel wat veranderen. Hij kreeg de bouw van zijn vader, groot en breed.  Het duurde een tijdje voordat hij haar had ingehaald, doordat ze er zo snel vandoor was gerend. Toch lukte het hem en probeerde hij zijn tanden in haar staart te zetten. Niet hard, maar gewoon plagerig. Om haar te laten weten dat hij haar op haar hielen zat. “Wie is hier nu sloom.” Grinnikte hij ondeugend.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimewo 31 mei 2017 - 19:53


De grijze poes was tenminste goed in snel reageren. Waardoor ze makkelijk door de bomen kon zigzaggen. Snel keek ze via haar rechterschouder naar achteren. Waardoor een kreet van schrik haar ontsnapte toen ze plotseling Chawl vlak achter haar aan zag rennen. Een lach snel volgend. “Wie is hier nu sloom.” Zei de kater nadat hij haar speels in haar staart beet. Ze zwiepte het snel weg en gaf hem meteen een zachte klap ermee. Gewoon een speelse klap om hem verder uit te dagen. "Ik zie geen verbetering, hoor!" Riep ze terwijl ze haar tong naar hem uitstak. Al gauw weer vooruit starend terwijl ze plotseling een grote boom voor haar neus zag. Sinds het te laat was om er door langs te rennen had Shallow geen andere keus dan omhoog.
Zonder veel na te denken maakte ze een grote sprong en stak haar klauwen in de boomstam. Snel omhoog klimmend. Soms gleden haar achterpoten uit, aangezien ze nog niet had geleerd hoe te klimmen. Uiteindelijk klom ze hoog genoeg om rustig op een tak te zitten. Chawl weer uitdagend aankijkend. "Ik hoop voor je dat je kan vliegen."


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimedo 1 jun 2017 - 8:20

Ze gaf hem een speelse klap met haar staart. Die hij niet ontweek aangezien het niet bedoeld was om hem uit zijn evenwicht te brengen, dus hij ook makkelijk overeind bleef. Door haar woorden lachte hij. “Niet zo bitchy mevrouw Shallow.” Hij stak net zo hard zijn tong naar haar uit. Toen ging de blik in zijn tweegekleurde ogen naar de boom die voor hen opdoemde. Hij remde wat af, waardoor hij voor de boom nog kon stoppen en keek toe hoe Shallow wat onbeholpen in de boom klom. Hij grinnikte, dat ging nog niet zo soepel. “Dat moet je echt eens leren Sha’tje.” Toen ontstond er een grijns om zijn bek. “Je kent me langer dan vandaag toch?” Hij was een echte klimmer, zat het liefste altijd ergens bovenop. Daarom koos hij ook liever één van de vier bomen uit dan dat hij in de slaapplaats van de Young one’s sliep. Hij bracht zijn gewicht op zijn achterpoten en behendig schoot hij achter haar aan de boom in. “Boe!” Grinnikte hij toen hij harder dan nodig naast haar op de tak plofte.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimedo 1 jun 2017 - 16:31


Helaas leek de kater haar uitdaging aan te gaan. En meteen al kreeg ze spijt om hem uit te dagen. Want blijkbaar was ze vergeten hoe hij op de bomen terechtkwam. “Dat moet je echt eens leren Sha’tje.” Zei hij vervolgens met een grijns. "Ik ben er mee bezig," zei ze, alsof het iets dom was. “Je kent me langer dan vandaag toch?” Vroeg hij. Ze keek hem weer aan. "Ja," antwoordde Shallow meteen. "Sinds gisteren." Grapte ze. Haar ogen al gericht op haar poot terwijl ze het snel een wasbeurt gaf. Niet merkend dat Chawl makkelijk naar haar tak op kon klimmen. “Boe!” Meteen sprong ze op. Haar klauwen in de tak borend toen het nogal wiebelde onder hun gewicht. "Deze tak kan jou niet aan," zei ze plagerig. "Dus daar gaat mijn lunch naartoe." Ze tikte zijn buik speels aan. Snel realiserend dat een tak geen perfecte plek was om iemand uit te dagen. Vooral niet nu ze... Nogal niet de beste was in eraf gaan, oftewel, dit zou misschien later een probleem worden. Maar daar lette ze even niet op.


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimedi 27 jun 2017 - 9:25

Hij grinnikte zachtjes toen ze aangaf dat, dat sinds gisteren was in plaats van wat moons geleden. Inmiddels konden ze goed met elkaar opschieten en was ze eigenlijk stiekem ook wel belangrijk voor hem geworden. “Ik kan het je leren als je wilt.” Zijn gegrinnik ging over in een bulderende lach toen ze verder sprak. “Ja, ik ben het prooimonster. Lunch is nergens veilig voor Chawl het prooimonster.” Hij grijnsde en keek om zich heen. Een relaxte blik in zijn tweegekleurde ogen. Hij voelde zich het meest op zijn gemak wanneer hij wat hoger kon zitten. Zo had hij een veel beter overzicht en het voelde veilig. Zijn staart hing losjes naar beneden langs de tak en hij had zijn nagels lichtjes in de tak gezet, zodat hij zou blijven zitten als er een zuchtje wind langskwam.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimedi 27 jun 2017 - 15:26


Ze bleef de zwarte kater aankijken terwijl hij verder sprak. “Ik kan het je leren als je wilt.” Bood hij aan. Waardoor ze meteen haar oren geïnteresseerd spitste. "Dat hoef je niet eens te vragen." Zei ze met een brede, enthousiaste glimlach. Ze deed haar best niet van de tak af te vallen, aangezien ze op weinig dingen lette als ze over iets zeer enthousiast werd. Op haar volgende plagende zin, over zijn lunch-probleem, begon Chawl te lachen. Waardoor Shallow haar kop kantelde, alsof het iets heel ongewoons was wat hij deed. Maar een glimlach was nog steeds te zien op haar gelaat. Wat al duidelijk aangaf dat ze het grappend bedoelde. Met hem was het altijd een grapje. Zo waren ze nou eenmaal. Het enige wat ze serieus deden was dat ze het meende toen ze de Elite in wou gaan. Maar toen kenden ze elkaar amper. “Ja, ik ben het prooimonster. Lunch is nergens veilig voor Chawl het prooimonster.” Daar moest de grijze kattin echter om giechelen. "Oh, dat is jouw nieuwe bijnaam. Prooimonster." Zei ze glimlachend terwijl ze haar slappe lach in bedwang probeerde te houden. "Dan ben ik de prooimonsterjager, en ik jaag op prooimonsters." Ze maakte een raar, grappig grommend geluid. Ja, met haar hoge stem klonk de grom veel minder dreigend dan bedoeld was. "Wacht, dat is een mond vol..." Zei ze terwijl ze erover nadacht. "Ik ben dan maar een Chawljager. Ik jaag specifiek op Chawls." Ze hield haar schouders op voordat er nog een giechel uit haar bek ontsnapte. Jep, ze had nog altijd haar zeer creatieve namenvaardigheden.


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimedo 29 jun 2017 - 11:16

Hij knikte toen ze aangaf dat ze dat graag wilde. “Begin er maar eens mee om er voor te zorgen, dat als het gaat waaien. Je niet van de tak afgeblazen wordt. Houdt je nagels altijd lichtjes in de tak, maar ga niet drukken. Het is niet de bedoeling dat je je lijf aanspant. Beweeg gewoon mee op de bewegingen van de tak. Leg ik het zo een beetje goed uit?” Eigenlijk had hij nog nooit iemand iets geleerd. Het voelde een beetje apart. Stiekem zelfs misschien wel een beetje onzeker. Toen het gesprek weer naar hem als prooimonster ging kwam er een droge grijns om zijn snoet. “Gelukkig is er daar maar eentje van.” Grinnikte hij. “Alleen die is heel lastig te pakken te krijgen. Hij is bijna onzichtbaar in de schaduwen van de omgeving en juist als je het niet verwacht springt die tevoorschijn.” Met een ondeugende miauw sloeg hij zijn poot tegen haar kop.  


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 20:29


"Ja tuurlijk, je bent een goede mentor." Zei ze grinnikend terwijl ze naar beneden keek en al snel opmerkte dat ze behoorlijk hoog zaten. Snel rihtte ze haar ogen op dat van Chawl. Waardoor ze wat veiliger voelde dan beneden kijken, oké, hoogtevrees kon er ook bij. “Gelukkig is er daar maar eentje van.” Grinnikte hij nadat ze verklaarde dat ze een Chawljager was. Waardoor Shallow al snel haar glimlach terug had en het hele hoogte-gebeuren vergeten was. “Alleen die is heel lastig te pakken te krijgen. Hij is bijna onzichtbaar in de schaduwen van de omgeving en juist als je het niet verwacht springt die tevoorschijn.” Voegde hij plagerig toe terwijl hij zijn poot tegen haar kop aansloeg. "Wacht maar tot ik je-" Sprak ze uitdagend terwijl ze een stap naar voren om hem tegen de stam te duwen, maar gleed vervolgens uit met haar achterpoot waardoor ze van de tak afgleed. Gelukkig sloeg ze haar nagels van haar voorpoten in de tak en probeerde weer omhoog te komen. Haar blik gericht op Chawl terwijl een giechel uit haar ontsnapte. Oeps?


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 16:11

Hij wist even niet waar hij moest kijken. Toen ze zei dat hij een goede mentor was. Hij was nog veel te jong om een mentor te zijn, maar hij vond het leuk om anderen dingen bij te brengen. Al was het ongemakkelijk en voelde hij zich daar stiekem nog lang niet ervaren genoeg voor. Toch was het lief van haar. Hij schrok toen ze een stap naar voren wilde zetten om hem tegen de stam te duwen. Niet om het feit dat ze dat probeerde, maar door de manier waarop hij haar uit balans zag raken. Hij was een doorgewinterde klimmer. Hij had het meteen door als iemand op het punt stond om te vallen. Hij reageerde razendsnel, waardoor zijn nagels zich al in haar voorpoten haakten voordat ze helemaal kon vallen. Hij wist dat dat geen fijn gevoel was, maar het zou beter zijn dan wanneer ze helemaal naar beneden zou kukelen en verkeerd terecht zou komen. Hij had haar nog niet uit kunnen leggen hoe ze goed kon vallen en altijd op haar poten terecht kon komen. Hij trok haar weer omhoog de tak op. “Mijn excuses voor dat.” Hij knikte naar haar poten waar waarschijnlijk zijn nagels in zouden staan.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimezo 23 jul 2017 - 10:59

Gelukkig had Chawl snel door dat ze niet bepaald handig was in de balans vinden, op een tak. Maar het was al goed dat de tak er zelf niet onder hun gewicht brak. Aangezien het net dik genoeg was om hun allebei te dragen. Ze liet een klein, gepijnigd geluid horen toen ze de klauwen in haar poten voelde. Zonder veel te klagen klom ze de tak op, haar staart lichtjes heen en weer zwiepend terwijl ze zichzelf liet helpen door de andere kater. Nadat ze eindelijk weer wel op de tak stond schudde ze haar korte vacht even. "Pfft. Dank je." Zei met een glimlachje. "Dat was al genoeg beweging voor vandaag." Grapte de kattin vervolgens voordat ze besloot te gaan zitten en met een plotselinge vraag aankwam. "Hoe gaat jouw training, trouwens?"


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimedo 3 aug 2017 - 10:26

Hij gaf een knikje op haar bedankje, dat het goed was. Ze was een vriendin van hem, natuurlijk liet hij haar niet naar beneden vallen. “Over die beweging gesproken. Misschien moet ik je meteen maar uitleggen hoe je op een verstandige manier uit deze boom kunt komen.” Sprak hij plagerig, waarbij hij de nadruk op verstandige legde. Toen vroeg ze hoe het met zijn training ging. “Ja heel goed. Jinx is een goede mentor. Ik zag hem laatst weer met mijn vader praten. Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat ze vinden dat ik er klaar voor ben.” Dat was spannend, maar hij wilde het ergens ook wel. Die vrijheid zou een stuk fijner zijn. “En bij jou?” Vroeg hij vervolgens aan haar.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
just curious Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimezo 6 aug 2017 - 10:38


Chawl gaf haar een knikje nadat ze hem bedankt had. “Over die beweging gesproken. Misschien moet ik je meteen maar uitleggen hoe je op een verstandige manier uit deze boom kunt komen.” Zei hij plagerig. Waardoor de grijze poes haar oren weer zijn richting spitste. "Ik wou een grap maken tot ik me besefte dat je eigenlijk gelijk hebt." Zei ze met een zachte grinnik voordat ze haar blik naar beneden richtte. "Als je me ooit uit deze boom wilt krijgen zou je er alvast maar mee gaan beginnen." Ze zwiepte haar staart in een speelse manier.
“Ja heel goed. Jinx is een goede mentor. Ik zag hem laatst weer met mijn vader praten. Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat ze vinden dat ik er klaar voor ben.” Legde hij uit. Waardoor de cyperse kattin enthousiast opsprong. "Dus dan ben jij eerder een member. Ik denk niet dat Claw echt veel hoop in mij ziet." Zei ze met een kleine giechel. Ze had het zelf wel door. Dat ze echt geen 'elite-materiaal' was. Maar ze kon niet zomaar een moordmachine worden. Zeker niet met zo'n klein en fragiel lichaam. “En bij jou?” Kwam de vraag. Waardoor ze even vragend met haar oren trok. "Ik heb nog niks te horen gekregen. Maar Fortuna is zeker een hele goede mentor, Heb je haar hondentanden gezien? Met haar wil je niet grappen." Zei ze. Duidelijk trots op haar mentor. Langzaam zat ze weer neer. Nogal verbaasd dat de tak onder hun het nog redde. "Misschien is het makkelijker als je me nu leert om van een boom af te springen- of klimmen." Begon ze dat onderwerp weer toen ze opmerkte dat het al wat donkerder werd. Waren ze zo lang weg?


just curious 2gxnp75just curious Z0ZImY9just curious 10pvxmw

just curious VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
just curious BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: just curious   just curious Icon_minitimema 4 sep 2017 - 14:34

Hij grijnsde naar haar, dan zal hij haar straks meteen laten zien hoe dat moest. Alleen eerst zou hij haar opmerkingen beantwoorden. “Ik zie niet in waarom mijn vader geen hoop voor jou heeft en daarnaast bepaald je mentor of je er klaar voor bent. Tuurlijk overleggen ze het eerst, maar volgens mij gaat Claw vooral af op wat de mentor zegt.” Vervolgde hij toen. Hij wist dat zijn vader iedereen goed in de gaten hield, maar hij kon niet alles zien. De opleiding werd toch echt door de mentor gedaan en hij had ook niet echt het idee dat het hem veel uit maakte of je er klaar voor was of niet, dan kwamen ze daar immers met het final assessment wel achter. “Fortuna lijkt mij inderdaad een goede mentor net als Jinx.” Miauwde hij toen. Toen stond hij op en liep via de tak naar de boomstam. “Houdt altijd je kop naar boven en je achterpoten naar beneden. Kijk zo.” Hij sloeg zijn nagels in de boom en liep de boom achterstevoren uit. “Het laatste stukje kun je je dan laten vallen.” Behendig lande hij onder de boom.


just curious 85A0ca8T_ojust curious V4s23EcO_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious FTbtNyE2_ojust curious PF71KdU0_ojust curious JeyKDma8_ojust curious GPr1M0jZ_ojust curious COxUkZt
Judge me
just curious NJ8wT66H_o
by the cats I avoid
Terug naar boven Ga naar beneden
 
just curious
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Thunderpath-
Ga naar: