So cry me a fxcking river and drown in it, bitch



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 So cry me a fxcking river and drown in it, bitch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lethal
Member

So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: So cry me a fxcking river and drown in it, bitch   So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Icon_minitimedi 11 jul 2017 - 16:57




Haar lichaam leek net een zware blok toen ze zichzelf uit haar nest hees. Haar vacht was geklit en had nog enkele sporen van oude opgedroogde modder waar ze door heen geploeterd was vannacht. Het had geregend, dagen en nachten lang waardoor alles wat er nog over was van Runningtime verdwenen was. Sweetheart drukte haar sterke kaken op elkaar. Proberend haar emoties weg te stoppen maar als ze al dacht aan zijn naam smolten haar bevroren ogen naar stroomde rivieren. De massief gebouwde she-cat schudde haar brede kop goed door elkaar en drukte haar gevoelens weg voor ze met stevige poten naar buiten liep.

Haar pad ging richting the Rapids. Het kabaal van het hard stromende water dat tegen de wand aansloeg vulde haar oren. Bij hun oude thuis hadden de gorge gehad, enkel liep deze door een klif heen en de Rapids was een grote rivier dat door de bergen heen slingerde. Het leek nog de dag van gister dat ze hier was. De zeiknatte zwarte lichaam uit het water trekkend. Runningtime had die dag gezegd dat hij er in gegleden was maar toen hij op sterven lag had hij alles opgebiecht. Hij was gesprongen. Het was een poging tot zelfmoord geweest maar Sweetheart had hem gered voor de zoveelste keer alleen was ze de laatste keer te laat. De senior warrior liet haar kille ogen op het water rusten. Haar hoofd was overal behalve op de wereld waardoor ze niet doorhad dat er iemand anders haar kant op stapte.





So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: So cry me a fxcking river and drown in it, bitch   So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Icon_minitimedi 11 jul 2017 - 20:16

Ze was moe, dat was ze zeker. Na de lange reis waren de Clans op een stop gekomen bij één of andere Tribe groepje. Wat al een hoop veel gedoe had gekost. Hell, ze had gehoord over een kat dat per ongeluk op een kitten was gaan staan. En veel katten waren hier en tijdens de reis gestorven. Waaronder ook Runningtime, die niet lang geleden als dood was verklaard. En dat had Angel eigenlijk niet veel gedaan, alhoewel ze vroeger altijd erg op hem gericht was. Ergens diep vanbinnen wist ze wel dat ze wát voelde. Maar niet precies zo'n sterk gevoel waar ze zich echt wanhopig voor voelde.
Haar passen versloomden zich terwijl ze een bekend figuur voor haar herkende. Die vacht was onmisbaar. Ze zwiepte even met haar staart. Sweetheart. Zelfs als ze de zus van Timberwolf was of van zus en zo. Ze had geen zin om specifiek met deze kant paden te kruisen. Aangezien ze ookal niet blij was wanneer ze telkens oogcontact maakten. Er was iets gebeurd, maar zelfs Angel had geen idee wat. "Hoi," zei ze kortaf, duidelijk in zin dat ze niet geïnteresseerd was in wat voor theekransje dan ook. Vandaar dat ze ook zo normaal mogelijk probeerde te ontkomen van deze ontmoeting.



voicethemeAbout
So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: So cry me a fxcking river and drown in it, bitch   So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Icon_minitimedo 13 jul 2017 - 17:56




Haar snorharen trilde toen ze een zwart witte vacht tevoorschijn zag komen. Meteen ging haar nekhaar omhoog en gaf ze de stuk kleinere gebouwde she-cat een dodelijke blik. Deze walgelijke beest was de moeder van haar broertje Timberwolf. In haar ogen was deze glibberige vos een vijand en moest ze altijd haar gevoelens onderdrukken als ze haar zag rondlopen. Sure, ze had haar broer vermoord omdat Wolfeye dar haar dwong maar niemand had het recht om zo te doen tegen de grote tom toen hij nog leefde. Angelstep was een bitch en een schande. Ze snapte nog niet dat haar kittens zichzelf nog niet van de klif gegooid hadden. Toen haar clangenoot haar kortaf begroette trok Sweetheart haar snuit op en keek ze de gevlekte she-cat met ijskoude ogen aan. "Wat moet je" Snauwde ze. Haar stem net zo bevroren als haar kille ogen. Het was duidelijk dat ze geen zin had om met dit hersenloze das te praten.





So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelstep
Member
So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Uw8lcwq
|-/annah
191
Actief
angels fall too,
but not for you

CAT'S PROFILE
Age: ✿41 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Angelstep
BerichtOnderwerp: Re: So cry me a fxcking river and drown in it, bitch   So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Icon_minitimezo 16 jul 2017 - 14:25


"Wat moet je" Snauwde de kattin. Waardoor Angelstep voor kort haar oren in haar nek legde. StarClan, wat wou ze nou weer? Ze had alleen wat gezegd en geprobeerd verder te lopen. In de hoop dat ze haar met rust zou laten. Maar nee, hoor. Wou ze het expres op iemand gemunt hebben? Was Running's dood eindelijk tot haar kop gestegen, en in plaats van verdriet moest ze het verdomme op de zwartwitte poes afreageren. En ze hadden ook geen echte ruzie gehad, het enige waar Angel altijd conflicten mee had was Timberwolf, maar wat wist Sweetheart daar nou van? "Niks, ik zei alleen maar hoi." Zei ze net ietsje snauwerig terug. Haar staart nijdig heen en weer zwiepend.

+ Beetje godmodden is toegestaan ^^



voicethemeAbout
So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Fdt7qp
◦•●◉✿starclan knows i don't want to be an angel✿◉●•◦


Angelstep:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: So cry me a fxcking river and drown in it, bitch   So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 16:02




Sweetheart plante haar klauwen in de harde ondergrond. Diepe krassen achterlatend in het aarde waar haar grote witte poten opstonden. Ze kwam hier verdomme voor haar rust om in alle stilte te kunnen rouwen van haar verlies. Haar beste vriend, nee, de kat waar ze van gehouden had had haar in de steek gelaten, ze was nu alleen op deze klote wereld. Het was al zwaar genoeg maar Angelstep verdubbelde het door enkel al haar kop te laten. Haar snauwende antwoord liet Sweetheart diep grommen. "Als je niks moet rot dan op wil je" Snauwde ze geïrriteerd terug. Ze wou enkel hier liggen. Janken om haar verlies. Janken wat er met haar gebeurde maar dat ging een beetje moeilijk als ze elke dwaas een schop onder hun reet moest geven.





So cry me a fxcking river and drown in it, bitch Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
So cry me a fxcking river and drown in it, bitch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Rapids-
Ga naar: