Let the storm rage on!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Let the storm rage on!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 17:22

De euforie van de warriorceremonie was weer weggezakt en Amberstorm had haar muren weer opgetrokken. Toch was er iets anders aan haar pas als ze naar buiten liep, de blik in haar ogen was minder bitter als ze naar de andere vrolijke katten keek.. Al vermeed ze toch nog steeds liever de nursery-hoek. Er was iets enorm confronterend aan de queens die daar lagen met hun kittens. Misschien omdat ze bij hun kittens bleven, omdat ze hen niet aan hun lot overlieten. Zes manen geleden had ze daar nog gelegen en nu had ze zowaar haar volledige naam ontvangen.. Ze had nooit gedacht dat de tijd zo snel kon gaan. En toch stond ze hier nu, in een gebied waar haar voorouders nooit gestaan hadden en starclan mocht weten of ze hier zelfs over hun waakten - maar ze stond er toch maar.

+Evergreen eerst


Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 17:40

Ze had tussen twee trainingen door even tijd om in haar eentje op jacht te gaan en daar maakte ze dankbaar gebruik van. Ze hoopte de prooistapel even goed te kunnen verhogen, iets wat in dit seizoen toch wel te doen moest zijn. Ze had dan ook net een muis gevangen toen ze de gestalte opmerkte. Amberstorm, nog zo'n kat die niet bijster enthousiast was geweest over de rangenwisseling. Al was ze tenminste niet gaan schreeuwen, zoals sommige andere katten. Misschien moest ze even met haar gaan praten. "Nog gefeliciteerd met je naam, Amberstorm", begroette Evergreen haar dan ook nadat ze op de poes af gelopen was. Het was een goede naam die Oceanbreeze haar gegeven had.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimedo 6 jul 2017 - 12:59

Notes:
//
Tag:
Evergreen
Words:
119
Where there is anger
there's always pain underneath
Amberstorm's gedachten werden onderbroken door een stem die de hele clan goed kende. Het was de stem die hen zo vaak naar een ceremonie had geroepen, die de clan zo vaak had toegesproken.. En dat nu nooit meer zou doen, waarschijnlijk. De jonge warrior fronste lichtjes en keek naar de rosse poes. "Dankjewel.", mauwde ze zachtjes toen Evergreen haar feliciteerde met haar nieuwe naam. Om eerlijk te zijn, had ze hem liever van de poes voor haar ontvangen dan van mevrouw weet-het-altijd-beter. Ze had al talloze preken ontvangen van de queen, maar de oud-leidster had haar nooit zo bemoeid met haar zaken.. En zo zag ze het veel liever. Ze was geen kitten meer; ze hoefde geen preken meer.  



Vel¤




Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimevr 7 jul 2017 - 18:28

Amberstorm bedankte haar met zachte stem. Evergreen keek even naar haar terwijl ze probeerde te bedenken wat ze nu moest zeggen. Ze voelde zich misschien verplicht om met katten te praten die niet blij waren met de veranderingen, maar dat betekende niet dat ze er plotseling goed in was geworden. "Je bent niet blij met mijn beslissing, wel?" vroeg ze uiteindelijk maar gewoon direct. Ze kon proberen er subtiel omheen te draaien tot het vanzelf ter sprake kon, maar ze zag geen reden voor zulke omslachtigheid. Ze had er zelf in ieder geval een hekel aan als katten om de hete brij heen draaiden.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimema 10 jul 2017 - 12:54

Notes:
//
Tag:
Evergreen
Words:
147
Where there is anger
there's always pain underneath
De jonge warrior was misschien ietwat verbaasd dat Evergreen zo rechtuit vroeg of ze blij was met haar beslissing, maar ze liet dat niet zien. Amberstorm aarzelde eventjes maar besloot toen om toch gewoon eerlijk te zijn, en dus schudde ze haar kopje. "Nee. Ik denk dat jij een veel betere leidster was dan Oceanbreeze of Bronzemask ooit zou kunnen zijn.", antwoordde ze. Aan Oceanbreeze had ze ondertussen kunnen wennen, maar Bronzemask als deputy was nog vers en daarom des te vervelender. "Jij had ook geen kittens om voor te zorgen.", vervolgde ze nog, eerder mompelend. Haar groene ogen hielden de blik van de ex-leader vast en het was duidelijk dat ze vrij zeker was van haar stuk voor een poes van haar leeftijd; nog maar net warrior, maar ze durfde haar mening klaar en duidelijk te zeggen. Er was geen enkele reden om erover te liegen.



Vel¤




Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimema 10 jul 2017 - 15:26

De jonge warrior aarzelde even, misschien wat van haar stuk gebracht door de directe vraag, maar toen ze antwoord gaf, deed ze dat met zekerheid. Evergreen knikte nadenkend nu haar vermoedens bevestigd waren, en ze zuchtte een keer. Hoe konden katten nog altijd denken dat zij een betere leider was geweest, na wat ze had verteld? "Je hebt het mis, Amberstorm", miauwde ze zacht. "Oceanbreeze is precies wat WindClan nu nodig heeft. Zij weet vooruit te kijken." Ze ging zitten. "Ik kan WindClan niet meer leiden. Niet alleen om wat er gebeurd is..." Haar vergissingen, haar verraad. Ze keek weg. Het was niet makkelijk om je gedachten uit te spreken. Ze deed het niet vaak, zeker niet tegenover warriors die ze nu ook weer niet zo heel goed kende. Met Neverland had ze altijd goed kunnen praten, met Oceanbreeze een beetje, en tegen Lionroar kon ze niet meer zwijgen, maar bij andere katten bleef er altijd iets in de weg staan. Een soort schaamte. En ze wist ook niet hoe ze het het beste uit kon drukken. "Ik... zie geen toekomst. Zij wel", probeerde ze uiteindelijk. Het drukte het beste uit wat ze voelde. Zij kon geen stap meer zetten, geen keuze meer maken, zonder de overweldigende vrees dat het de verkeerde zou zijn. Ze was te bang, dat was het. Te bang, en zonder hoop, en daarom liep ze vast, maar een leider moest stappen kunnen zetten. Oceanbreeze kon dat. En de kittens... Oceanbreeze wist dat de clan voor ging, en Bronzemask wist het vast ook. Voor de kittens zelf zou het ook niet ideaal zijn, maar de clan ging voor. De clan ging altijd voor. Ze keek Amberstorm aan. "Het is het beste voor de clan."


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 13:50

Notes:
//
Tag:
Evergreen
Words:
210
Where there is anger
there's always pain underneath
Het antwoord van de rosse kattin was niet wat ze wou horen. Ze wou haar horen zeggen dat ze gelijk had, dat ze haar rang niet had moeten opgeven. Oceanbreeze als leider was onvermijdelijk geweest, tuurlijk - maar misschien had ze nog wat tijd gehad. Misschien hadden haar kittens geliefd op kunnen groeien. Ergens vond ze dta leiders ook geen kits mochten krijgen, net zoals medicine cats. Want waarom leiders wel en medicine cats niet? Niet dat die zich blijkbaar aan die regel hielden. Het had ervoor gezorgd dat zij zelf vervloekt was door Starclan en dat de hele wereld tegen haar was - zo voelde het toch. Ze wou gewoon voor één keer eens iemand horen zeggen dat ze gelijk had, maar iedereen werkte haar alleen maar tegen. Ze was altijd fout. Ze kon zich geen enkel moment herinneren dat zij eens iets had gezegd waar iemand anders het mee eens was geweest; maar ze zou niet opgeven. Ze was ervan overtuigd dat zij wél nuttige dingen te zeggen had, ook al leek niemand anders dat te denken. "Daar ben ik het niet mee eens.", mauwde Amberstorm toen Evergreen zei dat het het beste voor de clan was, en ze moest haar best doen om beleefd te blijven.  



Vel¤




Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 16:02

Het antwoord van Amberstorm was duidelijk: ze was het er niet mee eens. Evergreen zuchtte. Ze had verwacht dat katten boos op haar zouden zijn, dat ze een verklaring zouden willen, dat ze teleurgesteld waren... niet dat ze haar nog langer als leider hadden willen zien. Niet na wat ze had verteld. Hoe kon iemand haar nog volgen nu ze dat wisten? Als ze zelf niet was afgetreden, hadden ze haar wel afgezet, dat kon haast niet anders. "Als... als ik leider was gebleven, had WindClan geen stap meer kunnen zetten", miauwde ze. Het was moeilijk om dat toe te geven, maar ze had al zoveel bekend dat dit er ook nog wel bij kon. Ze keek Amberstorm aan met een frons op haar gezicht. Niet omdat ze het vervelend vond dat de warrior haar tegensprak, niet omdat ze haar de les wilde lezen, maar omdat ze het niet begreep. "Waarom wil je Oceanbreeze niet als leider? Hoe kun je denken dat ik beter was? Ik ben..." Ze keek even weg, gepijnigd, maar daarna ging haar blik weer naar Amberstorms gezicht. "...geen betrouwbare leider. Hoe kun je een kat volgen die altijd de verkeerde besluiten neemt? Ik heb een vriend verbannen, ik heb een moordenaar tot deputy gemaakt, ik leugens geloofd en de katten die ik had moeten geloven genegeerd. Ik heb niet alles genoemd bij mijn aftreden, ik heb meer fouten gemaakt dat die ene... Ik heb je moeder laten gaan." Had ze dat moeten zeggen? Ze kon het niet aan om het stil te houden. Brindleleaf had haar vertrek aangekondigd, en zij had niets gedaan, niets. Ze had haar tegen kunnen houden. Ze had Mousewish en Cheekykit kunnen redden, ze had ervoor kunnen zorgen dat Amberstorm niet al die tijd haar moeder had hoeven missen. Amberstorm moest het begrijpen. Ze moest begrijpen wat voor kat ze was. Ze moest begrijpen dat ze geen leider kon zijn.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 14:36

Notes:
//
Tag:
Evergreen
Words:
298
Where there is anger
there's always pain underneath
Amberstorm fronste bij de woorden van de ex-leidster, vooral bij het laatste. Hoezo, zij had haar moeder laten gaan? Iedereen had haar moeder laten gaan. Niemand had iets om haar gegeven. Logisch ok. Ze was laf en ze brak de warrior code zonder zelfs maar om te kijken. En dan was het leven van haar kinderen geruïneerd als het uitkwam, natuurlijk.. Ze haatte haar vader dat hij het aan de hele clan moest vertellen. Ze hadden het geheim moeten houden. Ze hadden haar wijs moeten maken dat haar vader dood was. Amberstorm gaf niets om de waarheid - ze wou gewoon niet zo veel pijn leiden, was dat dan zo veel gevraagd? "Ik heb niks meegemaakt van al die drama en wat gebeurd is kan toch niet meer ongedaan gemaakt worden. Jij weet dat je fouten hebt gemaakt, Oceanbreeze weet nog niks. Jij vertrouwd haar misschien maar waarom zou ik dat doen?", mauwde ze na een korte stilte, een boze ondertoon in haar stem al bleef ze haar best doen om beleefd te klinken en om haar gedachten goed uit te spreken. "Bronzemask heeft haar zus ook nooit tegengehouden. Starclan, niemand deed dat. Het deed er niet toe dat ze hier nog kittens had liggen, want die waren toch door Starclan zelf niet gewild dus waarom zou iemand zijn best doen om die te beschermen?!" Haar stem was bitter als ze over haar moeder sprak. Het was haar fout dat ze de bittere kat geworden was die ze nu was. Het was allemaal haar fout. Het feit dat ze dat toegaf, maakte het verschrikkelijk moeilijk voor Amberstorm om de poes te haten - maar het zou het zo veel makkelijker maken als ze dat kon, want in al die tegenstrijdige gevoelens had ze nu echt absoluut geen zin.    



Vel¤




Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimewo 26 jul 2017 - 16:45

Amberstorm had een punt. Hoe kon zij weten hoe betrouwbaar Oceanbreeze was? "Ik weet dat ik fouten heb gemaakt en ik weet dat ik fouten zou blijven maken als ik doorging. Ik zal eerlijk zijn, ik weet niet of Oceanbreeze een betere leider zal zijn dan ik. Ik hoop het, en ik verwacht het ook, maar alleen de tijd kan het leren. Geef haar tenminste die tijd. Het gaat erom dat WindClan nu een kans heeft op een goede leider, die jullie met mij niet hadden." Ze kon moeilijk al Amberstorms zorgen wegnemen terwijl ze het zelf ook niet wist, maar ze moest proberen duidelijk te maken hoe de situatie was. Het was een kwestie van een slechte leider of een mogelijk goede leider. Was het dan niet duidelijk dat ze geen andere keus hadden dan Oceanbreeze voor nu het voordeel van de twijfel geven?

Maar ik wist het. Ik wist dat ze zou gaan. Brindleleafs oudere nestje had het geweten, zij hadden haar weggejaagd. Maar de clan had het niet geweten. Zij hadden haar onmogelijk tegen kunnen houden. Maar Evergreen wel. Zij had iets kunnen doen en ze had het nagelaten. Ze wist dat ze niet de enige schuldige in deze zaak was, maar onschuldig was ze zeker niet. "Jullie dragen geen enkele schuld voor wat jullie ouders hebben gedaan. Jullie zijn WindClanners. De hele clan zou voor jullie vechten", miauwde Evergreen. "De meeste katten wisten niet dat je moeder op het punt stond jullie in de steek te laten. Ik wel, en ik deed niets. Niemand deed iets, en dat hadden we wel moeten doen." Ze keek Amberstorm aan. "Denk niet dat jullie er niet toe doen."


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimedi 1 aug 2017 - 17:37

Notes:
//
Tag:
Evergreen
Words:
198
Where there is anger
there's always pain underneath
Amberstorm knarste haar kaken op elkaar, zoals ze altijd deed. Het was ergens fijn om eens iemand anders te horen zeggen dat ze er misschien wel toe deed. Iemand anders dan Bronzemask, bedoelde ze dan, want die probeerde ook gewoon al haar fouten goed te maken. En dat zou haar nooit lukken, nooit, niet zolang haar naam Amberstorm was. En de kans dat ze leider werd was vrij klein, dus haar naam zou waarschijnlijk altijd Amberstorm blijven. "Bronzemask wist het. Quietstep en Puddleshine ook. En wat hebben zij gedaan? Nada, noppes. En Bronzemask is nu deputy, wie weet wanneer ze nog gaat besluiten om niks te doen als ze weet dat iemand op het punt staat een grote fout te maken. Wanneer Oceanbreeze een fout gaat maken." Bronzemask was onbetrouwbaar. Tegen Oceanbreeze had ze in principe niet echt iets - het was eerder het feit dat die had geprobeerd haar moeder te vervangen, die laatste maan van haar kittentijd, en ook gewoon omdat ze zo close was met haar moeder en haar tante. Collateral damage, als het ware. Misschien had ze de poes zelfs lief gevonden als haar moeder niet roet in het eten gegooid zou hebben.



Vel¤




Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimezo 6 aug 2017 - 15:19

Bronzemask had Brindleleaf ook laten gaan, zij had het ook geweten, dat had Evergreen nog niet beseft. Dus ook zij had alvast één vergissing op haar lijstje staan, nog voor ze deputy werd. Wie wist wat er nog zou volgen? "Ik kan je twijfels niet wegnemen, want ik deel ze", miauwde ze eerlijk. Ze kon er niet over liegen. "Ik weet alleen dat ik de clan niet meer kon leiden, ik geloof dat Oceanbreeze beter is dan ik, en ik hoop dat zij met je tante een juiste keuze heeft gemaakt. En daar zullen we het mee moeten doen." Zij wilde ook dat alles duidelijker was, beter, maar het moest maar genoeg zijn. Van Oceanbreeze wist ze in ieder geval dat ze het beste wilde voor de clan en dat ze het hoofd koel wist te houden in tijden van crisis. Dat gaf geen garantie voor goede beslissingen, maar het was iets. Het was beter dan dier witte halfbroer waar Evergreen de clan bijna mee had opgescheept.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimema 7 aug 2017 - 19:22

Notes:
//
Tag:
Evergreen
Words:
170
Where there is anger
there's always pain underneath
Amberstorm bleef de poes aankijken, onverschrokken, zelfverzekerd, zoals de meeste katten haar kenden. Weinigen - of nee, ze durfde zelfs zeggen niemand - wist dat ze niet altijd zo was; Dat ze ook haar twijfels had, die ze verborg onder haar harde en humeurige vertoon. Ze knikte eens kort naar Evergreen en richtte haar blik weg. Oké. Dat was dat. Ze had niet echt iets meer te zeggen maar ergens wou ze ook niet weer ergens alleen gaan zitten. dat deed ze altijd. Ze had niemand om bij te gaan zitten, geen vrienden om mee te gaan roddelen of te babbelen. Ze had altijd het idee dat ze hen scheef aankeken, dat ze haar veroordeelden voor de fouten die haar moeder en haar vader hadden gemaakt. Starclan, ze wenste dat ze het nooit verteld hadden. Dat ze het nooit had moeten weten, en de clan ook niet. Amberstorm draaide zich wat aarzelend om. Ze had geen reden om nog te blijven en toch wou ze ook niet meteen weer weg.



Vel¤




Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 12:49

Moest ze nog iets zeggen? Amberstorm had ter antwoord enkel kort geknikt en nu was het stil. De warrior leek op het punt te staan te vertrekken, maar leek ook te aarzelen. Alsof ze niet goed wist waar ze heen moest gaan, of alsof ze hoopte dat Evergreen nog iets zou zeggen. "Er zijn veel katten wiens ouders fouten hebben gemaakt", miauwde ze. "Whitelions nakomelingen zijn de kittens van een moordenaar. En er zijn kittens met ouders uit twee clans." Ze was even stil. "Ik bedoel maar te zeggen: jullie zijn niet de enigen. Zolang je de fouten van je ouders niet herhaalt, mag niemand je iets kwalijk nemen. Zelfs StarClan niet." Ze keek wat nadenkend naar Amberstorm. Uiteindelijk ging het er toch alleen om of je loyaal was aan WindClan, of je een goede warrior was. Evergreen besefte zelf hoe moeilijk het was om langs de afkomst van kittens heen te kijken, maar ze zouden nooit volwaardige WindClan warriors kunnen zijn als niemand hen zo kon zien.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Let the storm rage on! BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimezo 20 aug 2017 - 17:19

Notes:
Topic uit
Tag:
Evergreen
Words:
280
Where there is anger
there's always pain underneath
Het was alsof Evergreen precies wist wat ze wou horen. Alsof ze op de één of andere manier doordrong, tot in haar kopje, onder haar harde vertoon, om haar daar te raken waar ze het liefst geraakt wou worden. Amberstorm slikte even, bleef staan, met haar rug naar de ex-leidster gericht. Haar staart zwaaide wat onbeslist heen en weer. Ze was ervan overtuigd dat ze niet dezelfde fouten zou maken als haar ouders. Ze zou Windclan trouw zijn, door dik en dun, ook als het moeilijk werd, ook als iedereen tegen haar leek. En ze zou nooit, maar dan ook nooit, de clan verlaten. Zoals haar moeder had gedaan. Haar moeder was laf maar zij zou dat niet zijn. Zij was sterk. Amberstorm haalde diep adem en keek om naar de rosse poes. Haar groene ogen stonden zachter dan een moment ervoor - alsof ze even haar zachtere zelf liet zien, de kattin die ze zo graag wou zijn maar waarvan ze dacht dat die niet sterk genoeg was voor de harde wereld waarin ze zich bevonden. "Dankjewel.", mauwde ze zachtjes. Even zweeg ze. "Dat is wat van jou een goede leider maakte.", besloot ze daarna toch te zeggen, zachtjes, maar wel hoorbaar. Met een zachte zekerheid in haar stem. Ze was ervan overtuigd dat Everstar een betere leider was geweest. Maar er was niks dat zij kon veranderen - het was nu eenmaal Evergreen die hier nu voor haar stond. Ze knikte de rosse poes respectvol toe, draaide zich toen volledig om en liep weg van haar. Naar buiten. Haar pas was soepel en misschien zelfs een tikje vrolijker dan meestal, al kon dat ook gewoon een gedachte zijn.



Vel¤




Let the storm rage on! WpFgCIB
Let the storm rage on! 2gxnp75
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Let the storm rage on! Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Let the storm rage on!   Let the storm rage on! Icon_minitimezo 27 aug 2017 - 9:54

Evergreen reageerde alleen met een stil knikje op Amberstorms dankwoord. Het leek erop dat haar woorden iets hadden uitgehaald en daar was ze blij om. De clan was al een rommeltje, er was al genoeg verwoest. Misschien had ze hiermee geholpen om iets op te bouwen, te repareren, hoe klein ook. Het loste niet alles op, maar Amberstorm leek zachter dan net, misschien zelfs een beetje vrolijker, en dat was goed om te zien. Evergreen keek haar in stilte na, terwijl de laatste woorden van de poes nog even nagonsden in haar hoofd. Ze was een waardeloze leider geweest, dat wist ze zeker, maar toch voelde het ergens goed dat iemand het tegendeel durfde te beweren. Het gaf haar het idee dat ze misschien toch ook iets goed had gedaan. Toen de warrior uit het zicht was verdwenen, bleef Evergreen nog even staan, maar liep toen ook de grot uit. Misschien kon ze nog een konijn vangen voor de dag om was.


It is walking evenly between you and me, this truth, this terror
And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror

Let the storm rage on! 33kui4l
*********
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let the storm rage on!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: