[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [OPEN] Can anybody find me somebody to love..?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Lightwhisker
Member
[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 DPKsfdL
Lieke
17
Actief
And if there's a reason i'm still alive
when everyone who loved me has died,
I'm willing to wait for it~

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightwhisker
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Can anybody find me somebody to love..?   [OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 19:09

Lightwhisker keek vanuit haar ooghoek naar Smokegaze. Hij had gelukkig ook een vreemde vogel gevangen. Ze keek trots toen Smokegaze een glimlach liet zien. Samen trippelde ze terug naar het konijn en de dock leaves en legde ze hun vangst neer. Lightwhisker boog net als Smokegaze naar voren om de vogel te inspecteren. hij is best schattig! dacht ze glimlachend. "De dieren hier zijn anders dan terug in ons terriotorium" merkte de grijze kater op. "Inderdaad!" lachte ze. Haar blik gleed langs de dock leaves, het konijn en de twee vogeltjes. Hoe in SterrenClans naam gaan we dit allemaal meekrijgen? "Dat ging goed hé?" vroeg ze Smokegaze. Ze wachtte op antwoord en ging toen door met vragen."Gaan we nu naar de Cave? Of gaan we nóg iets vangen?


https://i.imgur.com/kGM8tzJ.png " border="0" alt=""/>
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Can anybody find me somebody to love..?   [OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 19:19

De vogels hadden een zwarte buik met een soort witte lijn langs het zwart, hun ruggen waren bedekt met goud en donkere vlekjes. Verder hadden ze ook een bijzondere bouw. Het deed hem ergens denken aan een fazant of een patrijs, maar dan anders. Lightwhisker stemde met hem in dat het zeker bijzondere vogels waren. "Dat ging zeker goed," reageerde de kater en observeerde wat ze hadden. Dat ging lastig meenemen worden, maar het zou wel lukken. "We kunnen nu beter terug gaan naar de Cave inderdaad," miauwde hij. "Het is ook al laat aan het worden en denk dat de Sharing Tongues straks ook wel beginnen," voegde hij er aan toe. "Ik heb een idee," sprak hij vervolgens. "Leg de konijn naar op mijn rug. En dan houden de de dock leaves vast met onze kun en borst en houden we de vogels vast in onze bek," miauwde hij. Dat moest wel werken, toch?


[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 YeIsY95
[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightwhisker
Member
[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 DPKsfdL
Lieke
17
Actief
And if there's a reason i'm still alive
when everyone who loved me has died,
I'm willing to wait for it~

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lightwhisker
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Can anybody find me somebody to love..?   [OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 jun 2017 - 16:05

Lightwhisker wierp een blik op Smokegaze. Zo te zien had hij ook geluk gehad. Sameb tippelde ze terug naar de Dock Leaves en het konijn. Ze liet haar vogeltje vallen en keek er nog eens goed naar. Ze had echt nog nooit zoiets gezien. Ze zag de grijze kater ook zijn vangst bestuderen. "de dieren hier zijn anders dan terug op ons territorium," merkte hij op. Ze knikte instemmend. "Zeker weten!" ze keek naar de hoop wat ze naar de grot terug moesten nemen. Hoe in SterrenClans naam gaan we dit allemaal meekrijgen? "Gaan we nu terug naar de grot? Of moeten we nog iets doen? ze besloot zelf geen voorstellen te doen. Smokegaze was meer ervaren, dat was beter


https://i.imgur.com/kGM8tzJ.png " border="0" alt=""/>
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] Can anybody find me somebody to love..?   [OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 16:25

Smokegaze kon de verbazing op zijn gezicht niet verbergen toen Lightwhisker durfde te vragen om nog iets te doen. Hij schudde met zijn kop. "Nee kom, laten we terug gaan naar het kamp," miauwde hij. Hij pakte zelf het konijn op en wist die op creatieve wijze op zijn rug te krijgen. Vervolgens pakte hij het vreemde-vogelbeest vast en klemde de kruiden vast tussen zijn kaak en borst. Hij wachtte af op Lightwhisker die zijn voorbeeld moest nemen om vervolgens terug te kunnen keren naar de Clan Cavern. Smokegaze was wel toe aan wat welverdiende rust en wilde ook maar wat graag de gezichten van de katten in de Clan Cavern zien zodra hij terug zou keren met Lightwisker.


[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 YeIsY95
[OPEN] Can anybody find me somebody to love..? - Pagina 2 PS18GM0
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] Can anybody find me somebody to love..?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Highlands-
Ga naar: