I am the proudest!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I am the proudest!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Coyotespirit
Member
I am the proudest! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimewo 19 jul 2017 - 20:24

[o p e n]

Coyotekit zat ineengedoken bij de prooistapel. Ze had een mooie vis die in haar zicht lag op het oog; ja, die vis zou ze gaan vangen! Ze stak haar kont de lucht in, en wiebelde enthousiast met haar heupen heen en weer. Ze had nog nooit gezien hoe je moest sluipen, hoewel ze wel eens enkele apprentices op elkaar zag oefenen. Maar dat was natuurlijk niks vergeleken met het echte werk. Daarom zou zij nu deze grote vis vangen, helemaal alleen. Ze wiebelde nog eens met haar kont, en sloeg haar staart van links, naar rechts. Ze gromde speels en rende zo snel als haar kittenpootjes haar dragen konden naar de grote vis toe. Hebbes! Ze pakte de grote vis en schudde het nog eens goed door elkaar. Grrrrr! Zag mama niet dat ze allang klaar was om apprentice te worden? Kennelijk niet, want ze had telkens gehoord dat het nog wel een paar moons zou duren. Pfffft. Oef, die vis was toch wel groot! Ze wankelde toen ze het gewicht optilde om het aan de eerste warrior die ook maar in zichtveld zou verschijnen. Onhandig liep ze naar haar slachtoffer toe, om haar borst trots vooruit te steken. Gah! Zag haar slachtoffer wel hoe ongelofelijk stoer ze was? Want dat vond zij wel. Ze liet de vis met een luide plof op de grond vallen en keek trots naar de ander. "Kijk! Helemaal zelf gevangen!" sprak Coyotekit blij. Oeps, pakte ze nu de credits af van degene die de vis écht gevangen had? Foei Coyote.


I am the proudest! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
I am the proudest! XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimema 7 aug 2017 - 9:30

Met vernauwde ogen keek ze naar het kind dat alles behalve slim leek te doen. Ze snoof even afkeurend, aangezien ze alles behalve een positief beeld had van tja... Dit kind. Het was gewoon belachelijk hoe het bezig was. Ze keek altijd zo argwanend neer op de kleintjes dat het een beetje... Te truterig overkwam mocht je haar kop gaan scannen. Toch had ze het nu gedaan. Kalm stond het rosse geval op waarna ze zich uitschudde en kalm verder wandelde, geen aandacht meer gevende aan het wankel geval. Maar toch, het gaf haar aandacht nu. Een plof en toen ze opkeek, oogcontact. Oh dear lord stomme babys. "Kijk! Helemaal zelf gevangen!" Ugh. "Nee dat heb je niet," zei ze even met een zachte grom van haar lippen af terwijl het topje van haar staart heen en weer wipte. Haar oren draaiden zich heen en weer, maar bleven daara roerloos stilstaan terwijl ze de ander neerbuigend aankeek. Whatever ook.

If I may B)


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
I am the proudest! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 17:33


De poes die ze had aangesproken was niet veel ouder dan zij. Hooguit drie moons, niet meer. "Nee dat heb je niet," gromde de ander, en Coyote keek haar gekwetst aan. Wat zei ze nou? Ze had hem wel zelf gevangen! Perplex en aan de grond genageld keek ze de ander aan, niet goed wetende wat ze nu moest doen. Heh? "Maar maar ik heb hem wél zelf gevangen!" miauwde ze koppig, hoewel je wel enige twijfel in haar stem kon horen. Waar had ze het over? Ze snapte het niet, en ze wilde er ook niet over nadenken. Nadenken was stom en saai, en voor watjes. Ze had hem zelf gevangen, punt. En dat mocht de ander niet tegenspreken.


I am the proudest! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
I am the proudest! XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 17:43

Gepijnigde ogen werden op haar gericht, maar er kwam niks door op het gezicht van de apprentice. Ze was gewoon done. Leugens waren het, zelfs als het een spelletje was in haar hoofd. Burnet haatte kinderen en deed niet aan spelletjes. DE complexiteit op het gezicht van het kind gaf aan dat ze het had gedaan nu, maar het carede haar voor geen enkele meter. "Maar maar ik heb hem wél zelf gevangen!" Hmn? Ze zette een stap naar voren. "Oh ja? Kan je het me dan tonen?" zei ze even scherp terwijl ze haar ogen vernauwde. "Kom op we gaan naar de rapids en je toont het me, hoe klinkt dat?" ja, ze had het toch zelf gevangen? Stom kind... Stomme kinderen.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
I am the proudest! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 19:07


Ze vond de ander niet leuk. Het was een stomme poes, die stomme, boze woorden uitsprak. Gemene woorden, en ze vond het alles behalve leuk. Coyotekit keek ontzet naar de ander, en wist niet wat ze moest uitbrengen. "Oh ja? Kan je het me dan tonen?" sprak de apprentice scherp tegen haar. "Kom op we gaan naar de rapids en je toont het me, hoe klinkt dat?" Traantjes kwamen op in haar ogen, en ze keek boos naar de andere poes. Wat wilde die bereiken? "I-ik heb hem gewoon gevangen!" snotterde ze, haar stem octaven hoger dan daarvoor. "Jij bent gewoon stom!"


I am the proudest! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
I am the proudest! XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 19:12

Oh boehoe, was de kleine bang aan het worden of boos? Spijtig genoeg carede Burnetpaw daar geen reet om en dus keek ze scherp naar het jong dat ze gewoon wilde breken en kapot slaan. Stomme kinderen ook. "I-ik heb hem gewoon gevangen!" Ze trok een wenkbrauw op en zuchtte even een lok weg die in haar gezicht hing, juist ja, moest zij weer gaan geloven man, ja, heel gelovig. "Jij bent gewoon stom!" Hmn? Ze lachte even zachtjes, spottend. "Ik ben stom? Dan ben jij wel zo dom als die steen daar," zei ze terwijl ze knikte naar een grote grijze ding. "Ah nee wacht, een steen is nog beter want die gaat geen leugens vertellen en zeggen dat hij veel beter is dan de rest. Nja, sorry, je bent nog minder waardig dan een steen," zei ze. "Het zou niet lief zijn voor de steen als we jullie op hetzelfde niveau zouden brengen hm? yeah, dacht ik ook," zei ze waarna haar zoete glimlach vervaagde en ze haar strak aankeek. Idiot.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
I am the proudest! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 23:18


Ze snapte niet wat de boze poes bedoelde. Ze wilde het niet begrijpen, en ze wilde dat ze zou stoppen. Het was niet leuk, niet meer. "Ik ben stom? Dan ben jij wel zo dom als die steen daar," Verward keek Coyote van de steen, naar de poes voor haar. Tranen biggelden over haar wangen. Nee ze was niet dom! "I-i-i-ik ben niet dom, i-i-ik ben de d-d-dochter van B-b-b-butterstar!" snikte ze moeizaam. Ze piepte zachtjes en kromp ineen bij de woorden die de apprentice daarna naar haar toesnauwde. Het was niet eerlijk, niet eerlijk. En ze wilde dat het stopte. "IK BEN NIET DOM!!" gilde ze gefrustreerd, en droge, onregelmatige snikken kwamen met horten en stoten uit haar bek. "J-j-jij bent gewoon een h-h-hele s-stomme k-k-kat..." snikte ze zachtjes, waarna ze met betraande oogjes recht in de ander haar ogen staarde. "H-h-heel stom!" schreeuwde ze boos, waarna ze naar de ander toesprong met uitgestoken klauwtjes, een poging om de ander te verwonden.

lol ik vind dit zo grappig


I am the proudest! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
I am the proudest! XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimedi 8 aug 2017 - 23:27

Ze huilde, wat een stom kind was dit? Ze huilde nu al? Pff, windclan kittens waren tenminste bestendig tegen een woordje of twee maar deze begon al te janken na een wave van woorden, wat een joke. "I-i-i-ik ben niet dom, i-i-ik ben de d-d-dochter van B-b-b-butterstar!" Heh. Zij was de dochter van een leader? Nee, Burnet was de echte dochter van adel. Gekweekt in haar hoofd was het. Zij had geen genetics nodig om te tonen dat ze hoog en machtig stond. Zij was haar eigen, haar eigen trots en macht. "IK BEN NIET DOM!!" Hmn? "J-j-jij bent gewoon een h-h-hele s-stomme k-k-kat..." Heel stom dus ok dan. "H-h-heel stom!" Even keek Burnet nadenkend weg van het huilende kind waarbij ze even haar oogjes vernauwde. Ze backte even naar achter toen ze in haar ooghoek zag wat ze aan het doen was, om vervolgens zonder echt erbij te nadenken, haar beide poten op het kopje van de kitten plante, om haar tegen de grond te drukken. Een brede grijns verscheen op haar gelaat. "Haha! Ok dan dochter van Butterstar, fijn te weten dat je zelf een niemand bent als je enkel de dochter van iemand bent en niet jezelf," zei ze even lachend. "Ik ben niet stom, toen ik zo oud als jou was liep ik in de journey, ik liep alleen, ik had geen andere katten nodig. Wat heb jij al gedaan? Oh ja juist; niks!" ze knipperde even en keek weer nadenkend weg. "Oh nu ik eraan denk!" gloeilampje! "Je doet me denken aan mijn domme siblings, die zijn ook allemaal zo van wow kijk mij dan ik ben gebroed van de leader!" ze grinnikte even terwijl ze keek naar het jonge ding. "Hoeveel gaan we wedden dat je moeder nog een triljoen andere nestjes heeft met andere mannen?" hmn. "Een vis... twee?" hmn... "Of toch maar iets anders...?" ze drukte haar poten meer tegen het kopje van de kitten terwijl ze even snoof. "Just shut up..." kil... Was het plots, geen gelach meer, het was over.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
I am the proudest! Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimewo 9 aug 2017 - 13:18


Helaas was Coyotekits klap niet raak, en plantte de apprentice haar poten op die van Co. Ze werd ruw op de grond gedrukt en ze durfde niks meer. Ze piepte zachtjes, en snifte, terwijl ze zich niet verroerde. Ze voelde de kracht uit de poten tegen haar hoofd duwen, waardoor ze niks meer durfde te doen. "Haha! Ok dan dochter van Butterstar, fijn te weten dat je zelf een niemand bent als je enkel de dochter van iemand bent en niet jezelf," Het meisje jankte zachtjes, maar zei verder niks. Deze poes was veel sterker dan zij was, en kennelijk was die klaar om haar echt te verwonden. En ze snapte niet wat ze verkeerd had gedaan, waarom het opeens zo naar was. "Ik ben niet stom, toen ik zo oud als jou was liep ik in de journey, ik liep alleen, ik had geen andere katten nodig. Wat heb jij al gedaan? Oh ja juist; niks!" Ze slikte, en wilde dat het zou stoppen. "Hou op..." piepte ze op een hoge toon. "Oh nu ik eraan denk! Je doet me denken aan mijn domme siblings, die zijn ook allemaal zo van wow kijk mij dan ik ben gebroed van de leader!" Laat dit stoppen, alsjeblieft, alsjeblieft. Wat had ze gedaan om zo gepest te worden? Ze begon hoofdpijn te krijgen van de druk op haar kop, en ze kneep haar ogen stijf dicht. "Hoeveel gaan we wedden dat je moeder nog een triljoen andere nestjes heeft met andere mannen? Een vis... twee? Of toch maar iets anders...?" Nee nee nee. Laat dit ophouden. Opeens duwde de apprentice Coyote nog harder tegen de grond, en ze jammerde nu dit maal luider. Au au au! Dit deed pijn! "Just shut up..." Hiervoor piepte ze nog kort, maar toen de poes die woorden zo kil uitsprak, was ze stil. Ze durfde niks te zeggen, niet te bewegen. Ze was zo stil als een steen.


I am the proudest! Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Lionrose
Member
I am the proudest! SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimewo 9 aug 2017 - 13:32

L I O N K I T
Only in art will the lion lie down with the lamb
and the rose grow without a thorn
De kitten zat rustig wat te spelen met een mosballetje; haar usual spelletje dat ze vaak alleen wilde spelen omdat ze dat fijner vond. Gewoon een soort jachtspelletje, waarbij ze deed alsof het mosballetje een muisje was dat ze besloop. Of een konijn. De prooi veranderde soms, al had ze zelf nog geen flauw idee hoe alle prooisoorten smaakte, aangezien ze nog veel te jong was om vlees zelf uit te proberen. Ja, ze dronk nog steeds bij Bronzemask, maar wat anders kon je verwachten van een één moon oude kitten. Opeens vingen haar oren echter iets op dat ze nog nooit eerder had gehoord; gesnik, wat zelfs een beetje begon te lijken op zacht gehuil. Ze scande met haar helderblauwe oogjes de cave rond - of in ieder geval het gedeelte dat ze vanaf haar hoogte kon zien (merendeel werd haar zicht geblokkeerd door de grote katten die rondliepen). De poes spotte toen haar 'zus' Burnetpaw. Onzeker bewoog ze even met haar oortjes, toen ze zag dat de poes nogal fierce bezig was tegen een andere kattin. Een kitten, eentje die al een stukje ouder dan haar was en duidelijk niet van haar clan kwam. De kitten zat te snikken en leek bijna in elkaar te willen kruipen, totdat het arme ding door Burnet's poten bijna geplet leek te worden. Woah! Ze kwam dichterbij, haar haren wat overeind van de schrik, waardoor ze er drie keer zo pluizig uit zag. "Laat haar met rust!" Piepte ze. Ze kon er niet tegen dat iemand zo zat te janken in de cave, waarom deed haar zus dit bij een ander? Echter besefte ze ook dat ze weinig kon doen. Ze was veel kleiner dan de kitten en als Burnet dat zou doen bij haar, zou haar schedel waarschijnlijk barsten van de druk. Ze bleef echter met vier poten stevig staan - voor zover een kitten van haar leeftijd stevig was - en bleef haar zus met haar helderblauwe oogjes aanstaren. Waarom was haar zus zo gemeen?

if I may?
73


Her walk is like a shot of whisky.
I am the proudest! YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
I am the proudest! XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: I am the proudest!   I am the proudest! Icon_minitimedo 10 aug 2017 - 11:18

DE kilheid in haar houding had vruchten af geworpen en kalm keek de poes dan ook naar de kitten. Met een drang die respect afdwong. Burnetpaw wist niet goed hoe ze het deed, maar het gebeurde gewoon. Ze snoof dan ook even en wilde net haar poten van de kitten halen, om weg te lopen, klaar zijnde met deze zaak. Ze was geen pestkop, maar gewoon een boos iemand. En als je boos was moest je jezelf uiten, dat was hoe het was niet? "Laat haar met rust!" even keek ze op waarna ze van de poes kwam en even van haar keek naar Lionkit. "Oh hey kijk eens aan, ik denk dat we hebben gevonden naar welke clan deze Lion gaat later als ze ook verbannen word zoals Lionroar," zei ze even met een ijzige blik in haar ogen. "Hier Lionkit, je nieuwe clan voor later! Riverclan!" zei ze even waarna ze zuchtte en met haar ogen rolde om kalm zich om te draaien. "Ik wist niet dat je zoveel van vissen hield, maar ah, ieder zijn smaak. Die van Lionroar was vast kikkers so... yeah~" ze liet haar blik even rondgaan en staarde vervolgens naar de poes die ze net tegen de grond had gekwakt, een neerdwingende blik in haar ogen om haar het zwijgen op te houden.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I am the proudest!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: