Wapadatada



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wapadatada

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Wapadatada 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimewo 7 jun 2017 - 17:06

Hij had, wederom, een deuntje in zijn hoofd en het was een hel. Daarnaast voelde hij zich uitzonderlijk leider-achtig op het moment want hij had zojuist een kitten getroffen buiten het kamp en die met ferme blik teruggestuurd - na hem even laten zien te hebben hoe mooi het bos was maar dat deed er niet toe. Voor nu voelde hij zich prima, dit nieuwe territorium, hoe horror ook om in te jagen, was schitterend en elke dag weer voelde hij zich bevoorrecht hier te mogen wandelen. Dat was met offers gekomen, alleen al denkend aan Lurking en Adderkit. Hopelijk hadden die ook een plek waar ze konden chillen. Zoals hij dit bos had.

- Wolfpaw 1st


Wapadatada Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Wapadatada Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 22:20

Wie maakte die stomme leader dan ook zo verdomd snel? Wolfpaw had hem enkele momenten terug in de verte gezien terwijl ze aan het 'jagen', ofterwijl chillen, was. Nu had ze nog een appeltje met de kater te schillen, dus was ze stampvoetend achter hem aan gegaan. Helaas waren haar pootjes nog niet volgroeid en omdat ze het geen goed image vond geven om te rennen, was ze nu aan het snelwandelen. Een nogal bijzondere aanblik, omdat ze haar kop wel trots geheven probeerde te houden. "Tall! Shadow!" miauwde ze van een vossenlengte afstand om hem tot stilstand te laten komen, hopelijk. De poes stapte tevig door tot ze voor hem stond, stiekem een klein beetje buiten adem maar de blik in haar gele ogen onbedwongen. "Ik moet met je praten," deelde ze boos mee. Haar moeder toonde ook geen respect tegenover wie dan ook, dus waarom zou zij dat wel doen?


'A bird sat down and spoke to me:'
Wapadatada Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Wapadatada 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimezo 11 jun 2017 - 15:40

Naar zijn idee liep hij hier nog niet zo lang, maar wel lang genoeg om gevonden te worden, en met een geamuseerde blik achter zich bereidde de kater zich voor op de aankomst van de orkaan van Shadowclan. Zijn naam, opgedeeld in twee en zonder zijn nog onofficiële achtervoegsel, werd hem toegeroepen en een van zijn wenkbrauwen ging afwachtend omhoog. Het was een bijzonder aanzicht. Deze kat, zo trots, zo snelwandelend ziende. Het paste niet bij haar en maakte in combinatie met de duidelijke effort die het kostte voor een komisch beeld. "Wolf. Paw." Mauwde hij dramatisch toen ze aankwam, haar naam ook in tweeën gesplitst. Boos werd hem medegedeeld dat ze met hem moest praten, waarop de kater deed alsof hij verrast was. "Oh is dat waarom je me achtervolgde en hier al begon met praten?" Mauwde hij quasi-verbaasd. "En ik maar denken dat je me wilde attenderen op m'n haar wat niet goed zat," Waarbij hij zelfbewust over zijn hoofd wreef, zijn haar weer in model schuivende.


Wapadatada Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Wapadatada Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 21:04

"Wolf. Paw." Miauwde de kater dramatisch. Haha, niet grappig. Wolfpaw snoof kwaad en begon op dezelfde manier tegen hem te spreken. "Oh is dat waarom je me achtervolgde en hier al begon met praten?" Mauwde hij quasi-verbaasd, wat haar boosheid alleen maar meer vuur gaf. Ze stond op en zette haar vacht wat overeind, soms leek het bijna alsof ze bloed van Acefray in haar aderen had, met de lange vacht van haar. "Nee! Eh, ik bedoel, ja! Maar ik achtervolgde je niet!" Ze zag hem gewoon, toevallig. Kon zij er wat aan doen dat hij meester snelwandelen was. "En ik maar denken dat je me wilde attenderen op m'n haar wat niet goed zat," Oei, als blikken konden doden zou haar grootse leader liggen te creperen op de grond. "Ik ben heel serieus," miauwde ze voornamelijk kwaad. Toch probeerde ze zich erover heen te zetten en rechtte ze haar rug, waarna ze met een geheven borst tegen hem verder sprak. "Ik eis een nieuwe mentor," deelde ze mee, duidelijk geen tegenspraak duldend. "Snakesong is dik en stom en veel te blij. Waarom mag ik niet gewoon mijn moeder als mentor hebben? Ik denk dat Feverpaw best wel wilt ruilen!" Zo moeilijk was het toch niet? Ze zouden beide een stuk blijer uitkomen. Zij zou een echte mentor hebben en Feverpaw... Wel, Feverpaw zou een mentor hebben die iets beter bij haar vermogens paste.


'A bird sat down and spoke to me:'
Wapadatada Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Wapadatada 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 1:14

Oke, tijd voor een andere tactiek want Madame humorloos hier kon zijn grapjes duidelijk niet waarderen. Alleen maar bozer werd ze ervan, bij de eerste haar haren opzettende, bij de tweede een dodelijke blik aanwenden - hij voelde zijn hart overwegen te stoppen - en uiteindelijk herpakte ze zich en keek hem aan met een Sinclawwaardige blik en houding. Even moest hij zijn best doen niet nostalgisch te glimlachen. Ik eis een nieuwe mentor," Oké, dit begon een patroon te worden en Tall vond het hoogst opmerkelijk. Hij maar zijn best doen op die pairings. "Snakesong is dik en stom en veel te blij. Waarom mag ik niet gewoon mijn moeder als mentor hebben? Ik denk dat Feverpaw best wel wilt ruilen!" Hij dacht ook wel dat Fever wilde ruilen, maar no way dat daar nog iets van zou komen. Dit was te fout, wat de poes hier verkondigde. Tall had dan ook eerst een seconde nodig te bevatten wat ze nu eigenlijk hem toegeblaft had. "Wacht," Mauwde hij uiteindelijk. "Dik en stom en te blij?" Hij keek even compleet verward naar de poes. "Meld mij eens even waarom, en wat er fout is aan dik en blij zijn," Hierbij ging hij zitten en gebaarde de poes dit ook te doen, blijkbaar zou dit wel even duren.


Wapadatada Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Wapadatada Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimezo 6 aug 2017 - 22:27

Tallshadow was duidelijk te verbijsterd over haar boze woorden, want het duurde even voordat zijn ratelende breincellen dan eindelijk haar woorden bevatten. Wolfpaw sloeg boos met haar staart op de grond en keek haar zogenaamde leader strak aan. "Wacht," Miauwde de kater dan toch eindelijk."Dik en stom en te blij?" Eh, ja? Waarom keek hij haar zo verbaasd aan? Ze had toch redelijk duidelijk gesproken dacht ze, of was hij soms doof geworden zojuist? "Meld mij eens even waarom, en wat er fout is aan dik en blij zijn," De kater ging zitten en gebaarde de grijze poes hetzelfde te doen. Wolfpaw luisterde wel, maar zette haar kont met een smak kwaad op de grond. "Omdat! Omdat dat geen les kan geven! Dat is toch logisch!" Het was duidelijk dat de twee niet helemaal op één lijn lagen, gelukkig wilde Wolf hem met alle liefde op de hoogte brengen. "Ze vindt alles maar een stom spelletje en neemt niks gewoon serieus! Ik moet een sterke, machtige krijger worden. Dat moet, maar met zo'n kitten als mentor lukt dat nooit, snap dat dan!"


[laat, sorry ;w;]


'A bird sat down and spoke to me:'
Wapadatada Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Wapadatada 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 0:22

Heel even dacht hij dat de poes domweg zou weigeren te gaan zitten, maar gelukkig was het nog niet zo ver gekomen, en besloot ze gewoon alles heel overdadig te doen. Hij kon niet anders dan denken hoeveel pijnt haar kont van die klap moest doen. Daarna ging ze echter verder met uitleggen over waarom het slecht was, alsof het niets was. En wat voor een uitleg het was, allereerst een goede argumentatie over het waarom van de vraag, en daarna werd de achterliggende reden voor de frustratie nog even genoemd. Hier knikte Tall even begrijpend. Juist, een ambitieuze poes. "Dus," Mauwde hij, nog steeds de rust zelve. "Als ik het goed begrijp wil je van mentor wisselen omdat de huidige mentor zo anders is dan dat jij bent," Want dat haalde hij er wel zo'n beetje uit.


Wapadatada Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Wapadatada Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimema 11 sep 2017 - 21:07

Eigenlijk deed haar achterwerk best wel zeer maar no way dat ze dat aan de andere kater zou laten merken. Ze zou dit doen en ze zou het goed doen ook! Dus hield ze haar hele redenering en eindigde met haar eisen, klaar en duidelijk. Starclan zij dank knikte haar leider even begrijpend en eventjes, heel eventjes dacht ze dat hij toe zo stemmen. "Dus," begon hij, zijn trage hersentjes waarschijnlijk druk bezig om haar eisen te bevatten. Of tenminste, dat was wat Wolfpaw graag geloofde.  "Als ik het goed begrijp wil je van mentor wisselen omdat de huidige mentor zo anders is dan dat jij bent," ze schudde wild haar kop. "Nee-hee!" zuchtte ze vermoeid en rolde met haar ogen. "Het is niet omdat ze... Anders is. Het is omdat ze niet gekwalifaciceer.... Gekwalificateerd.... Geschikt! Is als mentor!" haar poging om een mooi woord te gebruiken ging niet helemaal zoals ze had gehoopt, maar hopelijk had hij dat niet door.


'A bird sat down and spoke to me:'
Wapadatada Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Wapadatada 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Wapadatada   Wapadatada Icon_minitimevr 13 okt 2017 - 23:38

Ten eerste, deze poes was echt een op een Sin, ten tweede, deze poes was grappig om een gesprek mee te voeren. Na vermoeid met haar ogen gerold te hebben op zijn antwoord – nou moe, Tall deed ook zijn best – meldde ze hem dat, nee, dat niet het geval was. Daarna volgde haar uitleg, waarin drie woorden zaten verwerkt die niet zo lekker liepen, maar dat liet de kater voor nu even zitten want hij hield van het leven. ”Niet geschikt,” Herhaalde hij langzaam, een glimlach langzaam op zijn gezicht verschijnend. ”Omdat zeee… Anders is dan jij?” Want daar bleef het alsnog op neerkomen. Ondanks haar vermoeide oogrol en moeilijke woorden.


Wapadatada Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wapadatada
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: