There is no taming a wolf.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 There is no taming a wolf.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfblood
Deputy
There is no taming a wolf. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: There is no taming a wolf.   There is no taming a wolf. Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 21:50

Great, Nightspark was haar vergeten en nu moest ze met Snakesong dealen, de zus van hun beruchte schaap die al minstens even soft was. Wolfpaw snoof, waarom kon haar moeder haar niet gewoon trainen? Fever zou het vast niet erg vinden om van mentor te ruilen, die was toch te soft voor Sinclaw. No offence, maar ze sprak enkel de waarheid. De jonge poes was er gewoon klaar mee. Sinds de verdwijning van haar zusje was ze gewoon emotioneel in de war. Ze was niet dom, ook haar was duidelijk dat haar ouders niet meer van elkaar hielden. Alles wat ze als steenvast had beschouwd, begon uit elkaar te brokkelen en er was helemaal niets wat ze kon doen. Behalve weglopen van haar problemen, dus dat was precies wat ze deed. De jonge poes was weggeslopen en, niet al te soepel, in een hoge boom geklommen. Hier lag ze nu te mokken, boos op alles en iedereen.


[Thornfang eerste post c:]


'A bird sat down and spoke to me:'
There is no taming a wolf. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
There is no taming a wolf. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: There is no taming a wolf.   There is no taming a wolf. Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 18:50

Thornfang merkte tevreden zijnde op dat zijn spieren weer terug zichtbaar begonnen te worden onder zijn pels. Het was lang geleden sinds hij echt nog eens goed had gegeten, maar nu ze in het nieuwe gebied aan waren gekomen, leek het erop dat prooi vinden weer een stuk beter ging. Het was niet zoals vroeger en dan zeker niet in deze periode, maar het was toch een bepaalde vooruitgang die ze geboekt hadden. Hij hoopte echter dat er wel een bepaalde rivaliteit tussen de Clans zou blijven en iedereen dus gewoon voor zijn eigen Clan joeg. Hij joeg in elk geval niet voor RiverClan, ThunderClan of WindClan omdat hij vond dat de warriors van de desbetreffende Clans dat maar zelf moesten doen. Wat zijn Clanmates deden, zochten ze maar uit, maar hij weigerde om langs zijn trots heen te kijken en de andere Clans te voeden. Hij joeg voor ShadowClan en voor zichzelf en daar hield het mee op. Al zou Tallshadow hem persoonlijk op komen jagen, dan nog zou hij niets doen voor de andere Clans. En sure, een keertje op een kitten van een andere Clan passen wilde hij best doen, maar hij weigerde om zich ook maar één keer te bemoeien met een apprentice of een warrior van een andere Clan die hulp nodig had. De warrior code had het immers enkel over kittens, niet over apprentices of warriors die niet wisten hoe ze in dit gebied moesten jagen. Dat was hun probleem. Thornfang zuchtte. Hij wilde dat Stainedkit er gewoon bij was. Hij wilde dat hij ook maar een idee had waar ze verbleef zodat hij haar kon gaan halen, maar de kans dat ze het overleefd had, was te klein om terug naar dat gebied te gaan. En hij had het gevoel dat Wolfpaw het hem kwalijk nam dat hij haar tegen had gehouden achter Stainedkit aan te gaan. Het deed hem pijn dat zijn dochter kwaad op hem zou kunnen zijn. Zuchtend liep hij in Redwood langs een boom waar hij gemompel hoorde. Toen hij naar boven keek, herkende hij de pels van zijn dochter. Zonder te aarzelen rende hij naar voren en stak zijn poten uit. Hij klemde zijn poten eerst rond de boom zodat hij kracht kon zetten op zijn achterpoten en begon toen naar boven te klimmen totdat hij één tak lager zat dan zijn dochter. Hij zweette en hij had het gevoel alsof zijn longen in brand stonden, maar in elk geval was hij nu dicht bij haar. “Lieverd?” Hij keek haar zorgzaam aan. “Ben je niet wat hoog geklommen? Dadelijk kom je er niet meer uit.” Hij kreeg het al benauwd bij het idee dat hij haar uit de boom moest helpen, maar liet dat natuurlijk niet merken en liet zijn groengele blik naar haar glijden, wachtend op antwoord.


There is no taming a wolf. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
There is no taming a wolf. Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: There is no taming a wolf.   There is no taming a wolf. Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 20:58

Ze draaide haar oren richting het geluid van pootstappen en zag al snel een lange, grijs-witte vacht. Oh great, haar pa was hier. Wolfpaw drukte zich plat tegen de boom en hield zich stil, maar haar vader moest een soort lazer-visie hebben voor zijn dochters, want voordat de grijze poes het wist stond hij al onderaan háár boom. Ze bleef enkel wat brommend liggen met haar kop plat op de tak terwijl ze de boom voelde schudden doordat de grote kater omhoog klom. De poes had gewoon geen zin in al dat sociale gedoe, 'al dat wat is er toch aan de hand?'. Ook niet van haar eigen vader. Uiteindelijk kwam de kater tot stilstand op één tak onder haar. “Lieverd?”Ze ontmoette zijn zorgzame blik niet. "Hmmf," dat was het enige blijk dat ze van zijn aanwezigheid gaf. “Ben je niet wat hoog geklommen? Dadelijk kom je er niet meer uit.” Ze trok geïrriteerd met haar oor en kwam nu wél overeind. Hij was ook altijd zo zorgzaam, ze was geen kitten meer! Ze was al 6 moons, ze besloot zelf wel in welke boom ze klom, ze besloot zelf wel hoe hoog ze ging. "Oh, ik kan nog veel hoger hoor Pap!" Miauwde ze uitdagend en draaide zich toen resoluut om en zette haar klauwen in de bast, waarna ze zich met enige moeite steeds hoger begon te hijsen tot ze nog een aantal takken hoger was, vanaf hier keek ze haar vader uitdagend aan. Kom dan, kwam haar maar halen.


'A bird sat down and spoke to me:'
There is no taming a wolf. Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
There is no taming a wolf. Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: There is no taming a wolf.   There is no taming a wolf. Icon_minitimevr 30 jun 2017 - 20:58

Thornfang klemde zijn kaken op elkaar terwijl hij het niet uit probeerde te schreeuwen van frustratie. Waar had hij dit aan verdiend? Waar had hij het aan verdiend dat StarClan hem eerst strafte met de dood van zijn moeder, daarna met de dood van zijn dochter en vervolgens met zijn partner die hem verliet? Of nou ja. Eigenlijk had hij haar verlaten, want hij had besloten dat het genoeg was geweest. Hij had nooit durven denken dat het zo’n bitch was. En nu deed zijn dochter ook nog eens gemeen tegen hem, haatte ze hem op de één of andere manier. Thornfang had alleen maar het beste voor ogen toen hij ervoor zorgde dat ze niet achter Stainedkit aan kon rennen. Hij had nooit gedacht dat het deze reactie uit zou lokken bij Wolfpaw. Of misschien had hij dat wel gedacht, maar had hij het altijd zo goed mogelijk proberen te negeren omdat hij de waarheid niet aankon. Hij had geen idee wat hij aan moest met de boze attitude van zijn dochter. Maar één ding was zeker: hij ging niet rustig toekijken hoe ze langzaam uit zijn poten weg zou glippen. Hij ging deze keer ingrijpen. En dus keek hij haar strak aan toen ze eerst uitdagend naar boven ging en hem vervolgens uitdaagde met haar opmerking en haar blik. “Mag ik eens vragen wat je probleem is, Wolfpaw?” vroeg hij. “Want als dit om Stainedkit gaat, zou ik graag hebben dat we dit op een andere manier kunnen bespreken. Je weet dat ik alleen maar het beste voor jullie wil en dat Stainedkit’s dood niet mijn schuld is, noch de jouwe. Als dit om je moeder en mij gaat, zou ik graag hebben dat je dat aangeeft zodat we ook daarover kunnen praten. Je kunt met mij alles bespreken, maar dit soort gedrag tolereer ik niet. Er is een grens bij mij, Wolfpaw. Ik hou heel veel van jullie, maar er is wel een bepaalde grens die je niet mag overschrijden. En kinderachtig doen door verder in een boom te klimmen wat je trouwens ook nog eens in levensgevaar brengt, overschrijdt bij mij weldegelijk een grens."


There is no taming a wolf. IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
 
There is no taming a wolf.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: