Little exploration



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Little exploration

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Butterstar
StarClan
Little exploration XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Little exploration   Little exploration Icon_minitimema 24 jul 2017 - 15:32

Haar blik was optimistisch. Wellicht te danken aan een goede nachtrust en even geen zorgen die haar kop stalte met problemen en nachtmerries. Ze had haar dochtertje Coyotekit gisteren in haar oor gefluisterd dat ze haar mee zou nemen naar buiten de grot. Al was het een mini wandelingetje zou Coyotekit er vast blij mee zijn. Dus nu stond ze zelf klaar, met de nodige moedersangst in haar systeem te wachten tot Coyote naar haar toe zou komen. Haar andere kittens waren allemaal afgeleid genoeg dat ze alleen Coyote mee zou kunnen nemen zodat ze haar volledige aandacht op een kitten kon richten. Nu was het alleen nog wachten of de kit het uberhaupt herinnerd had dat Butter haar dit belooft had.

-Coyotekit eerst



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Little exploration Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimema 24 jul 2017 - 16:23

Coyotekit voelde zich stoer. Ze zou vandaag samen met mama naar buiten gaan en een klein wandelingetje maken, wat voor het meisje betekende: avontuur! Ze had zin in naar buiten mogen, en ondanks dat ze nog twee moons zou moeten wachten om het territorium écht te kunnen ontdekken, kreeg ze vandaag in iedergeval een sneak peek. En oooh, Coyote keek al de hele ochtend uit naar het moment daar. Ze had mama extra goed in de gaten gehouden, en was wat afwezig geweest bij de stoeipartijtjes. Opeens zag ze mama op iemand wachten. Althans, zo leek het dan. Natuurlijk wachtte ze op haar, dat wist de kitten gewoon. Dus blij trippelde ze op Butterstar af en snorde ter begroeting. "Hoi mama!" miauwde ze enthousiast. Je zag gewoon aan alleen haar twinkelende oogjes al dat ze er heel veel zin in had. Toch vond ze het ergens ook wel spannend.


Little exploration Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Little exploration XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimema 24 jul 2017 - 17:28

Een warme glimlach gleed over haar lippen zodra de kleine flamepoint naar haar toe kwam stuiteren. Ze was zo diep gelukkig met haar kittens met ieder nest dat ze gekregen had. Maar deze vier meisjes die ze gekregen had met een kater die ze nog nieteens als partner had erkent hadden toch haar hart gestolen. Ze waren alles voor haar. Elk mogelijk moment dat ze kon spendeerde ze met de vier kittens en dus Coyote zo ziend was meer als voldoende voor haar om elke zorg en probleem uit te wissen en zich volledig op haar kitten te focussen. "Je hebt toch niemand verteld over dit avontuurtje he?" Vroeg ze grinnikend aan haar dochter terwijl ze richting de ingang van de grot liep.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Little exploration Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 11:28

Natuurlijk had Coyotekit het aan niemand verteld. Ze wilde niet dat haar zusjes jaloers zouden worden en mee zou willen, want dit was háár moment samen met mama. Niet die van de rest. Toen de flame point haar dan ook vroeg of ze het had verteld, schudde ze ook trots haar kopje. "Nee mama! Ik ben héél goed in geheimen bewaren!" miauwde ze trots waarna ze haar borst vooruitstak. Ha! Zij was al groot genoeg en kon heel goed geheimen bewaren. Ze keek Butterstar enthousiast aan en porde met haar poten in de grond. "Waar gaan we allemaal heen?" sprak Coyote vrolijk waarna ze met mama mee naar de uitgang van de grot liep. Ze had er zo veel zin in!


Little exploration Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Little exploration XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimedi 25 jul 2017 - 18:50

Een geamuseerde grijns was zichtbaar op haar lippen terwijl ze haar kitten aankeek en tevreden knikte. "Dat is heel goed zeg lieverd." Spinde ze liefdevol terwijl ze haar snel nog een likje over haar kop gaf voor ze doorliep de koele buitenlucht in. "We gaan de omgeving van de Cavern controleren, we moeten er zeker van zijn dat er geen indringers zijn natuurlijk." Liefdevol knikte ze haar kitten toe en liep een kant uit. Ze zou niet al te ver gaan. Bij lange na niet zover als dat er mogelijk gevaar zou zijn. Maar het zou toch een avontuur worden voor Coyote en dat was het belangrijkste.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Little exploration Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimedo 27 jul 2017 - 14:57

Ooooh ze zouden de Cave beschermen! Coyotekit nam die taak heel serieus en keek dus zodra ze naar buiten onderzoekend om zich heen. Helaas pindakaas zou ze in haar eentje de Cave niet goed kunnen beschermen want zodra ze een vlinder zag -een heeele grote!- was ze al afgeleid. Gebiologeerd keek ze naar het diertje, en stapte langzaam dichterbij. "Kijk mama! Een hele mooie vlinder!" kirde ze blij, maar zodra ze het had gezegd vloog de vlinder weg. Beteuterd keek ze naar de plek waar het diertje had gezeten, en keek naar mama. "En nu is ie weg.." sprak ze teleurgesteld. Nou ja, er zou vast wel wat anders leuks komen. Ze huppelde verder en keek onderzoekend om zich heen. Gevaar voor de Cave? Neh.


Little exploration Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Little exploration XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimema 7 aug 2017 - 17:11

Ze kon het niet helpen om te lachen. Haar kleine baby. Haar coyotekit was een bom van leven en liefde voor alles om haar heen. Butter kon niet trotser zijn om haar zo te zien, haar kleine meisje. "Wat een mooie vlinder." Fluisterde ze liefdevol naar haar kit haar een likje over haar vacht gevend. "Niet verdrietig zijn. We vinden wel een mooiere vlinder schatje, die wel blijft." Glimlachtend gaf ze haar een kopje voor ze verder liep.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Little exploration Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimewo 9 aug 2017 - 13:28


"Niet verdrietig zijn. We vinden wel een mooiere vlinder schatje, die wel blijft." Jaa! Nog een grotere, mooiere en coolere vlinder voor Coyote! Ze huppelde vrolijk verder, maar bleef wel dicht in de buurt van mama. "Welke gebieden zijn er hier eigenlijk? En wanneer word ik apprentice?" miauwde ze nieuwsgierig, waarna ze wat langzamer ging lopen zodat ze naast mama kon gaan lopen. "En wie krijg ik als mentor?" Aaah ze had zoveel zin om apprentice te worden! En dat dan samen met Moonkit, Steppingkit en Slowkit. Samen op avontuur en leren hoe ze moest jagen en vechten. Het was duidelijk te merken dat Co echt niet kon wachten tot haar ceremonie kwam.


Little exploration Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Little exploration XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimedo 31 aug 2017 - 21:48

Oh jee, hier kwamen de moeilijke vragen. Een voorzichtige blik werd de kitten toegeworpen voor ze diep adem haalde en naar een antwoord zocht. "Wel.. Al deze gebieden zijn van de Tribe katten. Dat zijn de vreemde kattenluchten die je ruikt. Ze hebben uitgebreide rotsen waar ze op jagen. Een hele snelle rivier waar zelfs de sterkste Riverclanners moeite mee hebben.. Een bos en ehm.. Ja." Het was niets zoals thuis. En niets zoals Coyotekit misschien ooit zou zien. De gedachte alleen al brak haar. "Over een maan ongeveer zal ik je een Apprentice maken en dan zal je Coyotepaw gaan heten. Tot je twaalf manen bent en je je warrior naam mag ontvangen, mits je jezelf bewezen hebt." Warm glimlachte ze. "Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen nietwaar?" Spinde ze liefdevol voor ze met haar oren trok. "Dat ligt er aan.. Wie wou jij willen als mentor? Misschien dat ik dat mee kan nemen in mijn bedenkingen. Mama kiest uiteindelijk natuurlijk jouw mentor in overleg met je oom Panthergrowl. Warm glimlachte ze de kitten ietsje aantikkend met haar staart terwijl ze doorliep.



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Little exploration Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimezo 3 sep 2017 - 15:14


Mama was een held. Haar held. Ze beantwoorde al haar vragen! Coyotekit had half verwacht dat mama ze niet wilde beantwoorden, omdat de meeste warriors haar vragen nooit wilden beantwoorden. En dat was stom van ze. Dat waren daarom ook stomme warriors. "Wel.. Al deze gebieden zijn van de Tribe katten. Dat zijn de vreemde kattenluchten die je ruikt. Ze hebben uitgebreide rotsen waar ze op jagen. Een hele snelle rivier waar zelfs de sterkste Riverclanners moeite mee hebben.. Een bos en ehm.. Ja." Oké, om eerlijk te zijn was dit echt een bevredigend antwoord. Hiervan kreeg ze juist meer vragen! "Maar wat is ons territorium dan? Waarom hebben wij geen gebied?" miauwde de point, de onschuld zelve. Natuurlijk had het meisje niet door dat deze vragen nogal zwaar zouden kunnen vallen bij haar moeder. Daar was ze domweg te naïef voor. "Over een maan ongeveer zal ik je een Apprentice maken en dan zal je Coyotepaw gaan heten. Tot je twaalf manen bent en je je warrior naam mag ontvangen, mits je jezelf bewezen hebt." Ooh, Coyotepaw klonk nog zo slecht niet! Ze wilde dat de maan nu al voorbij was, dat ze nu al kon trainen. En wat zou haar warriornaam worden? "Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen nietwaar?" Natuurlijk zou dat goedkomen! Coyotekit zou haar best doen om de beste, stoerste, geweldigste warrior te worden. Een warrior waar Butterstar trots op zou kunnen zijn "Dat ligt er aan.. Wie wou jij willen als mentor? Misschien dat ik dat mee kan nemen in mijn bedenkingen. Mama kiest uiteindelijk natuurlijk jouw mentor in overleg met je oom Panthergrowl." Coyote stopte met lopen, en fronste. Wie wilde zij als mentor? "Ik wil jou als mentor, mama! Of papa, of oom Panther, of.. of.. of..." Ze kende er niet zo veel die net zo stoer waren als haar ouders en de deputy. Eigenlijk wilde ze het liefste mama als mentor. Dan kon ze echt de beste warrior worden!


Little exploration Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Little exploration XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimedo 7 sep 2017 - 21:03

Het was een moeilijk onderwerp wat de kitten aansneed. Thuis was ver weg. Veel te ver als je het haar vroeg. Maar ze konden niets anders dan hier blijven tot ze een teken zouden krijgen van STarclan. "Well.. Zie je Coyotekit. Ons thuis.. Ons territorium is ver weg. Voor jij geboren werdt zijn en een paar dingen misgegaan waardoor we op reis moesten. Daarom zijn alle vier de clans nu ook samen. Maar we vinden gouw een nieuw huis. Waar iedereen weer fijn bij zijn of haar eigen clan kan wonen." Hoe kon ze dit uitleggen aan een kitten die haar hele leven lang niets anders dan vriendschap kende. De kittens waar ze nu mee speelde zou ze misschien over 10 manen ofzo tegenkomen op een bordergevecht. Ze zou ze moeten verwonden. Wie weet zou ze uiteindelijk wel de dood van een op haar naam hebben staan of zou een haar vermoorden.. Het was een van de dingen waar Butter 's nachts wakker om lag. Snel schudde ze de gedachte daarom weg met een iet wat pijnlijke blik voor ze Coyo weer aankeek. "Panthergrowl hmmm. Of ik. Of papa. Nou veel keus geef je me niet he." Geamuseerd gaf ze haar een tikje met haar staart om de gedachten weg te dwingen en liep langzaam door. "Ja daar kan ik wel wat mee denk ik..."



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
Little exploration Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: Little exploration   Little exploration Icon_minitimevr 8 sep 2017 - 21:00


Co keek met grote oogjes naar haar moeder die vertelde waarom ze hun oude territory moesten verlaten. Nu waren ze dus met de vier Clans op reis en op zoek naar een nieuw gebied. Oke... ze dacht dat ze het een beetje begon te begrijpen. Gelukkig voor Coyote had ze tot nu toe niet heel veel vriendjes uit andere Clans gemaakt, dus later zou ze hopelijk niet veel last hebben van verboden vriendschappen. Ze bemoeide zich vooral met Riverclanners, want de andere Clans vond ze nog een beetje griezelig. "Panthergrowl hmmm. Of ik. Of papa. Nou veel keus geef je me niet he." Coyote keek met een grote, brede grijns naar Butter waarna ze een zachte tik op haar rug voelde die afkomstig was van haar moeders staart. Ja! Ze wilde al heel graag apprentice worden, en dan de beste en gaafste mentor krijgen! "Ja daar kan ik wel wat mee denk ik..." Nu werd Coyo nog enthousiaster. Ze wilde het weten, weten, weten! "Joepie! Ik heb al heeeeel veel zin om apprentice te worden!" kirde de kitten blij.


Little exploration Coyode10

Allemaal Kunst.:


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little exploration
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory-
Ga naar: