We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Onderwerp: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 21:38
Cerisekit schreef:
Seaweedkit schreef:
Cerisekit schreef:
Seaweedkit schreef:
Cerisekit schreef:
Seaweed is bootiful <3
Also, Cerise's partnertekstje is relatable af :')
Ofc is hij bootiful, he is based on Percy Jackson
Maar de foto is kinda fuzzy
Ooooh, ik heb wel van die series gehoord, nog nooit gezien/gelezen
Ik kan wel voor een paar zwarte kitten plaatjes zoeken?
Ja dat zou great zijn! En je kunt ze beter lezen als je dat ooit wilt, want hij is twaalf in het eerste boek, en in de film is hij like 16. Ook zijn er maar twee films en van de originele boeken serie zijn er 5 boeken, en dan heb je ook de heroes of olympus serie van de boeken die hebben er nu ook 5. Trials of Apollo is een nog gaande serie met nu twee boeken. Ik stalk het internet voor pdf bestanden oops. Al heb ik de eerste serie kortgeleden in t Engels gekocht....Whoops, even een fangirl momentje xD
Lord, ik neem aan dat het wel aan te raden is?
Also, ik maak ff een nieuwe ava voor deze en dan stuur ik je kittenplaatjes op ^^
Yass, echt een aanrader, ik moest echt gewoon huilen in House of Hades van de tweede serie
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died
Chillybreath
Member
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 22:13
Oké ban aangevraagd op de ene site zodat ik me meer kan focussen op examens.
Nu zien dat WC me niet teveel afleid lol :')
If you must leave, leave as though fire burns under your feet. If you must speak, speak every word as though it were unique. If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Seaweedpaw
Member
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 jun 2017 - 22:22
iemand toevallig open voor een topicje met Seaweed en die lief genoeg is om het te maken?
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Ik kan er niet echt veel zeggen want Wolf heeft like 9 posts en is m'n enige kat :'D
If you must leave, leave as though fire burns under your feet. If you must speak, speak every word as though it were unique. If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Cerisepaw
Member
hannah 80 Actief Discontent follows ambition like a shadow
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jun 2017 - 8:52
Ik moet deze week nog even hard aan de slag om kleine achterstanden e.d. In te halen. Als ik weer kan ademen post ik dit weekend (I know i keep promising this but school is one hellhole right now and sucking me dry)
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jun 2017 - 9:17
Butterstar schreef:
Ik moet deze week nog even hard aan de slag om kleine achterstanden e.d. In te halen. Als ik weer kan ademen post ik dit weekend (I know i keep promising this but school is one hellhole right now and sucking me dry)
I know that feel bruh. Grafische opleidingen zijn super drainend voor je creativiteit :')
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jun 2017 - 9:21
Mistgaze schreef:
Butterstar schreef:
I know that feel bruh. Grafische opleidingen zijn super drainend voor je creativiteit :')
Yeah dit dus xD
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Acefray
Dorpsslet
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jun 2017 - 9:38
Butterstar schreef:
Mistgaze schreef:
Butterstar schreef:
Yeah dit dus xD
Interactief joined dat clubje enorm :C
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jun 2017 - 9:52
Acefray schreef:
Butterstar schreef:
Mistgaze schreef:
Butterstar schreef:
Yeah dit dus xD
en drainend voor je tijd. examens? oh, je hebt het vast niet heel druk nu. hier, heb 3 deadlines!!
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 12 jun 2017 - 10:09
Blackbear schreef:
Acefray schreef:
Butterstar schreef:
Mistgaze schreef:
Butterstar schreef:
Yeah dit dus xD
en drainend voor je tijd. examens? oh, je hebt het vast niet heel druk nu. hier, heb 3 deadlines!!
Van opdrachten die echt 300x meetellen voor je eindcijfer! Have fun! En niet vergeten dat we ondertussen nog dingen doorgeven die we eigenlijk vergeten zijn te vermelden in het begin!
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone