De bloodclan redelijk inactief



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 De bloodclan redelijk inactief

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Raintail
Member
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Linn
269

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Raintail
BerichtOnderwerp: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimevr 9 sep 2011 - 16:45

Eigenlijk best wel jammer, vind ik dan :3.

Ook de - nu gedeelde (?) - scourge is nogal inactief. Jammer.

Want het plot kan zo niet verder...

Wat doen we daarmee? =3.
Want het zou in ieder geval heel jammer zijn als het plot opeens ophield.


De bloodclan redelijk inactief 2v7sytk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw,,
StarClan
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
345

CAT'S PROFILE
Age: 10 manen
Gender:
Rank:
Ravenpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimevr 9 sep 2011 - 16:45

Plot... snap het niet...


De bloodclan redelijk inactief Ravenpaw


Ravenpaw~Thornpaw~Longtail~Nightrise~Wildkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
De bloodclan redelijk inactief Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimevr 9 sep 2011 - 17:04

Het plot is wel verder gegaan hoor. Namelijk met Icestorm die Fireheart wat heeft verteld. We wilden eigenlijk de gevechten tussen Clans overslaan (wel gebeurd, maar niet gespeeld, aangezien het niet opschiet) en dan verder met het kitten stelen, maarja, dat moet natuurlijk wel van beide kanten komen.
Woollenkit kwam terug van vakantie, zou alles weer op zich nemen. Ik weet niet of er misschien iets is waarom ze nu niet online is.


De bloodclan redelijk inactief RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimevr 9 sep 2011 - 17:07

Ik neem aan dat er ook een nieuw groepje kittens nodig zijn? Aangezien degene die zich toen hadden aangemeld, waarschijnlijk nu al apprentice en/of warrior zijn geworden.



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimevr 9 sep 2011 - 17:35

Idd, de bloodclan is inactief D:
Ik had denk ik een weekje ofzo geleden Otis bij het inschrijftopic gezet maar nog steeds no reaction :s



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
De bloodclan redelijk inactief 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimevr 9 sep 2011 - 17:47

@ littlepaw de kits van Lion en Dreamy kunnen ook wel gestolen worden?



De bloodclan redelijk inactief Nyg0h1

De bloodclan redelijk inactief M9EKCDX  De bloodclan redelijk inactief MKN7vHE  De bloodclan redelijk inactief PgKKyjM  De bloodclan redelijk inactief EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlewish
Member
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimeza 17 sep 2011 - 16:52

Daar ga ik niet over Lionclaw. Ik ben niet degene die dit verhaallijn leidt zeg maar. ^^
Anyway, iemand al iets van Woollenkit gehoord?
(Stiekem ben ik een beetje bang, dat als het nog heel lang gaat duren voordat Melting ice afgelopen is, The blue star in de periode valt wanneer ik mijn examens nader, en ik dus voor best lange tijd inactief ga worden. :s)



What do you wish for at night?

Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw,
Member
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Freedje :3
122

CAT'S PROFILE
Age: 10 Moons
Gender:
Rank:
Lilypaw,
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimeza 17 sep 2011 - 18:15

Ik moet nog overleggen, maar ik zit eigenlijk te denken Scourge een andere eigenaar te geven.


De bloodclan redelijk inactief Avarp
With special thanks to Spottedleaf <3

Lilypaw ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Adams ~ Squirrelpaw ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionclaw
StarClan
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Age: Ageless.
Gender:
Rank:
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimeza 17 sep 2011 - 20:37

@Lilypaw
Je kan ook gwn een nieuwe BC leader aanwijzen anders vind ik het eigelijk een beetje sneu voor woollenkit. Dan denkt ze zo van Ik ga maar weer eens op Svourge en dsn is ie nie meer vsn dr.



De bloodclan redelijk inactief Nyg0h1

De bloodclan redelijk inactief M9EKCDX  De bloodclan redelijk inactief MKN7vHE  De bloodclan redelijk inactief PgKKyjM  De bloodclan redelijk inactief EjrsROF
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
De bloodclan redelijk inactief DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 18:28

leuk nieuwe BC leider ^^


De bloodclan redelijk inactief RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
De bloodclan redelijk inactief Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: De bloodclan redelijk inactief   De bloodclan redelijk inactief Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 18:32

Silverleaf je bumpt een heel oud topic en voegt niets nieuws toe. Gelieve dit niet meer te doen.
Vanwege al eerder spammen etc. krijg je 5%, probeer vanaf nu even de regels te volgen.


De bloodclan redelijk inactief RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De bloodclan redelijk inactief
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: