Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:10
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:10 Routpaw schreef: Geef het een paar minuutjes en Actieforum loopt weer vast c': extra postjes voor bij mijn spamcount nee yk idk
ga posten met je meme lieve schat
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:10 m'n pc is zo slow, ik kan amper volgen
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:11 Burnetkit schreef: Routpaw schreef: Geef het een paar minuutjes en Actieforum loopt weer vast c': extra postjes voor bij mijn spamcount nee yk idk ga posten met je meme lieve schat Working on it ehehe B)
Also, Pimpernelvreugde
It is both a blessing and a curse to feel everything so very deeply
Beertje 205 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:11 ik ga maar eens tekenen ^^
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Senior Warrior {Previous Leader}
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:12 Routpaw schreef: Burnetkit schreef: Routpaw schreef: Geef het een paar minuutjes en Actieforum loopt weer vast c': extra postjes voor bij mijn spamcount nee yk idk ga posten met je meme lieve schat Working on it ehehe B) Also, Pimpernelvreugde pimpernelvreugde gaat jullie allemaal komen steken
If I could begin to be
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:13 @Beertje; show je resultaat ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:13 Stallionheart schreef: What the hell is een pimpernelvreugde ? <<< dit hier
If I could begin to be
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Beer 97 Actief
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:17 en Innerbreeze is dan... innerlijk briesje? xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:17 Want ze brengt toch o zoveel vreugde
If I could begin to be
OR
LOSE THE CHANCE
CAT'S PROFILE Age :
40 Moons Gender :
Tomcat ♂ Rank :
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:24 Aasstrijd. Well, lijkt erop dat Ace agressief word als hij honger heeft :"D
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:25 soms lijken die namen nergens naar in het Nederlands haha
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 27 jun 2017 - 21:26
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic