We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
GREENLEAF
Season
Greenleaf, 18 °C - 27°C
De vogeltjes kwetteren, het water kabbelt, de bloemen dansen en de lucht is zwaar van de hitte: eindelijk, het is greenleaf! Alle clans hebben het goed, nu prooi in overvloede is.
Jamie: Jaaaa~ Dat heb ik inderdaad gedaan ja xDD als dat niet het geval was, dan zou ik nu iemand aan het vermoorden zijn (: lol Nee, maar ik dacht, het is best een common naam en vooral nu de katten in de mountains zijn, dacht ik, ik neem het zekere voor het onzekere en claim hem alvast.. ~
Apricot: Ik ga direct aan de slag! ;D Zal je het grote plaatje + het setje via pm doorsturen zodra ik hem heb (:
Ik zag het en was al van 'Hmmmm zou iemand het hebben gedurft?' en toen zag ik mountain offline gaan en lion online en toen vond ik het veiliger xDD Wel handig though, ga je hem bewaren voor een van je eigen nestjes of gewoon een random die langs komt?
Ik ga hem bewaren voor een van mijn nestjes oui <3 Lionroar of Dustrise <3 ik heb al een uiterlijk en een karakter klaarliggen dus oeps
Lionroar en Dustrise moeten echt nestjes hebben though!!
Ja man damn. Dust must reproduce en Lion moet gewoon nog zeker één nest voordat hij daar te oud voor wordt >c
dan moet je lion een vrouwtje vinden hee >d
Kestrelwing
Member
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
Zitten er eigenlijk nog nestjes aan te komen ergens? Ik heb zojuist een heel word document aan potential kittens gevonden die ik ooit heb gemaakt so c:
Misschien..
0
Indra
Member
Bunny 1491 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
CAT'S PROFILE Age: 41 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Zitten er eigenlijk nog nestjes aan te komen ergens? Ik heb zojuist een heel word document aan potential kittens gevonden die ik ooit heb gemaakt so c:
Misschien..
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
this one's for the torn down, the experts at the fall come on friends, get up now, you're not alone at all
Pantherstar
StarClan
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Starclan haat hem gewoon >c Hij is nog steeds niet helemaal over Icyrose probably, en het feit dat hij Spottedleaf nooit heeft kunnen vertellen wat hij voor haar voelde.. yeah~
Her walk is like a shot of whisky. Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Jinglebells
Member
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one