Algemene Onzin Topic - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
Fox •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:32

Gravelsmoke schreef:
Wel grappig dat met Calico's enz wel op genetica gelet wordt, maar als ik naar kittenaanmeldingen kijk heel veel genetica gewoon niet klopt, (alsin, de vader had een dominant gen maar deze kat is recessief, maar we doen gewoon ff alsof dat dominante gen wel in de nakomelingen kan verschijnen), en rode ogen komen hier ook genoeg voor bij katten terwijl het in het echt niet echt voorkomt buiten albino's, maar goed, is mijn mening weer :')

Ik ga Gravel een kittypet maken. (Zodra ik eruit ben hoe) Sorry Gravel :')

Die rode ogen zijn ook niet echt rood tho... Dat is rood-blauwachtig :")


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:32

Honden ben ik niet zo op thuis, dat is ook nog wat ingewikkelder om maar een voorbeeldje te noemen; Merle ( ook zo'n lethale combo als je Merle x Merle kruist )


Dit is over wolven ogen:
http://www.deviantart.com/art/Wolf-EYES-Tutorial-steps-171781913


Btw, noem me maar gewoon Rebecca hoor Smile
Lion mag ook Wink


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Muntjacpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 EFhxBDc

26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Muntjacpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:34

Geen idee of ik het aankan xD als het hoge school is wel, maar unif... ik zeg niet dat het niet kan but dan ga ik echt hard, heel hard moeten werken xD

olm je maakt me verlegen
en is goed c:

ik merkte net dat ik het niet had verstuurd gvd


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 MTi9NaK
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:37

@Rebecca (Ik ga automatisch over op de Accountnamen trouwens :'))
Merle x Merle is kans op lethaal, dat weet ik wel! Vind ik ook dat elke hondenfokker hoort te weten xd
En ohh. Ik zal het eens bestuderen. Ik moet meer weten over genetica van mijzelf.

@Fox / Bo
Katten albino's hebben gewoon rare ogen.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:37

@Wolfheart; ik wou al bijna zeggen 'die is al bezet' xD (niet mijn char hoor maar ik bemoei me met alles en iedereen whoops (a) )

en toen kwam ik erachter dat ik twee activiteiten wéér dubbelgeslagen heb .____.



Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 6 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 6 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:39

Wanneer je een uur hebt verspild en erg trots bent geworden op je tekening en je per ongeluk alleen de lineart saved :')


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Z0ZImY9Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 10pvxmw

Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:40

Muntjacpaw schreef:
ik wil later iets met genen gaan doen like het is echt super interessant ! Very Happy

iemand een topicje met muntjac?

Muntjac x Jayflame?
Of Muntjac x Lightkit? (kan ze een crush op 'm krijgen omdat ze 'm wss knap gaat vinden teehee)
Of allebei ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:40

Shallow schreef:
Wanneer je een uur hebt verspild en erg trots bent geworden op je tekening en je per ongeluk alleen de lineart saved :')


Awhh das zo balen ;w; kan je hele humeur verpesten :<


"It was a slight on my honor, so he deserved it,"
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Jack_os
"But we're talking about the most brilliant mind this world's ever seen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:40

@Moo; Naja t punt is dat katten twee albino-vormen hebben. De ene is gewoon een witte kat met blauwe ogen (wat eig. al albino is) en de tweede, die veel minder vaak voorkomt, is die met rood-blauwe ogen :") Heel gedoe, heb ik allemaal moeten leren xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:42

Fox • schreef:
@Moo; Naja t punt is dat katten twee albino-vormen hebben. De ene is gewoon een witte kat met blauwe ogen (wat eig. al albino is) en de tweede, die veel minder vaak voorkomt, is die met rood-blauwe ogen :") Heel gedoe, heb ik allemaal moeten leren xD

*Puts hand up*

Ik ook Smile
Wat voor opleiding heb jij gedaan?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:43

#Moo Moo: Hoe zit dat nu met dat topic van Jay x Gravel? Kan ik dat als afgelopen beschouwen of...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:43

Stallionheart schreef:
Fox • schreef:
@Moo; Naja t punt is dat katten twee albino-vormen hebben. De ene is gewoon een witte kat met blauwe ogen (wat eig. al albino is) en de tweede, die veel minder vaak voorkomt, is die met rood-blauwe ogen :") Heel gedoe, heb ik allemaal moeten leren xD

*Puts hand up*

Ik ook Smile
Wat voor opleiding heb jij gedaan?

Ik doe nu paraveterinair internationaal :") Heb het geneticadeel al afgesloten helaas xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:44

Fox • schreef:
Stallionheart schreef:
Fox • schreef:
@Moo; Naja t punt is dat katten twee albino-vormen hebben. De ene is gewoon een witte kat met blauwe ogen (wat eig. al albino is) en de tweede, die veel minder vaak voorkomt, is die met rood-blauwe ogen :") Heel gedoe, heb ik allemaal moeten leren xD

*Puts hand up*

Ik ook Smile
Wat voor opleiding heb jij gedaan?

Ik doe nu paraveterinair internationaal :") Heb het geneticadeel al afgesloten helaas xD

Paravet internationaal? Die opleiding ken ik niet, waar volg je die dan?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:45

Stallionheart schreef:
Fox • schreef:
Stallionheart schreef:
Fox • schreef:
@Moo; Naja t punt is dat katten twee albino-vormen hebben. De ene is gewoon een witte kat met blauwe ogen (wat eig. al albino is) en de tweede, die veel minder vaak voorkomt, is die met rood-blauwe ogen :") Heel gedoe, heb ik allemaal moeten leren xD

*Puts hand up*

Ik ook Smile
Wat voor opleiding heb jij gedaan?

Ik doe nu paraveterinair internationaal :") Heb het geneticadeel al afgesloten helaas xD

Paravet internationaal? Die opleiding ken ik niet, waar volg je die dan?

Groenhorst Barneveld (: Is de enige school die deze opleiding geeft xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:46

Ik had het kunnen weten idd xD
Groenhorst is een mooie school ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 JXidV8r
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Muntjacpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 EFhxBDc

26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Muntjacpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:48

Jayflame schreef:
Muntjacpaw schreef:
ik wil later iets met genen gaan doen like het is echt super interessant ! Very Happy

iemand een topicje met muntjac?

Muntjac x Jayflame?
Of Muntjac x Lightkit? (kan ze een crush op 'm krijgen omdat ze 'm wss knap gaat vinden teehee)
Of allebei ^^

Allebei is goed hihi
zal ik die van Lightkit maken?


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 MTi9NaK
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:49

@Fox - Bo
Serieus? Is dat met blauwe ogen dan wel echt albino? Want bij eentje is er dan pigment in de ogen wat er voor zorgt dat die blauw zijn, of rood toch? Want ik heb geleerd dat een albino gewoon nergens genoeg pigment heeft :') (En wordt veroorzaakt door een recessief gen.)

Ik wil later óf iets met genen testen doen, of diergeneeskunde, of medicijnen maken. Ik twijfel nog.

@Freed
Ehh ja. Ik was vergeten te reageren xd (Ik ben afgelopen dagen sowieso niet echt actief geweest, dus niks persoonlijks) Maar ja, dat is wel afgelopen sinds Gravelsmoke bewusteloos is en door een tweebener wordt meegenomen naar de dierenarts. Dus ik denk niet dat ik daar nog veel kan reageren en tenzij andere mensen Jay willen helpen met wat hij net heeft gezien in dat topic, zou ik het als gesloten zien ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 LVKoAsJ

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew

PM's graag naar Silverdew

Terug naar boven Ga naar beneden
Muntjacpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 EFhxBDc

26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 9 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Muntjacpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:52

Gravelsmoke schreef:
@Fox - Bo
Serieus? Is dat met blauwe ogen dan wel echt albino? Want bij eentje is er dan pigment in de ogen wat er voor zorgt dat die blauw zijn, of rood toch? Want ik heb geleerd dat een albino gewoon nergens genoeg pigment heeft :') (En wordt veroorzaakt door een recessief gen.)

Ik wil later óf iets met genen testen doen, of diergeneeskunde, of medicijnen maken. Ik twijfel nog.

@Freed
Ehh ja. Ik was vergeten te reageren xd (Ik ben afgelopen dagen sowieso niet echt actief geweest, dus niks persoonlijks) Maar ja, dat is wel afgelopen sinds Gravelsmoke bewusteloos is en door een tweebener wordt meegenomen naar de dierenarts. Dus ik denk niet dat ik daar nog veel kan reageren en tenzij andere mensen Jay willen helpen met wat hij net heeft gezien in dat topic, zou ik het als gesloten zien ^^

dit! behalve de dierengeneeskunde (daar is te weinig job ik waar ik woon en omstreken)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 MTi9NaK
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:53

@Rebecca; Een hele fijne school ook :3 Ben zeer tevreden met de keuze die ik heb gemaakt :"D

@Moo; "Bij de term albino wordt over het algemeen gedacht aan zuiver wit, maar de situatie bij katten is complexer. Er zijn vijf bekende alleles voor albinisme: blauw-ogige albino, roze-ogige albino, Birmaans patroon, Siamees patroon en volledige kleur (niet-albino)"

En albino is niet totaal geen pigment, maar een storing in het maken van het pigment. Dus er is wel pigment, maar met mate :")


Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Foxos
Terug naar boven Ga naar beneden
Runa
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 DPKsfdL
Freedje
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Runa
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:55

Muntjacpaw schreef:
Jayflame schreef:
Muntjacpaw schreef:
ik wil later iets met genen gaan doen like het is echt super interessant ! Very Happy

iemand een topicje met muntjac?

Muntjac x Jayflame?
Of Muntjac x Lightkit? (kan ze een crush op 'm krijgen omdat ze 'm wss knap gaat vinden teehee)
Of allebei ^^

Allebei is goed hihi
zal ik die van Lightkit maken?

Is prima, thanks!

#Moo: dan haal ik 'm eruit (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: