bear with me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 bear with me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Spacewalker
Member
bear with me LZ9ajdK
Wölf
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Spacewalker
BerichtOnderwerp: bear with me   bear with me Icon_minitimeza 22 jul 2017 - 21:30



i'm just different

i don't have to fit in。



Het was niet echt een geheim dat hij hoogtevrees had. Voor niemand eigenlijk. Waarom hij zich dan in de buurt van een gigantische afgrond bevond, was voor hem ook een raadsel. Niet goed opgelet waar hij liep ofzo? Dat kon wel eens de reden zijn. Hoe dan ook, vanaf het moment dat hij het in de mot had gekregen, was hij bijna beginnen trillen op zijn poten. Niks kon hem meer doen schrikken dan grote hoogtes. Als hij al eens een nachtmerrie had, zat de kans er dik in dat dat het onderwerp was.

Nu had hij echter wel het probleem dat hij geen poot meer durfde te verzetten. Vanaf hij de afgrond had gespot, was hij een laag bosje in gedoken, om zich daar trillend te verschuilen. Het hielp ook niet echt dat hij af en toe en roofvogel hoorde schreeuwen. Die waren ook op zoek naar prooi. Gelukkig zat hij wel goed verstopt tussen de bosjes en het lange gras dat er rond groeide. Maar op deze manier kon hij hier wel heel lang blijven zitten..

&Blacktear



feel the wires ignite
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktear
Member
bear with me DPKsfdL
M ♔
158

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacktear
BerichtOnderwerp: Re: bear with me   bear with me Icon_minitimewo 26 jul 2017 - 15:12

Haar staart en snorharen bewoog voort met de luchtstroom dat een grote windvlaag zonet gemaakt had die door de bergtoppen heen woei. De spierwitte she-cat kneep haar ogen voor enkele seconde dicht, de snelheid van de wind die haar bijna omver beukte prikte in haar gifgroene ogen. Ze was op een af andere manier hier gekomen, een van de gevaarlijkste plekken van de mountain territory. Ze wist maar niet waarom maar elke keer kwam ze hier. Was het niet de eagle's peaks dan was het wel de vulture drop. Blacktear snorharen trilde door de wind. Misschien geboot ze gewoon van het uitzicht dat hier te zien was. Hoog in de bergen leek de wereld wel minuscuul, het gaf haar een soort gevoel van macht. Het gevoel dat ze alles aankon wanneer ze deze toppen bereikte. Een kick van adrenaline stroomde steeds door haar aderen als ze hier stond. Vlakbij de afgrond. De witte Thunderclan warrior snoof de lucht diep op en keek omzich heen. Haar groene ogen glijdend over het gesteente toen ze ineens veder op een struik zag bewegen. Blacktear kneep haar ogen tot spleetjes en waagde zich op de struik af, een nieuwe geur haar neus kriebelend. Thunderclan. Een clangenoot bevond zich hier waardoor de she-cat zich wat meer ontspande maar nog steeds even alert bleeft zoals altijd. "Spacewalker?" Vroeg ze. Haar stem neutraal met altijd met het zelfde scherpe randje. Toen ze beter keek zag ze de tom liggen. Trillend op zijn gevlekte poten alsof zijn mama net van de klif geflikkerd was. De tom had hoogtevrees. "Space" Blacktear schudde haar kop met een grijns. "Je naamt doet niet goed bij je persoonlijkheid hm?" Doelend dat hij last had van hoogtes terwijl zijn naam er op duldde dat hij hoog door de lucht liep.


bear with me Sfv1jk
♔ Crying out a black river
Terug naar boven Ga naar beneden
Spacewalker
Member
bear with me LZ9ajdK
Wölf
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Spacewalker
BerichtOnderwerp: Re: bear with me   bear with me Icon_minitimevr 28 jul 2017 - 14:51



i'm just different

i don't have to fit in。



Uit alle macht had de tom zijn klauwen in de aarde gegraven. Zo zou hij niet wegwaaien, of dat was toch wat hij zichzelf wijs probeerde te maken. Gespannen staarde hij naar de lucht, op zoek naar dreigingen van bovenaf. Hij wist dat er al Clankatten waren die gegrepen waren door roofvogels. Hij kreeg het al benauwd als hij dacht dat het hem zou overkomen, dat een vogel hem tientallen meters boven de grond zou optillen. Zijn hoogtevrees zou hem waarschijnlijk nog een hartaanval bezorgen. Net zoals het plotse geluid van iemand die zijn naam uit sprak. "Spacewalker?" Klonk het vragend. De bengaal draaide zijn kop om en zag dat het Blacktear was, een warrior die een beetje ouder was dan hij.

”H-hoi”, Zei hij met een zwakke glimlach. "Space" Vervolgde ze met een grijnsje om haar lippen. "Je naamt doet niet goed bij je persoonlijkheid hm?" Vervolgde ze. Ondanks de situatie lachte hij, al was het ietwat nerveus. ”Niet echt nee”, Gaf hij toe. De warrior keek weer omhoog toen hij een nieuwe schreeuw hoorde. ”Uh oh”, Bracht hij uit. Hij schoof wat opzij en wenkte Blacktear met zijn staart, zodat ze ook de veiligheid van het bosje kon opzoeken.



feel the wires ignite
Terug naar boven Ga naar beneden
 
bear with me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Eagle's Peaks-
Ga naar: