You're a drifter, shapeshifter



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You're a drifter, shapeshifter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amberhunt
Member
You're a drifter, shapeshifter  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 9:36

De shadowclankater liep voor de tweede keer met een doel door het bos dat aan de tribe toebehoorde. Dat doel was om te jagen voor zijn clan. Amberhunt was een goede jager, maar dit was een moeilijk terrein voor hem. de bomen waren heel dik en heel hoog en waren absoluut niet handig om in te klimmen. Hij strekte zijn kleine lichaam en snoof, de geur van de tribe was sterk en het was nog steeds heel erg wennen om alle vier de clans en een tribe te ruiken en niet heel verontrust te worden. Amber snoof opnieuw, nu rook hij nog een sterke geur: die van een thunderclanner. Zou diegene hem al opgemerkt hebben?

Beampaw eerst


You're a drifter, shapeshifter  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beamspark
Member
You're a drifter, shapeshifter  1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 9:49


De mix van allemaal onbekende, en onbetrouwbare geuren, leken Beampaw meer te wennen. Want tuurlijk was het moeilijk om in een wildvreemd territorium, met een wildvreemde Tribe en allemaal andere Clans waar hij opgroeide te leren dat ze niet te vertrouwen waren. Het was allemaal zo verwarrend. En na een paar dagen hier te hebben verbleven had hij niet eens voldoende slaap gehad. Telkens kreeg hij het gevoel dat één van de Clans van deze situatie zou profiteren of wat er ook in zijn paranoïde hoofd omging. Het was gewoon nieuw. Niets om je zorgen te maken.
Toen Beam al snel zicht kreeg van een andere kat kreeg hij weer zijn twijfels. Een ShadowClanner nog wel. Hij overwoog het om weg te lopen en snel terug te gaan naar zijn Clan. Liever met zijn staart tussen zijn achterpoten wegrennen dan helemaal geen staart meer hebben. Toch, hij was bijna warrior for StarClan's sake. Dus keek hij recht in de kater zijn ogen. "Hoi," zei hij. Tja, wat viel er meer te zeggen?


It's just another night and I'm staring at the moon
You're a drifter, shapeshifter  Bwtu6HF
Saw a shooting star and thought of you
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
You're a drifter, shapeshifter  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 10:04

Het was een oudere apprentice, of misschien al een warrior. Hij keek Amber recht aan "Hoi" Miauwde de ander en de shadowclanwarrior keek hem ook aan. Was het handig om te proberen een vriend te maken? Of was afstandelijk blijven beter? In plaats van iets te zeggen keek Amber de apprentice een paar seconden aan en knikte. Hij wist niet veel van de ander maar dit had hij al wel kunnen opmaken: Het was een thunderclanner van ongeveer twaalf moons, hij vertrouwde Amber waarschijnlijk niet en bleef zijn mannetje staan. "Hey" Miauwde hij terug.


You're a drifter, shapeshifter  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beamspark
Member
You're a drifter, shapeshifter  1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 10:24

Zo te zien aan hoe de andere kat op de begroeting reageerde was het niet bepaald een bedreiging voor Beam. "Hey." Kreeg hij teruggemiauwd. Waardoor hij hem een korte knik gaf. "Mooi weertje, nietwaar?" Probeerde hij om de stilte te verbreken. Snel realiserend dat de lucht eigenlijk grauw was. Kon het nog awkward worden? "Ik ben Beampaw, ThunderClan apprentice. Als je dat nog niet van mijn geur afgehaald hebt." Stelde hij zich voor. Ja, hij was vreselijk met communicatie. Vooral met een andere Clankat dat niet tot de zijne behoord.


It's just another night and I'm staring at the moon
You're a drifter, shapeshifter  Bwtu6HF
Saw a shooting star and thought of you
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
You're a drifter, shapeshifter  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 10:28

Oh Starclan, nu moest hij gaan praten met deze kat. Amber was niet slecht in praten maar met nieuwe katten... Dat was altijd een drama. "Mooi weertje, nietwaar?" Miauwde de ander en Amberhunt keek naar de lucht. Hij grinnikte zachtjes, niet spottend... hoopte hij."Ik ben Beampaw, ThunderClan apprentice. Als je dat nog niet van mijn geur afgehaald hebt." Amberhunt knikte, dat had hij inderdaad, maar mooi dat de ander het bevestigde. "Amberhunt, Shadowclan warrior."Miauwde hij terug, de ander leek wel soort van te kunnen praten... toch?


You're a drifter, shapeshifter  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beamspark
Member
You're a drifter, shapeshifter  1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 10:36


Beampaw leek steeds meer to kunnen ontspannen. "Zie je?" Sprak hij tegen zichzelf in stilte. "Niks aan de hand." Ja, de rode tabby was het type dat in het begin altijd zijn twijfels had. Hij was dan ook meer degegen die te veel nadacht. Want sterk was hij niet. "Amberhunt, Shadowclan warrior." Stelde hij zich ook voor.
Oké, ze kenden elkaars naam en rangen nu. Dit ging de goede kant op. Beampaw besloot om wat verder te gaan in het gesprek. Dus besloot hij te zitten, om de ander wijs te maken dat hij nergens naartoe zou gaan. Een teken van vriendschap, toch? Hij hoopte dat Amberhunt hetzelfde in gedachten kreeg. In zulke situaties was het inderdaad beter om het vredig te houden. "Dus, Amberhunt." Begon hij. Alsof hij de naam officieel wou bevestigen. "Wat vind jij van dit hele reis-gebeuren?"


It's just another night and I'm staring at the moon
You're a drifter, shapeshifter  Bwtu6HF
Saw a shooting star and thought of you
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
You're a drifter, shapeshifter  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 10:42

De rode tabby, de best wel op Amber zelf leek. Ging zitten en de shadowclankater deed hetzelfde. "Dus, Amberhunt." begon Beampaw en Amber kikte, dat was zijn naam. "Wat vind jij van dit hele reis-gebeuren?" Ahh, een goede vraag in deze tijden. Hij had een hele belangrijke kat achter moeten laten: zijn halfzus Amare... Maar verder ging het toch wel? "Ik vind het goed dat de leiders hebben besloten dat dit het beste was voor de clans in plaats van koppig in een levensgevaarlijk terrarium te blijven zitten" Legde hij uit terwijl hij Beam aankeek "en jij? geeft dit geen problemen voor je training?" Amberhunt had zelf zijn twee apprentices niet meer kunnen trainen sinds ze op reis waren gegaan, nu wilde hij hun training weer oppakken.


You're a drifter, shapeshifter  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beamspark
Member
You're a drifter, shapeshifter  1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 27 mei 2017 - 10:48


Terwijl Beam geduldig op het antwoord afwachtte krulde hij zijn staart rond zijn voorpoten. Zijn blauwe ogen gericht op dat van de andere kater. "Ik vind het goed dat de leiders hebben besloten dat dit het beste was voor de clans in plaats van koppig in een levensgevaarlijk terrarium te blijven zitten." Werd er uitgelegd. Waardoor de rode Apprentice knikte, hij kon het wel begrijpen. Maar dit allemaal was zo rommelig. Waren ze echt van plan hier te blijven? Met nóg een Tribe erbij. En alle vier Clans? Dat leek hem wel een beetje te krap. Zijn gedachten dreigden weer te verdwalen totdat Amberhunt op dezelfde vraag neerkwam. "En jij? Geeft dit geen problemen voor je training?" Even was hij vergeten dat hij een Apprentice was. Hij was waarschijnlijk éen van de oudste Apprentices, aangezien hij als kitten zijn poot gekneusd had. "Jawel," was zijn antwoord. "Eh ja... Mijn mentor is achtergebleven. Waarschijnlijk Rogue geworden of Kittypet." Hij deed alsof het hem niet veel boeide. Maar zijn mentor was wel zowat zijn enig vaderfiguur geweest. En nu moest hij langer wachten tot hij een nieuwe mentor kreeg. "Heb jij Apprentices?'


It's just another night and I'm staring at the moon
You're a drifter, shapeshifter  Bwtu6HF
Saw a shooting star and thought of you
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
You're a drifter, shapeshifter  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimema 29 mei 2017 - 16:38

"Jawel," Was Beampaw's antwoord en Amber knikte "Eh ja... Mijn mentor is achtergebleven. Waarschijnlijk Rogue geworden of Kittypet." Ai, dat was niet fijn. Het was vast moeilijk voor Beampaw. De warrior wist dat veel leerlingen een dichte band met hun mentors hadden. "Heb jij Apprentices?' Vroeg de jongere kat "Jazeker, en bij ons gaat de training nu ook niet echt soepel" Legde hij uit, en Howlingpaw haatte hem. Maar dat hoefde de ander nu nog niet te weten.


You're a drifter, shapeshifter  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beamspark
Member
You're a drifter, shapeshifter  1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimema 29 mei 2017 - 20:31

I'm sorry for the honesty
But I had to get this off my chest
Zijn blauwe ogen waren nogsteeds gericht op Amberhunt terwijl hij de ShadowClanner liet praten. "Jazeker, en bij ons gaat de training nu ook niet echt soepel." Was zijn antwoord. Waardoor Beampaw nogal nieuwsgierig een beetje zijn kop kantelde. "Mag ik weten waarom?" Vroeg hij voorzichtig. Hij mocht wel nieuwsgierig zijn. Maar hij was oud genoeg om te weten dat hij soms niet met zijn neus in andermans zaken kon steken. En dat kon hij wel als ervaring zeggen.

+tagAmberhunt
+notesx


It's just another night and I'm staring at the moon
You're a drifter, shapeshifter  Bwtu6HF
Saw a shooting star and thought of you
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
You're a drifter, shapeshifter  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimema 5 jun 2017 - 15:56

Oh ja, nu moest hij Beampaw waarschijnlijk gaan vertellen waarom de training zo slecht ging. De apprentice vroeg het hem voorzichtig. De warrior knikte "Ja hoor, een van mijn apprentices haat me. Omdat ik de warriors code heb overtreden" Zuchtte hij. Het achtervolgde hem, moons later, nog steeds.


You're a drifter, shapeshifter  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
Beamspark
Member
You're a drifter, shapeshifter  1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimedo 15 jun 2017 - 20:09

I'm sorry for the honesty
But I had to get this off my chest
Gelukkig vond de ShadowClanner hem niet te opdringerig, of een 'bemoeial'. Want hij gaf hem al een knik op de vraag. "Ja hoor, een van mijn apprentices haat me. Omdat ik de warriors code heb overtreden" Legde hij uit, waarna een zucht volgde. Nu was hij wel erg nieuwsgierig. Wat had de kater gedaan, dan? Beampaw kantelde zijn kop in verwarring, maar ook om Amberhunt wat meer effect te geven dat hij het niet erg vond om dat ook te horen. "Oh," zei hij vervolgens. Maar niets durfde meer zijn bek uit te lopen. Totdat hij zichzelf eindelijk overhaalde. "Wat heb je gedaan, dan? Mocht ik dat weten."

+tagAmberhunt
+notesx


It's just another night and I'm staring at the moon
You're a drifter, shapeshifter  Bwtu6HF
Saw a shooting star and thought of you
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
You're a drifter, shapeshifter  2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: You're a drifter, shapeshifter    You're a drifter, shapeshifter  Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:18

Moest hij dit de Thunderclanapprentice wel vertellen? misschien zou hij gaan praten en dan wisten de andere clans in een mum van tijd dat Shadowclan een verrader in hun clan liet blijven. "Wat heb je gedaan, dan? Mocht ik dat weten." Vroeg Beampaw en Amberhunt zuchtte even, ach wat maakte het ook. "Ik ben half-rogue en een paar moons geleden, voordat ik warrior werd, heb ik mijn halfzus en broer ontmoet." Begon hij, nou dat was niet heel raar toch? "Ze waren rogues, en ik bleef ze regelmatig bezoeken. Ik glipte het territory uit om met m'n zus te kunnen praten." Zuchtte hij, schuldbewust. "En toen werd ze aangevallen door een Bloodclanner, die verwonde haar zo erg dat ik haar heb meegesleept naar het kamp."


You're a drifter, shapeshifter  6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're a drifter, shapeshifter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: