Build me a bridge



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Build me a bridge

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shatteredice
Member
Build me a bridge Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Build me a bridge   Build me a bridge Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 17:27

De dag begon met bewolkt weer maar namate de tijd verstreek begonnen de wolken zich verspreiden en lieten een blote blauwe hemel achter. De zon was op zijn hoogst toen Shattredice bezweet en al langs de Rapids liep. Haar poging tot jacht was mislukt, de zon brandde op haar dikke pels en stoorde haar concentratie. Het was te warm om achter prooidieren te rennen en omdat ze al niet zo snel was door haar kleine bouw maakte het nog moeilijker om iets te vangen waardoor de redpoint she-cat haf opgaf. Ze hoopte maar dat de andere katten meer geluk hadden. Shatteredice liep veder tot ze bij een plek kwam waar de grote rivier het minst hard stroomde. Hier was de plek waar veel katten viste of overstaken om naar de andere kant van het gebied te komen toch bleef ze zelf liever hier. De bergen waren zo groot dat ze binnen een paar meter al verdwaald zou zijn als ze de andere kant op ging daarom ging de kleine jonge warrior zitten. Haar ijsblauwe ogen turend naar het onbekende gebied.


- Stallionheart


Build me a bridge Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Build me a bridge 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Build me a bridge   Build me a bridge Icon_minitimewo 5 jul 2017 - 18:08



De kater had er al een lange dag op zitten en had een blauwe vogel tussen zijn kaken geklemd. Het was een typische bergvogel en deze was een veel terugkerende gast op de prooistapel. Het vogeltje was zo groot als een vink en hij was er zeer tevreden mee. Hij vervolgde zijn pad langs de Rapids en genoot van de verkoelende bries die van het water afkwam en in zijn gezicht waaide. Hij wilde net doorgaan naar de Highlands toen hij een bekende gestalte zag zitten. Hij snoof de geuren op en hij rook dat het Shatteredice was. De kater glimlachte en liep naar de poes toe. "Wat kijk jij sip" miauwde hij waarna hij zijn prooi voor haar neerlegde. "Eet wat, daar knap je vast van op" miauwde hij en hij keek in de zelfde richting als dat ze had gekeken toen hij aankwam.


The heart of a Stallion


Build me a bridge JXidV8r
Build me a bridge Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Build me a bridge Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Build me a bridge   Build me a bridge Icon_minitimevr 7 jul 2017 - 11:26

Haar staart zwiepte langzaam heen en weer terwijl de redpoint gekleurde warrior in gedachthens verdween. Haar hoofd zat verstopt tussen de wolken, fantaserend in haar eigen kleine wereldje. Het leven was goed, maar de kleine she-cat miste wat. Haar oude thuis misschien? Of was het het gezelschap van vrienden om haar heen die tijdens de journey sterk had afgenomen? Of was het contact met haar zuster die ze stiekem toch anders begon te vinden? Badland was veel weg, en Drizzlysky had ze ook weinig zien rondlopen. Ze hoopte maar dat ze weer even close werden zoals vroeger als ze eenmaal weer een nieuwe thuis zouden hebben want ze miste hen wel. Shatteredice sloot kort haar ogen en luisterde naar het geluid van stromende water gaf wat haar geruststellend gevoel gaf. Gelukkig was het hier aan de water kant een stuk minder heet. Een zacht briesje speelde door haar rood met witte vacht en verkoelde langzaam haar oververhitte lichaam. Ze zag er niet op haar charmants uit nu, grote plukken vacht dat piekte of in de knoop zaten door het zweet en modderige poten van de jacht. Ze schrok dus ook een hoedje toen een bekende stem achter haar klonk. Stallionheart liep op haar af met een glimlach op zijn lippen. "Wat kijk jij sip" Mauwde de grote tom voor hij een stuk gevangen prooi neerlegde. "Eet wat, daar knap je vast van op" Shatteredice keek naar de vogel, haar neus vullend met het heerlijke verse lucht van vers vlees. Watertandend gaf ze de gevlekte tom een dankbaar glimlachje voor ze zachtjes de veren uit het lijfje van de vogel begon te trekken. "Bedankt, dat is heel attent van je" Grinnikte ze plagend.


Build me a bridge Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Build me a bridge 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Build me a bridge   Build me a bridge Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 16:29



Nadat het even stil bleef naast hem zag hij haar vanuit zijn ooghoeken opfleuren, iets wat hem goed deed. Shatteredice begon de veren uit de vogel te halen en hij keek weer voor zich uit. Het zou hopelijk niet lang meer duren voordat ze verder zouden trekken. Hij had die Tribe katten nu gezien en hij vond ze eigenlijk maar saai. Ook waren ze een goede Warrior aan die katten verloren wat hem nog meer reden gaf om te vertrekken hier, maarja met al die rondkruipende kleine koters ging dat natuurlijk moeilijk. De kater zuchtte en keek opzij toen Shatteredice hem bedankte. "Dat is heel graag gedaan" murmelde de kater waarna hij kort geeuwde. "Ik zou wel even kunnen slapen hier, het is hier niet zo benauwd als in de Cave" miauwde hij waarna hij het zich gemakkelijker maakte en zijn ogen sloot.

The heart of a Stallion


Build me a bridge JXidV8r
Build me a bridge Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Build me a bridge Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Build me a bridge   Build me a bridge Icon_minitimedi 11 jul 2017 - 20:19

Shatteredice begon langzaam aan de vogel die Stallionheart haar gegeven had. Ze had de hele dag nog niks gegeten en de smaak van vers vlees op haar tong liet haar genietend murmelen. Haar rossige pluizige staart zwiepte langzaam over de grond heen toen ze een hap veren uitspuugde en klein hapje nam van de vogel voor ze hem terug schoof naar de torbie tom zodat hij ook kon genieten van de vangst. "Ik zou wel even kunnen slapen hier, het is hier niet zo benauwd als in de Cave" Mauwde hij, Shatteredice knikte, "Ik denk dat ik me nest maar naar buiten verhuis" Mauwde ze met een plagerige warme glimlach voor ze haar ijs blauwe ogen weer in de verte richtte.


- so kort ;w;


Build me a bridge Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Build me a bridge 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Build me a bridge   Build me a bridge Icon_minitimevr 14 jul 2017 - 16:47



Hij hoorde zacht het malen van Shatteredice' haar tanden wat betekende dat ze aan het eten was. Hij voelde zacht iets tegen zijn poot botsen waarop hij zijn smaragdgroene ogen weer opende en zag dat zijn prooi daar lag. "Je mag hem helemaal opeten hoor. Ik heb al gehad" murmelde hij waarna hij geeuwde. "Ik weet niet of we dat kunnen doen maar als dat kan dan heel graag. Ik wil weg uit die Cave" miauwde hij bijna schoorvoetend. Het zinde hem nog altijd niet dat de Queens de Clan leidden en dat was iets waar hij bij hoopte dat StarClan in zou grijpen. "Als je de vogel op hebt kunnen we een stukje langs de stroom lopen?" miauwde hij lichtelijk hoopvol.

The heart of a Stallion


Build me a bridge JXidV8r
Build me a bridge Little_Gorse_trans
Ava & Sig by El4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Build me a bridge
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Rapids-
Ga naar: