Do I want this? No. Do I have to? Yes. [TRAININGTOPIC 2/HAREPAW]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Do I want this? No. Do I have to? Yes. [TRAININGTOPIC 2/HAREPAW]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thornfang
Member
Do I want this? No. Do I have to? Yes. [TRAININGTOPIC 2/HAREPAW] Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Do I want this? No. Do I have to? Yes. [TRAININGTOPIC 2/HAREPAW]   Do I want this? No. Do I have to? Yes. [TRAININGTOPIC 2/HAREPAW] Icon_minitimevr 4 aug 2017 - 13:18

Echt waar. Steeds als hij dacht dat zijn leven niet erger kon worden, kondigde er zich weer een nieuw miserabel moment in zijn leven aan. Deze keer was het de training van Harepaw die hervat moest worden. Harepaw, de witte pluizenbal die niks met hem te maken wilde hebben en geen enkele moeite deed om zijn training voort te zetten, noch een poging doen om Thornfang te respecteren. Waarom ging hij zijn kostbaret tijd zelfs verspillen aan dit mormel? Het zou hem een verdomme een worst wezen als hij verbannen zou worden of over zou stappen naar de Tribe of zo, maar hij weigerde om het beest te trainen. Hij was een senior warrior en hij kreeg nauwelijks het respect dat hij verdiende. Zijn staart zwiepte geërgerd heen en weer. Er was met hem gesproken over de nalatigheid van Harepaw, maar ook over zijn eigen nalatigheid, want hij zou zogenaamd niet genoeg pogingen ondernomen hebben om de apprentice aan te moedigen om weer te gaan trainen. Toen Thornfang had aangegeven dat er niets was om aan te moedigen, kreeg hij doodleuk te horen dat hij de training gewoon weer moest hervatten. Want die witte pluizenbal vond het schijnbaar toch weer nodig om getraind te worden. Woedend werd hij ervan, maar er was weinig tegen te doen. Bovendien was het misschien ook wel goed dat Tallshadow hem Harepaw liet houden, want dan kon hij het leven zuur maken van de apprentice. En geloof hem, als Harepaw niet deed wat hij zei, zou hij zich daadwerkelijk verlagen naar dat niveau en dan had de apprentice pech. Thornfang stampte niet al te zacht door het nieuwe onderkomen van de vier Clans en ging naar het gedeelte waar de apprentices lagen. Hij herkende Harepaw algauw tussen de ShadowClanners en tikte hem ruw aan tegen zijn schouder. “Meekomen,” bromde hij. Toen hij pootstappen achter zich hoorde, draaide hij zijn kop met een ruk om. “Nou moet jij eens heel even goed naar mij luisteren,” snauwde hij naar de apprentice. “Ik accepteer dit soort gedrag niet. Je kunt niet eerst je training verwaarlozen en dan opeens van me verwachten dat ik het weer herpak. Dit is je laatste waarschuwing, Harepaw. Als je nu niet goed mee gaat werken aan je training, laat ik je training vallen en dan mag je het zelf uitzoeken. En geloof me maar als ik zeg dat ik je leven tot een hel maak als je me de hele tijd dwars blijft zitten. Jij gaat vanaf nu gewoon normaal je best doen en je volgt mijn orders op zoals iedere andere apprentice dat zou doen. Ik wil geen geklaag horen, geen excuses die toch niet oprecht zijn en geen zielig gedrag waar je niks van meent. Je doet gewoon je training zoals ik het je zeg. Het interesseert me niet dat je me niet moet of dat je me een rotmentor vindt, je hebt gewoon te luisteren zoals iedere apprentice. Jij bent echt geen uitzondering op de regel, ook al lijk je dat wel te denken. Is dat begrepen, Harepaw?"


+ Alleen voor Harepaw


Do I want this? No. Do I have to? Yes. [TRAININGTOPIC 2/HAREPAW] IzA7F5i
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Do I want this? No. Do I have to? Yes. [TRAININGTOPIC 2/HAREPAW]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Redwood-
Ga naar: