|
|
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:45 | |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:46 | |
| I mean, I can try en proberen een kat aan te maken voor jouw Panthertje but idk of ik hem volledig actief kan houden. |
|
| |
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3 122 Actief We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:47 | |
| - Owlkit, schreef:
- I mean, I can try en proberen een kat aan te maken voor jouw Panthertje but idk of ik hem volledig actief kan houden.
Wich on do you take? C: |
|
| |
| |
| |
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:48 | |
| @Kip: Doe het omg. Also ik herinner me opeens even dat Panthergrowl een halfbroer is van Jinx, wow. Mindfvck iedere keer als ik eraan denk lmao
@Hannah: Je kan het altijd proberen! Alleen als je denkt dat je hem sws niet actief houdt dan zou ik het niet doen c; |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:49 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:51 | |
| Juliaaaaaaaaaaa stop met zo aardig zijnnnnnnnn nee jk ly Also, idk of je het topicje gekregen het maar het staat ergens in WindClanterritorium zo have fun? XD
@L; Ik zie wel uwu |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 16:54 | |
| |
|
| |
Bo~ 105 Actief "If life is like a field of flowers, you should pick me."
| |
| |
| |
Fien, Fifi, Fi(fi)beest :3 122 Actief We stopped with looking for monsters under the bed, when we realised they were inside us.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:03 | |
| - Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Owlkit, schreef:
- I mean, I can try en proberen een kat aan te maken voor jouw Panthertje but idk of ik hem volledig actief kan houden.
Wich on do you take? C: Wat betekent wenkbrauwwiebel? Laurens? :0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:04 | |
| - Bearkit* schreef:
- Owlkit, schreef:
- Bearkit* schreef:
- Owlkit, schreef:
Wich on do you take? C: Wat betekent wenkbrauwwiebel? Laurens? :0 Je ziet wel :p @J; Alrighty, just letting you know c: --- Also, @iedereen, deze ava of de vorige? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:11 | |
| Okay neem ik wel een tweede Laf ofzo xD
Heeft iemand leuke ideeën voor een Lafayette-inspired karakter? :3 |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:13 | |
| Woeh mijn rapport is goed, 76% in totaal en geen buizen -feest- : D nu kan ik nuttige dingen gaan doen want de stress is weg hehe xD |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:16 | |
| Gefeliciteerd Bunny! ^-^ She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:19 | |
| Zag net dat Raptorecho als mentor aangemeld stond. Als Bear hem als mentor krijgt mag Tiger echt beginnen vrezen vrees ik :') |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:26 | |
| - Bearkit* schreef:
- Zag net dat Raptorecho als mentor aangemeld stond. Als Bear hem als mentor krijgt mag Tiger echt beginnen vrezen vrees ik :')
Doen! Ik wil dit zien gebeuren. Gravelsmoke - Silverdew - Nightthorn |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:48 | |
| Wow feitje van de dag: Panthergrowl zou eerst Jaggedtooth heten maar toen was die naam gereserveerd voor een account op de accountmarkt, dus kon ik hem niet gebruiken c': Stel je voor hij heette Jaggedtooth - Jaggedstar ghehe |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 29 jun 2017 - 17:52 | |
| Amberpaw I am watching you!! xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|